Kuilun partaalla

VapaaPudotus

Millainen on tyhjyyden tunne, kun aborttiväki oivaltaa vaihtaneensa lapsen tavaran turhuuteen ja sosiaalisen pintakiillon harhaan?

44

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapaa.Määrittely

      Minä vaihdan mielellään. Kivaa on ollut. Tyhjää tunnetta ei tarvi potea se on oma valinta miten asioihin suhtautuu. Lapsia niille jotka oikeasti haluaa, ei kukaan väkisin halua pilata elämäänsä.

    • Jaxuhalit

      Vapaa pudotus?

      Kannattaa hommata laskuvarjo. Abortti on turva, jos ehkäisy pettää. Kuka lähtee liitämään ilman laskuvarjoa. Abortinvastustajatko?? Ei ihme että kosahtanut sitten.

      • siihenkosahtanu

        Taidat olla oivallisesti var.ottava esimerkki siitä tyhj.yydestä, joka näe.mmä laittaa lauk.omaan moisia tyb.eryycsiä. Mutta sellasta se sit on kun turv.audutaan toist.en ihm.isden shurm.aamisheen ja tipahd.etaan syv.älle sh.yyllishyys vanch.ilan bim.eimbään cuiluun.


    • mikäkenenkinturhuus

      Ei ole tyhjyyden tunnetta ja lapsiperheellisillä on enemmän tavaraa ja sosiaalista pintakiiltoa, kamalaa kilpailua.

      Missä ihmeen kuilun partaalla kun jää sosiaalipummiksi eikä tarvitse töissä raatustaa ainakaan yli viiskymppisenä. Voin antaa työpaikkani nuoremmille ja pärjään jo vähemmälläkin.

      Mitähän turhaa tavaraa olen hankkinut, täytyy ihan miettiä. No sängyn olen kymmenen vuoden välein vaihtanut uuteen ja muut huonekalut kolmekymmentä vuotta vanhoja.

      Paljon yksinäisiä ihmisiä nykyään on niin että jos sen laatuista tyhjyyden tunnetta haluaa poistattaa niin ei siihen omaa lasta tarvita. Menee vain vapaaehtoistyöhön ihmisten pariin niin ei ole tyhjää elämä. Abortissa käy hyvin paljon niitäkin joilla on lapsiluku jo täynnä mutta ehkäisy pettää jossain vaiheessa.

      Tyhjyyden tunteet ja mielenterveysongelmat eivät katso kenelle niitä voi tulla eikä siinä lapsi auta vaan pahentaa se syyllisyys ettei pysty olemaan täyspäinen vanhempi. Se että jos pää ja elämä ei ole kunnossa niin miksi vaivaudut syyllistämään niitä jotka aborttiin päätyvät sillä ei se sulta ole pois jos joku aborttiin päätyy, vai onko?

      • "sillä ei se sulta ole pois"

        Cov.ille ottaa taas näköjään todeta, että lapselta on sillon el.ämä pois!
        Mutta mitä se ids.ecc.ääldä abortd.ööriltä olisi pois jos auttaisi muutaman hass.un kuuk.auden el.ämäsdään jotain toist.akin el.ämään ja sit synt.ymän jälc.een ant.aisi jadc.aa sitä muualla ad.obd-oituna?


    • Riemuelämää

      On tosi kamalaa olla rikas ja terve. Ihan allekirjoitan että vaihtaisin tämän rikkauden ja mersut ja kaukomatkat milloin tahansa köyhyyteen, nälkään ja vanhaan ladaan. Vai...?

    • "Millainen on tyhjyyden tunne, kun aborttiväki oivaltaa vaihtaneensa lapsen tavaran turhuuteen ja sosiaalisen pintakiillon harhaan?"

      Tuotahan pitäisi kysyä siltä lapsensa mukavuusadoptioon antaneelta?
      Siinähän lapsi tosiaan vaihdetaan mukavuuteen ja vapauteen. Eri asia on tehdä valinnat ennen kuin mitään lasta onkaan.

