Kerran Allahin lähettiläs (rh) ohitti ansarimiehen, joka nuhteli veljeään liittyen hayaan (hurskas ujous).
Siihen Allahin lähettiläs (rh) sanoi: "Anna hänen olla, sillä Haya' on osa uskoa."
(Bukhari, vol 1, kirja 2, hadith 24)
Ujous on arvostettava luonteenpiirre muslimilla
4
114
Vastaukset
- Anonyymi
Muslimin pitää olla ujo, vaatimaton, nöyrä. Allahin lähettiläs (saws) sanoi että vaatimattomuus on yksi uskon haara, muslimin pitää tehdä luonteensa vaatimattomaksi.
- Anonyymi
Huivikielto ei ole islamin lain vastainen. Vain vanhanaikaiset muslimi miehet pakottavat tyttöjä ja naisia pakkopeittämään päänsä.
Tämä pakottaminen on rikollista, eikä huivipakko edistä muslimi naisten ja muslimi miesten tasa-arvoa yhteiskunnassamme.
Huivit eivät ole in, eikä tästä asiasta enää keskustella.
- Anonyymi
Mitähän näille tulis jos olisi täys vapaus, mihin kyllä pyrkivät
- Anonyymi
Ei tarvitse ujostella ja hävetä.
Sateenkaari muslimilapsille on omat legosarjansa, siihen kuuluu myös
ruskeat ja mustat hahmot muistuttamassa muslimi seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen moninaisuutta.
Legoja voitte ostaa vaikka kesä lahjaksi lapsillenne Pride-kuukauden kunniaksi kesä-heinäkuussa, jolloin vietetään muslimi Pride-kuukautta.
Ei tarvitse ujostella.
Hyvää tulevaa muslimien LGTB päivää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667