Olen tottunut käyttämään iPhonea ja sen ”kosketustuntuma” on todella miellyttävä ja tarkka verrattuna työpuhelimeeni (Samsung A5). S9 on kuitenkin alkanut ominaisuuksiensa vuoksi houkuttelemaan, mutta tuo kosketustuntuma arveluttaa. Onko se A5:n tasoa vai lähempänä Applen tuotteita (7)? A5:n kosketusnäyttö on kutakuinkin onneton iPhoneen verrattuna...
Kosketustuntuma S8/S9?
4
156
Vastaukset
- järkikäteen
Omistanut 2 iphonea kosketustuntuma ihan sama ku muilla,näytönsuojakalvot turhakkeita,haittaavat käyttöä kaikilla puhelimilla.
- Näyttöpuhelin
Minulla ei ole ollut näytönsuojakalvoja käytössä. Kosketuksen tarkkuus ja nopeusvaste vain tuntuvat olevan eri planeetoilta mainitsemieni puhelimien välillä. Lähinnä kiinnostaisi tietää, onko A5:n ja S9:n välillä tässä eroa.
- Tuossanoin
Näyttöpuhelin kirjoitti:
Minulla ei ole ollut näytönsuojakalvoja käytössä. Kosketuksen tarkkuus ja nopeusvaste vain tuntuvat olevan eri planeetoilta mainitsemieni puhelimien välillä. Lähinnä kiinnostaisi tietää, onko A5:n ja S9:n välillä tässä eroa.
Mene kauppaan ja kokeile.
Sampan lippulaivamallin pitäisi kyllä olla kosketusvasteeltaan aivan iphonen tasoa, mutta toisaalta, myös A5 mallin kosketusvasteen pitäisi ainakin omien tietojeni mukaan olla kohdallaan. Vanhan A5-puhelimen heikko suorituskyky tietenkin heikentää käyttökokemusta.
https://www.notebookcheck.net/Samsung-Galaxy-S9-Smartphone-Review.293936.0.html#toc-input-devices-handling
- kalliitaleluja
Hintansa ja ohjelmiston puolesta noi kyseiset mallit eivät ole hankinnan arvoisia. Ylihintaa ja bloatwarea mukana hidastamassa ja viemästä tilaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771