      Onko vapaaehtoisesti lapsettoman elämä sitten turhuutta ja sosiaalista pintakiiltoa? Tai jos ei pysty tasapainoisesti kasvattamaan ja elättämään kuin rajoitetun määrän lapsia? Jos nyt olen facebook-profiilisi perusteella oikein ymmärtänyt, niin olet itse lapseton ja sinkku. Tuntuuko se elämä tyhjältä ja turhuudelta? Kun itse olin lapseton, oli elämä yhtä antoisaa kuin silloin kun lapsia tuli. Jotain menetti, mutta jotain sai tilalle. Mutta ei se elämän kokeminen pelkästään lapsista ja lapsettomuudesta voi olla kiinni. Kaikkea, mitä haluaa ei vain voi saada.

      • Anonyymi

        Aborttiasiamiehelle lapset ovat vain tavaroita, joita vaihdetaan toisiin - tai jätetään kaupat tekemättä.

        Aborttiväki yrittää esineellistää lapset välttyäkseen tyhjyyden kuilusta.


      • Anonyymi

        Häiri.ccö rync.ännyt tors.ocsi taas tämänkin ketjun.

        "Eri asia on tehdä valinnat ennen kuin mitään lasta onkaan. "

        Cann.addaa tosiaan huol.ehtia parhaan mukaan ehcäsystä, eikä ryhd.yä t-pp..amis puuh.iin sit kun lapsi jo el.ää cohd.ussa om.aa el.ämäänsä.
        Muc.avaa el.ämää varmasdi el.ää myös lapsi, joka on anneddu pois rac.asdavaan perheeseen, jossa häntä on od.otettu ja toiv.ottu vuosi kausia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aborttiasiamiehelle lapset ovat vain tavaroita, joita vaihdetaan toisiin - tai jätetään kaupat tekemättä.

        Aborttiväki yrittää esineellistää lapset välttyäkseen tyhjyyden kuilusta.

        "Aborttiasiamiehelle lapset ovat vain tavaroita, joita vaihdetaan toisiin - tai jätetään kaupat tekemättä.

        Aborttiväki yrittää esineellistää lapset välttyäkseen tyhjyyden kuilusta."

        Tämä minusta vahvistaa vain sitä että katsot itse kuuluvasi tuohon aborttiväkeen. Abortinvastustajat esineellistää lapsen joksikin oman onnellisuuden takaajaksi tai tyhjän elämän täydellistäjäksi tai parantajaksi ja sisällön takaajaksi. Onko lapsen käyttäminen noin itsekkääseen tarkoitukseen sekään kovin moraalista? Mitä sitten, jos lapsi ei pysty noita vaatimuksia ja kuvitelmia oikeanlaisesta lapsesta tai onnellisesta elämästä täyttämään? Entä jos lapsi ei täytä vanhempien toiveita?

        Eikö lapselle aseteta vähän liika kovia vaatimuksia? Tuolta luterilaisuus - foorumilta lainattuna esim. jos fundamentalistiuskovainen ja erilaisuusfoobinen vanhempi joutuu toteamaankin että oma lapsi syntyy väärään sukupuoleen tai käyttäytyy "väärällä" tavalla mitä vanhempi ei hyväksy? Lapsen ei anneta olla oma itsensä, kun hän syntyy toteuttamaan vanhempien toiveita ja toteutumattomia haaveita.

        Tulee mieleen ihana Marja-Sisko Aalto, joka monissa haastatteluissa kertoi lapsuudestaan, kun häntä rankaistiin mekkoon pukeutumisestaan ja tyttöjen kanssa leikkimisestään. Kristilliset ja AA-sakki korostaa koko ajan jotain oikeutta yksilöllisyyteen, mutta vain sillä tavalla kuin he itse haluavat. Kaikki muu eli epätoivottava yksilöllisyys pitää pakottaa ja yrittää aivopestä lapsesta pois. Sehän ei onnistu ilman vakavia mielenterveysongelmia, mutta näistä seurauksista ei fundamentalisti ole niin huolestunut. Jossain kohtaa ja terapian avulla vanhempien vajavuuden aiheuttamat vammat joutuu korjaamaan, jos ei ole itsemurhaan jo päätynyt.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        "Aborttiasiamiehelle lapset ovat vain tavaroita, joita vaihdetaan toisiin - tai jätetään kaupat tekemättä.

        Aborttiväki yrittää esineellistää lapset välttyäkseen tyhjyyden kuilusta."

