Olen tottunut käyttämään iPhonea ja sen ”kosketustuntuma” on todella miellyttävä ja tarkka verrattuna työpuhelimeeni (Samsung A5). S9 on kuitenkin alkanut ominaisuuksiensa vuoksi houkuttelemaan, mutta tuo kosketustuntuma arveluttaa. Onko se A5:n tasoa vai lähempänä Applen tuotteita (7)? A5:n kosketusnäyttö on kutakuinkin onneton iPhoneen verrattuna...
Kosketustuntuma S8/S9?
4
152
Vastaukset
- järkikäteen
Omistanut 2 iphonea kosketustuntuma ihan sama ku muilla,näytönsuojakalvot turhakkeita,haittaavat käyttöä kaikilla puhelimilla.
- Näyttöpuhelin
Minulla ei ole ollut näytönsuojakalvoja käytössä. Kosketuksen tarkkuus ja nopeusvaste vain tuntuvat olevan eri planeetoilta mainitsemieni puhelimien välillä. Lähinnä kiinnostaisi tietää, onko A5:n ja S9:n välillä tässä eroa.
- Tuossanoin
Näyttöpuhelin kirjoitti:
Minulla ei ole ollut näytönsuojakalvoja käytössä. Kosketuksen tarkkuus ja nopeusvaste vain tuntuvat olevan eri planeetoilta mainitsemieni puhelimien välillä. Lähinnä kiinnostaisi tietää, onko A5:n ja S9:n välillä tässä eroa.
Mene kauppaan ja kokeile.
Sampan lippulaivamallin pitäisi kyllä olla kosketusvasteeltaan aivan iphonen tasoa, mutta toisaalta, myös A5 mallin kosketusvasteen pitäisi ainakin omien tietojeni mukaan olla kohdallaan. Vanhan A5-puhelimen heikko suorituskyky tietenkin heikentää käyttökokemusta.
https://www.notebookcheck.net/Samsung-Galaxy-S9-Smartphone-Review.293936.0.html#toc-input-devices-handling
- kalliitaleluja
Hintansa ja ohjelmiston puolesta noi kyseiset mallit eivät ole hankinnan arvoisia. Ylihintaa ja bloatwarea mukana hidastamassa ja viemästä tilaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477675
- 334253
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562455
- 512398
- 402349
- 162286