Löytyiskö Pohjanmaalta papereilla varustettua uroskoiraa astutukseen? Narttu on 5 vuotias lapinporokoira.
Etsin lapinporokoiraurosta astutukseen
2
68
Vastaukset
- Neuvoksi
Facebookissa on monia roturyhmiä ja vastaavia joista voi kysellä. Lapinporokoira - Lappalaiskoirat - ym alkuisia.
Jos laitat kyselyä mihin laitatkin niin uroksen omistaja tahtoo tietää nartun nimen, iän, rekisterinumeron, geenitestitulokset ym. En ole kukkis enkä ole kaikesta samaa mieltä kuin rotuyhdistyksen loputtomat listat vaadituista asioista mutta kennelliiton rekisteröintivaatimukset pitää yhdistelmän täyttää mikäli koirat ovat entuudestaan jo rekisteröityä lapinporokoirakantaa, ER tai Fi- rekisteröityjä siis kumpikin, ja jomman kumman koiran on oltava prcd-PRA:n suhteen A tai a. Puhdas. Joko itse testattu tai aukottomasti esivanhempien suhteen tiedetty. Urokselta pitää löytyä hyväksytty näyttelytulos tai tai hankittava kivestodistus eläinlääkäristä ennen astutusta ellei sitä ole. Tiedäthän millainen PEVISA meillä on? Älä käytä mitään urosta jolla mahdollisesti jo 2 pentuetta eikä enää voimassaolevaa silmätarkkitulosta. - Einaapurinsesseä
Kysele rotuyhdistyksestä,tai kennelliitosta.
Eikö sitä narttua voi kauemmaskin astutettavaksi viedä,jos hyvä uros siellä on.Jotkut käyttää ulkomaillakin.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984