Löytyiskö Pohjanmaalta papereilla varustettua uroskoiraa astutukseen? Narttu on 5 vuotias lapinporokoira.
Etsin lapinporokoiraurosta astutukseen
2
170
Vastaukset
- Neuvoksi
Facebookissa on monia roturyhmiä ja vastaavia joista voi kysellä. Lapinporokoira - Lappalaiskoirat - ym alkuisia.
Jos laitat kyselyä mihin laitatkin niin uroksen omistaja tahtoo tietää nartun nimen, iän, rekisterinumeron, geenitestitulokset ym. En ole kukkis enkä ole kaikesta samaa mieltä kuin rotuyhdistyksen loputtomat listat vaadituista asioista mutta kennelliiton rekisteröintivaatimukset pitää yhdistelmän täyttää mikäli koirat ovat entuudestaan jo rekisteröityä lapinporokoirakantaa, ER tai Fi- rekisteröityjä siis kumpikin, ja jomman kumman koiran on oltava prcd-PRA:n suhteen A tai a. Puhdas. Joko itse testattu tai aukottomasti esivanhempien suhteen tiedetty. Urokselta pitää löytyä hyväksytty näyttelytulos tai tai hankittava kivestodistus eläinlääkäristä ennen astutusta ellei sitä ole. Tiedäthän millainen PEVISA meillä on? Älä käytä mitään urosta jolla mahdollisesti jo 2 pentuetta eikä enää voimassaolevaa silmätarkkitulosta. - Einaapurinsesseä
Kysele rotuyhdistyksestä,tai kennelliitosta.
Eikö sitä narttua voi kauemmaskin astutettavaksi viedä,jos hyvä uros siellä on.Jotkut käyttää ulkomaillakin.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512