Kikkelistä vedetty

ViisikkoJaMinä

Pelasin aikoinaan jalkapalloa. Myöhäisen pelin jälkeen oltiin hikisiä ja väsyneitä.
Hypättiin audin kyytiin suoraan kentältä. Minä kuskin taakse oven viereen. Sitten Aaron minun viereen. Seuraavaksi Benjamin ja Kalle. Edessä Vilma isänsä kanssa. Oltiin hikisiä ja märkiä. Lauri heitti peitot meidän takana istuvien päälle. Takapenkillä nukahdettiin kaikki. Minä selkä vasten selkänojaa ja Aaron kasvot minuun päin kylki selkänojassa. Heräsin Aaron nojautuessa minua vasten. Sen oikea käsi laskeutui oikealle reidelleni. Käännyt vinottain ovea vasten. Aaron jäi nojaamaan selkänojaan kasvot minuun päin. Sen ilme oli levollinen. Kämmen poltti reittäni. Mutkassa Aaron heilahti kovasti jääden kuitenkin paikalleen. Mutta käsi liukui suoraan reittä pitkin pelihousujeni ja niiden alla olevien boxereiden lahkeesta sisään. Aaron korjasi asentoaan painaen poskensa tiukemmin selkänojaan. Valoista lähdettäessä käsi valui syvemmälle reittä pitkin. Tunsin sormet kiveksissäni. Tuntui oudolta ja lämpimältä. Voinko vetää käden pois? Entä jos Aaron herää. Luuleeko se että työnsin sen kättä housujeni sisään? Kuin vastauksena sormet puristivat kiveksiäni. Minä ja viisikko autossa. Edessä olevat juttelevat, takana kolme nukkuu. Minä olen hämilläni. Yksi nukkuvista pitää minun kiveksistä kiinni. Hengitänkö vai en. Aaron on levollinen silmät kiinni. Nukkuuko se. Yritän vaihtaa asentoa. Ote tiukkenee housujeni sisällä. Kiveksiin sattuu. Työnnän lantiota eteenpäin. Sormet vaihtavat paikkaa. Aaron puristaa kikkeliäni. Puristaa ja vetää auton keinahdellessa loivissa mutkissa. Suora moottoritie on tasaista ajaa. Puristaa ja vetää, tajuan punastuvani.

Ensimmäisenä jää Benjamin ja Kalle pois. Aaron nukkuu paikallaan. Viltti peittää salaisuuden. Puristaa ja vetää rytmikkäästi, yritän olla näytellä nukkuvaa. Vilma vilkaisee taakse. Huokaisen syvään hämmentyneenä. Peitto peittää alleen kaiken. Aaronin kättä ei muut voi nähdä.

Sen vanhemmat odottaa jo sitä. Avaavat Vilman puoleisen oven. Pidän peitosta kiinni. Ote minusta ei tahdo irrota. Aaron vedetään autosta viileään iltaan.

3

2564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runkkupoika

      Meillä oli suurin piirtein samanlaista, Minä pöydälle selälleni ja pyyhe kasvoilleni. Sitte tuli eka tutkimaan mut eli housut avattiin ja edestä kunnolla auki. Sen jälkeen käsi pikku housujeni sisälle ja mulla koveni heti pelini. Sen jälkeen tutkijani tutki mun munani ja mun piti näytellä kuolutta. Se meni mun kannaltani hyvin ja seuraava. Se nykäs saman tien multa housut pois koivistani ja sen jälkeen heti
      kaluni kimppuun. Sille minä hävisin kun oli niin kova kourainen ja se sai piiskata pojan palkinnoksi. Meidän leikissä piti näytellä kuolutta ja minä olin porukan mielestä paras siihen hommaan kun en säikkynyt ketään.

      • Anonyymi

        Haluaisitko lukea mitä jatkossa tapahtui?
        Voinko kirjoittaa sinulle sähköpostiisi?


    • Anonyymi

      Haluaisitko lukea mitä jatkossa tapahtui?
      Voinko kirjoittaa sinulle sähköpostiisi?
      Terveisin Kikkelistä vedetty

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe