Tämä on persuille täysin uutta tietoa. Miten persut suhtaudutte tähän että tekijät ovatkin "tuttuja"?
https://yle.fi/uutiset/3-10567566
Persuille tiedoksi raiskauksista
11
<50
Vastaukset
- Ei_nettihoukuttelija
Hei Meeses! Miten mielestäsi sen paremmin persun kuin kenenkään muun tähän "tuttavuuteen" pitäisi suhtautua:
"Osapuolet ovat tyypillisesti toisilleen entuudestaan tuttuja. Vaikkakin, aika usein tuttavuus on melko tuore. Yhä useammin osapuolet tapaavat verkossa."- meeses
En minä tiedä. Halusin tuoda artikkelin tietoonne kun Halla-honkin mukaan raiskauksia tapahtuu jatkuvasti pusikoissa tuntemattomien kesken.
- Ei_nettihoukuttelija
Siis juuri noin se meni Oulussakin!
- Ei_nettihoukuttelija
meeses kirjoitti:
En minä tiedä. Halusin tuoda artikkelin tietoonne kun Halla-honkin mukaan raiskauksia tapahtuu jatkuvasti pusikoissa tuntemattomien kesken.
Meeses hyvä, sinulla varmaan löytyy yhtä nopeasti linkkejä niihin "Halla-honkin pusikkojuttuihin" - vai lirautitko nettiin valheitasi?
- oleppahyvä
Ei_nettihoukuttelija kirjoitti:
Meeses hyvä, sinulla varmaan löytyy yhtä nopeasti linkkejä niihin "Halla-honkin pusikkojuttuihin" - vai lirautitko nettiin valheitasi?
googlaa skripta ja hommafoorum
- Ei_nettihoukuttelija
oleppahyvä kirjoitti:
googlaa skripta ja hommafoorum
Arvoisa nimimerkki oleppahyvä - en pyytänyt googlauskehoituksia, enkä ylipäätään muiden kuin nimimerkki meese'in vastausta. Syy: minua kiinnostaa tietää em. nimimerkin lähtötiedot: faktaa vai löryä.
- 100pros
Ei_nettihoukuttelija kirjoitti:
Arvoisa nimimerkki oleppahyvä - en pyytänyt googlauskehoituksia, enkä ylipäätään muiden kuin nimimerkki meese'in vastausta. Syy: minua kiinnostaa tietää em. nimimerkin lähtötiedot: faktaa vai löryä.
faktaa
- kieroatoimintaa
Persu kusettaa kansaa siinä missä Trumpkin! Samaa kieroa populististen törkyjen levitystä.
- voi_meeses_parka
Tässä tapauksessa näemmä viestiketjun aloittaja meeses kusetti. Lienee siis persu!
- Ödld
En kyllä havainnut mitään kusetusta
Normannit löivät arabit Sisiliassa. Persut ovat normannine perillisiä.. Roger.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1335483Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1613122- 282567
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4502359- 2012275
- 1811782
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1201391Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361202Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721016Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?83985