Kaninpoikaset ovat nyt 2-vkosia, toinen poikue tälle emolle. Poikasia syntyi 6, yksi jo menehtyi vkon ikäisenä. Yksi viidestä poikasesta on tosi pieni ja hitaampiliikkeinen, ei varmaankaan saa tarpeeksi maitoa emolta kun suurin poikasista näyttää melkein kaksinkertaiselta siihen verrattuna. Mitä voisi poikaselle antaa lisää ravintoa? Konkkaronkka nukkuu yhdessä mutta on alkaneet liikkumaan parin päivän sisällä enemmän ja osa vilkkaampia. Jos vain voin auttaa en haluaisi lutusen kanivauvan menehtyvän. Emo ei sitä näytä hyljeksivänkään. Poikaset saaneet olla rauhassa muuten, kaksi krt päivässä kertakäyttöhanska kädessä kurkittu onko poikaset elossa. Laitoin häkkiin kevyen viltin ja aluksi sen päällä emon karvojen alla mutta siirtyivät yön jälkeen viltin alle nukkumaan. Nyt liikkuvat ympäriinsä kun ovat hereillä.
Kanityttömme sai poikasia tokan kerran
Kanimummo
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317