Voiko toisen elämästä nähdä totuudenmukaista unta?

voiitku

Mietin vain. Näin unta, että hän olisi mennyt kihloihin ja sopiva sormus olisi löytynyt.

10

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unessatietää

Voi nähdä. Olen itsekin nähnyt toisinaan. Mutta voi se tarkoittaa muutakin. Esim. että hän on löytänyt sopivan kumppanin. Tai se voi kertoa hänen toiveestaan löytää kumppani. Tai sinun pelostasi, että hän löytää kumppanin. Uni voi kertoa menneisyydestä, nykyisyydestä tai tulevasta. Vaihtoehtoja on paljon, joten pelkän unen perusteella ei voi olla varma. Ajattelitko, millainen tunnelma unessa oli?

• voiitku

Oma pelkohan on se, että hänen nykyinen suhteensa johtaisi aina avioliittoon asti tai kihloihinkin, sillä hän vaikuttaa mieheltä, joka sitoutuu, eikä helpolla eroa.

Joskus olen nähnyt unia ikään kuin sivustakatsojana ja niillä on ollut yhteyksiä todelliseen elämään. Nytkin näin uneni ikään kuin hänen naisensa somepäivityksenä.

• kaikkeenjokuryhtyykin

Jotkut ovat hereillä ollessakin niin harhaisia, että ne pitää sormusta vasemmassa nimettömässään, vaikkei ne ole missään parisuhteessa.

• alltooeasy

Ne eivät halua turhia iskuyrityksiä. Esimerkiksi sinulta.

• kaikkeenjokuryhtyykin
        alltooeasy kirjoitti:

Ne eivät halua turhia iskuyrityksiä. Esimerkiksi sinulta.

Kuka missäkin mielessä sormusta pitää, vaikka niin, että kun eksä on jättänyt aikoja sitten. Itsestä ainakin vaikuttaa siltä, että kyseinen ihminen ei ole itsensä kanssa sinut, jos ei itse osaa kieltäytyä *illusta tai munasta, vaan kuvittelee sormuksen tekevän sen taian. Ei se sormus estä kännissä ravintolassakaan käytettynä yhtikäs mitään, jos itse ihminen on omalta mieleltään heikko, päinvastoin taitaa vain houkutella petturuuteen.

• alltooeasy
        kaikkeenjokuryhtyykin kirjoitti:

Kuka missäkin mielessä sormusta pitää, vaikka niin, että kun eksä on jättänyt aikoja sitten. Itsestä ainakin vaikuttaa siltä, että kyseinen ihminen ei ole itsensä kanssa sinut, jos ei itse osaa kieltäytyä *illusta tai munasta, vaan kuvittelee sormuksen tekevän sen taian. Ei se sormus estä kännissä ravintolassakaan käytettynä yhtikäs mitään, jos itse ihminen on omalta mieleltään heikko, päinvastoin taitaa vain houkutella petturuuteen.

Niin no, ihmisiä on hyvin erilaisia. Joskus kauan sitten pidin huvikseni sormusta siksi, etten halunnut iskuyrityksiä - joihin HUOM! olisin vastannut aina kielteisesti, koska en sellaisia halunnut - mutta pidin nuorempana hyvin epämiellyttävänä pakkien antamista. En ollut siinä luonnostaan sujuva ja hyvä, ja kohtasin myös traumatisoivia henkilöitä, jotka eivät pakkeja osanneet ottaa vastaan aikuisen lailla. Eli päinvastoin kuin sinun kirjoituksessa, ei ollut minkäänlaisia haluja ja siksi halusin ohjata tietynlaiset henkilöt suoraan iskemään niitä, joilta voisivat saada mitä ikinä olivat hakemassa.

Mutta varmaan joidenkin ihmisten tapauksessa on noinkin päin asia miten kuvaan, ihmisiä kun on kovin monenlaisia erilaisin motiivein ja "heikkouksin".

• alltooeasy
        alltooeasy kirjoitti:

Niin no, ihmisiä on hyvin erilaisia. Joskus kauan sitten pidin huvikseni sormusta siksi, etten halunnut iskuyrityksiä - joihin HUOM! olisin vastannut aina kielteisesti, koska en sellaisia halunnut - mutta pidin nuorempana hyvin epämiellyttävänä pakkien antamista. En ollut siinä luonnostaan sujuva ja hyvä, ja kohtasin myös traumatisoivia henkilöitä, jotka eivät pakkeja osanneet ottaa vastaan aikuisen lailla. Eli päinvastoin kuin sinun kirjoituksessa, ei ollut minkäänlaisia haluja ja siksi halusin ohjata tietynlaiset henkilöt suoraan iskemään niitä, joilta voisivat saada mitä ikinä olivat hakemassa.

Mutta varmaan joidenkin ihmisten tapauksessa on noinkin päin asia miten kuvaan, ihmisiä kun on kovin monenlaisia erilaisin motiivein ja "heikkouksin".

Piti olla "noinkin päin miten kuvaat"

• Voi nähdä, tosin todennäköisempää on nähdä jotain ihan muuta :)

• Planeettojenkierto

Kuu on lähellä ja aiheuttaa unia.
      Mutta minun mielestä pelästyit että menetit hänetkö?
      Mut jos toivot unia niin nyt oli hyvä hetki levätä ja nukkua

• CPjgjp

Voi sattumalta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      112
      4488
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      200
      3707
    3. 202
      3001
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      75
      2867
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      60
      2747
    6. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      84
      1411
    7. 60
      1256
    8. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1082
    9. Missä kuussa

Rakkaasi on syntynyt?
      Ikävä
      61
      1006
    10. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      120
      1003
    Aihe