MUISTAKAA EHDOTTOMASTI ANTAA KUPPIA TROLLILLE ,
NIIN TROLLI PARANEE.
Muistutus: ANTAKAA KUPPIA TROLLILLE!
11
101
Vastaukset
- Asianhuomannut
Palstan pösilö , luultavasti, paperiarkkipiispa, taas täydessä vauhdissa!
Ilmeisesti piispa otti liikaa ! - Riina.Viitainen
Hei, sinä yksinäinen vanha ihminen!
Miksi pilaat Vaihtoehtoiset hoidot -palstaa asiaankuulumattomilla aloituksillasi?- yksinäinen.vanha.ihminen
Toivottomuus vaivaa sillä eläke ei riitä, vaikka yritän parhaani. Olen taakkana yhteiskunnalle, ja lähipiirilleni. Olen nuoresta tehnyt töitä, palkka oli pieni , mutta riitti, kun ei kuuseen kurkottanut ja tyytyi vaatimattomaan elämään ja eli säästeliäästi. Mutta kun noita sairauksia ja tremppaa on tullut vanhemmiten, niin eläke on jäänyt riittämättömäksi. Mitä tehdä ?
Voisitko sinä Riina auttaa minua? Voisit joka kuukausi lähettää minulle ainakin 100 euroa, se auttaisi jo paljon.
Kun lupaudut, niin lähetän Nordean tilinumeroni sinulle. - AjatteleEnsin
Tässä tietoa Riinalle, että mitä yksinäisyys, köyhyys, työttömyys ja välinpitämättömyys saa aikaan:
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/helsingin-poliisilta-synkkä-tieto-47-itsemurhayritystä-tai-sen-uhkaa-viikonloppuna-–-taustalla-köyhyyttä-toivottomuutta-ja-pahoinvointia/ar-BBRVxpm?ocid=spartandhp - VappuPekonen
Riina! Mistä tiedät, että Tämä trollaaja on yksinäinen vanhus?
Tunnetko hänet vai oletko selvänäkijä eli hörhö, joka näkee näkyjä aina ja joka paikassa? VappuPekonen kirjoitti:
Riina! Mistä tiedät, että Tämä trollaaja on yksinäinen vanhus?
Tunnetko hänet vai oletko selvänäkijä eli hörhö, joka näkee näkyjä aina ja joka paikassa?Miksi plagioit toisten nimimerkkejä?
- LainausDesideratasta
Lainaus Desideratasta:
Ota opiksesi vuosien neuvot
ja luovu sopuisasti nuoruuden leikeistä.
Paljon turhaa pelkoa syntyy väsymyksessä
ja yksinäisyydessä.
Ole sovussa luojasi kanssa,
millaiseksi hänet sitten kuvitteletkin.
Ole sovussa sielusi kanssa. - Keppihellari
sananjalkaväki kirjoitti:
Miksi plagioit toisten nimimerkkejä?
Koska olet avaruusalustia, niin päällesi voi pissiä.
- kjnuunVALVONTAyleiso
Minäkin Annan kuppia trollille!
Antakaa myös Te kuppia trollille, niin trolli tulee onnelliseksi! - BS.HunterR
Myös minä Annan kuppia trollille!
Se tekee niin hyvää!Et taida olla oikea BSHunterR vaan häneksi tekeytyvä palstanpilaaja nimimerkinjäljittelijä. Minä sinä et ainakaan ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578757Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123449Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262640Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044