Mietin vain. Näin unta, että hän olisi mennyt kihloihin ja sopiva sormus olisi löytynyt.
Voiko toisen elämästä nähdä totuudenmukaista unta?
10
<50
Vastaukset
- Unessatietää
Voi nähdä. Olen itsekin nähnyt toisinaan. Mutta voi se tarkoittaa muutakin. Esim. että hän on löytänyt sopivan kumppanin. Tai se voi kertoa hänen toiveestaan löytää kumppani. Tai sinun pelostasi, että hän löytää kumppanin. Uni voi kertoa menneisyydestä, nykyisyydestä tai tulevasta. Vaihtoehtoja on paljon, joten pelkän unen perusteella ei voi olla varma. Ajattelitko, millainen tunnelma unessa oli?
- voiitku
Oma pelkohan on se, että hänen nykyinen suhteensa johtaisi aina avioliittoon asti tai kihloihinkin, sillä hän vaikuttaa mieheltä, joka sitoutuu, eikä helpolla eroa.
Joskus olen nähnyt unia ikään kuin sivustakatsojana ja niillä on ollut yhteyksiä todelliseen elämään. Nytkin näin uneni ikään kuin hänen naisensa somepäivityksenä.
- kaikkeenjokuryhtyykin
Jotkut ovat hereillä ollessakin niin harhaisia, että ne pitää sormusta vasemmassa nimettömässään, vaikkei ne ole missään parisuhteessa.
- alltooeasy
Ne eivät halua turhia iskuyrityksiä. Esimerkiksi sinulta.
- kaikkeenjokuryhtyykin
alltooeasy kirjoitti:
Ne eivät halua turhia iskuyrityksiä. Esimerkiksi sinulta.
Kuka missäkin mielessä sormusta pitää, vaikka niin, että kun eksä on jättänyt aikoja sitten. Itsestä ainakin vaikuttaa siltä, että kyseinen ihminen ei ole itsensä kanssa sinut, jos ei itse osaa kieltäytyä *illusta tai munasta, vaan kuvittelee sormuksen tekevän sen taian. Ei se sormus estä kännissä ravintolassakaan käytettynä yhtikäs mitään, jos itse ihminen on omalta mieleltään heikko, päinvastoin taitaa vain houkutella petturuuteen.
- alltooeasy
kaikkeenjokuryhtyykin kirjoitti:
Kuka missäkin mielessä sormusta pitää, vaikka niin, että kun eksä on jättänyt aikoja sitten. Itsestä ainakin vaikuttaa siltä, että kyseinen ihminen ei ole itsensä kanssa sinut, jos ei itse osaa kieltäytyä *illusta tai munasta, vaan kuvittelee sormuksen tekevän sen taian. Ei se sormus estä kännissä ravintolassakaan käytettynä yhtikäs mitään, jos itse ihminen on omalta mieleltään heikko, päinvastoin taitaa vain houkutella petturuuteen.
Niin no, ihmisiä on hyvin erilaisia. Joskus kauan sitten pidin huvikseni sormusta siksi, etten halunnut iskuyrityksiä - joihin HUOM! olisin vastannut aina kielteisesti, koska en sellaisia halunnut - mutta pidin nuorempana hyvin epämiellyttävänä pakkien antamista. En ollut siinä luonnostaan sujuva ja hyvä, ja kohtasin myös traumatisoivia henkilöitä, jotka eivät pakkeja osanneet ottaa vastaan aikuisen lailla. Eli päinvastoin kuin sinun kirjoituksessa, ei ollut minkäänlaisia haluja ja siksi halusin ohjata tietynlaiset henkilöt suoraan iskemään niitä, joilta voisivat saada mitä ikinä olivat hakemassa.
Mutta varmaan joidenkin ihmisten tapauksessa on noinkin päin asia miten kuvaan, ihmisiä kun on kovin monenlaisia erilaisin motiivein ja "heikkouksin". - alltooeasy
alltooeasy kirjoitti:
Niin no, ihmisiä on hyvin erilaisia. Joskus kauan sitten pidin huvikseni sormusta siksi, etten halunnut iskuyrityksiä - joihin HUOM! olisin vastannut aina kielteisesti, koska en sellaisia halunnut - mutta pidin nuorempana hyvin epämiellyttävänä pakkien antamista. En ollut siinä luonnostaan sujuva ja hyvä, ja kohtasin myös traumatisoivia henkilöitä, jotka eivät pakkeja osanneet ottaa vastaan aikuisen lailla. Eli päinvastoin kuin sinun kirjoituksessa, ei ollut minkäänlaisia haluja ja siksi halusin ohjata tietynlaiset henkilöt suoraan iskemään niitä, joilta voisivat saada mitä ikinä olivat hakemassa.
Mutta varmaan joidenkin ihmisten tapauksessa on noinkin päin asia miten kuvaan, ihmisiä kun on kovin monenlaisia erilaisin motiivein ja "heikkouksin".Piti olla "noinkin päin miten kuvaat"
Voi nähdä, tosin todennäköisempää on nähdä jotain ihan muuta :)
- Planeettojenkierto
Kuu on lähellä ja aiheuttaa unia.
Mutta minun mielestä pelästyit että menetit hänetkö?
Mut jos toivot unia niin nyt oli hyvä hetki levätä ja nukkua - CPjgjp
Voi sattumalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946