Imatra ryhmä sensuuri

25.12.2018.10.41

Alkuperäinen ylläpito nukkuu. Nykyään ei saa sanoa yhden henkilön mielipiteen vastaisia asioita. Yleensä päivässä on monta ketjua lukossa ja monissa niissä on vain kysytty hyödyllistä tietoa. Tälle ylläpitäjälle jos kirjoittaa kommenteissa jotain joka ärsyttää niin bannia tulee, niinkuin minut potki ulos yhdestä kommentista.

210

1822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yp_ylivalta

      Yksi ylläpitäjistä kun on huonolla tuulella, siellä estetään kommentointi melkein kaikista keskusteluista. Ja erotetaan ihmisiä ilman syytä syystä.

      • Anonyymi

        pitää paikkansa


    • moilanen.s

      Samat vanhat äijät riitelee ja väittelee siellä jatkuvasti. Ja kommentoi kaikkiin keskusteluihin. Kuka jaksaa. Ja tänään taas oli estetty kommentointi monessa jutussa.

      • 🤣🤣🤣


    • moilanen.s

      Jatkuu.. ja ei sille yp:lle saa sanoa mitään, heti tulee bannia. Jos laittaa sille viestin niin riidellä saa loputtomiin. Siks olenkin estänyt hänet. Ryhmän perustajalta oikien kysyn siiihen luvan.

    • ex-ryhmäläinen

      Hyvää mainosta taas Imatra ryhmälle.

    • R2O2H2ozzz
      • minä.minä.minä

        Ja nyt kiusaa teki tämä kyseisen ryhmän yliheppu :) Tuskin kenelläkään muulla oli tarvetta poistattaa kaikki negatiiviset arvostelut.


      • Anonyymi
        minä.minä.minä kirjoitti:

        Ja nyt kiusaa teki tämä kyseisen ryhmän yliheppu :) Tuskin kenelläkään muulla oli tarvetta poistattaa kaikki negatiiviset arvostelut.

        Ihan selvää, tekee tätä samaa vieläkin.


      • Anonyymi
        minä.minä.minä kirjoitti:

        Ja nyt kiusaa teki tämä kyseisen ryhmän yliheppu :) Tuskin kenelläkään muulla oli tarvetta poistattaa kaikki negatiiviset arvostelut.

        Puhutko penasta?


    • sensuurisepe

      jonnniijoutava ryhmä! Jos postaat jonkun muun kuin vuoksi tai valtionhotellikuvan nii banaania tulee... pitäkää tunkkinne perkelee pölijät

      • minä.minä.minä

        Taitaa olla lopun alkua. Muuttuu pikkuhiljaa Imatran maisema-ryhmäksi jossa kommentit menee näin: kaunis kuva...….hieno maisema....tulee muistoja mieleen.
        Ajankohtaisiin asioihinkaan ei enää viitsi kommentoida kun ne keskustelut valtaa aina ne muutamat samat ihmiset.


      • käpykylä

        Luontokuvat jee! Eihän Imatralla muuta olekaan kuin luontoa eikä tapahdu mitään.


      • KesääOdotellessa

        Viime päivinä vain luonto/eläinkuvia. Hyvä Imatra ryhmä, jatkakaa valitsemallanne linjalla!


    • puuttuukokemus

      Se täytyy kyllä sanoa, että miksi siirtäävät keskusteluita. Jos seuraa niiden järjestystä, huomaa, että eihän ne olekkaan aika järjestyksessä. Eli siinä järjestyksessä, milloin niihin on kommentoitu.

      • Hullu_poro

        Ei ole, ei. Koko Facebook tuntuu tökkivän ja ryhmien sivut on ihan sekaisin. Ja ärsyttää nuo sadan kommentin ketjut, menee kauan et ne saa auki kokonaan. Yp:t syyllisii siihenkin :)


    • Pena.Luukkonen

      No lähtihä ne miun haukkumiset täält keskustelust. Enhä mie oo siihe ryhmää kuulunu ennää pitkää aikaa.

    • Töööööt

      Viestejä lukitaan ja poistetaan koska "ei liity Imatraan". Sitten ite postailee ei vois vähempää kiinnostaa ketään juttuja. Herätkää jo vanha ylläpito.

      • Pena.Luukkonen

        Sielt on potkittu pois kaikki aktiiviset keskustelijat. Ja osa on peloteltu hiljasiks. Ja tää kaikkivaltias yp on siirtyny riitelemää toisii ryhmii. Ei oo ennää mist kinastella.


      • 4564564564t4
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Sielt on potkittu pois kaikki aktiiviset keskustelijat. Ja osa on peloteltu hiljasiks. Ja tää kaikkivaltias yp on siirtyny riitelemää toisii ryhmii. Ei oo ennää mist kinastella.

        juuri näin


    • Make6060

      Ylläpitäjä on poistanut kommentoinnin käytöstä tästä julkaisusta.

      • oikea_pena_luukkonen

        No kaikesta paskasta ei tartte vääntää, suurin osa postauksista on ihan kyheröitä.


    • Kaunis_kuva

      Nyt tää pääjehu oli käyny kuvaamassa Imatran luontoo ja laittanu paljo luontokuvii. Toinen yp siellä onkin jo pitkään julkaisu lintu / luotokuivia. Suunnitelmissa muutos luontoryhmäksi. Pois kaikki muu keskustelu.

      • Kaunis_kuva

        En mitenkään kyttää vaan luen kommentteja ja kommentoin niihin. Ja harrastuksia minulla on ihan riittävästi eikä postimerkkien keräily kiinnosta.


      • oikea_pena_luukkone

        Eipä paljon siltä näytä. No mittä sie sitten valitat ?


      • Kaunis_kuva
        oikea_pena_luukkone kirjoitti:

        Eipä paljon siltä näytä. No mittä sie sitten valitat ?

        Mikä ei näytä? Oletko käyny lukemassa niitä kommentteja? Vai mistä puhut?


      • minä.minä.minä
        oikea_pena_luukkone kirjoitti:

        Eipä paljon siltä näytä. No mittä sie sitten valitat ?

        Minne tää "oikea_pena_luukkone " hävis täältä? Tulikoha sille bannia täälläkin :)


    • Pena.Luukkonen

      Nyt täl "iso pomo" yp:lläkii on ollu aikaa kirjotella ja laittaa kuvii sinne ryhmän sivulle ku lopetti miun sivulla kommentoimiset ja määräilyt.

      • Pena.Luukkonen

        Mikä siun oikee etunimi on "oikea_pena_luukkone" ? Miks käytät samaa etunimen muotoo ku mie? Vai yritätkö vaa hämätä? Kirjota reilust vaa omal nimelläs vai eikö oo pokkaa. Ja nytkii soitat suutas iha väärälle ihmiselle.


      • TAXSIPENA
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Mikä siun oikee etunimi on "oikea_pena_luukkone" ? Miks käytät samaa etunimen muotoo ku mie? Vai yritätkö vaa hämätä? Kirjota reilust vaa omal nimelläs vai eikö oo pokkaa. Ja nytkii soitat suutas iha väärälle ihmiselle.

        mie olen oikee pena luukkonen .......................... taxsi kuski niskalta kaikki muut olette feikkejä


      • minä.minä.minä
        TAXSIPENA kirjoitti:

        mie olen oikee pena luukkonen .......................... taxsi kuski niskalta kaikki muut olette feikkejä

        Tuskin se oikea taksikuski tänne kirjottelee monella nimimerkillä ja hämmentää tätä Imatra ryhmän soppaa. Ihan turhaan tässä häntä tähän sotket.


    • VuoksiKuviaLisää

      Samanlaista siellä on nykyisinkin. Ylläpidon tyyli ei ole muuttunut mihinkään vaikka täällä on kirjotettu jo vuosia samasta asiasta.

      • VuoksiKuviaLisää

        No vittu niihä mie oon lähtenykkii. Mee sie vaa kattelee niit kuvii ja keskustelemaa sinne ryhmään.


      • oikea_pena_luukkone
        VuoksiKuviaLisää kirjoitti:

        No vittu niihä mie oon lähtenykkii. Mee sie vaa kattelee niit kuvii ja keskustelemaa sinne ryhmään.

        No hyvä, siun paskanjauhanta tuskin siellä kiinnosti ketään.


      • VuoksiKuviaLisää

        Ei oo näkyny tämän "oikea_pena_luukkone" kommentteja siellä Imatra ryhmän luontokuvissa eikä missään muissakaan keskusteluissa. Vai millä nimellä niitä pitäisi sieltä etsii. Kerro vaikka nimikirjaimet jos et uskalla oikeeta nimee laittaa tänne. Kiinnostaa lukea mitä olet sinne kirjottanu, onko ne kirjotukset samanlaisia "vittu" juttuja tms.


    • minä.minä.minä

      Minne tää "oikea_pena_luukkone " /" oikea_pena_luukkonen" hävis täältä? Tulikoha sille bannia täälläkin :)

      • LukoPeekkanen

        Mie olen tääll mut taas uudella nikillä .hihihihihihihihihihih


      • Pena.Luukkonen
        LukoPeekkanen kirjoitti:

        Mie olen tääll mut taas uudella nikillä .hihihihihihihihihihih

        Eiks vanha nimimerkki ennää pelittäny? Minkäköhä takii…..


    • KirjottakaaLisääPaskaa

      Imatra ryhmän ylläpitäjien sensuuri ylettyy tänne palstalle asti. Niin paljon poistettuja viestejä.

    • ouihliugh

      ja joutsenon maahanmuuttajia koskeva keskustelu myös poistettu

    • Kauhias

      Mitä työ itkette luontokuvista. laittakaa niitten ottajille estot, niin ei näy enää.

    • lehtitilaus.voimassa

      Nyt ei saa enää laittaa edes UVn linkkejä , niistäkin estetään kommentointi. Kyllä se linkki avautuu niille joilla on tilaus voimassa. Tuskin olen ainut ihminen jolla on varaa maksaa lehdestä.

      • Anonyymi

        Laittahan se itekkin UVn linkkejä. On tilannu lehden kun ei enää valita. Hahhaaaa...


    • SäännötEiKoskeKaikkia

      Saa siellä mainostaa yrityksiä kunhan se ei vaan ole Imatralta. Niin ryhmän perustajakin tekee.

    • HyväMikko

      Hienoja ja asiallisia vastauksia eilen ryhmän perustajalta nuorten ilmastolakko asiassa. Vanhat valittajat vois jo antaa nuoremmille tilaa siellä ryhmän sivulla.

      • 937261719382

        Suurennuslasin kanssa saisi tarkastella erään toimia siellä. Viestejä poistetaan ja jäseniä erotetaan. Melkein mistään ei saa keskustella, vaan pelkästään laittaa immalanjärvestä valokuvia. Saisi vaihtaa ryhmän nimeä. Joku vastuu pitäisi sananvapaudesta olla kun jäseniä alkaa noin paljon olemaan ryhmässä.


    • Anonyymi

      Sinne on tullu uusia sääntöjä. Ne ei kyl näy kun uusille jäsenille ja niihin pitää sitoutua. Esim. 'Tähän ryhmään kuuluminen edellyttää molemmin puolista luottamusta. Nimillä, osoitetiedoilla tai muilla tunnistettavilla tiedoilla tarkoitetut herjausjulkaisut on kielletty. 'Ylilyönneistä lähtee ryhmästä kertalaakista. Varoituksia ei anneta. Jos ei tiedä mikä on sopivamatonta, niin kannattaa liittyä johonkun muuhun ryhmään.

      • Anonyymi

        Miks nuo säännöt ei näy vanhoille jäsenille. Jos sääntöjä muutetaan, niistä pitäis tiedottaa kaikille jäsenille. Tai ainakin pitää näkyvillä. Kummaa touhuu. Saisko ne kaikki muutokset tänne näkyviin. Kuka postais.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks nuo säännöt ei näy vanhoille jäsenille. Jos sääntöjä muutetaan, niistä pitäis tiedottaa kaikille jäsenille. Tai ainakin pitää näkyvillä. Kummaa touhuu. Saisko ne kaikki muutokset tänne näkyviin. Kuka postais.

        Ole hyvä....
        Ylläpitäjien ryhmäsäännöt
        1
        Ei markkinointia tai roskapostia
        Markkinointi, roskaposti ja epäolennaiset linkit ovat kiellettyjä. Ei eläinvälitystä. Ei yksityistä kauppaa, niitä varten on omat kirpputoriryhmät. Ei vuokranvälitystä eikä asuntokauppoja. Kyseisen kaltaiset julkaisut poistetaan.
        2
        Ei vihapuhetta tai kiusaamista
        Minkäänlaista kiusaamista ei sallita, ja loukkaavia kommentteja esimerkiksi rodusta, uskonnosta, kulttuurista, seksuaalisesta suuntautumisesta, sukupuolesta ei hyväksytä.
        3
        Kunnioita kaikkien yksityisyyttä
        Tähän ryhmään kuuluminen edellyttää molemminpuolista luottamusta. Nimellä, osoitteella tai muilla tunnistustiedoilla herjaustarkoituksessa julkaistut kirjoitukset on kielletty.
        4
        Ylilyönnit
        Ylilyönneistä lähtee ryhmästä kertalaakista. Varoituksia ei anneta.
        Jos ei tiedä, mikä on sopimatonta, niin kannattaa liittyä johonkin muuhun ryhmään.
        5
        Julkaisut
        Julkaisujen on liityttävä jollain tavalla Imatraan.
        6
        Ylläpito
        Ota yhteyttä ylläpitoon jos jokin asia vaivaa mieltäsi, ryhmän seinällä emme vastaa ryhmän sääntöihin yms. koskevaan kommentointiin. Tämän kaltaiset kirjoitukset poistetaan ylläpidon toimesta.
        7
        Säännöt
        Säännöt on sääntöjä. Jos ne on ylitsepääsemättömän vaikeita, kannattaa vaikka oma-aloitteisesti sanoa heipat ryhmälle, teemme sen kuitenkin puolestasi jos siihen näemme tarvetta.


      • Anonyymi

        Johan ovat säännöt vääntäneet. Aika naurettavaa.


      • Anonyymi

        Ja nuo säännöt on olleet siellä jo monta kuukautta, kaikille "penoille" tiedoksi. Pikkasen tarkempana siellä kopiovastaavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nuo säännöt on olleet siellä jo monta kuukautta, kaikille "penoille" tiedoksi. Pikkasen tarkempana siellä kopiovastaavana.

        Näitä sääntöjä luki muutkin ku penat😄😄


    • Anonyymi

      Mikä mättää kun sivut ei aukee. On tökkiny jo monta päivää.

    • Anonyymi

      Ei tuonne ryhmään uskalla mitään edes kirjotella enää. Saa joko p*skamyrskyn niskaasi tai sitten päivitys poistetaan alta aikayksikön, vaikka olisikin ihan asiallista tekstiä ja Imatraan liittyvää asiaakin. Tuntuu, että ylläpidon mielialanvaihtelujen mukaan mennään millon mitenkin ja päivä kerrallaan. Näkyykös mistään ketkä ryhmässä toimivat ylläpitäjinä? Ei tarvitse tänne nimiä laittaa vaan riittää jos kerrotte mistä ne näkyisi. Ihan siis mielenkiinnosta vaan kyselen ja kaverin puolesta. Oikeesti tyypit, ottakaa järki käteen siellä ylläpidossa!

      • Anonyymi

        Ryhmän ylläpitäjät löytyy ryhmän sivulta kohdasta *jäsenet*. Siellä ne on ensimmäisinä.


    • Anonyymi

      Koirien ampuminen sai aikaan hurjan estokampanjan siellä ryhmässä. Ja aika monta keskustelua poistettiin kokonaan. Jotain hyvää se kuitenkin sai aikaan, perustettiin yksi uusi ryhmä Imatralle.

    • Anonyymi

      Ja nyt estettiin kommentointi Imatran ajojen onnettomuuteen. Hyvä yp:t!

    • Anonyymi

      Nyt se tapahtui. Ryhmä sai uudet ylläpitäjät. Jippii ja jei!

      • Anonyymi

        Ei auttanu ylläpitäjien vaihto. Sama touhu jatkuu vielä pahempana. Nyt on käynnissä operaatio puhdistus. Jäseniä erotetaan ihan urakalla. Siinä lähtee feikit sekä oikeet ihmiset. Pahempi tää nykynen pääjehu on kuin entinen. Samalla tavalla riitelee viesteillä jäsenten niin kuin entinenkin. Riiteleeköhän muissa kaupunkiryhmissä ypt samalla tavalla?
        Samaa tekee myös VANHAA IMATRAA ryhmän yp. Sieltä on poistettu parin päivän sisällä ainakin 24 jäsentä. Mitenhän muissa ryhmissä, sitä en oo seurannu.
        JOULURAUHAA KAIKILLE!


    • Anonyymi

      Nyt siellä on sellanen ylläpito et saa kirjottaa ja julkasta ihan mitä vaan, yp oikein näyttää esimerkkiä. Julkasee yksityisiä meseviestejä ja levittää juoruja. Kaikki nyt tekemään perässä niin ei mee kauaa kun koko ryhmä on kiinni. Hyvä ryhmä! Kauan eläköön Ihmeellinen Imatra!

      • Anonyymi

        Nyt siellä kirjotellaan jo pillu- ja käteenveto juttuja. Eikä ylläpito välitä yhtään. Hyvää mainosta Imatralle.


      • Anonyymi

        Uusi yp on selvästi omaksunut roolinsa jumalasta seuraavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt siellä kirjotellaan jo pillu- ja käteenveto juttuja. Eikä ylläpito välitä yhtään. Hyvää mainosta Imatralle.

        Mielummin katson käteenvetojuttuja kuin yhden henkilön luonteenpiirrettä, joka siellä ennen tuli paljon esille.


    • Anonyymi

      Ryhmä menee vain huonommaksi, ei kiinnosta enää. Ihan sama kuka on yp.nä, samanlaista roskaa päivästä päivää. Ennen siellä sentään keskusteltiin ajankohtaista asioista. Ei enää. Kaikki keskustelijat on ehkä potkittu ulos tai peloteltu hiljaisiksi.

      • Anonyymi

        Mikset poistu ryhmästä jos ei kerran kiinnosta? Senkuin lähdet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset poistu ryhmästä jos ei kerran kiinnosta? Senkuin lähdet.

        Ei voi poistuu kun pitää seurata mihin suuntaa ryhmä kehittyy. Palaako taas luontokuviin vai keskittyykö toisten haukkumiseen vai keksitäänkö ihan uusi linja. Ei voi tietää mitä uudet ylläpitäjät tuo tullessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi poistuu kun pitää seurata mihin suuntaa ryhmä kehittyy. Palaako taas luontokuviin vai keskittyykö toisten haukkumiseen vai keksitäänkö ihan uusi linja. Ei voi tietää mitä uudet ylläpitäjät tuo tullessaan.

        Eli kiinnostaa sittenkin. Niinpä niin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kiinnostaa sittenkin. Niinpä niin...

        Pitääkin korjata aikaisempaa kirjotusta. Ei kiinnosta enää, kun sieltä ei löydy mitään sellaisia keskusteluja mihin haluaisin kommentoida. Ne kiinnostavat ajankohtaiset aiheet puuttuu. Ketun ontuminen tai löytyneet pyörät kun ei kiinnosta. Ja muiden ihmisten nokittelut toisille, ei saa innostumaan. Ehkä sinulle ne riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkin korjata aikaisempaa kirjotusta. Ei kiinnosta enää, kun sieltä ei löydy mitään sellaisia keskusteluja mihin haluaisin kommentoida. Ne kiinnostavat ajankohtaiset aiheet puuttuu. Ketun ontuminen tai löytyneet pyörät kun ei kiinnosta. Ja muiden ihmisten nokittelut toisille, ei saa innostumaan. Ehkä sinulle ne riittää.

        En edes ole koko ryhmässä.


    • Anonyymi

      Seurasin nykyisen yp.n riitelyy yhen äijän julkisella sivulla. Siellä jo uhkaili rikosilmotuksella vaikka ite julkaisee samanlaisia juttuja ryhmässä. Tarkotan tällä et julkaisee yksityisiä mesekeskusteluja ryhmän seinällä. Ei kai sellanen ole luvallista facessa?

      • Nykyinen yp on ylittänyt nettietiketin sekä facebookin sääntöjen rajan, levittämällä perätöntä tietoa ihmistä. Sotkee rehellisten ihmisten maineen juoruillaan ja sekoittaa omaan feikkijahtiinsa sivullisia ihmisiä. Jos on facebook ryhmän yp, se ei anna valtuuksia toimia lain eikä facebookin sääntöjen vastaisesti. Facebook tarkistaa epäilyt feikeistä ja poliisi hoitaa muut rikosasiat. Sinuna miettisin tarkkaan mitä jatkossa kirjoitan faceen. Voi muuten uhoaminen kopsahtaa omaan nilkkaan.


      • Anonyymi
        Nina.T kirjoitti:

        Nykyinen yp on ylittänyt nettietiketin sekä facebookin sääntöjen rajan, levittämällä perätöntä tietoa ihmistä. Sotkee rehellisten ihmisten maineen juoruillaan ja sekoittaa omaan feikkijahtiinsa sivullisia ihmisiä. Jos on facebook ryhmän yp, se ei anna valtuuksia toimia lain eikä facebookin sääntöjen vastaisesti. Facebook tarkistaa epäilyt feikeistä ja poliisi hoitaa muut rikosasiat. Sinuna miettisin tarkkaan mitä jatkossa kirjoitan faceen. Voi muuten uhoaminen kopsahtaa omaan nilkkaan.

        Tään uuden lähettämät viestit näkyy "massakopioijan" sivuilla. Kova se on väittelemään. Tulee entisen ypn viestit mieleen . Samalla tavalla jankuttaa. Monena päivänä jauhaa samaa asiaa niissä viesteissään, oikein hakemalla hakee riitaa. Jos erottaa ihmisen ryhmästä niin pitääkö vielä viesteissä vittuilla perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tään uuden lähettämät viestit näkyy "massakopioijan" sivuilla. Kova se on väittelemään. Tulee entisen ypn viestit mieleen . Samalla tavalla jankuttaa. Monena päivänä jauhaa samaa asiaa niissä viesteissään, oikein hakemalla hakee riitaa. Jos erottaa ihmisen ryhmästä niin pitääkö vielä viesteissä vittuilla perään.

        Näköjää yrittää määräillä mitä ihmiset omalla sivullaankin julkaisee. Naurettavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjää yrittää määräillä mitä ihmiset omalla sivullaankin julkaisee. Naurettavaa!

        Alustus... Onko näitä omia sivuja edes olemassa? Voi sitä ties mitä paskaa kopioida ties millä nimellä Ninakin ottaa liikaa kantaa asioista jotka eivät hänelle kuulu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alustus... Onko näitä omia sivuja edes olemassa? Voi sitä ties mitä paskaa kopioida ties millä nimellä Ninakin ottaa liikaa kantaa asioista jotka eivät hänelle kuulu.

        Sen verran kuuluu, että on ikävää seurata miten tämä röyhkeä yp rikkoi yli 20 vuotta kestäneen ystävyyden. Laittaa yhteisen kaverin vakoilemaan toisen ihmisen facebook sivua. Ja sen jälkeen puhuu paskaa. Olen lähettänyt sinulle viestin. Luehan se, löytyy suodatetusta viesteistä.


