Onko mitään toivoo?? Miten muitten suhde on toiminu???
Onko mitään kokemuksia Neitsyt-nainen+Vesimies-mies?
8
3700
Vastaukset
- punkchick
Löytyy kokemuksia vesimiehen neitsyen yhdistelmästä. Itse tällä hetkellä toista kertaa vesimiehen kanssa yhdessä (sama ihminen siis). Suhde voi kestää, jos neitsyt pystyy hieman löysäämään pipoaan ja rentoutumaan sosiaalisesti. Kannattaa jättää vesimiehen pelleilyt ja leikkimieliset kommentit omaan arvoonsa, ja hymyillä vain leveästi.
- Vanilla
Olen itse aurinkomerkiltäni neitsyt ja havainnut, että parhaiten homma toimii skorppareitten, kalojen ja toisten neitsyiden kanssa. En kestäisi veskojen sekavaa elämäntyyliä ja ainaista huuhailua...
- mirkula1994
olen neitsyt ja minusta se on hyvä horoskooppi
- yhtäaikaa
Elämäni kamalin ja ikimuistoisin, tyuskaisin ja rakastettavin miessuhde.Ollako vai eikö olla.Kun toinen oli, niin toinen ei ja kun toinen ei, niin toinen olis...kissa hiiri leikkiä.Hassuttelua.Hulluksi tukemista.MAHDOTONTA!
- neitsyt n
olen neitsyt ja seurustellut 3-vuotta vesimiehen (m) kanssa. Sanotaan vaikka että suhteen saa toimimaan jos molemmat yrittää. Mutta meidänkin tapauksessa on pakko sanoa että ollaan ihan totaaliset vastakohdat.. tapellaan aika paljon (ainakin humalassa) ja muutenkin suhde välillä takkuilee. Alussa oli vähän on/off meininkiä, mutta se nyt voi johtua ihan ihmisestä eikä horoskoopista. tsemppiä yritykselle, helppoa ei välttämättä tule olemaan mutta aina kannattaa yrittää!
- Satu-Enkeli
Voi huimaa, miten sööttii.
Olen tykännyt paljon vesimiehistä, jopa kirjoittanut ihanaa... ja sain paljon palautetta.
Sujuu se. Sillai ! - Anonyymi
Mä oon ihastunut vesimieheen ja oon neitsyt ja tiiän et se tykkää musta ja mä siitä ja me molemmat tiietään toistemme tunteista sillä meidän kaverit on mun kaveri kerto sille ja sen kaveei kerto mulle mitä pitäis tehdä suhde ois hyvä
- Anonyymi00008
Toimii se isäni oli vesimies ja äitini neitsyt,kuten edellä kerrotiin neitsyt nainen ei saa olla tiukkapipo mutta miehinkin pitää hellittää ja olla asiallisesti,jos mies on jämpti ukko kuten isänikin oli homma toimii.
Molempien tulee ollaoma ittesä ja osata puhua omasta itsestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 751101
- 481004
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104958- 51935
- 33717
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118547