        Tämä minusta vahvistaa vain sitä että katsot itse kuuluvasi tuohon aborttiväkeen. Abortinvastustajat esineellistää lapsen joksikin oman onnellisuuden takaajaksi tai tyhjän elämän täydellistäjäksi tai parantajaksi ja sisällön takaajaksi. Onko lapsen käyttäminen noin itsekkääseen tarkoitukseen sekään kovin moraalista? Mitä sitten, jos lapsi ei pysty noita vaatimuksia ja kuvitelmia oikeanlaisesta lapsesta tai onnellisesta elämästä täyttämään? Entä jos lapsi ei täytä vanhempien toiveita?

        Eikö lapselle aseteta vähän liika kovia vaatimuksia? Tuolta luterilaisuus - foorumilta lainattuna esim. jos fundamentalistiuskovainen ja erilaisuusfoobinen vanhempi joutuu toteamaankin että oma lapsi syntyy väärään sukupuoleen tai käyttäytyy "väärällä" tavalla mitä vanhempi ei hyväksy? Lapsen ei anneta olla oma itsensä, kun hän syntyy toteuttamaan vanhempien toiveita ja toteutumattomia haaveita.

        Tulee mieleen ihana Marja-Sisko Aalto, joka monissa haastatteluissa kertoi lapsuudestaan, kun häntä rankaistiin mekkoon pukeutumisestaan ja tyttöjen kanssa leikkimisestään. Kristilliset ja AA-sakki korostaa koko ajan jotain oikeutta yksilöllisyyteen, mutta vain sillä tavalla kuin he itse haluavat. Kaikki muu eli epätoivottava yksilöllisyys pitää pakottaa ja yrittää aivopestä lapsesta pois. Sehän ei onnistu ilman vakavia mielenterveysongelmia, mutta näistä seurauksista ei fundamentalisti ole niin huolestunut. Jossain kohtaa ja terapian avulla vanhempien vajavuuden aiheuttamat vammat joutuu korjaamaan, jos ei ole itsemurhaan jo päätynyt.

        Todellista elämää tuntematon ja ihmisyydestä vieraantunut aborttiväki kuvittelee normaaleiden ihmisten "käyttävän lasta onnellisuuden tuottamiseen". Tuollaisen ajatuksen päkistäminen edellyttää hämmästyttävää lapsen esineellistämistä ja sairasta ihmiskuvaa.

        Aborttiväki herättää sääliä.


    • Anonyymi

      Ihanaa on elämä ilman lapsia. Tyhjyyttä eikä väsymystä ole kuin niillä jotka on valinneet väärin itselleen ja katuu että teki muitten mieliksi. 🤗, miksi joku luulee että lapset tuo onnea? Eikö ole itsekästä tehdä lapsia että niiden kuuluu tehdä onneton ja kurja onnelliseksi? Mitä jos lapsi onkin joku vajakki joka vain häiriköi? Mihin saa palauttaa?

      Jokainen arvostaa eri asioita. Minä nautin kun on rahaa ja saa ostaa mitä tykkää ja tehdä mitä tykkää. Matkustaa päähänpistosta mihin vaan. Kumpa täällä palstallakin katkerana kirjoittavilla abortinvastustajillakin olis yhtä mukavaa. Mutta elämä ei vaan ole reilua ja tasapuolista. Mutta iloitsette minun puolestani varmaan yhtä paljon kuin että saisitte itse olla mukana.

    • Anonyymi

      Arvioisin abortti ihm.isiä vaur.ioituneiksi jotka yrittävät etsiä its.elleen jotain tukea, kun tietävät tehneensä todella väär.in.
      Siksi yrittävät tukea toinen toisiaan etsiessään hyvitystä tai hyväksyntää väär.yydelleen.

    • Minun perhessäni kun aborttia ei ole tehty, niin en ymmärrä näitä puheita "tyhjyydestä".

      Minusta oli hyvä, jos abortteihin kriittisesti suhtautuvatkin kykenisivät keskustelemaan asioista ilman näitä älyttömyyksiä ja liioitteluja. Asiat voisi ottaa kerrankin asioina ja puhua faktapohjalta - ilman vääristelyjä, dramatisointeja ja suoranaisia valheita.

      Mielekästä olisi myöntää se, että abortteja tehdään ja olipa perusteluista itse mitä mieltä tahansa, voi olla niin, että ne omat täydellisetkään - omasta mielestä siis - perustelut eivät muihin uppoa. Se, mikä itselle on "totta", ei välttämättä ole sitä muille.

      Avauksen logiikka on ongelmallinen jo siksikin, että aborttien syyt ovat moninaiset.