      • Anonyymi
        Nina.T kirjoitti:

        Sen verran kuuluu, että on ikävää seurata miten tämä röyhkeä yp rikkoi yli 20 vuotta kestäneen ystävyyden. Laittaa yhteisen kaverin vakoilemaan toisen ihmisen facebook sivua. Ja sen jälkeen puhuu paskaa. Olen lähettänyt sinulle viestin. Luehan se, löytyy suodatetusta viesteistä.

        Alustus... Vai 20 vuoden ystävyyden rikkoi. Tarvitaanko 20 vuotta siihen, että saa niin paskan ystävän joka vakoilee ja puukottaa selkään? Sekopäistä kööriä olette.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alustus... Vai 20 vuoden ystävyyden rikkoi. Tarvitaanko 20 vuotta siihen, että saa niin paskan ystävän joka vakoilee ja puukottaa selkään? Sekopäistä kööriä olette.

        No ei varmaan kaipaa sellaista ystävää. Onneksi selvisi minkälainen tämäkin "ystävä" oli.


      • Anonyymi
        Nina.T kirjoitti:

        No ei varmaan kaipaa sellaista ystävää. Onneksi selvisi minkälainen tämäkin "ystävä" oli.

        Nina, kysymys sulle. Olet tässä kova tuomaan esille nettikettiä, joten kerropas oma mielipiteesi sun "kopiokaverista"? Ajeleeko toi ihan täysillä valoilla? Julkista vainoamista yms. Ihan lapsen tasolla, kun jankkaa jatkuvasti samaa paskaa julkisesti, tiedät varmasti ketä tarkoitan? Luulisi että teidän ikäluokalla olisi fiksumpaa tekemistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nina, kysymys sulle. Olet tässä kova tuomaan esille nettikettiä, joten kerropas oma mielipiteesi sun "kopiokaverista"? Ajeleeko toi ihan täysillä valoilla? Julkista vainoamista yms. Ihan lapsen tasolla, kun jankkaa jatkuvasti samaa paskaa julkisesti, tiedät varmasti ketä tarkoitan? Luulisi että teidän ikäluokalla olisi fiksumpaa tekemistä.

        Ei nuo sinunkaan tempaukset kyllä vaikuta aikuisen ihmisen tekemiltä, eikä valot ole kovinkaan kirkkaat sinullakaan.


      • Anonyymi
        Nina.T kirjoitti:

        Ei nuo sinunkaan tempaukset kyllä vaikuta aikuisen ihmisen tekemiltä, eikä valot ole kovinkaan kirkkaat sinullakaan.

        Kaikki tässä ketjuissa kirjoittavat eivät ole kyseisen sirkuksen osapuolia. Nautin vain julkisesta tarjoilusta, joten vastaa alkuperäiseen kysymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tässä ketjuissa kirjoittavat eivät ole kyseisen sirkuksen osapuolia. Nautin vain julkisesta tarjoilusta, joten vastaa alkuperäiseen kysymykseen.

        Ei minkään näköistä elonmerkkiä. Kysy copylta tai sen kaverilta pastelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minkään näköistä elonmerkkiä. Kysy copylta tai sen kaverilta pastelta

        Tuskin ne tietää mut Helsingin rouva vois tietää. Se kun tietää kaiken Imatran asioista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin ne tietää mut Helsingin rouva vois tietää. Se kun tietää kaiken Imatran asioista :)

        Kyllä kotkalaiset ja mikkeliläiset tietää imatralaisten asiat paremmin. Sitä paitsi eikös copy pastella ole estot päällä Helsingin rouvalta?


      • Anonyymi
        Nina.T kirjoitti:

        Nykyinen yp on ylittänyt nettietiketin sekä facebookin sääntöjen rajan, levittämällä perätöntä tietoa ihmistä. Sotkee rehellisten ihmisten maineen juoruillaan ja sekoittaa omaan feikkijahtiinsa sivullisia ihmisiä. Jos on facebook ryhmän yp, se ei anna valtuuksia toimia lain eikä facebookin sääntöjen vastaisesti. Facebook tarkistaa epäilyt feikeistä ja poliisi hoitaa muut rikosasiat. Sinuna miettisin tarkkaan mitä jatkossa kirjoitan faceen. Voi muuten uhoaminen kopsahtaa omaan nilkkaan.

        Martyyri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martyyri?

        Onneksi copypaste ja sen yli-ikäiset tonttukaverit jaksavat näitä feikkiprofiileja selvitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi copypaste ja sen yli-ikäiset tonttukaverit jaksavat näitä feikkiprofiileja selvitellä.

        Hei Anjuška
        käy kanssain tanssiin hurjaan
        Anjuška, aamuun asti, jää tanssimaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Anjuška
        käy kanssain tanssiin hurjaan
        Anjuška, aamuun asti, jää tanssimaan

        Copy paste on taas supistunut sivujen tarjontaa. Alkoiko vihdoin pelottamaan ja ymmärsiköhän ettei hallitse peliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Copy paste on taas supistunut sivujen tarjontaa. Alkoiko vihdoin pelottamaan ja ymmärsiköhän ettei hallitse peliä

        Aikoja sitten rajoitti julkaisut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjää yrittää määräillä mitä ihmiset omalla sivullaankin julkaisee. Naurettavaa!

        Nyt se ymmärsi luovuttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikoja sitten rajoitti julkaisut

        Ei mitään ole rajoittanu. Kaikki ei vaan näy seinällä. Kattokaa kansiosta niissä on kaikki uudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikoja sitten rajoitti julkaisut

        Taitaa olla imatra ryhmän vakoojat asialla kun noin tarkkaan seuraavat sivua. Ei voi kun nauraa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla imatra ryhmän vakoojat asialla kun noin tarkkaan seuraavat sivua. Ei voi kun nauraa....

        Ne on nykyisin feikkietsijöitä. Tieto luotettavasta lähteestä. Kuulemma Imatran rehellisin tietolähde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Copy paste on taas supistunut sivujen tarjontaa. Alkoiko vihdoin pelottamaan ja ymmärsiköhän ettei hallitse peliä

        Onkohan yp ja kaveri nyt tyytyväisiä kun heidän kansiot on pyynnöstä poistettu. Ei tainnu kantti tällä ypllä riittää kun suostui sopuratkaisuun. Kovasti kyllä ensin uhos siellä copy pasten sivuilla. Nyt on ryhmässäkin toivottavasti rauha maassa eikä ypn tartte siellä näyttää valtaansa. Ps. uhkas kyl näyttää tälle copy pastelle kun osuvat napit vastakkain. On se kova kun yli 70kymppistä pitää uhkailla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi copypaste ja sen yli-ikäiset tonttukaverit jaksavat näitä feikkiprofiileja selvitellä.

        Ei tarvinnu selvitellä, tontut tietää. Muutama feikki on mokannu lähettämällä viestejä tällä feikkinimellään. Ja eikö niitä feikkiselvittelijöitä ollut enemmän siellä ryhmissä. Niin joku kertoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvinnu selvitellä, tontut tietää. Muutama feikki on mokannu lähettämällä viestejä tällä feikkinimellään. Ja eikö niitä feikkiselvittelijöitä ollut enemmän siellä ryhmissä. Niin joku kertoi.

        Siellä ne taas kahestaan nauraa copypaste sivuilla isossa feikki jahdissa,en halua ikinä ylittää
        50 rajaa.Jos ainot hupi on kopioida muiden postauksia, naurettavaa.Toivottavasti moni muukin vie kopioinnin suhteen asian pidemmälle kun eräs kenen kansio poistettiin,suosittelen lämpimästi koska oikeus on vainottujen puolella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä ne taas kahestaan nauraa copypaste sivuilla isossa feikki jahdissa,en halua ikinä ylittää
        50 rajaa.Jos ainot hupi on kopioida muiden postauksia, naurettavaa.Toivottavasti moni muukin vie kopioinnin suhteen asian pidemmälle kun eräs kenen kansio poistettiin,suosittelen lämpimästi koska oikeus on vainottujen puolella

        Kaikkilla ei ole puhtaat jauhot pussissa niin ei voi viedä asiaa pidemmälle.


