Onko kokemuksia Malla törmälästä?
Rajatieto näkijät.
10
2395
Vastaukset
- selkeesti
Ei ole, mutta kannattaa käyttää jotain asiallisempaa väylää kuin suomi24 näihin keskusteluihin, kuka näkee taikka ei, sillä tämä on aikamoinen myllytyspaikka.. kokeilemallla selviää parhaiten
- Anonyymi
Aloittaja sama ÖÖÖÖÖÖÖÖ joka yhdessä ketjussa ensten kehui Näkijä-Naomin maasta taivaaseen, seuraavaks selvitti että näkemänsä oliki muuttunu ja sitten taas kohta jo selvitti että Naomi on tosi hyvä näkijä. Melkonen takinkääntäjä ja mustamaalaa täällä hyviä näkijöitä.
Jos on niin taukki ettei käsitä selvänäköasioista mitään ja käy joka visiittinsä jälkeen niistä eriksee suomi 24:ssä avautumasa nii olkaa näkijät valppaina. Taitaa olla jotai muuta apua vailla kun mitä ennustajilta löytyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja sama ÖÖÖÖÖÖÖÖ joka yhdessä ketjussa ensten kehui Näkijä-Naomin maasta taivaaseen, seuraavaks selvitti että näkemänsä oliki muuttunu ja sitten taas kohta jo selvitti että Naomi on tosi hyvä näkijä. Melkonen takinkääntäjä ja mustamaalaa täällä hyviä näkijöitä.
Jos on niin taukki ettei käsitä selvänäköasioista mitään ja käy joka visiittinsä jälkeen niistä eriksee suomi 24:ssä avautumasa nii olkaa näkijät valppaina. Taitaa olla jotai muuta apua vailla kun mitä ennustajilta löytyy.Muistan myös lukeneeni ja vähän samat ajatukset tuli ittelleni.
Mietin että voi Naomi ja muut näkijät, jos tuollasia on asiakkaina niin ei voi kuin voimia toivoa ja jaksamista.
- Kokemustaon
Soitin aika pian sen jälkeen kun aloitti ja en kyllä ainakaan itse voi suositella. Puhui aivan minulle oudoista asioista eikä oikeastaan edes ennustanut minulle. Tosin en muutenkaan suosittele Rajatiedon näkijöitä johtuen muitakin huonoista kokemuksista.
Entä Rakel Elijah,tarot-expertti jne....?
- Anonyymi
On kokemus. Malla Törmälä on todellinen näkijä, tiesi kaiken (anopin rytmihäiriö, lääkitys, lasten asiat, työpaikkakiusaajan luonne ja ulkonäkö, sellainen yksityiskohta, jota ei muuten hänestä kukaan voisi tietää, aviomiehestäni tiesi, ystävistä, raha-asioista).
Itse vain kadun sitä, että soitin, kun olin uskovainen eikä tulisi sekaantua tällaiseen.- Anonyymi
Ai etkö ole enää? Kiitos Malla tätä hienosta tietoiskusta.
- Anonyymi
17.9.22 kirjoittanut, jolla hyviä kokemuksia jatkaa…
Hän itse kertoi olevansa kristitty (siis tämä näkijä). Itse jotenkin jaksaisin kun hän vaikutti välittömältä ja vilpittömältä ihmiseltä. Suora ja rehellinen.,
On tosiasia, ettei kristityn tulisi sekaantua ennustamiseen. Altistaa itsensä pimeyden voimille. Elämäntilanteessa olin ylikuormittunut ja altis tällaisille ”helpoille ratkaisuille”. Olisi ollut hyvä itse tai jonkun uskovan kanssa vain rukoilla
Joka tapauksessa tuo MT oli ihmisenä positiivinen kokemus, kertoi olevansa jo isoäiti-iässä eli elämänkokemusta. Hänellä varmasti on aito näkijän lahja. Eri asia sitten, onko meille hyväksi. - Anonyymi00009
Tuore kokemus: tammi 2025.
Olin kirjoittanut ylös, mitä sanoi huhtikuussa 2024. Nämä toteutuneet nyt kaikki. Ihan ufolta kuulosti silloin.
Nyt uudet haasteet. Avasi kuitenkin nykyisen tilanteen aivan uskomattomalla tarkkuudella.
Tietää ihmisten hiusten värin erehtymättömästi. Esim. miehen ex-vaimolla musta tukka. Työpaikkakiusaajalla oli punainen tukka. Totta.- Anonyymi00010
Että hiusten värin sitten ties. Entä jos olikin värjätyt?
Uskokaa nyt jo herranen aika että nämä Rajatiedon ym humppaveikkolinjojen näkijät ei ole aitoja.
Yhtä tarkat ennusteet saa kun esittää kysymykset jollekin vaikka bussipysäkillä. Kyllä sielläkin jollain menee tsäkällä hiustenväri oikein. Harvalla kuitenkaan on sininen tai violetti tukka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1196206Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto625141SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun684273SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt1023864Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost123621Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1203178SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522546Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352499Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat672242Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku01750