Asun täällä etelässä . kävin viimeksi siellä böndellä heinäkuussa. Nyt on kuitenkin oikeasti HIRVEÄ ikävä. saispa edes maanselän tai etes selänne lehden luettavaksi...
Ei täällä PK-seudulla niin hääviä ole. Onko vinkkejä?
HIRVEÄ ikävä Haapajärvelle
10
89
Vastaukset
- Tuoolirolli
Kaupungin palkkaama trolli!
- Hirveä.ikävä
Ei niitä tänne kannata ikävöidä, riesaks asti jo ennestää. Mut jos kovin ikävöit, mee korkeasaareen kattomaan!
- Pqrstuv
Mielestäni ihmisen koti on siellä, missä asiat on hyvin. Jos on hirveä ikävä, kannattaa palata juurilleen tai edes tilata Maaselkä ja/tai Selänne ikävää helpottamaan. Ainakin Selänne ja "Kalajaska" ovat luettavissa netistä ja nettejähän löytyy käytettäväksi jokaisesta kirjastosta ja ainakin muutamista asukastaloista.
- Pqrstuv
Ja hirveä voi käydä ostamassa kauppahallista, kyllä se ikävä siitä helpottaa.
- NaukkuVille
Älä hätäile ota tuosta voileipää, kyllä sä siitä seleviät.
- Apuva.mies
Ja a.
- Järvikylän-jeesus
Menet rauhanyhdistyksen kokouksiin, sillä se lähtee.
- Apsinari
Me sanotaan niitä seuroiksi, helluntailaiset taitaa kutsua omia tilaisuuksiaan kokouksiksi.
Tervetuloa vaan, mut ei meilläkään valitettavasti hirveä ole tarjolla. Pulla ja voileipää voi ostaa väliajalla, mutta leivänpäälliset on varmaan kinkkua ja juustoo.
Suosittelisin itsekin kauppahallia tai Korkeasaarta aloittajan ikävään ratkaisuksi. Tai jokin hirviporukka. Mutta mahtavatko ottaa ihmisiä jäsenikseen? - Itse_katsonut
Tai sitten palata Haapajärvelle. Kyllähän sielläkin osalle riittää töitä alasta/ammattitaidosta/suhteista riippuen. Osa pääsee joka toinen vuosi johonkin virastoon kuuden kuukauden pätkäksi töihin.
- ap522
todella hyviä neuvoja. parasta olis silti palata sinne, vaikka mm talvet siellä on aika masentavia tai kovia. on ne täälläkin. Elämän rytmi on myös se mitä sieltä kaipaa. kaikki on rauhallisempaa.
uskokaa pois että jo kärkkäisen häggmannilla käynti auttaa välillä. :) - jos nyt vois jälkiviisastella , muuttasin ennemmin Jkl tai Oulu .. pk seutu; en suosittele. omat hyvät puolensa, mutta paljo huonoja puolia myös.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368672Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701260Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17926Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657