      • Anonyymi
        Nina.T kirjoitti:

        Sen verran kuuluu, että on ikävää seurata miten tämä röyhkeä yp rikkoi yli 20 vuotta kestäneen ystävyyden. Laittaa yhteisen kaverin vakoilemaan toisen ihmisen facebook sivua. Ja sen jälkeen puhuu paskaa. Olen lähettänyt sinulle viestin. Luehan se, löytyy suodatetusta viesteistä.

        Olen samaa mieltä, mesenger viestien julkaisu nolaamis- ja kiusaustarkoituksena ryhmän sivuilla on alhaista puuhaa. Ja taitaa olla aika kiellettyäkin. Ja sama toistuu joka paikassa, ei tämä ole sidottu mihinkään tiettyyn ryhmään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, mesenger viestien julkaisu nolaamis- ja kiusaustarkoituksena ryhmän sivuilla on alhaista puuhaa. Ja taitaa olla aika kiellettyäkin. Ja sama toistuu joka paikassa, ei tämä ole sidottu mihinkään tiettyyn ryhmään.

        Kommenttini ei liittynyt viestien julkaisemiseen, vaan yp oli kysellyt mitä eräs ihminen oli julkaissut omalla sivullaan tietyille kavereilleen. Ja niistä tehnyt omia päätelmiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkilla ei ole puhtaat jauhot pussissa niin ei voi viedä asiaa pidemmälle.

        Yx anomyyni on kait SE itse ISO COPIBASCA


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yx anomyyni on kait SE itse ISO COPIBASCA

        Ei oo.


      • Anonyymi
        Nina.T kirjoitti:

        Kommenttini ei liittynyt viestien julkaisemiseen, vaan yp oli kysellyt mitä eräs ihminen oli julkaissut omalla sivullaan tietyille kavereilleen. Ja niistä tehnyt omia päätelmiään.

        No se on vasta epäilyttävää, olkoon kyse kenestä tahansa. Toisten yksityisyyden uteluista tulisi kyllä saada kenkää FB:stä ja jos sen tekee vielä nolaamistarkoituksena niin se tekee tästä vielä kuvottovampaa. Jokainen säätää facebookin julkisuuden haluamakseen ja sitä pitää kunnioittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se on vasta epäilyttävää, olkoon kyse kenestä tahansa. Toisten yksityisyyden uteluista tulisi kyllä saada kenkää FB:stä ja jos sen tekee vielä nolaamistarkoituksena niin se tekee tästä vielä kuvottovampaa. Jokainen säätää facebookin julkisuuden haluamakseen ja sitä pitää kunnioittaa.

        Tuli mieleen yks vanha tapahtuma ja erään ystäväni sen hetkisten fabebook-kavereiden luotettavuus. Kaverin piti matkustaa Imatralle erääseen fb-ryhmän tapaamisen mutta olikin ollut pyöräkolarissa edellisellä viikolla. Kertoi tästä omalla sivulla kavereilleen ja tarkoitus oli ilmoittaa facebook-ryhmän sivuilla matkan peruuntumisesta. Mutta eräs juoru-ukko olikin jo kirjoittanut asiasta ryhmän sivulle omalla tavallaan. Näin Facebookissa toimitaan.
        Ja muuten ne Imatra ryhmän yp:n julkaisemat yksityisviestit on vieläkin siellä ryhmän sivuilla. Ei kuulemma riko mitään lakia.


      • Anonyymi
        Nina.T kirjoitti:

        Tuli mieleen yks vanha tapahtuma ja erään ystäväni sen hetkisten fabebook-kavereiden luotettavuus. Kaverin piti matkustaa Imatralle erääseen fb-ryhmän tapaamisen mutta olikin ollut pyöräkolarissa edellisellä viikolla. Kertoi tästä omalla sivulla kavereilleen ja tarkoitus oli ilmoittaa facebook-ryhmän sivuilla matkan peruuntumisesta. Mutta eräs juoru-ukko olikin jo kirjoittanut asiasta ryhmän sivulle omalla tavallaan. Näin Facebookissa toimitaan.
        Ja muuten ne Imatra ryhmän yp:n julkaisemat yksityisviestit on vieläkin siellä ryhmän sivuilla. Ei kuulemma riko mitään lakia.

        Olis julkassu ne kaikki viestit eikä vaan niitä viimesiä. Viestittelyä kun oli kestänyt jo yli viikon, ei yhtään ihme et toisella osapuolella kiehui yli.


      • Anonyymi
        Nina.T kirjoitti:

        Tuli mieleen yks vanha tapahtuma ja erään ystäväni sen hetkisten fabebook-kavereiden luotettavuus. Kaverin piti matkustaa Imatralle erääseen fb-ryhmän tapaamisen mutta olikin ollut pyöräkolarissa edellisellä viikolla. Kertoi tästä omalla sivulla kavereilleen ja tarkoitus oli ilmoittaa facebook-ryhmän sivuilla matkan peruuntumisesta. Mutta eräs juoru-ukko olikin jo kirjoittanut asiasta ryhmän sivulle omalla tavallaan. Näin Facebookissa toimitaan.
        Ja muuten ne Imatra ryhmän yp:n julkaisemat yksityisviestit on vieläkin siellä ryhmän sivuilla. Ei kuulemma riko mitään lakia.

        Rikkoohan ne. Ei ne yksityisviestit ole julkisia, sisältää ne mitä tahansa, ykstityisviestit ovat kahden ihmisen välistä viestintää eivät muuta.

        Aika ikävä tapa yrittää kiillottaa omaa kilpeänsä. Mutta jos asemoi itsensä muiden yläpuolelle niin kaikki toimintatavat tuntuvat olevan oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikkoohan ne. Ei ne yksityisviestit ole julkisia, sisältää ne mitä tahansa, ykstityisviestit ovat kahden ihmisen välistä viestintää eivät muuta.

        Aika ikävä tapa yrittää kiillottaa omaa kilpeänsä. Mutta jos asemoi itsensä muiden yläpuolelle niin kaikki toimintatavat tuntuvat olevan oikein.

        Eihän p siitä mitään välitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on vasta epäilyttävää, olkoon kyse kenestä tahansa. Toisten yksityisyyden uteluista tulisi kyllä saada kenkää FB:stä ja jos sen tekee vielä nolaamistarkoituksena niin se tekee tästä vielä kuvottovampaa. Jokainen säätää facebookin julkisuuden haluamakseen ja sitä pitää kunnioittaa.

        Tämä ISO COPIBASCA eli herra PL julkaisee yksityisviestejä siinä missä tämä toinenkin veijari, on siis syyllistynyt samaan rkokseen ja moneen muuhunkin rikokseen

        ” NW0_NOW ”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ISO COPIBASCA eli herra PL julkaisee yksityisviestejä siinä missä tämä toinenkin veijari, on siis syyllistynyt samaan rkokseen ja moneen muuhunkin rikokseen

        ” NW0_NOW ”

        Miks nää ihmiset ei sitten tee muuta kuin valittaa täällä palstalla? Luulis ottavan yhteyttä poliisiin jos se rikollista. NWO_NOW varmaan tietää asiasta enemmän ja osaa vastata tähän. Vai onko oma lehmä ojassa tässäkin jutussa. Toisen keskusteluketjun mukaan on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks nää ihmiset ei sitten tee muuta kuin valittaa täällä palstalla? Luulis ottavan yhteyttä poliisiin jos se rikollista. NWO_NOW varmaan tietää asiasta enemmän ja osaa vastata tähän. Vai onko oma lehmä ojassa tässäkin jutussa. Toisen keskusteluketjun mukaan on.

        NWO_NOW ei kestä totuuksia, poistattaa heti kirjoituksensa kun hänen tekemisistä puhutaan. Voi reppana.


      • Anonyymi
        Nina.T kirjoitti:

        NWO_NOW ei kestä totuuksia, poistattaa heti kirjoituksensa kun hänen tekemisistä puhutaan. Voi reppana.

        ISO COPIBASCA avannut uuden sivun täältä tehtyjen kopioiden julkaisuun

        ” NW0_NOW ”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikkoohan ne. Ei ne yksityisviestit ole julkisia, sisältää ne mitä tahansa, ykstityisviestit ovat kahden ihmisen välistä viestintää eivät muuta.

        Aika ikävä tapa yrittää kiillottaa omaa kilpeänsä. Mutta jos asemoi itsensä muiden yläpuolelle niin kaikki toimintatavat tuntuvat olevan oikein.

        ISO COPIBASCA avannut uuden sivun täältä tehtyjen kopioiden julkaisuun

        ” NW0_NOW ”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkilla ei ole puhtaat jauhot pussissa niin ei voi viedä asiaa pidemmälle.

        Nii miekii luulen. Kuha uhoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nina, kysymys sulle. Olet tässä kova tuomaan esille nettikettiä, joten kerropas oma mielipiteesi sun "kopiokaverista"? Ajeleeko toi ihan täysillä valoilla? Julkista vainoamista yms. Ihan lapsen tasolla, kun jankkaa jatkuvasti samaa paskaa julkisesti, tiedät varmasti ketä tarkoitan? Luulisi että teidän ikäluokalla olisi fiksumpaa tekemistä.

        Kestänyt jo 7 vuotta tuo vainoaminen ja yhä jatkuu


    • Anonyymi

      Nyt sitten perustetaan oikein kilpaa uusia Imatra ryhmiä. Joka päivä putkahtaa joku uusi. Onko tässä mitään järkeä?

      • Anonyymi

        ISO COPIBASCA avannut uuden sivun täältä tehtyjen kopioiden julkaisuun

        ” NW0_NOW ”


    • Anonyymi

      P...llä alaa keinot loppua , olet millä hahmolla hyvänsä laitteesi osoite paikka on aina selitettävissä ” NW0_NOW ”

    • Anonyymi

      Aika sekasin on sakki ja liikaa aikaa monella jähistä jossain inttervepissä... . Tavatkaa vaik torilla ja pankaa toisianne pataan ja iskekää sen jäljeen kättäpäälle ja menkää vaik kalialle.

    • Anonyymi

      Alkaa PL_lla oleman rokat pöksyissä kun on pitänyt tehdä uusi hahmo aikasemmalla nimellä, mutta kotikaikkana Mikkeli HAH HAA vanha on kai menossa sulkuun

      ” NW0_NOW ”

    • Anonyymi

      PL rikkonut niin monta lain kohtaa voipi olla tulossa isokakku ehdotonta

      ” NW0_NOW ”

      • Kuvitteletko ettei niitä sinun kirjoituksia tutkita? Sen takia jauhat täällä vuodesta toisen nimimerkin takaa kun et enää uskalla omaa nimeä käyttää.


      • Anonyymi
        Nina.T kirjoitti:

        Kuvitteletko ettei niitä sinun kirjoituksia tutkita? Sen takia jauhat täällä vuodesta toisen nimimerkin takaa kun et enää uskalla omaa nimeä käyttää.

        ISO COPIBASCA avannut uuden sivun täältä tehtyjen kopioiden julkaisuun


        ” NW0_NOW ”


    • Anonyymi

      ISO Pee on siivonnut sivuaan, mutta kyllä ne kaikki laittomuudet sieltä löytyy, kun virkavalta hakee .
      On alkanut Peellä puntti tutisemaan

      ” NW0_NOW ”

    • Anonyymi

      ISO Peellä lirahti jo lahkeeseen, kun toinen PP uhitteli . Nyt pelkää että näitä tulee lisää, eikä vain uhittele . Kopioinnin loppu lähenee


      ” NW0_NOW ”

      • PP uhitteli ja sit poisti kiltis omat kirjotuksesa. Mites on NWO_NOW, pystytkö poistaa omat kirjotukses?


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        PP uhitteli ja sit poisti kiltis omat kirjotuksesa. Mites on NWO_NOW, pystytkö poistaa omat kirjotukses?

        Trolli mistä olet kotoisin,vai oletko mistään


    • Anonyymi

      ISO P ei vielä tiedä kohta tulee ISO LUUTA joka lakasee

      • Anonyymi

        Luuta pyyhkii myös Mikkelissä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuta pyyhkii myös Mikkelissä

        Kuis monta vuotta sie oot jo näit uhkailuja kirjottanu? Taisit alottaa jo 2016. Mut seurallaa kui luuta lakasee ja missä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuta pyyhkii myös Mikkelissä

        ISO COPIBASCA avannut uuden sivun täältä tehtyjen kopioiden julkaisuun

        ” NW0_NOW ”


    • Anonyymi

      PL poliisi on tulossa ja vie tallenteesi

      ” NW0_NOW ”

      • Minne se tulee?


      • Anonyymi

        NWO_NOW! Mitä jos pyytäisit et PL poistaa ne häiritsevät kansiot, niin saataisiin tämä lapsellinen riitely vihdoin loppumaan. Vai eikö sinusta ole siihen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NWO_NOW! Mitä jos pyytäisit et PL poistaa ne häiritsevät kansiot, niin saataisiin tämä lapsellinen riitely vihdoin loppumaan. Vai eikö sinusta ole siihen?

        "Ai ai voi voi aijjaijaija voi oijoijjoi voi." Nauraa vaan perään. "Hehhehhehehhee."


      • Anonyymi

        Sekasin koko porukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NWO_NOW! Mitä jos pyytäisit et PL poistaa ne häiritsevät kansiot, niin saataisiin tämä lapsellinen riitely vihdoin loppumaan. Vai eikö sinusta ole siihen?

        Minusta tehdyt kopiot ei ole tällä hetkellä näkyvillä, mutta ei se ole niitä hävittänyt

        Kaikki siellä olevat kopiot pitää hävitä ja hävittää

        ” NW0_NOW ”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tehdyt kopiot ei ole tällä hetkellä näkyvillä, mutta ei se ole niitä hävittänyt

        Kaikki siellä olevat kopiot pitää hävitä ja hävittää

        ” NW0_NOW ”

        Mist tiijät? Vai ootko hakkeroinu Pn sivun?


      • Anonyymi

        Olet kai sitten poistnut näkyviltä kopiot minusta kun niitä ei enää näy

        Poista myös kaikki muutkin, lapsukainen

        ” NW0_NOW ”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kai sitten poistnut näkyviltä kopiot minusta kun niitä ei enää näy

        Poista myös kaikki muutkin, lapsukainen

        ” NW0_NOW ”

        Oot aika sekasin. Mie nään siel ainakii kaikki muut paitsi niitte kahen ketkä reilust pyys poistamaa omat. Ja eiks ne ensi poistanu omat kirjotukset ryhmien sivuilt? Ootko sie poistanu? Ja ota yhteyttä ihan omalla nimellä reilust eläkä piileskele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mist tiijät? Vai ootko hakkeroinu Pn sivun?

        Näkyyhän tuo sivu kun ei ole estoja
        Mutta ei näy kopioita minusta
        niin voisi muutkin poistaa

        ” NW0_NOW ”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyyhän tuo sivu kun ei ole estoja
        Mutta ei näy kopioita minusta
        niin voisi muutkin poistaa

        ” NW0_NOW ”

        Näkyy siellä NWO_NOW kopioit ja paljon muutakin siusta. Etkö nää. Taitaa olla kuitenkii estot päällä......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy siellä NWO_NOW kopioit ja paljon muutakin siusta. Etkö nää. Taitaa olla kuitenkii estot päällä......

        Kaikki näkyy ( paitsi vanhat sinun seinältä ), nyt näkyy vain täällä viime aikoina kirjoiteltu, ei kyllä kaikkia näistäkään koska olet niitä poistattanut ja kopioit vain ne jotka sinusta hyvältä tuntuu
        Harrastat SENSUROINTIA, eli sitä mistä aloit valittamaan

        En ole laittanut estoja, etkä sinä minulle, jos estot olisi enhän siiloin näkisi mitään sivultasi, en edes koko sivua,
        Mieti vähän kuka voikaan nähdä, on joku jota olet kopioinut, mutta nyt et sitä löydä
        ISO COPIBASCA osaa myös sensuroida


        ” NW0_NOW ”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki näkyy ( paitsi vanhat sinun seinältä ), nyt näkyy vain täällä viime aikoina kirjoiteltu, ei kyllä kaikkia näistäkään koska olet niitä poistattanut ja kopioit vain ne jotka sinusta hyvältä tuntuu
        Harrastat SENSUROINTIA, eli sitä mistä aloit valittamaan

        En ole laittanut estoja, etkä sinä minulle, jos estot olisi enhän siiloin näkisi mitään sivultasi, en edes koko sivua,
        Mieti vähän kuka voikaan nähdä, on joku jota olet kopioinut, mutta nyt et sitä löydä
        ISO COPIBASCA osaa myös sensuroida


        ” NW0_NOW ”

        Taitaa olla nyt niin, että tehokopioija riitelee täällä itsensä kanssa, kun ei muuten saa kopioita enään sivulleen
        Voihan sitä näikin saada juttua aikaiseksi,
        Voi voi sinua yksinkirjoittajaa, etsi uusia kiusattavia aiemmat ei kai sinusta välitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla nyt niin, että tehokopioija riitelee täällä itsensä kanssa, kun ei muuten saa kopioita enään sivulleen
        Voihan sitä näikin saada juttua aikaiseksi,
        Voi voi sinua yksinkirjoittajaa, etsi uusia kiusattavia aiemmat ei kai sinusta välitä

        Mikä mahtaa olla tämän tehokopioijan idea tässä kopioinnissa ?


        ” NW0_NOW ”


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla nyt niin, että tehokopioija riitelee täällä itsensä kanssa, kun ei muuten saa kopioita enään sivulleen
        Voihan sitä näikin saada juttua aikaiseksi,
        Voi voi sinua yksinkirjoittajaa, etsi uusia kiusattavia aiemmat ei kai sinusta välitä

        Taitaa olla et tääl riitelee yks ex-yp ittensä kanssa. Ja nyt nostin kaik uusimmat albumit esille jos vaik tää NWO_NOW ja Anonyymi nimimerkkii osais ne löytää. Hänelle ku tuntuu olevan ylivoimasta selata kuvii tai albumeit. Onks nyt hyvä?
        Ja ei miu tarvii ettii uusii ku on nää samat vanhat riitapukarit jo Oli kerran Tainionkoski ryhmän ajoilt. Nää "feikkietsivät". Ja jos jotai pitää poistaa tai on muuta valittamist miu sivusta, ota iha rohkeest yhteyttä ihan omal nimel.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Taitaa olla et tääl riitelee yks ex-yp ittensä kanssa. Ja nyt nostin kaik uusimmat albumit esille jos vaik tää NWO_NOW ja Anonyymi nimimerkkii osais ne löytää. Hänelle ku tuntuu olevan ylivoimasta selata kuvii tai albumeit. Onks nyt hyvä?
        Ja ei miu tarvii ettii uusii ku on nää samat vanhat riitapukarit jo Oli kerran Tainionkoski ryhmän ajoilt. Nää "feikkietsivät". Ja jos jotai pitää poistaa tai on muuta valittamist miu sivusta, ota iha rohkeest yhteyttä ihan omal nimel.

        Selasin kaikki kansiot , vanha kansio minusta on poistettu ( oli vielä heli vuoden alussa )
        KIITOS tästä poistosta

        NWO_NOW


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selasin kaikki kansiot , vanha kansio minusta on poistettu ( oli vielä heli vuoden alussa )
        KIITOS tästä poistosta

        NWO_NOW

        Vai on? Mulle ne ainakin näkyy ja ovat julkisena näkyvillä kaikille. Jokohan osaisit lopettaa tämän vuosia kestäneen jauhamisen. Nimet on ollu selvillä jo pitkään, ainakin minulle.


      • Nina.T kirjoitti:

        Vai on? Mulle ne ainakin näkyy ja ovat julkisena näkyvillä kaikille. Jokohan osaisit lopettaa tämän vuosia kestäneen jauhamisen. Nimet on ollu selvillä jo pitkään, ainakin minulle.

        Nimimerkillä NWO_NOW loppu heti jutut ku huomas et on paljastunu. Ei oo poistettu yhtää kansioo eikä poisteta jos ei osaa omalla nimellä ottaa yhteyttä. Eikä sellasten abumeit poisteta muutenkaa ketkä on vuosii levitelly perättömii juorui ja kirjotellu tänne.


    • Anonyymi

      Kuinka kauan tämä TONOKKI VEKKULI PL saa FB:ssa ja täällä riehua ja solvata ihmisiä, ennen kun se estetetään

      KysynVaan

    • Anonyymi

      Näin on tästä VEKKULISTA ei pääse eroon fbssä ja täällä vain sillon kun sillä on pari metriä multaa nenä päällä

      Esa-poika

      • Oliskoha kannattanu miettii mitä kirjottaa miusta tänne ja monen ryhmän ja miun sivulle. Nyt niit ei saa kyl millää peruttuu. Kärsi nahoissas vaa. Kyl mie joskus kuolen.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Oliskoha kannattanu miettii mitä kirjottaa miusta tänne ja monen ryhmän ja miun sivulle. Nyt niit ei saa kyl millää peruttuu. Kärsi nahoissas vaa. Kyl mie joskus kuolen.

        Tuskallista ja pitkää kivuliasta loppua siulle toivoen
        Nää oli jäähyväiset siulle

        Esa-poika


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Oliskoha kannattanu miettii mitä kirjottaa miusta tänne ja monen ryhmän ja miun sivulle. Nyt niit ei saa kyl millää peruttuu. Kärsi nahoissas vaa. Kyl mie joskus kuolen.

        Joko olet 80 vuotta?


    • Anonyymi

      Se on yli 70 kymppine ei se enää kauan häiritse

      LOL-vaan

      • Sitä et tiedä sinä enkä minä, milloin kuolee. Voi vaikka elää pitempään kuin Anonyymit kirjoitelijat. Ja sinne sivullehan nämäkin kirjoitukset jää muistoiksi ja jälkipolvien luettavaksi. Ja nekin kirjoitukset mitä tästä ketjusta on poistettu.


      • Anonyymi
        Nina.T kirjoitti:

        Sitä et tiedä sinä enkä minä, milloin kuolee. Voi vaikka elää pitempään kuin Anonyymit kirjoitelijat. Ja sinne sivullehan nämäkin kirjoitukset jää muistoiksi ja jälkipolvien luettavaksi. Ja nekin kirjoitukset mitä tästä ketjusta on poistettu.

        Alkaa ISON COPIBASCAN hermot pettämään


        Ei ne sen kirjoitukset ikuisiksi jää, kyllä ne poistuu samalla kuin itse ISO COPIBASCA

        FEIKKI VAI TROLLI VAI MOLEMPII?


      • Anonyymi
        Nina.T kirjoitti:

        Sitä et tiedä sinä enkä minä, milloin kuolee. Voi vaikka elää pitempään kuin Anonyymit kirjoitelijat. Ja sinne sivullehan nämäkin kirjoitukset jää muistoiksi ja jälkipolvien luettavaksi. Ja nekin kirjoitukset mitä tästä ketjusta on poistettu.

        Arvoitus ratkee ku selaa albumeit. Tai sit ei 🧐🤣❗️ Aika mont albumii on kyl feikkinimel.

        FEIKKI VAI TROLLI VAI MOLEMPII?


      • Anonyymi
        Nina.T kirjoitti:

        Sitä et tiedä sinä enkä minä, milloin kuolee. Voi vaikka elää pitempään kuin Anonyymit kirjoitelijat. Ja sinne sivullehan nämäkin kirjoitukset jää muistoiksi ja jälkipolvien luettavaksi. Ja nekin kirjoitukset mitä tästä ketjusta on poistettu.

        Jollakii pahast kaivertaa nää kuvakaappukset. Se on Anonyymi Joka ei uskalla esiintyy omal nimel

        Esa-poika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollakii pahast kaivertaa nää kuvakaappukset. Se on Anonyymi Joka ei uskalla esiintyy omal nimel

        Esa-poika

        ISOLTA COPIBASCALTA hajoaa pää , kun ei
        LÖYDÄ SITÄ OIKEAA
        , pitäisi mennä syvemmälle niihin omiin " kansioihin "
        KYLLÄ SE SIITÄ

        "Ai ai voi voi aijjaijaija voi oijoijjoi voi." Nauraa vaan perään. "Hehhehhehehhee."


      • Anonyymi kirjoitti:

        ISOLTA COPIBASCALTA hajoaa pää , kun ei
        LÖYDÄ SITÄ OIKEAA
        , pitäisi mennä syvemmälle niihin omiin " kansioihin "
        KYLLÄ SE SIITÄ

        "Ai ai voi voi aijjaijaija voi oijoijjoi voi." Nauraa vaan perään. "Hehhehhehehhee."

        Tuskin. Sillä kun ei ole mitään väliä kuka nimimerkin takana piileskelee ja täällä on koko kirjottelee. Ne on ja pysyy siellä. Lopeta jo jankuttaminen!


    • Anonyymi

      Taas on kaikki viisaat siel päässy kertomaa tietojaa.
      Kaikist ei vaa oo siihe et osaist ottaa asiallisest yhteyttä vaa huuvellaa feikkiprofiilien ja nimimerkkien takaa.

      EHKÄ TÄMÄ KAIKKI ON VASTAUSTA SAMAAN, KUIN KOPIONNIT FEIKKIPROFIILEILLA
      KUTEN ISO COPIBASCA TEKEE

    • Anonyymi

      hah, hahhaa, heh, heh heh, tirsk tirks ym ym

    • Anonyymi

      Etsii, etsii ja löydä se YKSI niin tiedät.
      Taitaa olla niitä kopioita liikaa et edes itse et löydä niistä YHTÄÄN mitään

      "Arvoitus ratkee ku selaa albumeit. Tai sit ei 🧐🤣❗️ Aika mont albumii on kyl feikkinimel."

      • On se ollu selvillä jo pitkän aikaa. Mutta eihän se muuta asiaa. Kerjäät vaan huomiota ja ehkä sääliä näillä kirjoituksillasi.


    • Anonyymi

      Mie olen tääl mut taas uudella nikillä hihihihihihihihihihihihih

      Näin tämä ISO COPIBASCA itse kirjoittaa

      • Nyt taitaa jollain muulla hajota pää tai on jo hajonnut. Siltä ainakin vaikuttaa.


    • Anonyymi

      " Tirsk , tirsk " sanoo joku ehkä heinänuhanen jossain kukkulalla

      Arvoitus , arvoitus

    • Anonyymi

      " se_oikea " etsii yhä sitä oikeaa, mutta huteja on , ei sitä oikeaa

      • Ei tarvii ettii ku on jo selvillä.


      • Ei tarvii ettii ku on jo selvillä.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ei tarvii ettii ku on jo selvillä.

        Et löydä vaikka kirjoittaisi nimen näkyviin
        hihihihihihihihihih TONOKKI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et löydä vaikka kirjoittaisi nimen näkyviin
        hihihihihihihihihih TONOKKI

        Sekopäät taas vauhissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et löydä vaikka kirjoittaisi nimen näkyviin
        hihihihihihihihihih TONOKKI

        Liikaa viinaa vai mitä nää vetää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et löydä vaikka kirjoittaisi nimen näkyviin
        hihihihihihihihihih TONOKKI

        Liikaa viinaa vai mitä nää vetää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa viinaa vai mitä nää vetää?

        Mikä on tää kopiomies ? Kyselin toisessa keskustelussa mut en saanu vastausta. Osaako joku täällä vastata ja kertoo vähän tarkemmin. Kopio toisten kuvia ja kommentteja ja mista vanhoista kaunoista siellä puhuttiin. Liittyykö johonkii vanhaa ryhmään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et löydä vaikka kirjoittaisi nimen näkyviin
        hihihihihihihihihih TONOKKI

        Anonyymi TONOKKI siirtyi sitten verkonvaarat ryhmään valittamaan ja keräämään sääliä. Ja teki itselleen taas uuden feikkiprofiilinkin faceen. kuinkahan mones profiili se oli. Voi reppana. Yritä jo lopettaa, tiedät kyllä miksi sinun kansioita ei poisteta. Tuskin kukaan sinua enää ymmärtää ja pitää sinua syyttömänä tähän soppaan.


    • Anonyymi

      Kiva huomata muutos uusien ylläpitäjien aikana. Nyt siellä on keskusteltu paljon kunnan asioista ilman pelkoa sensuurista. Lisää samanlaista. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja harvemmin siellä nykyisin mollataan toisia kommentoijia.

    • Anonyymi

      Haukkoi nää vanhat.

    • Anonyymi

      Anonyymi
      10.01.2020 00:12
      Tämä ISO COPIBASCA eli herra PL julkaisee yksityisviestejä siinä missä tämä toinenkin veijari, on siis syyllistynyt samaan rkokseen ja moneen muuhunkin rikokseen

      ” NW0_NOW ”

    • Anonyymi

      Paras ketju imatra ryhmästä

    • Anonyymi

      No kuinkas sitten kävikää. Ite joutu pois ypn pallilta :)

    • 😂😂😂

    • Anonyymi

      Koska yritän saada tämän järjettömyyden loppumaan, lausun pari sanaa riita pukaristani ja toivottavasti tulevasta hyvästä ystävästäni Penasta ranskalaisin viivoin
      -Avoin
      -Hellä
      -Huumorintajuinen
      -Älykäs
      -Hyvä kopioimaan ja tunnollinen siinä
      -Määrätietoinen

      Toivottavasti nämä sanat saavat sinut unohtamaan vanhat kaunamme. Yhdessä voimme perustaa vielä paremman ryhmän!

      T.IsoPomo
      -

      • IsoPomo idiootille voi vaan nauraa 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        IsoPomo idiootille voi vaan nauraa 🤣🤣🤣🤣

        Eikö voida sopia jo tätä riitaa?
        T.IsoPomo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö voida sopia jo tätä riitaa?
        T.IsoPomo

        Sovitaan sängyssä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö voida sopia jo tätä riitaa?
        T.IsoPomo

        Ei.


      • Ota iha omal nimelläs yhteyttä jos siust on siihe. Sit voijaa asiasta keskustella 🤣🤣😂


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ota iha omal nimelläs yhteyttä jos siust on siihe. Sit voijaa asiasta keskustella 🤣🤣😂

        Olet laittanut minulle estot. Laita minulle viesti niin keskustellaan.
        T.IsoPomo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet laittanut minulle estot. Laita minulle viesti niin keskustellaan.
        T.IsoPomo

        🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        🤣🤣

        Ei sitten. Saat riidellä täällä ihan yksinäsi
        T.IsoPomo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitten. Saat riidellä täällä ihan yksinäsi
        T.IsoPomo

        Turha siulle on laittaa viesti ku et niitä kyitenkas avaa. Se on nähty. Eikä oo estoo päällä 🤣🤣


    • Anonyymi

      Nyt ryhmä sai uuden yp:n joka kuulemma tarkastaa kaikkien jäseten profiilit. Ja feikkitilit estetään. Siinä sillä on hommaa.... iso puhdistus tulossa.

    • Nostaa ylös tääkii 😀

    • Anonyymi

      Onhan tää yksi helvetti kun ei saa remppafirmoja arvostella vapaasti missään muualla kuin Puskaradiolla. Mikä järki on kansanedustajaehdokkaiden estää tervettä keskustelua postilaatikoiden räjäytyksistä keskellä kaunista keväistä viikonloppua?

    Ketjusta on poistettu 100 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe