Rajatieto näkijät.

Onko kokemuksia Malla törmälästä?

8

2285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selkeesti

Ei ole, mutta kannattaa käyttää jotain asiallisempaa väylää kuin suomi24 näihin keskusteluihin, kuka näkee taikka ei, sillä tämä on aikamoinen myllytyspaikka.. kokeilemallla selviää parhaiten

• Anonyymi

Aloittaja sama ÖÖÖÖÖÖÖÖ joka yhdessä ketjussa ensten kehui Näkijä-Naomin maasta taivaaseen, seuraavaks selvitti että näkemänsä oliki muuttunu ja sitten taas kohta jo selvitti että Naomi on tosi hyvä näkijä. Melkonen takinkääntäjä ja mustamaalaa täällä hyviä näkijöitä.

Jos on niin taukki ettei käsitä selvänäköasioista mitään ja käy joka visiittinsä jälkeen niistä eriksee suomi 24:ssä avautumasa nii olkaa näkijät valppaina. Taitaa olla jotai muuta apua vailla kun mitä ennustajilta löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja sama ÖÖÖÖÖÖÖÖ joka yhdessä ketjussa ensten kehui Näkijä-Naomin maasta taivaaseen, seuraavaks selvitti että näkemänsä oliki muuttunu ja sitten taas kohta jo selvitti että Naomi on tosi hyvä näkijä. Melkonen takinkääntäjä ja mustamaalaa täällä hyviä näkijöitä.

Jos on niin taukki ettei käsitä selvänäköasioista mitään ja käy joka visiittinsä jälkeen niistä eriksee suomi 24:ssä avautumasa nii olkaa näkijät valppaina. Taitaa olla jotai muuta apua vailla kun mitä ennustajilta löytyy.

Muistan myös lukeneeni ja vähän samat ajatukset tuli ittelleni.
        Mietin että voi Naomi ja muut näkijät, jos tuollasia on asiakkaina niin ei voi kuin voimia toivoa ja jaksamista.

• Kokemustaon

Soitin aika pian sen jälkeen kun aloitti ja en kyllä ainakaan itse voi suositella. Puhui aivan minulle oudoista asioista eikä oikeastaan edes ennustanut minulle. Tosin en muutenkaan suosittele Rajatiedon näkijöitä johtuen muitakin huonoista kokemuksista.

• Entä Rakel Elijah,tarot-expertti jne....?

• Anonyymi

On kokemus. Malla Törmälä on todellinen näkijä, tiesi kaiken (anopin rytmihäiriö, lääkitys, lasten asiat, työpaikkakiusaajan luonne ja ulkonäkö, sellainen yksityiskohta, jota ei muuten hänestä kukaan voisi tietää, aviomiehestäni tiesi, ystävistä, raha-asioista).
      Itse vain kadun sitä, että soitin, kun olin uskovainen eikä tulisi sekaantua tällaiseen.

• Anonyymi

Ai etkö ole enää? Kiitos Malla tätä hienosta tietoiskusta.

• Anonyymi

17.9.22 kirjoittanut, jolla hyviä kokemuksia jatkaa…

Hän itse kertoi olevansa kristitty (siis tämä näkijä). Itse jotenkin jaksaisin kun hän vaikutti välittömältä ja vilpittömältä ihmiseltä. Suora ja rehellinen.,

On tosiasia, ettei kristityn tulisi sekaantua ennustamiseen. Altistaa itsensä pimeyden voimille. Elämäntilanteessa olin ylikuormittunut ja altis tällaisille ”helpoille ratkaisuille”. Olisi ollut hyvä itse tai jonkun uskovan kanssa vain rukoilla

Joka tapauksessa tuo MT oli ihmisenä positiivinen kokemus, kertoi olevansa jo isoäiti-iässä eli elämänkokemusta. Hänellä varmasti on aito näkijän lahja. Eri asia sitten, onko meille hyväksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4878
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      10
      3320
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      15
      2530
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1633
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1546
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1316
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      93
      1249
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      985
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      68
      942
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      855
    Aihe