MUISTAKAA EHDOTTOMASTI ANTAA KUPPIA TROLLILLE ,
NIIN TROLLI PARANEE.
Muistutus: ANTAKAA KUPPIA TROLLILLE!
11
279
Vastaukset 11
- Asianhuomannut
Palstan pösilö , luultavasti, paperiarkkipiispa, taas täydessä vauhdissa!
Ilmeisesti piispa otti liikaa ! - Riina.Viitainen
Hei, sinä yksinäinen vanha ihminen!
Miksi pilaat Vaihtoehtoiset hoidot -palstaa asiaankuulumattomilla aloituksillasi?- yksinäinen.vanha.ihminen
Toivottomuus vaivaa sillä eläke ei riitä, vaikka yritän parhaani. Olen taakkana yhteiskunnalle, ja lähipiirilleni. Olen nuoresta tehnyt töitä, palkka oli pieni , mutta riitti, kun ei kuuseen kurkottanut ja tyytyi vaatimattomaan elämään ja eli säästeliäästi. Mutta kun noita sairauksia ja tremppaa on tullut vanhemmiten, niin eläke on jäänyt riittämättömäksi. Mitä tehdä ?
Voisitko sinä Riina auttaa minua? Voisit joka kuukausi lähettää minulle ainakin 100 euroa, se auttaisi jo paljon.
Kun lupaudut, niin lähetän Nordean tilinumeroni sinulle. - AjatteleEnsin
Tässä tietoa Riinalle, että mitä yksinäisyys, köyhyys, työttömyys ja välinpitämättömyys saa aikaan:
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/helsingin-poliisilta-synkkä-tieto-47-itsemurhayritystä-tai-sen-uhkaa-viikonloppuna-–-taustalla-köyhyyttä-toivottomuutta-ja-pahoinvointia/ar-BBRVxpm?ocid=spartandhp - VappuPekonen
Riina! Mistä tiedät, että Tämä trollaaja on yksinäinen vanhus?
Tunnetko hänet vai oletko selvänäkijä eli hörhö, joka näkee näkyjä aina ja joka paikassa? VappuPekonen kirjoitti:
Riina! Mistä tiedät, että Tämä trollaaja on yksinäinen vanhus?
Tunnetko hänet vai oletko selvänäkijä eli hörhö, joka näkee näkyjä aina ja joka paikassa?Miksi plagioit toisten nimimerkkejä?
- LainausDesideratasta
Lainaus Desideratasta:
Ota opiksesi vuosien neuvot
ja luovu sopuisasti nuoruuden leikeistä.
Paljon turhaa pelkoa syntyy väsymyksessä
ja yksinäisyydessä.
Ole sovussa luojasi kanssa,
millaiseksi hänet sitten kuvitteletkin.
Ole sovussa sielusi kanssa. - Keppihellari
sananjalkaväki kirjoitti:
Miksi plagioit toisten nimimerkkejä?
Koska olet avaruusalustia, niin päällesi voi pissiä.
- kjnuunVALVONTAyleiso
Minäkin Annan kuppia trollille!
Antakaa myös Te kuppia trollille, niin trolli tulee onnelliseksi! - BS.HunterR
Myös minä Annan kuppia trollille!
Se tekee niin hyvää!Et taida olla oikea BSHunterR vaan häneksi tekeytyvä palstanpilaaja nimimerkinjäljittelijä. Minä sinä et ainakaan ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.371509- 79995
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42903P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓203864- 56818
Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss316804Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?40718- 94682
Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan132614- 52556