Minulla on parvekekaide metalliputkea. Tähän pitäisi saada kiinnitetyksi vahvoilla, leveillä nippusiteillä kaksi metallista hyllyä/kannatinta parvekelaatikoille.
Mistä ihmeestä tämmöisiä nippusiteitä saa? Alle kymmenen kpl varmaan tarvitsisin, jossain tukkumyynnissä ole nähnyt suunnilleen kilotavarana....
Nippuside
6
2502
Vastaukset 6
- aino
miksi laitat sen siihen putkeen? minä laitoin parvekekoukut tuohon alemmaksi betonireunaan.
- sormi suussa
No kun ei ole mitään betonireunaa, se on metalliputkea koko parveke. Siis ylhäältä alas asti. Ja ainoa vaakasuora putki siinä yläreunassa.....
Täytyy varmaan sitten etsiä jostain rautakauppa. Kävin parin tavaratalon rautaosastoilla, ei ollut - yhdessä halpahallissa oli niitä kaikkein pienimpiä ja ohuimpia, liian lyhyitä.
Huomasin siinä samalla että ihan mahdotonta löytää rautakauppaa Helsingin keskustasta-----
- Minä
Olen ostanut niitä rautakaupoista tai halpahalleista.
- ostanut
olen ostanut niitä kirpputoreilta, siellä niitä myydään uusientavaroiden hyllyillä...ehkä ei Hesassa
- Sähköliikkeistä
ostanut kirjoitti:
olen ostanut niitä kirpputoreilta, siellä niitä myydään uusientavaroiden hyllyillä...ehkä ei Hesassa
Ainaki Oulussa saa niitä isompia autotarvikeliikkeistä sekä hyvin varustetuista sähköliikkeistä
- kiikkerältä
Sähköliikkeistä kirjoitti:
Ainaki Oulussa saa niitä isompia autotarvikeliikkeistä sekä hyvin varustetuista sähköliikkeistä
Jos ripustat kaiteisiin metallihyllyjä ja parvekelaatikoita multineen ja istutuksineen pelkkien nippusiteiden varaan, suosittelen ripustamaan laitokset mieluummin kaiteen sisä- kuin ulkopuolelle. Tulee vahingot halvemmiksi, sitten kun auringon hapertama muovi pettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1361557Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431373Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak118861Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja123826- 77785
- 56741
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero149592- 37571
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt295568- 6540