Onko mitään kokemuksia Neitsyt-nainen+Vesimies-mies?

kozu

Onko mitään toivoo?? Miten muitten suhde on toiminu???

8

3700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punkchick

Löytyy kokemuksia vesimiehen neitsyen yhdistelmästä. Itse tällä hetkellä toista kertaa vesimiehen kanssa yhdessä (sama ihminen siis). Suhde voi kestää, jos neitsyt pystyy hieman löysäämään pipoaan ja rentoutumaan sosiaalisesti. Kannattaa jättää vesimiehen pelleilyt ja leikkimieliset kommentit omaan arvoonsa, ja hymyillä vain leveästi.

• Vanilla

Olen itse aurinkomerkiltäni neitsyt ja havainnut, että parhaiten homma toimii skorppareitten, kalojen ja toisten neitsyiden kanssa. En kestäisi veskojen sekavaa elämäntyyliä ja ainaista huuhailua...

• mirkula1994

olen neitsyt ja minusta se on hyvä horoskooppi

• yhtäaikaa

Elämäni kamalin ja ikimuistoisin, tyuskaisin ja rakastettavin miessuhde.Ollako vai eikö olla.Kun toinen oli, niin toinen ei ja kun toinen ei, niin toinen olis...kissa hiiri leikkiä.Hassuttelua.Hulluksi tukemista.MAHDOTONTA!

• neitsyt n

olen neitsyt ja seurustellut 3-vuotta vesimiehen (m) kanssa. Sanotaan vaikka että suhteen saa toimimaan jos molemmat yrittää. Mutta meidänkin tapauksessa on pakko sanoa että ollaan ihan totaaliset vastakohdat.. tapellaan aika paljon (ainakin humalassa) ja muutenkin suhde välillä takkuilee. Alussa oli vähän on/off meininkiä, mutta se nyt voi johtua ihan ihmisestä eikä horoskoopista. tsemppiä yritykselle, helppoa ei välttämättä tule olemaan mutta aina kannattaa yrittää!

• Satu-Enkeli

Voi huimaa, miten sööttii.

Olen tykännyt paljon vesimiehistä, jopa kirjoittanut ihanaa... ja sain paljon palautetta.
      Sujuu se. Sillai !

• Anonyymi

Mä oon ihastunut vesimieheen ja oon neitsyt ja tiiän et se tykkää musta ja mä siitä ja me molemmat tiietään toistemme tunteista sillä meidän kaverit on mun kaveri kerto sille ja sen kaveei kerto mulle mitä pitäis tehdä suhde ois hyvä

• Anonyymi00008

Toimii se isäni oli vesimies ja äitini neitsyt,kuten edellä kerrotiin neitsyt nainen ei saa olla tiukkapipo mutta miehinkin pitää hellittää ja olla asiallisesti,jos mies on jämpti ukko kuten isänikin oli homma toimii.
        Molempien tulee ollaoma ittesä ja osata puhua omasta itsestään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1114
    2. 75
      1101
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1004
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      958
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      590
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      547
    Aihe