Miksi täältä Marttilasta ei kukaan osta omakotitaloja, on vanhoja ja uudempia taloja myynnissä.
On keskustassa ja 10 km päässä keskustasta.
Ovat olleet jo pitkän aikaa myynnissä.
Mikä on syynä?
Mikä mättää?
4
867
Vastaukset
- mdopet
Työ ootta homoi kaikki.
- MinäVaan98
- Ihmisillä ei ole tarvetta talolle.
- Ihmisillä ei ole rahaa ostaa talo, vaikka olisi tarve/halua.
- Ihmiset ei uskalla ostaa taloa, koska pelkäävät hintojen romahdusta ja miten vaikea on pasta talosta eroon.
Tulevaisuudessa vanhojen okt talojen hinnat tippuu suuressa osassa maata. Niitä on turha ostaa rikastumismielessä.
Tulee vielä aika, jolloin okt:lle löytyy kysyntää, kunhan maata rikastetaan monikulttuurisuudella 5-10 vuotta. Ihmiset ei halua asua Malmön tai Göteborgin kaltaisissa kaupungeissa.- Tip-Off
Totta joka sana!
- asiaa_nyt
Ai miksei Marttilan talot käy kaupaksi. Heh. Katsokaa linja-autoaikatauluja, jos niitä yleensä löytyy. Jos löytyy, niin toteatte, että linja-autoyhteydet ovat huonot. En minä ainakaan uskaltaisi ostaa taloa paikkakunnalta, jossa linjuriyhteydet ovat vähäiset. Olen aikoinaan ostanut kodin, jonka läheltä linjuri kulkee puolen tunnin välein, aamuvarhaisesta iltamyöhäiseen. On minulla uudehko laadukas henkilöauto, mutta en laske elämääni henkilöauton varaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?374022- 1003554
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1113470- 783215
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m883194Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862855- 352640
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472529- 692513
- 962304