Voiko toisen elämästä nähdä totuudenmukaista unta?

voiitku

Mietin vain. Näin unta, että hän olisi mennyt kihloihin ja sopiva sormus olisi löytynyt.

10

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unessatietää

      Voi nähdä. Olen itsekin nähnyt toisinaan. Mutta voi se tarkoittaa muutakin. Esim. että hän on löytänyt sopivan kumppanin. Tai se voi kertoa hänen toiveestaan löytää kumppani. Tai sinun pelostasi, että hän löytää kumppanin. Uni voi kertoa menneisyydestä, nykyisyydestä tai tulevasta. Vaihtoehtoja on paljon, joten pelkän unen perusteella ei voi olla varma. Ajattelitko, millainen tunnelma unessa oli?

      • voiitku

        Oma pelkohan on se, että hänen nykyinen suhteensa johtaisi aina avioliittoon asti tai kihloihinkin, sillä hän vaikuttaa mieheltä, joka sitoutuu, eikä helpolla eroa.

        Joskus olen nähnyt unia ikään kuin sivustakatsojana ja niillä on ollut yhteyksiä todelliseen elämään. Nytkin näin uneni ikään kuin hänen naisensa somepäivityksenä.


    • kaikkeenjokuryhtyykin

      Jotkut ovat hereillä ollessakin niin harhaisia, että ne pitää sormusta vasemmassa nimettömässään, vaikkei ne ole missään parisuhteessa.

      • alltooeasy

        Ne eivät halua turhia iskuyrityksiä. Esimerkiksi sinulta.


      • kaikkeenjokuryhtyykin
        alltooeasy kirjoitti:

        Ne eivät halua turhia iskuyrityksiä. Esimerkiksi sinulta.

        Kuka missäkin mielessä sormusta pitää, vaikka niin, että kun eksä on jättänyt aikoja sitten. Itsestä ainakin vaikuttaa siltä, että kyseinen ihminen ei ole itsensä kanssa sinut, jos ei itse osaa kieltäytyä *illusta tai munasta, vaan kuvittelee sormuksen tekevän sen taian. Ei se sormus estä kännissä ravintolassakaan käytettynä yhtikäs mitään, jos itse ihminen on omalta mieleltään heikko, päinvastoin taitaa vain houkutella petturuuteen.


      • alltooeasy
        kaikkeenjokuryhtyykin kirjoitti:

        Kuka missäkin mielessä sormusta pitää, vaikka niin, että kun eksä on jättänyt aikoja sitten. Itsestä ainakin vaikuttaa siltä, että kyseinen ihminen ei ole itsensä kanssa sinut, jos ei itse osaa kieltäytyä *illusta tai munasta, vaan kuvittelee sormuksen tekevän sen taian. Ei se sormus estä kännissä ravintolassakaan käytettynä yhtikäs mitään, jos itse ihminen on omalta mieleltään heikko, päinvastoin taitaa vain houkutella petturuuteen.

        Niin no, ihmisiä on hyvin erilaisia. Joskus kauan sitten pidin huvikseni sormusta siksi, etten halunnut iskuyrityksiä - joihin HUOM! olisin vastannut aina kielteisesti, koska en sellaisia halunnut - mutta pidin nuorempana hyvin epämiellyttävänä pakkien antamista. En ollut siinä luonnostaan sujuva ja hyvä, ja kohtasin myös traumatisoivia henkilöitä, jotka eivät pakkeja osanneet ottaa vastaan aikuisen lailla. Eli päinvastoin kuin sinun kirjoituksessa, ei ollut minkäänlaisia haluja ja siksi halusin ohjata tietynlaiset henkilöt suoraan iskemään niitä, joilta voisivat saada mitä ikinä olivat hakemassa.

        Mutta varmaan joidenkin ihmisten tapauksessa on noinkin päin asia miten kuvaan, ihmisiä kun on kovin monenlaisia erilaisin motiivein ja "heikkouksin".


      • alltooeasy
        alltooeasy kirjoitti:

        Niin no, ihmisiä on hyvin erilaisia. Joskus kauan sitten pidin huvikseni sormusta siksi, etten halunnut iskuyrityksiä - joihin HUOM! olisin vastannut aina kielteisesti, koska en sellaisia halunnut - mutta pidin nuorempana hyvin epämiellyttävänä pakkien antamista. En ollut siinä luonnostaan sujuva ja hyvä, ja kohtasin myös traumatisoivia henkilöitä, jotka eivät pakkeja osanneet ottaa vastaan aikuisen lailla. Eli päinvastoin kuin sinun kirjoituksessa, ei ollut minkäänlaisia haluja ja siksi halusin ohjata tietynlaiset henkilöt suoraan iskemään niitä, joilta voisivat saada mitä ikinä olivat hakemassa.

        Mutta varmaan joidenkin ihmisten tapauksessa on noinkin päin asia miten kuvaan, ihmisiä kun on kovin monenlaisia erilaisin motiivein ja "heikkouksin".

        Piti olla "noinkin päin miten kuvaat"


    • Voi nähdä, tosin todennäköisempää on nähdä jotain ihan muuta :)

    • Planeettojenkierto

      Kuu on lähellä ja aiheuttaa unia.
      Mutta minun mielestä pelästyit että menetit hänetkö?
      Mut jos toivot unia niin nyt oli hyvä hetki levätä ja nukkua

    • CPjgjp

      Voi sattumalta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe