Jihadin todellinen merkitys

Jihad liitetään yleensä islamiin, mutta tosiasiassa jihadin käsite löytyy kaikista uskonnoista, kuten kristinuskosta. Islam määrittää jihadin kamppailuksi ja ponnisteluksi henkisen kehittymisen vuoksi sekä itsensä, omaisuutensa ja kotimaansa puolustamiseksi. Jihad tulkitaan myös kamppailuksi pahaa vastaan, jota on ihmisessä tai yhteiskunnassa ulkoisesti tai sisäisesti. Jihadia on mm.:

- Opiskella, opettaa ja harjoittaa islamia kaikilla elämän alueilla, jotta saavuttaisi parhaan koulutuksen hyödyttääkseen itseään, perhettä ja yhteiskuntaa.

- Islamin viestinviejänä oleminen kaikkialla, käyttäytymisessään ja kaikissa teoissaan.

- Pahaa, väärinteko ja epäoikeudenmukaisuutta vastaan taistelu kaikella voimallaan käsillään (teoilla), kielellään (puheella) tai edes sydämellä (rukouksella).

- Jihadin kutsuun vastaaminen rahalla, ponnistelulla, viisaudella ja elämällä; taistelematta kuitenkaan koskaan muslimiveljeä vastaan, muslimimaata tai ei-muslimi yhteiskuntaa, joka kunnioittaa sen sopimuksia ja turvapaikkoja, eikä omaa aggressiivisia suunnitelmia islamia tai muslimeja vastaan.

Itsemurha millään verukkeella ei ole hyväksyttävää islamin jihadissa.

Ihmisten pakkokäännyttäminen islamiin ei ole koskaan jihadia, vaan laissa rangaistava teko.

Käsitys muslimimiehistä, jotka ryntäävät tappamaan itsensä saadakseen "70 tanssivaa neitsyttä" on hyvin hölmö.

Tosiasiassa "Paratiisin seuralaiset" ovat puhtaita ja niin paljon kaiken yläpuolella, mitä voimme maassa kuvitella, joten meille he ovat pysyvästi "neitsyitä", eivätkä ihmiset tai demonit ole "koskeneet" heihin.

Sanojen "pysyvästi neitsyt" jopa suomen kielellä, pitäisi saada kaikki ymmärtämään, etteivät ne ole sellaisia, joita voimme maassa kuvitella.

Nämä seuralaiset ovat puhtaita ja viattomia, siitä ei arabian kielesä jää epäilyksen varaa.

26

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lölkölkölk

Kyllä rakas ihminen ne ovat sitten niitä sinun omia uskonveljiäsi, jotka ovat väärin ymmärtäneet jihadin, eivät kristinuskon ihmiset yms.

• Anonyymi

Jihadin uhka

”Ne jotka haluavat vaihtaa tämän elämän tuonpuoleiseen taistelkoot Allahin tiellä. Me annamme heille suuren palkan, saavatpa he sitten voiton tai tulevat surmatuiksi.” (Suura 4:74)

”Kun rauhoitetut kuukaudet ovat kuluneet taistelkaa uskottomia vastaan missä heidät tapaattekin, vangitkaa heidät, saartakaa heidät ja väijykää heitä kaikkialla, mutta jos he katuvat pitävät rukouksensa ja antavat almuja, antakaa heidän mennä rauhassa. Allah on anteeksiantava ja armelias.” (Suura 9:5)

TÄMÄ ON MINIKERROKSINEN TUNKEUTUMA JA KAIKILLA MENETELMILLÄ
        - vaaroiksi luotu ihmiskunnalle, mitähän luulevat tätä levitäessään saavutavan kun ain päivät loppuu kesken

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jihadin uhka

”Ne jotka haluavat vaihtaa tämän elämän tuonpuoleiseen taistelkoot Allahin tiellä. Me annamme heille suuren palkan, saavatpa he sitten voiton tai tulevat surmatuiksi.” (Suura 4:74)

”Kun rauhoitetut kuukaudet ovat kuluneet taistelkaa uskottomia vastaan missä heidät tapaattekin, vangitkaa heidät, saartakaa heidät ja väijykää heitä kaikkialla, mutta jos he katuvat pitävät rukouksensa ja antavat almuja, antakaa heidän mennä rauhassa. Allah on anteeksiantava ja armelias.” (Suura 9:5)

TÄMÄ ON MINIKERROKSINEN TUNKEUTUMA JA KAIKILLA MENETELMILLÄ
        - vaaroiksi luotu ihmiskunnalle, mitähän luulevat tätä levitäessään saavutavan kun ain päivät loppuu kesken

Me annamme heille suuren palkan:)

kuten aina,isku tulee kovempana kuin Allahin.

• Itse en tiedä vielä Jihadista paljon mitään. Kuitenkin Ibn Hishamin Profeetta Muhammedin elämänkerran perusteella näkisin, että Jihad ei ole mitään sotaa sellaista kuin krisitityt mielikuvituksessaaan sen käsittävät tai ehkä jopa eräät islamin lahkot.
      Jihad on jo siinä, että muttaa omasta kotikaupungistaan naapurikaupunkiin. Näin ainakin Siran perusteella voi päätellä.
      Mikä on usko tuossa naapurikaupungissa ja mikä omassa kotikaupungissa voivat erota toisistaan. Itse muutin 13 vuotiaana pienestä maalaiskunnasta, jossa oli Apostolinen uskontunnustus naapurikaupunkiin, jossa oli Nikean-Konstantinnopolin uskontunnustus. Kun kävin kirkossa niin seurakunta kerran luki tuon oman tunnustuksensa kertaakaan hegittämättä tavattoman nopeasti ja sanoi minulle hengessään: Meidän pitää nyt lähteä tästä kaupungista sun uskontunnutuksesi tähden, joka on Apostolinen, koska emme tahdo taantua. Muista aina kuinka nopeasti ja vetämättä henkeä kykenemme lukemaan oman tunnustuksemme.
      Mulle jäi pieni häpeän tunne, mutta olen saanut todella hyvän kohtelun tuossa naapurikaupungissa, jonne muutin osakseni, vaikka olen beggar ja laiska työnvieroksuja ollut. Kyse oli tavallaan siis Jihadista, mutta seurakunta on ollut lempeä eikä altistunut kilvoitteluun kovin paljoa, vaan lähti lätkimään pois kaupungista.

• Anonyymi
        UUSI

Kuitenkin Ibn Hishamin Profeetta Muhammedin elämänkerran perusteella näkisin..

Minä näen tässä vain raiskaajan ja tappajan joka loi itsensä väkivallalla.Tappoi Juutalais kylän miehet ensin ja siyyen otti vaimokseen 4 naista joista nuorin oli 6v Aisha ja yhtyi häneen kun oli 9v. Eli pedofiili ihminen.
        Tiedätkö monta kertaa Koraanissa sana on RAKKAUS ?

Koraani sisältää Mooseksen kirjoihin eli juutalaiseen Tooraan viittaavia kertomuksia, jotka ovat yleensä lyhyitä ja katkelmallisia. Koraanin puhe on yleensä aiempien pyhien kirjoitusten kommentaaria ja osoitettu yleisölle, joka tunsi Tooran, juutalaisen Talmudin ja kristillisen evankeliumiharmonian,kopiota kaikki Mohamtilta.

Islam on keksitty pakolla ja säännöt ovat hirveät naisille varsinki osin ihan helvettiä maanpäällä mitä Islam miehet ajaa kuten afgarotat taleban ja Irakissa ja muissa on hyväksytty lapsen kanssa naimisiin meno,eli pedofiliaa täysin.

Ei Rakkaudentonta voi hyväksyä,en ikinä hyväksy näin pahaa mitä on ja tiedän..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin Ibn Hishamin Profeetta Muhammedin elämänkerran perusteella näkisin..

Minä näen tässä vain raiskaajan ja tappajan joka loi itsensä väkivallalla.Tappoi Juutalais kylän miehet ensin ja siyyen otti vaimokseen 4 naista joista nuorin oli 6v Aisha ja yhtyi häneen kun oli 9v. Eli pedofiili ihminen.
        Tiedätkö monta kertaa Koraanissa sana on RAKKAUS ?

Koraani sisältää Mooseksen kirjoihin eli juutalaiseen Tooraan viittaavia kertomuksia, jotka ovat yleensä lyhyitä ja katkelmallisia. Koraanin puhe on yleensä aiempien pyhien kirjoitusten kommentaaria ja osoitettu yleisölle, joka tunsi Tooran, juutalaisen Talmudin ja kristillisen evankeliumiharmonian,kopiota kaikki Mohamtilta.

Islam on keksitty pakolla ja säännöt ovat hirveät naisille varsinki osin ihan helvettiä maanpäällä mitä Islam miehet ajaa kuten afgarotat taleban ja Irakissa ja muissa on hyväksytty lapsen kanssa naimisiin meno,eli pedofiliaa täysin.

Ei Rakkaudentonta voi hyväksyä,en ikinä hyväksy näin pahaa mitä on ja tiedän..

Voi olla että tuon alueen ihmiset eivät ole erityisen sivistyneitä ja rauhaisia, vaan kuin villiaaseja jotka lyövät ja potkivat toisiaan.

Ennen Profeettaa (saas) jopa tyttövauvoja haudattiin elävältä. Kaiketi vain Etelä-Amerikan alkuperäisten asukkaiden meno on ollut raaempaa.

Mutta miksi syytätte hyvää uskontoa jonka oli määrä tuoda rauhaa, sivistystä, ymmärrystä , evankeliumia ja ratkaisuja kiistoihin. Ja joka onnistui siinä suuressa määrässä niin että Nykyisin on onnellisia islamissa olijoita miljardi ihmistä.

Toki elämme aikaa jossa antikristillisyys ja uskosta luopuminen ovat yleisiä. Meillä kaikilla on potentiaalia tehdä parannusta. Ilman islamia se ei onnistu keneltäkään. Islam on Jumalan puhetta, Jumalan ääntä. Joka johtaa parannukseen ja sivistykseen.

Muuten ei Suomessakaan olla kovin hyviä uskovia ihmisiä kohtaan. Heitä raiskataan ja tapetaan suomalaisten toimesta eteenkin pienenä lapsena. Oletko elänyt jossakin ihme pumpulissa jos et tätä tiedä. Oletko lukenut koskaan että 10000 aborttia vuodessa joudutaan tekemään.

• Anonyymi

Jihad = rukoilet 5 kertaa päivässä... ajoissa... wudu päällä ja muutenkin oikein... siinäpä jihadia! Oikeaa jihadia.

• Anonyymi

Transfobiasta ja homofobiasta kärsivät paitsi muslimi seksuaalivähemmistöt, myös seksuaalienemmistöön kuuluvat muslimit, jotka eivät mahdu perinteisten sukupuoliroolien muottiin, kuten balettia tanssivat miehet tai bodaavat musliminaiset.

• Anonyymi

What the fak
      Siis suurin osa ihmisistä kannattaa tiäks ihmisoikeuksia ja vapauksia kaikille? Mitä sä niiku yrität sanoa? Pelottaaks sua jotenki seksuaalivähemmistöt vai?

• Anonyymi

Ei noita mikään pelota vaan kaiken valtaus on noitten päämäärä
        - se on siis kaiken ylikäyvä näitten aatoksiin mailma vallata

• Anonyymi

Asettaessaan ehtoollisen sakramentin Jeesus sanoi ”niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tämän maljan” (1. Kor. 11:26). Jumalan lapsi saa mennä turvallisella ja vapaalla mielellä ehtoolliselle niin usein kuin se on mahdollista. Sakramentin vaikutus ei riipu sen jakajasta, vaan keskeistä on, että sen ottaa vastaan uskolla (CA VIII). Ehtoollinen on tarkoitettu uskossaan heikkoutta tuntevalle Jumalan lapselle taivasmatkan voimaksi.

Suomalaisen askel, se on askel askeleelta kohti yhtenäisyyttä

• Anonyymi

Sairas on maailma kun sitä/tätä johtaa mielisairaat päättäjät.

Muttas koskas se viimeistään herättää kansat näitten helvetöintipyrkimyksistä jot tajytaan mikäs on edessä jonsei noi kadoteta

• Anonyymi

Se on. Älä kehity, älä ajattele . Jaa ihmiset oikea- ja vääräuskoisiin. Tapa tai alista jälkimmäiset. Miesten kunnia on naisten perärei issä. Palkinto neitsyt viittaa naiseen. Siinä koko uskontojihad. Joten?

• Anonyymi

Sen takiahan nämä pitää ruokia ja silti näitten järki huutaa vain kuniastaan
        - puluutaja resukkkoitah kaikki

• Anonyymi

Raamatun lauseita jokaiselle päivälle
      2025
      Ke, 16 Heinäkuu
      Pietari kirjoittaa: Pyhittäkää Herra Kristus sydämessänne ja olkaa aina valmiit antamaan vastaus jokaiselle, joka kysyy, mihin teidän toivonne perustuu.
      1. Piet. 3:8-17

mihin teidän toivonne perustuu = SE ON ELÄVÄ KAIKKIVALTIAS

KAIKEN YLLÄPITÄJÄÄN JA LUOJAAN AINA OLEVAAN

• Anonyymi

Päivän Sana
        17.07.25

Sen tähden meidän on tarkoin ja tunnollisesti pidettävä mielessämme se, minkä olemme kuulleet, ettemme ajautuisi virran vieminä harhaan. Hepr. 2:1

IHMINEN ELÄÄ SISÄISYYTTÄÄN AINA
        - mutta harhautuneet erikseen, joitten itserakentama aina maatuu ruostuu

• Anonyymi

Raamatun lukuja jokaiselle päivälle

Nämä lyhyet raamatuntekstit luetaan Taizén kirkossa päivärukouksessa.

2025
      Pe, 18 Heinäkuu
      Jeesus sanoi: Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi olla minun opetuslapseni.
      Luuk. 14:27-33

Elämä on matkaa sopivin lepopäivin, mutta työ olkoon ilomme.

• Anonyymi

1. Mooseksen kirja 3
        Syntiinlankeemus
        1Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: »Onko Jumala todella sanonut: ’Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta’?» 2Nainen vastasi käärmeelle: »Kyllä me saamme syödä puutarhan puiden hedelmiä. 3Vain siitä puusta, joka on keskellä paratiisia, Jumala on sanonut: ’Älkää syökö sen hedelmiä, älkää edes koskeko niihin, ettette kuolisi.’» 4Silloin käärme sanoi naiselle: »Ei, ette te kuole. 5Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin te syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan.» 6Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä. Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi.
        7Silloin heidän silmänsä avautuivat, ja he huomasivat olevansa alasti. He sitoivat yhteen viikunanlehtiä ja kietoivat ne vyötärölleen.
        8Kun iltapäivä viileni, he kuulivat Jumalan kävelevän puutarhassa. Silloin mies ja nainen menivät Jumalaa piiloon puutarhan puiden sekaan. 9Herra Jumala huusi miestä ja kysyi: »Missä sinä olet?» 10Mies vastasi: »Minä kuulin sinun askeleesi puutarhassa. Minua pelotti, koska olen alasti, ja siksi piilouduin.» 11Herra Jumala kysyi: »Kuka sinulle kertoi, että olet alasti? Oletko syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?» 12Mies vastasi: »Nainen, jonka sinä annoit minulle kumppaniksi, antoi minulle sen puun hedelmän, ja minä söin.» 13Silloin Herra Jumala sanoi naiselle: »Mitä oletkaan tehnyt!» Nainen vastasi: »Käärme minut petti, ja minä söin.»
        14Herra Jumala sanoi käärmeelle:
        – Koska tämän teit, olet kirottu.
        Toisin kuin muut eläimet,
        karja ja pedot,
        sinun on madeltava vatsallasi
        ja syötävä maan tomua
        niin kauan kuin elät.
        15Ja minä panen vihan sinun ja naisen välille
        ja sinun sukusi ja hänen sukunsa välille:
        ihminen on iskevä sinun pääsi murskaksi,
        ja sinä olet iskevä häntä kantapäähän.
        16Naiselle hän sanoi:
        – Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,
        ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.
        Kuitenkin tunnet halua mieheesi,
        ja hän pitää sinua vallassaan.
        17Ja miehelle hän sanoi:
        – Koska teit niin kuin vaimosi sanoi
        ja söit puusta, josta minä kielsin sinua syömästä,
        niin olkoon maa sinun takiasi kirottu.
        Kovalla työllä sinun on hankittava siitä elantosi
        niin kauan kuin elät.
        18Maa kasvaa sinulle
        orjantappuraa ja ohdaketta,
        mutta sen kasveista joudut ottamaan ravintosi.
        19Otsa hiessä sinun on hankittava leipäsi,
        kunnes tulet maaksi jälleen,
        sillä siitä sinut on otettu.
        Maan tomua sinä olet,
        maan tomuun sinä palaat.
        Karkotus paratiisista

