win 10 ja MFP M180n ei vain vörki - skanneri toimii - tulostin ei

Jukkis1958

Ajurit olen asentanut useaan kertaan ja välillä ottanut pois. Ei vaan suostu tekemään mitään. USB-kaapelin välityksellä olen tätä yrittänyt. Mika avuksi?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turbo-Urpo1

      Niin varma laite että sitä ei pysäytä mikään muu kuin että on:
      Paperit loppu
      Värit loppu

      • Jukkis1958

        Ethernetin välityksellä oli toiminut. Mutta kun usb:ta kokeilen, niin ei mitään. Langatonta ei tue - ei ainakaan ole sen näköistä painiketta missään. Värit ei ainakaan herjaa mitään.


      • Turbo-Urpo1

        Vanha kirjotin uusi tietokone:

        Yhdistä toiseen USB-porttiin: Liitä kaapeli tietokoneen toiseen USB-porttiin. Jos olet liittänyt tietokoneen USB 3.0 -porttiin, kokeile liittää USB 2.0 -porttiin.


    • exBersel

      Koneesta on varmaan poistettu kaikki muovisuojukset sisältä, esimerkiksi kirjoituspään edestä? Ohjeita on toki luettu, kun laite on käyttöön otettu? Muitakin USB-portteja on kokeiltu? Uusimmat ajurit on toki ladattu valmistajan sivuilta tai Win10 päivityspalvelusta, eikä asennettu mitään viisi vuotta sitten intialaisessa tehtaassa cd-levylle poltettuja ajureita?

      • Jukkis1958

        Näin on tehty. Netistä haettu se paketti mikä sisltöö nää ksikki monitoimilaitteen jutut. Skanneri toimii mutta tulostin ei. Win 10 päivitetty. Usb vaihdettu. Ksapelit vaihdettu. Huomenna kokeilen toisella koneella. Tuo tulostin toimi silloin kun tuo kone oli 8.1 - win 10 toi muutoksen. Ho vöittää että sopii driverit win 10:iin. En ymmärrä enkä osaa - näinhän se on. Mutta helppi olisi ok.


      • Jukkis1958

        HP:n easy softa pysähtyy siihen, kun ei usb-liitäntää löydy. Tietokone kuitenkin on sen löytänyt. Toisella tietokoneella tulostin toimi ihan ok. Puhdistin sen eka koneen ja poistin kaiken softan mikä tulostimiin liittyy. Päivitin kaikki ajurit. Tulos sama.

        Laitehallinnan kautta skanneri näkyy laitteena mutta tulostin puolella on tyhjää eli ei näy siellä. Mistä ihmeestä on kyse???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe