Kroatiaan tekisi mieli lähteä ensi kesänä kesäkuussa, tai kesä-heinäkuussa. Meitä kiinnostaa uiminen, pienimuotoinen patikointi/pyöräily ja luonnonnähtävyydet, mutta lapset haluaisivat ehdottomasti myös yhtenä päivänä vesipuistoon - ja tämä on nyt ongelma, koska ilmeisesti niissä kohteissä, jota olen katsonut, ei ole vesipuistoa. Olen siis katsonut Makarskan aluetta ja esim. Bracin saarta. Onko ehdotuksia, vai pitääkö miettiä ihan toinen maa? Joka vuosi on etelänreissulla käyty yhtenä päivänä vesipuistossa, ja myös me vanhemmat menemme innoissamme joka mäen, mitä niistä on löytynyt, niin nyt alkoi mietityttää, voiko vesipuistoa niin bvain sivuuttaa, onko loma pilalla ilman vesipuistoreissua. Eli oletteko onnistuneet löytämään Kroatiasta vesipuistoa jostakin turistikohteen liepeiltä?
9v+11v lasten kanssa paras kohde Kroatiassa?
1
330
Vastaukset
Moi!
Olen nyt 11 vuotta kierrellyt ranta-aluieta Kroatiassa (veneelllä) enkä ole yhtään varsinaista maalle rakennettua vesipuistoa kohdannut.
Sen sijaan muutamilla rannoilla on runsaasti aktiviteetteja ja useitakin, suuria "vesikomplekseja", eli veden päällä kelluvia, ilmatäytteisiä liukumäkiä, pomppu-juttuja, kiipeilyseiniä yms. joiden parissa lapsilla riittää melskattavaa. Yksi tälläinen on Primostenissa, Trogirista luoteeseen, eli 30 min taxilla Splitin kentältä. Tuo on muutenkin hieno paikka ja sieltä pääsee sitten retkille "saarille", Krkan luonnopuistoon (vesiputoukset yms) jne.
-S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900