Nyt kannattaa vaihtaa Skoda toiseen merkkiin.
Itsekin vaihdoin hiljattain Opel Astran, kyllä on hyvä ja varma peli. PSA on tehnyt hienoa jälkeä Opelin kanssa.
Välipäivät tulossa!
14
101
Vastaukset
- Ladamies81
itte vaihroin skodan latuskaan. laatu parani huimasti ja nytte autossa on sentään LÄMMITYSLAITE! ahh mikä nautinto.
- Kallu32
Miksi oikeasti kannattaisi vaihtaa?
- Larvanto
Saa peukkua Skoda-palstalla.
Niin se vain on.
- Autotiätäjäinen
Ei kai ne skottaraiset vaihdossa mene oikein hyvin koska öljynsyönti, nokka-akseliongelmat, sinkkikukkaset, vesivahingot, olemattomat takuut.
Moni varmasti haluaisi vaihtaa pois mutta kun mikään liike ei ota vastaan.
- spämmäri
Oli pyhä tai arki niin automerkki palstan häirikkö vaan trollaa. Keräys pystyyn ja hörhö lekuriin joka erikoistunut syrjäytyneisiin netti trolleihin,jotain apuahan sinun olis saatava. .pahasti häiriintynyt seko seko sekopää. 5 päivää vielä voit trollata sit tulee bannaus loppuiäks
- Larvanto
spämmäri kirjoitti:
Oli pyhä tai arki niin automerkki palstan häirikkö vaan trollaa. Keräys pystyyn ja hörhö lekuriin joka erikoistunut syrjäytyneisiin netti trolleihin,jotain apuahan sinun olis saatava. .pahasti häiriintynyt seko seko sekopää. 5 päivää vielä voit trollata sit tulee bannaus loppuiäks
Viittaatko mahdollisesti, ehkä, todennäköisesti jopa joskus kun ehtii, alkuvuodesta tulevaan rekisteröitymispakkoon? Eihän se plsta valvontaa muuta. Toki Goooool voitaisiin bannata jo nyt. Uskoisin hänen kuitenkin olevan palstan ja laajemminkin Suomi24 ydinjoukkoa myös jatkossa.
- PenttiHolistiGooolLandlo
spämmäri kirjoitti:
Oli pyhä tai arki niin automerkki palstan häirikkö vaan trollaa. Keräys pystyyn ja hörhö lekuriin joka erikoistunut syrjäytyneisiin netti trolleihin,jotain apuahan sinun olis saatava. .pahasti häiriintynyt seko seko sekopää. 5 päivää vielä voit trollata sit tulee bannaus loppuiäks
Lähden mukaan keräykseen 100 eurolla, ei kun tilinumeroa peliin.
- Kolmekakaraajarakki
Kun vanha toimii ja on mieleinen en vaihtanut, sen sijaan sain itäavokkaan(Mazda) hävitettyä nurkista ja tilalle yhden moottoripyörän lisää.
- TSIDSG2011
Minkä pyörän sait? Itsellä CBF 1000 toiminut kuin junan vessa 12 vuotta. Nyt kevyempi kiinnostaisi.
- Kolmekakaraajarakki
TSIDSG2011 kirjoitti:
Minkä pyörän sait? Itsellä CBF 1000 toiminut kuin junan vessa 12 vuotta. Nyt kevyempi kiinnostaisi.
Vanha 1100 FJ, löytyi ehjä ja räpeltämätön - 85.
Tunnin työllä museokilpiin😊
- jälkiviisas
Voihan sen vaihtaa kun ei vaihda japsiin
- EtukäteenViisas
Jos haluaa rimpuloida romujen kanssa tulevaisuudessakin, niin ei kannata missään nimessä vaihtaa japsiin....
- minäpähänhyvinkin
Juu, vaihtakaa vaan toiseen merkkiin, minulta saa Rellun tilalle, ja minä otan mielelläni Octavian alle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517