      • Anonyymi

        Heh, kaikkea sitä näcee.. Suosijasakki vaatimassa liio.ittelematonta, FACT.A pohjaista keskustelua ilman väär.isteleviä va-lh.eita.. ;D

        "Eihän kyse ole silloin kuin kateudesta jota tunnet paremmin asiansa hoitaviin nähden."

        Juu, cuc.apa ei cadehtisi ps.yycensä muc.avuus abortilla tärv.ännyttä tyhj.ä bä.istä materialistia.. :) Mistä näitä heureka välähdyksiä cumpuaa..
        Kellä niitä h-arh.a cuv.idelmia on?


    • Anonyymi

      Abortöörin on tekonsa jälkeen pakko rakentaa ympärilleen onnellisuusmuuri, jossa hän käpertyy pieniin mukavuuksiinsa ja yrittää sulkea lapsensa ja tekonsa tietoisuutensa ulkopuolelle.

      • "Abortöörin on tekonsa jälkeen pakko rakentaa ympärilleen onnellisuusmuuri, jossa hän käpertyy pieniin mukavuuksiinsa ja yrittää sulkea lapsensa ja tekonsa tietoisuutensa ulkopuolelle."

        Ehkä tuo mielikuva lohduttaa sinua kestämään oman elämäsi kurjuutta ja tyhjyyttä? Kun joku on tyytyväinen ja onnellinen, saat ikään kuin mitätöityä sen väittämällä että se on harhaa. Silloin omakin sisällyksetön elämä tuntuu siedettävältä kun saa kuvitella että toisten onnellisuus ei ole todellista. Eihän kyse ole silloin kuin kateudesta jota tunnet paremmin asiansa hoitaviin nähden.

        Miten siten meillä joilla on lapsia, eikä aborttitaustaa? Onko minun onnellisuus myös harhaa? Itse olen ihan tyytyväinen elämääni täällä hetkellä, vaikka pikkulapsiaikana kadehdin lapsettomia tai niitä joilla oli mies tukena. En ollut onnellinen enkä teeskennellyt sellaista.

        Tällä hetkellä tiedän että silti on minua varakkaampia ja onnellisempia muttei toisten saama hyvä kyllä ole minulta pois.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        "Abortöörin on tekonsa jälkeen pakko rakentaa ympärilleen onnellisuusmuuri, jossa hän käpertyy pieniin mukavuuksiinsa ja yrittää sulkea lapsensa ja tekonsa tietoisuutensa ulkopuolelle."

        Ehkä tuo mielikuva lohduttaa sinua kestämään oman elämäsi kurjuutta ja tyhjyyttä? Kun joku on tyytyväinen ja onnellinen, saat ikään kuin mitätöityä sen väittämällä että se on harhaa. Silloin omakin sisällyksetön elämä tuntuu siedettävältä kun saa kuvitella että toisten onnellisuus ei ole todellista. Eihän kyse ole silloin kuin kateudesta jota tunnet paremmin asiansa hoitaviin nähden.

        Miten siten meillä joilla on lapsia, eikä aborttitaustaa? Onko minun onnellisuus myös harhaa? Itse olen ihan tyytyväinen elämääni täällä hetkellä, vaikka pikkulapsiaikana kadehdin lapsettomia tai niitä joilla oli mies tukena. En ollut onnellinen enkä teeskennellyt sellaista.

        Tällä hetkellä tiedän että silti on minua varakkaampia ja onnellisempia muttei toisten saama hyvä kyllä ole minulta pois.

        Erityistä onnellisuusmuuria tarvitsevat aborttiasiamiehet, joilla on tunnollaan epämääräinen luku lapsivainajia ja petettyjä äitejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erityistä onnellisuusmuuria tarvitsevat aborttiasiamiehet, joilla on tunnollaan epämääräinen luku lapsivainajia ja petettyjä äitejä.

        "Erityistä onnellisuusmuuria tarvitsevat aborttiasiamiehet, joilla on tunnollaan epämääräinen luku lapsivainajia ja petettyjä äitejä."

        Etkö sinä ole se abortti asiamies, näin puheista ainakin päättelee. Naisten jalkoväli mielessä yötä päivää. Muut eli normaalit kirjoittajat täällä jättää abortin ja valinnat omaan harkintaan. Jokaisella oikeus toimia kuten parhaimmaksi näkee. Etkö sinä ole sitä mieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Erityistä onnellisuusmuuria tarvitsevat aborttiasiamiehet, joilla on tunnollaan epämääräinen luku lapsivainajia ja petettyjä äitejä."

        Etkö sinä ole se abortti asiamies, näin puheista ainakin päättelee. Naisten jalkoväli mielessä yötä päivää. Muut eli normaalit kirjoittajat täällä jättää abortin ja valinnat omaan harkintaan. Jokaisella oikeus toimia kuten parhaimmaksi näkee. Etkö sinä ole sitä mieltä?

        Tästä sivusta vaan,
        "Jokaisella oikeus toimia kuten parhaimmaksi näkee."
        Silloinkin jos on aikeissa t-pp.aa muita? Tusk.in enemmistö on kanssasi samoilla linjoilla.


      • Ikävää jos sinulle on näin käynyt.


      • Minä olen luullut että minulla on elämässä olleet asiat huonosti, mutta on näköjään ihmisiä, jotka on vieläkin kurjemmassa jamassa kun pitää keksiä moista,:että toisten hyvinvointi onni ja hyväosaisuus on vain teeskentelyä. Se ei kerro niistä hyväosaisista mitään. Vain kirjoittajasta miten hän suhtautuu muihin.
        Miten tahansa itsellä asiat onkaan niin toisten kadehtiminen ei auta yhtään eikä tuo itselle hyvää vaan pelkkää katkeruutta ja tuollaisia kommentteja, että muiden sovikaan olla onnellinen omalla tavallaan. Luulen itse että ihminen on onnellinen sillon kun saa elää haluamaansa elämää . Minusta on jotain mielen kieroutumaa selittää täällä, että muka tietää mistä toisten onni koostuu ja mistä sen pitäisi muka koostua, että se olisi aitoa. Onni tulee monesti pienistä asioista, joita ei osaa arvostaa ennen kuin ne menettää.

        Minusta on aika julmaa täällä ivata lapsettomia, kuinka kurjaa heillä onkaan. Ihan kuin joku kaipaisi sitä lapsetonta elämää ja olisi katkera siitä että ei toiveet toteutuneetkaan lasten mukana, kun sisäinen tyhjyys edelleen jyllää. Ei kukaan toinen ihminen voi sisäistä tyhjyyttä paikata. Kun ihminen on kokonainen, ei ketään toista "puuttuvaa" osaa tarvita. Monet ei löydä koskaan edes puolisoa. Ovatko he sitten vajavaisia ja tyhjiä ihmisiä? Tai lapsettomat jotka tahtoisi oman lapsen?? Monet lapsettomat ei halua toisten lapsia, jota täällä toitotetaan koko ajan. Ei haluta valmiiksi tehtyjä vaan omaa lihaa ja verta. Siksi kai lapsettomuushoitoja halutaan.

        Olen täällä sen takia järkyttyneenä lukemassa näitä kommentteja kun tyttärelleni tehtiin abortti, hänen sairautensa estää raskaaksi tulon ja abortti tehdään jos raskaus alkaa. Sikiö kehittyy epämuodostuneena lääkityksen takia.Ihmettelen näiden abortinvastustajien mielentilaa painaa ihmisiä niin alas kuin mahdollista. ei kyllä hyvin mee jos ei minullakaan. Minusta kaikkein sairainta on se, että joku saa ylläpitää onnellisuuttaan muiden onnettomuudella ja iloitsee vain toisen vahingosta. Irvokasta kuin mikä.


      • Anonyymi
        syyskoira kirjoitti:

        Minä olen luullut että minulla on elämässä olleet asiat huonosti, mutta on näköjään ihmisiä, jotka on vieläkin kurjemmassa jamassa kun pitää keksiä moista,:että toisten hyvinvointi onni ja hyväosaisuus on vain teeskentelyä. Se ei kerro niistä hyväosaisista mitään. Vain kirjoittajasta miten hän suhtautuu muihin.
        Miten tahansa itsellä asiat onkaan niin toisten kadehtiminen ei auta yhtään eikä tuo itselle hyvää vaan pelkkää katkeruutta ja tuollaisia kommentteja, että muiden sovikaan olla onnellinen omalla tavallaan. Luulen itse että ihminen on onnellinen sillon kun saa elää haluamaansa elämää . Minusta on jotain mielen kieroutumaa selittää täällä, että muka tietää mistä toisten onni koostuu ja mistä sen pitäisi muka koostua, että se olisi aitoa. Onni tulee monesti pienistä asioista, joita ei osaa arvostaa ennen kuin ne menettää.

        Minusta on aika julmaa täällä ivata lapsettomia, kuinka kurjaa heillä onkaan. Ihan kuin joku kaipaisi sitä lapsetonta elämää ja olisi katkera siitä että ei toiveet toteutuneetkaan lasten mukana, kun sisäinen tyhjyys edelleen jyllää. Ei kukaan toinen ihminen voi sisäistä tyhjyyttä paikata. Kun ihminen on kokonainen, ei ketään toista "puuttuvaa" osaa tarvita. Monet ei löydä koskaan edes puolisoa. Ovatko he sitten vajavaisia ja tyhjiä ihmisiä? Tai lapsettomat jotka tahtoisi oman lapsen?? Monet lapsettomat ei halua toisten lapsia, jota täällä toitotetaan koko ajan. Ei haluta valmiiksi tehtyjä vaan omaa lihaa ja verta. Siksi kai lapsettomuushoitoja halutaan.

        Olen täällä sen takia järkyttyneenä lukemassa näitä kommentteja kun tyttärelleni tehtiin abortti, hänen sairautensa estää raskaaksi tulon ja abortti tehdään jos raskaus alkaa. Sikiö kehittyy epämuodostuneena lääkityksen takia.Ihmettelen näiden abortinvastustajien mielentilaa painaa ihmisiä niin alas kuin mahdollista. ei kyllä hyvin mee jos ei minullakaan. Minusta kaikkein sairainta on se, että joku saa ylläpitää onnellisuuttaan muiden onnettomuudella ja iloitsee vain toisen vahingosta. Irvokasta kuin mikä.

        "Minusta kaikkein sairainta on se, että joku saa ylläpitää onnellisuuttaan muiden onnettomuudella ja iloitsee vain toisen vahingosta. Irvokasta kuin mikä."

        Entä toisten tappamis"oikeudesta" iloitseminen, ei yhtään sairasta ja irvokasta..?

        Yleensä tällä palstalla ei olekaan kyse vakavien terveyssyiden aborteista, vaan ihan niistä jotka tehty vain koska "kun ei nyt just satu huvittamaan" -mukavuussyistä, joita noin 97% aborteista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Minusta kaikkein sairainta on se, että joku saa ylläpitää onnellisuuttaan muiden onnettomuudella ja iloitsee vain toisen vahingosta. Irvokasta kuin mikä."

        Entä toisten tappamis"oikeudesta" iloitseminen, ei yhtään sairasta ja irvokasta..?

        Yleensä tällä palstalla ei olekaan kyse vakavien terveyssyiden aborteista, vaan ihan niistä jotka tehty vain koska "kun ei nyt just satu huvittamaan" -mukavuussyistä, joita noin 97% aborteista.

        Jos ei huvita niin mitä sitten. Jokaisen oma valinta, ei kuulu kenellekään. Onneksi et pysty abortteja estämään vaikka syy olisi että koti sotkeentuu.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Jos ei huvita niin mitä sitten. Jokaisen oma valinta, ei kuulu kenellekään. Onneksi et pysty abortteja estämään vaikka syy olisi että koti sotkeentuu.

        "Jokaisen oma valinta, ei kuulu kenellekään."

        Murha ei vaan koskaan ole murhaajan "oma valinta", vaan se kuuluu koko yhteiskunnalle kun se siinä jäsenensä menettää. Varsinkin silloin kun se vielä joutuu haaskaamaan yhteisiä' varoja näihin tolkuttomiin veritekoihin..
        Mutta niin, eihän syntyneidenkään murhaajia estä edes lakipykälätkään. Mielipuolien niljakkeiden touhua joka tapauksessa, laitonta tai ei. Onneksi lasten murhailu onkin vain ääriharvojen, häiriintyneimmän marginaalin harraste.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jokaisen oma valinta, ei kuulu kenellekään."

        Murha ei vaan koskaan ole murhaajan "oma valinta", vaan se kuuluu koko yhteiskunnalle kun se siinä jäsenensä menettää. Varsinkin silloin kun se vielä joutuu haaskaamaan yhteisiä' varoja näihin tolkuttomiin veritekoihin..
        Mutta niin, eihän syntyneidenkään murhaajia estä edes lakipykälätkään. Mielipuolien niljakkeiden touhua joka tapauksessa, laitonta tai ei. Onneksi lasten murhailu onkin vain ääriharvojen, häiriintyneimmän marginaalin harraste.

