Minulla on parvekekaide metalliputkea. Tähän pitäisi saada kiinnitetyksi vahvoilla, leveillä nippusiteillä kaksi metallista hyllyä/kannatinta parvekelaatikoille.
Mistä ihmeestä tämmöisiä nippusiteitä saa? Alle kymmenen kpl varmaan tarvitsisin, jossain tukkumyynnissä ole nähnyt suunnilleen kilotavarana....
Nippuside
6
2440
Vastaukset
- aino
miksi laitat sen siihen putkeen? minä laitoin parvekekoukut tuohon alemmaksi betonireunaan.
- sormi suussa
No kun ei ole mitään betonireunaa, se on metalliputkea koko parveke. Siis ylhäältä alas asti. Ja ainoa vaakasuora putki siinä yläreunassa.....
Täytyy varmaan sitten etsiä jostain rautakauppa. Kävin parin tavaratalon rautaosastoilla, ei ollut - yhdessä halpahallissa oli niitä kaikkein pienimpiä ja ohuimpia, liian lyhyitä.
Huomasin siinä samalla että ihan mahdotonta löytää rautakauppaa Helsingin keskustasta-----
- Minä
Olen ostanut niitä rautakaupoista tai halpahalleista.
- ostanut
olen ostanut niitä kirpputoreilta, siellä niitä myydään uusientavaroiden hyllyillä...ehkä ei Hesassa
- Sähköliikkeistä
ostanut kirjoitti:
olen ostanut niitä kirpputoreilta, siellä niitä myydään uusientavaroiden hyllyillä...ehkä ei Hesassa
Ainaki Oulussa saa niitä isompia autotarvikeliikkeistä sekä hyvin varustetuista sähköliikkeistä
- kiikkerältä
Sähköliikkeistä kirjoitti:
Ainaki Oulussa saa niitä isompia autotarvikeliikkeistä sekä hyvin varustetuista sähköliikkeistä
Jos ripustat kaiteisiin metallihyllyjä ja parvekelaatikoita multineen ja istutuksineen pelkkien nippusiteiden varaan, suosittelen ripustamaan laitokset mieluummin kaiteen sisä- kuin ulkopuolelle. Tulee vahingot halvemmiksi, sitten kun auringon hapertama muovi pettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082264- 841975
- 531566
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1531476
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481384Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1111128
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251084