Ensi tiistaina on vuoden 2019 ensimmäinen päivä. On tulossa uusi vuosi, jonka sisällöstä emme voi tietää.
On toki olemassa tähdistä ennustajia, jotka olettavat tietävänsä tulevaisuuden, mutta eivät tiedä siitä mitään. Näiden tietämättömyys on helposti todistettu:
Jos em. ennustajien ennusteet olisivat oikeita, olisivat ennusteet samanlaisia. Niinpä nuo astrologeiksi itseään kutsuvat ennustavat vain yksityisten henkilöiden tulevaisuuksia. Tuollaiset ennustukset voivat sattumalta osua.
Toivokaamme omalle Suomellemme hyvää tulevaisuutta. Jos rauha maailmassa säilyy, säilyy meidänkin elämämme jaolomme hyvinä.
Me saamme taas keväällä äänestäkin ja näin vaikuttaa siihen minkälaiset päättäjät saamme päättämään Suomen asioista.
Hyvää tulevaa vuotta 2019!
Uuden vuoden odotus
3
65
Vastaukset
- sini.sirkku-ek
Kiitos samoin Palstavaari Sinulle!
Tuohon hyvän toivomukseen Suomen osalta voi tosiaan yhtyä! Muuten en tiedä noista astrologioista,... nuorempana niihin oli uskovinaan, varsinkin jos hyvää ennustivat.
Mitä äänestämiseen tulee tuntuu oma valintani vielä epävarmalta , minusta on vaikeaa tulkita yleensäkään, mihin suuntaan maailma on menossa. Paljon puhutaan tulevasta lamasta, vaikka en tiedä oliko se edellinenkään niin kamala,....siis meille eläkeläisille?
Paljon riippuu muun maailman kauppasuhteista miten Suomella menee, kunhan selviäisi ensin Englannin tiistain brexit tuloksetkin. 😊)) Kaikkea meillä ikäimmeisilläkin onkin funtsattavana! Uhkaavat kovalla myrskyllä vaihtaa uuden vuoden tänä vuonna. Katsotaan nyt!
Rakettien ampuminen on nyt vaakalaudalla. Ei kai niitä myrskyyn ammutakaan, ja nyt on kansalaisaloite vetämässä. Jäävät vielä käyttämättä kalliit paukut. En tiedä, miksi kieltoa ajetaan, onko kyseessä ilmastonmuutos, roskaaminen, tapaturma-alttius vai koirat?
Tänään tehtiin hernekeitto kinkun lopusta ja herneistä. Olipas hyvää.
Sitten saunottiin, juotiin iltakahvit ja nyt on tv:n vuoro. Kunpa sieltä nyt tulisi jotain katsottavaa. Vähän on ollut laihanlaista tarjonta mielestäni. Onneksi joulu soi muutaman kirjan nätissä paketissa.
Ei surra Brexitiä. Se tulee suremattakin ihan itsekseen.
Hyvää vuoden loppua.Sinulle Palstavaari,ruune,ruuneberi aivan kuinka vain!
No minä sain todella tuta sen myrskynsilmän.
Sähköt oli poikki yli pari vuorokautta ja pisimmillään yli seitsemäntoista tuntia ja minä flunssankourissa yritin hiippailla kynttilänvalossa?
Ei mieltä ylentävää? No onneksi oli puita sisällä ja partiotytön taidot;,syty nuotio,pala nuotio,valaise ja lämmitä,että näillä taidoilla pystyin loihtimaan itselleni lämmintä huoneisiin,lämmintä juotavaa,vain lämpimät ajatukset sähkönsiirtohintoihin jäivät ajatuskenttäni ulkopuolelle?
Tämä oli aman selviytymistarina talvimyrskystä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601356Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15970- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814