ILMAIS ELÄMÄ ON KAIKKI TÄYTTÄ TYHJÄÄ, siinä ei oikea verso kasva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Mooseksen kirja 3
        Syntiinlankeemus
        1Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: »Onko Jumala todella sanonut: ’Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta’?» 2Nainen vastasi käärmeelle: »Kyllä me saamme syödä puutarhan puiden hedelmiä. 3Vain siitä puusta, joka on keskellä paratiisia, Jumala on sanonut: ’Älkää syökö sen hedelmiä, älkää edes koskeko niihin, ettette kuolisi.’» 4Silloin käärme sanoi naiselle: »Ei, ette te kuole. 5Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin te syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan.» 6Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä. Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi.
        7Silloin heidän silmänsä avautuivat, ja he huomasivat olevansa alasti. He sitoivat yhteen viikunanlehtiä ja kietoivat ne vyötärölleen.
        8Kun iltapäivä viileni, he kuulivat Jumalan kävelevän puutarhassa. Silloin mies ja nainen menivät Jumalaa piiloon puutarhan puiden sekaan. 9Herra Jumala huusi miestä ja kysyi: »Missä sinä olet?» 10Mies vastasi: »Minä kuulin sinun askeleesi puutarhassa. Minua pelotti, koska olen alasti, ja siksi piilouduin.» 11Herra Jumala kysyi: »Kuka sinulle kertoi, että olet alasti? Oletko syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?» 12Mies vastasi: »Nainen, jonka sinä annoit minulle kumppaniksi, antoi minulle sen puun hedelmän, ja minä söin.» 13Silloin Herra Jumala sanoi naiselle: »Mitä oletkaan tehnyt!» Nainen vastasi: »Käärme minut petti, ja minä söin.»
        14Herra Jumala sanoi käärmeelle:
        – Koska tämän teit, olet kirottu.
        Toisin kuin muut eläimet,
        karja ja pedot,
        sinun on madeltava vatsallasi
        ja syötävä maan tomua
        niin kauan kuin elät.
        15Ja minä panen vihan sinun ja naisen välille
        ja sinun sukusi ja hänen sukunsa välille:
        ihminen on iskevä sinun pääsi murskaksi,
        ja sinä olet iskevä häntä kantapäähän.
        16Naiselle hän sanoi:
        – Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,
        ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.
        Kuitenkin tunnet halua mieheesi,
        ja hän pitää sinua vallassaan.
        17Ja miehelle hän sanoi:
        – Koska teit niin kuin vaimosi sanoi
        ja söit puusta, josta minä kielsin sinua syömästä,
        niin olkoon maa sinun takiasi kirottu.
        Kovalla työllä sinun on hankittava siitä elantosi
        niin kauan kuin elät.
        18Maa kasvaa sinulle
        orjantappuraa ja ohdaketta,
        mutta sen kasveista joudut ottamaan ravintosi.
        19Otsa hiessä sinun on hankittava leipäsi,
        kunnes tulet maaksi jälleen,
        sillä siitä sinut on otettu.
        Maan tomua sinä olet,
        maan tomuun sinä palaat.
        Karkotus paratiisista

ILMAIS ELÄMÄ ON KAIKKI TÄYTTÄ TYHJÄÄ, siinä ei oikea verso kasva

Tuossa se esitetään miten käärmes luonteet ovat vaaroiksi ELÄMÄLLE
        - ja käärmesluonteen kohtalo on myös sinetöity maata pitkin luikertelemaan

• Anonyymi

Sunnuntai 27.7.2025
      Rakastakaa vihamiehiänne, tehkää hyvää niille, jotka teitä vihaavat. Siunatkaa niitä, jotka teitä kiroavat, rukoilkaa niiden puolesta, jotka parjaavat teitä.

Luuk. 6:27–28

Mitäs ovat JIHADIN HUIPUT, vai voikos sitä edes mainita kun päivän sanaa tältä päivältä itselleen ammentaa, joitten tyyli on vain kohdulla valloittaminen oikeuttaan.

vuoropuhelut on siis täyttä turhuutta näitten kanssa, siinä ei puhumiset riitä

• Anonyymi
      UUSI

Aika paljon paskaa kirjoitat,minä olen elänyt hezzbollah ja Taleb. alueella.
      Niin,sinulla on oikeus Koraanin mukaan valehdella muille uskonnoille,Allah katsoo sen hyväksi sillä sinä täytät Islamin sanan velvollisuutta ja se on oikeus olla kuuliainen.

• Anonyymi
      UUSI

Aivan naurettavaa höpötystä.
      Et kyllä ymmärrä islamista yhtään mitään.

Meillä rajoitetaan islamista puhumista, etteivät tulisi tekemään joukkomurhia lehtien toimituksiin, itsemurhapommituksia tai rekalla ihmisjoukkoihin.

Jokaiselle on tullut tutuksi jihadistien sotahuuto, allahu akbar.

Miksiköhän Kreml kuljettaa juuri muslimeita Euroopan rajoille valmistellessaan "erikoisoperaatioitaan"....

• Anonyymi
        UUSI

Aina on sama essä mihin tuhoojat asettuvat ruokittavat -

( Jokaiselle on tullut tutuksi jihadistien sotahuuto, allahu akbar. )

ELÄMÄN PAHUUS ELÄÄNÄISSÄ HÄVITYKSIN

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aina on sama essä mihin tuhoojat asettuvat ruokittavat -

( Jokaiselle on tullut tutuksi jihadistien sotahuuto, allahu akbar. )

ELÄMÄN PAHUUS ELÄÄNÄISSÄ HÄVITYKSIN

Käsittäkääs se ON VAIN YKSI ISLAM

Siis mikä tämä järestelmä on ---

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Käsittäkääs se ON VAIN YKSI ISLAM

Siis mikä tämä järestelmä on ---

Salaam!

Kun lausuu tosi uskontunnustuksen: EI OLE MUUTA JUMALAA KUIN JUMALA JA MUHAMMED ON HÄNEN LÄHETTILÄÄNSÄ! niin on islamissa.

Sirat kertoo että Profeetan (saas) luokse tuli kuninkaita kaukaisista maista lausumaan tuon uskontunnustuksen. Sitten todetaan JOIDEN HEISTÄ ISLAM OSOTTAUTUI HYVÄKSI, MUTTA JOIDENKIN PAHAKSI.

Lisäksi sunna kertoo, että kalifilla tulee olla neuvonantajien neuvostoja KAKSI kappaletta. Hyvien neuvosto ja Pahojen neuvosto.

Ei islam ole siinä määrin YKSI kuin on Roomalais-Katolinen kirkko, joka tuhosi kaikki kilpailevat käsitykset kristinuskosta. Islam salli kaikkien heimojen pitää omat painotuksensa islamin uskoon eikä ketään painostettu. Vakavin konflikti syntyi naisten ympärileikkauksesta, joka tahdottiin profanoida ja kieltää. Mutta silloin eräs Afrikkalainen heitti keihäällä kuoliaaksi sellaisen mielipiteen esittäjän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Salaam!

Kun lausuu tosi uskontunnustuksen: EI OLE MUUTA JUMALAA KUIN JUMALA JA MUHAMMED ON HÄNEN LÄHETTILÄÄNSÄ! niin on islamissa.

Sirat kertoo että Profeetan (saas) luokse tuli kuninkaita kaukaisista maista lausumaan tuon uskontunnustuksen. Sitten todetaan JOIDEN HEISTÄ ISLAM OSOTTAUTUI HYVÄKSI, MUTTA JOIDENKIN PAHAKSI.

Lisäksi sunna kertoo, että kalifilla tulee olla neuvonantajien neuvostoja KAKSI kappaletta. Hyvien neuvosto ja Pahojen neuvosto.

Ei islam ole siinä määrin YKSI kuin on Roomalais-Katolinen kirkko, joka tuhosi kaikki kilpailevat käsitykset kristinuskosta. Islam salli kaikkien heimojen pitää omat painotuksensa islamin uskoon eikä ketään painostettu. Vakavin konflikti syntyi naisten ympärileikkauksesta, joka tahdottiin profanoida ja kieltää. Mutta silloin eräs Afrikkalainen heitti keihäällä kuoliaaksi sellaisen mielipiteen esittäjän.

Nollaas nyt jo mielesi = 0

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      334
      7222
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4418
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3185
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3017
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1962
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1846
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      215
      1774
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1587
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1448
    Aihe