Välipäivät tulossa!

Nyt kannattaa vaihtaa Skoda toiseen merkkiin.

Itsekin vaihdoin hiljattain Opel Astran, kyllä on hyvä ja varma peli. PSA on tehnyt hienoa jälkeä Opelin kanssa.

14

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ladamies81

      itte vaihroin skodan latuskaan. laatu parani huimasti ja nytte autossa on sentään LÄMMITYSLAITE! ahh mikä nautinto.

    • Kallu32

      Miksi oikeasti kannattaisi vaihtaa?

      • Larvanto

        Saa peukkua Skoda-palstalla.

        Niin se vain on.


    • Autotiätäjäinen

      Ei kai ne skottaraiset vaihdossa mene oikein hyvin koska öljynsyönti, nokka-akseliongelmat, sinkkikukkaset, vesivahingot, olemattomat takuut.

    • Moni varmasti haluaisi vaihtaa pois mutta kun mikään liike ei ota vastaan.

      • spämmäri

        Oli pyhä tai arki niin automerkki palstan häirikkö vaan trollaa. Keräys pystyyn ja hörhö lekuriin joka erikoistunut syrjäytyneisiin netti trolleihin,jotain apuahan sinun olis saatava. .pahasti häiriintynyt seko seko sekopää. 5 päivää vielä voit trollata sit tulee bannaus loppuiäks


      • Larvanto
        spämmäri kirjoitti:

        Oli pyhä tai arki niin automerkki palstan häirikkö vaan trollaa. Keräys pystyyn ja hörhö lekuriin joka erikoistunut syrjäytyneisiin netti trolleihin,jotain apuahan sinun olis saatava. .pahasti häiriintynyt seko seko sekopää. 5 päivää vielä voit trollata sit tulee bannaus loppuiäks

        Viittaatko mahdollisesti, ehkä, todennäköisesti jopa joskus kun ehtii, alkuvuodesta tulevaan rekisteröitymispakkoon? Eihän se plsta valvontaa muuta. Toki Goooool voitaisiin bannata jo nyt. Uskoisin hänen kuitenkin olevan palstan ja laajemminkin Suomi24 ydinjoukkoa myös jatkossa.


      • PenttiHolistiGooolLandlo
        spämmäri kirjoitti:

        Oli pyhä tai arki niin automerkki palstan häirikkö vaan trollaa. Keräys pystyyn ja hörhö lekuriin joka erikoistunut syrjäytyneisiin netti trolleihin,jotain apuahan sinun olis saatava. .pahasti häiriintynyt seko seko sekopää. 5 päivää vielä voit trollata sit tulee bannaus loppuiäks

        Lähden mukaan keräykseen 100 eurolla, ei kun tilinumeroa peliin.


    • Kolmekakaraajarakki

      Kun vanha toimii ja on mieleinen en vaihtanut, sen sijaan sain itäavokkaan(Mazda) hävitettyä nurkista ja tilalle yhden moottoripyörän lisää.

      • TSIDSG2011

        Minkä pyörän sait? Itsellä CBF 1000 toiminut kuin junan vessa 12 vuotta. Nyt kevyempi kiinnostaisi.


      • Kolmekakaraajarakki
        TSIDSG2011 kirjoitti:

        Minkä pyörän sait? Itsellä CBF 1000 toiminut kuin junan vessa 12 vuotta. Nyt kevyempi kiinnostaisi.

        Vanha 1100 FJ, löytyi ehjä ja räpeltämätön - 85.
        Tunnin työllä museokilpiin😊


    • jälkiviisas

      Voihan sen vaihtaa kun ei vaihda japsiin

      • EtukäteenViisas

        Jos haluaa rimpuloida romujen kanssa tulevaisuudessakin, niin ei kannata missään nimessä vaihtaa japsiin....


    • minäpähänhyvinkin

      Juu, vaihtakaa vaan toiseen merkkiin, minulta saa Rellun tilalle, ja minä otan mielelläni Octavian alle.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe