Kroatiaan tekisi mieli lähteä ensi kesänä kesäkuussa, tai kesä-heinäkuussa. Meitä kiinnostaa uiminen, pienimuotoinen patikointi/pyöräily ja luonnonnähtävyydet, mutta lapset haluaisivat ehdottomasti myös yhtenä päivänä vesipuistoon - ja tämä on nyt ongelma, koska ilmeisesti niissä kohteissä, jota olen katsonut, ei ole vesipuistoa. Olen siis katsonut Makarskan aluetta ja esim. Bracin saarta. Onko ehdotuksia, vai pitääkö miettiä ihan toinen maa? Joka vuosi on etelänreissulla käyty yhtenä päivänä vesipuistossa, ja myös me vanhemmat menemme innoissamme joka mäen, mitä niistä on löytynyt, niin nyt alkoi mietityttää, voiko vesipuistoa niin bvain sivuuttaa, onko loma pilalla ilman vesipuistoreissua. Eli oletteko onnistuneet löytämään Kroatiasta vesipuistoa jostakin turistikohteen liepeiltä?
9v+11v lasten kanssa paras kohde Kroatiassa?
1
332
Vastaukset
Moi!
Olen nyt 11 vuotta kierrellyt ranta-aluieta Kroatiassa (veneelllä) enkä ole yhtään varsinaista maalle rakennettua vesipuistoa kohdannut.
Sen sijaan muutamilla rannoilla on runsaasti aktiviteetteja ja useitakin, suuria "vesikomplekseja", eli veden päällä kelluvia, ilmatäytteisiä liukumäkiä, pomppu-juttuja, kiipeilyseiniä yms. joiden parissa lapsilla riittää melskattavaa. Yksi tälläinen on Primostenissa, Trogirista luoteeseen, eli 30 min taxilla Splitin kentältä. Tuo on muutenkin hieno paikka ja sieltä pääsee sitten retkille "saarille", Krkan luonnopuistoon (vesiputoukset yms) jne.
-S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106