MUISTAKAA EHDOTTOMASTI ANTAA KUPPIA TROLLILLE ,
NIIN TROLLI PARANEE.
Muistutus: ANTAKAA KUPPIA TROLLILLE!
11
250
Vastaukset
- Asianhuomannut
Palstan pösilö , luultavasti, paperiarkkipiispa, taas täydessä vauhdissa!
Ilmeisesti piispa otti liikaa ! - Riina.Viitainen
Hei, sinä yksinäinen vanha ihminen!
Miksi pilaat Vaihtoehtoiset hoidot -palstaa asiaankuulumattomilla aloituksillasi?- yksinäinen.vanha.ihminen
Toivottomuus vaivaa sillä eläke ei riitä, vaikka yritän parhaani. Olen taakkana yhteiskunnalle, ja lähipiirilleni. Olen nuoresta tehnyt töitä, palkka oli pieni , mutta riitti, kun ei kuuseen kurkottanut ja tyytyi vaatimattomaan elämään ja eli säästeliäästi. Mutta kun noita sairauksia ja tremppaa on tullut vanhemmiten, niin eläke on jäänyt riittämättömäksi. Mitä tehdä ?
Voisitko sinä Riina auttaa minua? Voisit joka kuukausi lähettää minulle ainakin 100 euroa, se auttaisi jo paljon.
Kun lupaudut, niin lähetän Nordean tilinumeroni sinulle. - AjatteleEnsin
Tässä tietoa Riinalle, että mitä yksinäisyys, köyhyys, työttömyys ja välinpitämättömyys saa aikaan:
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/helsingin-poliisilta-synkkä-tieto-47-itsemurhayritystä-tai-sen-uhkaa-viikonloppuna-–-taustalla-köyhyyttä-toivottomuutta-ja-pahoinvointia/ar-BBRVxpm?ocid=spartandhp - VappuPekonen
Riina! Mistä tiedät, että Tämä trollaaja on yksinäinen vanhus?
Tunnetko hänet vai oletko selvänäkijä eli hörhö, joka näkee näkyjä aina ja joka paikassa? VappuPekonen kirjoitti:
Riina! Mistä tiedät, että Tämä trollaaja on yksinäinen vanhus?
Tunnetko hänet vai oletko selvänäkijä eli hörhö, joka näkee näkyjä aina ja joka paikassa?Miksi plagioit toisten nimimerkkejä?
- LainausDesideratasta
Lainaus Desideratasta:
Ota opiksesi vuosien neuvot
ja luovu sopuisasti nuoruuden leikeistä.
Paljon turhaa pelkoa syntyy väsymyksessä
ja yksinäisyydessä.
Ole sovussa luojasi kanssa,
millaiseksi hänet sitten kuvitteletkin.
Ole sovussa sielusi kanssa. - Keppihellari
sananjalkaväki kirjoitti:
Miksi plagioit toisten nimimerkkejä?
Koska olet avaruusalustia, niin päällesi voi pissiä.
- kjnuunVALVONTAyleiso
Minäkin Annan kuppia trollille!
Antakaa myös Te kuppia trollille, niin trolli tulee onnelliseksi! - BS.HunterR
Myös minä Annan kuppia trollille!
Se tekee niin hyvää!Et taida olla oikea BSHunterR vaan häneksi tekeytyvä palstanpilaaja nimimerkinjäljittelijä. Minä sinä et ainakaan ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393