        Siinä olet aivan oikeassa; joka syntyneen lapsensa tappaa, on häiriintynyt tai sitten vaan kyllästynyt kakaroiden vaatimuksiin. Itse kannatan tuota viimeistä näkemystä.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Siinä olet aivan oikeassa; joka syntyneen lapsensa tappaa, on häiriintynyt tai sitten vaan kyllästynyt kakaroiden vaatimuksiin. Itse kannatan tuota viimeistä näkemystä.

        Sama pätee syntymättömiinkin, lapsia kun on senkin ikäisiä.

        Joillekin tosiaan jopa mitä nöyrin "kakaran vaatimus" saada jatkaa elämäänsä on liikaa..


    • Anonyymi

      "Millainen on tyhjyyden tunne, kun aborttiväki oivaltaa vaihtaneensa lapsen tavaran turhuuteen ja sosiaalisen pintakiillon harhaan?"

      Eikö ole kuin 2 vaihtoehtoa???
      Joko köyhä ja aineellisesti niukka lapsiperhe elämä

      tai lapsettoman varakas ja hyvinvoiva elämä?

      On lapsettomia köyhiä ja varakkaita lapsiperheitä. Lapseton köyhä tekeekin oikein ettei h a nki lisää köyhiä. Jos ei ehkäisyä kään ole varaa ostaa niin abortin saa ilmaiseksi.

      • Anonyymi

        "Jos ei ehkäisyä kään ole varaa ostaa niin abortin saa ilmaiseksi."

        Pacc.okos sitä on pan.ecsia ympäriinsä, harv.empia köyhiäkään send.ään raisc.ataan..
        Kenelle abortti on ilmainen, ei ainakaan yhteis kunnalle. El.ämänsä hintaa maksavasta lapsi u-hr.isda puhumattakaan..


    • Anonyymi

      Aloittajalle.

      Eikö kaikki tahallinen tai haluttu lapsettomuuss ja ehkäisyn käyttö kerro että arvostaa muuta enemmän ja on vaihtanut lapsiperhe elämän toiseen, ehkä huolettomampaan elämäntapaan. Montako lasta aloittajalla on itsellä?

    • Tässäkin aloituksessa esi merkkeinä muutama tab.aus, jota tosin ei saa tod.eta, hy.s h.ys.. nyy.hcy käy.

      "Onn.ellisuus muur.in varj.ossa:
      Ihm.inen, joc.a on s-rm.auddanut lapsensa abortissa saadacseen ids.elleen
      ed.ua on pac.odeddu lacc.aamadda jul.isdamaan teostaan saamaansa hyöd.yä ja
      sen tuom.aa "onn.ellisuudda". Tuon cohd.alon täyt.yy olla rasc.as.
      Abortd.ööri racentaa ymb.ärilleen onn.ellisuus muur.in, jonka tac.ana
      sur.ullinen tot.uus "onn.esda" biil.ee."

    • Anonyymi

      Kuinka suurta on tyhjyys ihmisellä joka joulunkin käyttää ihmisten haukkumiseen netissä. Tuon osan täytyy olla raskas.

      • Anonyymi

        Abortinvastustajan jouluilon lähde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Abortinvastustajan jouluilon lähde.

        Nimenomaan!
        Lasten kanssa on niin kivaa valmistella joulua ja viettää sitä perheen kanssa yhdessä. Sen tietää vasta, kun sen saa itse kokea, nähdä se odotuksen jännitys ja jouluilo lasten silmissä. Sitä ei rahalla saa eikä sitä korvaa mikään muukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan!
        Lasten kanssa on niin kivaa valmistella joulua ja viettää sitä perheen kanssa yhdessä. Sen tietää vasta, kun sen saa itse kokea, nähdä se odotuksen jännitys ja jouluilo lasten silmissä. Sitä ei rahalla saa eikä sitä korvaa mikään muukaan.

        Eikö pitäis sitten olla joulu niitten lasten kanssa eikä istua netissä haukkumassa naisia? Omituisista asioista se sinunkin jouluilo tulee. ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan!
        Lasten kanssa on niin kivaa valmistella joulua ja viettää sitä perheen kanssa yhdessä. Sen tietää vasta, kun sen saa itse kokea, nähdä se odotuksen jännitys ja jouluilo lasten silmissä. Sitä ei rahalla saa eikä sitä korvaa mikään muukaan.

        "Sen tietää vasta, kun sen saa itse kokea, nähdä se odotuksen jännitys ja jouluilo lasten silmissä. Sitä ei rahalla saa eikä sitä korvaa mikään muukaan."

        Monen lapsen jouluilo on vain riippuvainen siitä onko vanhemmilla varaa niitä odotuksia täyttää. Monen lapsen jouluilo sammuu kun ei taaskaan saa edes jouluruokaa. Yksinhuoltajan joulu on itkua täynnä kun ei voi ostaa edes jouluruokaa. Saati lahjoja lapsille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sen tietää vasta, kun sen saa itse kokea, nähdä se odotuksen jännitys ja jouluilo lasten silmissä. Sitä ei rahalla saa eikä sitä korvaa mikään muukaan."

        Monen lapsen jouluilo on vain riippuvainen siitä onko vanhemmilla varaa niitä odotuksia täyttää. Monen lapsen jouluilo sammuu kun ei taaskaan saa edes jouluruokaa. Yksinhuoltajan joulu on itkua täynnä kun ei voi ostaa edes jouluruokaa. Saati lahjoja lapsille.

        "Yksinhuoltajan joulu on itkua täynnä kun ei voi ostaa edes jouluruokaa. Saati lahjoja lapsille."

        Niinhän se katkeran kyyninen ja syyllisyystraumojensa riivaama suosijafanaatikko märissä fantasioissaan toivoisi.. XD Todellisuus vaan on keskellä kattavien perhetukien hyvinvointia onneksi ihan muuta.


    • Anonyymi

      Aborttiväki on pakotettu suojaamaan itsensä tekojensa todellisen sisällön ymmärtämisestä.

      • Anonyymi

        Sinä olet näköjään pakotettu suoltamaan näitä outoja päähänpinttymiäsi tänne 24/7. Käyttekö te lainkaan töissä tai koulussa tms? Pitää vahtia muiden moraalia niin että oma moraali jää hoitamatta ja elämä siinä sivussa.


    • Anonyymi

      Miksi aloittaja olettaa että tulee tyhjyyden tunne? Vanha ketju mutta ihmettelen näitä omituisia aloituksia jossa esitetään näitä oletuksia toisten elämästä.

      Nuo on vain itse luomasi mielikuvia joilla ei ole välttämättä mitään vastinetta todellisuudessa.

      Lapset ei täytä välttämättä sitä tyhjyyden tunnetta jos sellainen on. Eikä lapsen kuulu olla kenenkään elämän "täyte".

      • Anonyymi

        Lapsi on oman elämänsä "täyte". Aborttiväki pitää lasta esineenä, joka voidaan surmata eli vaihtaa pieniin mukavuuksiin.

        Aborttiväki ei tunnusta lapsen ihmisyyttä eikä lapsen ihmisoikeuksia.

        Toiminnallaan aborttiväki asemoi itsensä ulos ihmisyyden piiristä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi on oman elämänsä "täyte". Aborttiväki pitää lasta esineenä, joka voidaan surmata eli vaihtaa pieniin mukavuuksiin.

        Aborttiväki ei tunnusta lapsen ihmisyyttä eikä lapsen ihmisoikeuksia.

        Toiminnallaan aborttiväki asemoi itsensä ulos ihmisyyden piiristä.

        Minusta sinä olet ollut siellä ihmisyyden toisella puolella ihan alkujaankin, ihan demoninen vaikutelma tulee jutuistasi.


      • Anonyymi
        syyskoira kirjoitti:

        Minusta sinä olet ollut siellä ihmisyyden toisella puolella ihan alkujaankin, ihan demoninen vaikutelma tulee jutuistasi.

        Ahaa, siis lasten suojelu on sinusta "demonista", mutta itsekäs tappaminen sitten ihan ok ja jopa hienoa?


      • Anonyymi

        "Onneksi laki on meidän naisten ja lasten puolella."

        Ja se ilmenee siten että feminatsistisen fundamentalistiväen itsekkäät mukavuudet menee lasten elämänoikeuden yläpuolelle?


    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe