Kyselyäpettäjille

Vakiintunut

Minua kiinnostaa ajatus , että vartalolle tai tussun päälle tuleminen on jonkinlainen tapa merkata tai tulla merkatuksi silloin kun ollaan vieraissa?

Työmatkoilla aikoinaan on tullut pantua useaakin varattua rouvaa ja kyllä minullan on kokemus, että usein halusivat paljaalla, mutta harva halusi lastin sisään...

Niin sitä sitten roiskittiin milloin minnekin:)

Kultaako aika muistot?

Tehdään kysely:

Mies vai nainen, ikä?
Arviolta montako kertaa vieraissa?
Onko jompikumpi pyytänyt paljaalla? Kumpi?
Mihin spermat on roiskittu?
Miksi juuri sinne?

78

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hgki

      Mitää merkkaamista muuten ku laskemal niin syvälle sisää ku vartta riittää.

      Siks sinne että kiihottaa.

      35, mies pari kertaa vaan pettänyt.

      Enkä kysy onko pillerit.

    • Hgki

      Nii ja vain varattujen naisten kans oon pettäny.

      • Neljäkertaa

        Mies,58
        Neljä kertaa
        Yhteistä sopimuksesta paljaalla joka kerta
        1xpilluun1xkarvoille, 2 x selän päälle
        Yksi halusi sisään, kerran vedin ulos ja huulille ja kaksi kertaa takaapäin selän päälle
        Kaikki rouvia jotka halusi paksua paljaana


      • Paljaallasisään
        Neljäkertaa kirjoitti:

        Mies,58
        Neljä kertaa
        Yhteistä sopimuksesta paljaalla joka kerta
        1xpilluun1xkarvoille, 2 x selän päälle
        Yksi halusi sisään, kerran vedin ulos ja huulille ja kaksi kertaa takaapäin selän päälle
        Kaikki rouvia jotka halusi paksua paljaana

        Minunkin kokemukseni on että varatut rouvat 40 ovat halunneet paljaana ja lastit aina sisään.
        Se on syntistä ja kiihottavaa kun rouvalla on sormus on sormessa ja lasti painuu pillun pohjaan asti. Näin se menee. Ja kyllä se selkeästi kiihottaa rouviakin. Moni ei edes käy pesulla vaan kuljettaa lastin kotiin. Onko siellä sitten aisuri joka odottaa, en tiedä?

        Väitän että ikäluokan 45-55 rouvista jotka pettävät ovat ihan tietoisesti ison ja kovan kalun perässä ja haluavat nimenomaan tuntea vieraan sperman sisällään? Uskaltaako yksikään rouva vahvistaa tätä pelkäämättä että kohta joku haukkuu huoraksi...?


      • Ihanaa

        Uskallan ja olet oikeassa... vieras kova kalu on ihana... tuntea vieraan sperman purkautuminen sisääni.... ihanampaa tunnetta en tiedä..


      • vahingossa
        Paljaallasisään kirjoitti:

        Minunkin kokemukseni on että varatut rouvat 40 ovat halunneet paljaana ja lastit aina sisään.
        Se on syntistä ja kiihottavaa kun rouvalla on sormus on sormessa ja lasti painuu pillun pohjaan asti. Näin se menee. Ja kyllä se selkeästi kiihottaa rouviakin. Moni ei edes käy pesulla vaan kuljettaa lastin kotiin. Onko siellä sitten aisuri joka odottaa, en tiedä?

        Väitän että ikäluokan 45-55 rouvista jotka pettävät ovat ihan tietoisesti ison ja kovan kalun perässä ja haluavat nimenomaan tuntea vieraan sperman sisällään? Uskaltaako yksikään rouva vahvistaa tätä pelkäämättä että kohta joku haukkuu huoraksi...?

        Mies 38, 6kertaa, joista 5 kertaa laskin sisään ja yhden kanssa keskeytetty yhdyntä ehkäisynä rouvan vaatimuksesta. Kyllä naimisissa olevat naiset kiihoittavat eniten niin se vain on.


      • kumilla
        Ihanaa kirjoitti:

        Uskallan ja olet oikeassa... vieras kova kalu on ihana... tuntea vieraan sperman purkautuminen sisääni.... ihanampaa tunnetta en tiedä..

        Sanoisipa omakin vaimoni noin.


    • Paksuakumilla

      Nainen 46
      Ei tarvitse arvioida,:yhden kerran
      Mies pyysi paljaalla, en suostunut
      Riisuin kumin, tuli käsiin:)
      Miksi käsin? Halusi että runkkaan lopuksi
      Ukkomies oli, hytissä pantiin laivalla vuosi sitten selvinpäin
      En edes kadu, fiksu mies, iso kalu ja sain mitä halusin:)

    • Laivallatapahtuu

      Mulla on yksi kokemus jossa nainen halusi suuseksiä ja sanoi, että saan runkata puskan päälle mutta sisään ei päästä lainkaan. Oli oikein mukava ja avoin läkkäämpi lady.
      Näin tehtiin ja molemmat sai.
      Tämäkin muuten laivalla;)

    • ordinary

      Mies vai nainen, ikä? m45
      Arviolta montako kertaa vieraissa? n.10
      Onko jompikumpi pyytänyt paljaalla? Kumpi? on nainen
      Mihin spermat on roiskittu? sisään pilluun tai suuhun
      Miksi juuri sinne? parasta päästää sisälle.

    • Ainamaistuu

      Mies vai nainen, ikä? Mies 36
      Arviolta montako kertaa vieraissa? 2
      Onko jompikumpi pyytänyt paljaalla? Kumpi? Nainen
      Mihin spermat on roiskittu? Sisään ja vatsalle/rinnoille
      Miksi juuri sinne? Ei sen kummempaa syytä

    • Luontevaa

      Mies vai nainen, ikä? Nainen 52
      Arviolta montako kertaa vieraissa? Kolme
      Onko jompikumpi pyytänyt paljaalla? Kumpi? Minä
      Mihin spermat on roiskittu? Aina sisään
      Miksi juuri sinne? Tuntuu hyvältä ja on luontevaa

      • Tulisitko naimaan kanssani olisi mukava saada panna sinua ja tuntea sinun pillusi kullini ympäri pidän myös paljaalla panemisesta olen 55v.


    • yksrekattunainen

      Nainen, 33-vuotias ja mä oon vielä naimisissa vaikka liitto rakoilee kun mieheni on jo jokin aikaa epäillyt mun uskollisuutta

      Tässä useamman vuoden aikana arviolta 53 eri miehen kanssa, joskus yhden, mutta yleensä useamman kanssa ja oon ollut useamman eri kerran useamman kanssa heistä

      Miehet useammin ovat sitä vaatineet, joskus myös mä oon sitä pyydellyt

      Ihan miten miehet ovat vaan halunneet ja monesti he ovat saaneet tehdä sen mun kaikkiin kolmeen aukkoon

      Mua se on kiihottanut ja varmasti niin se on tehnyt myös niitä miehiäkin saadessaan naida varattua naista ja saada roiskia liemensä mun sisään

      • Olisiko mahdollista että pääsisin naimaan sinun pilluasi voisin myös antaa kaikkiin reikiin olen 55v. mies


    • Seikkailijamies

      Jos joku haluaa uutta seikkailua ja vaihtelua suhteeseen, niin voin tulla panemaan jonkun kaunista vaimoa.

    • Onhan...noita

      Mies vai nainen, ikä? Mies55
      Arviolta montako kertaa vieraissa? ehkä 15
      Onko jompikumpi pyytänyt paljaalla? Kumpi? Nainen tai yhteinen sopimus
      Mihin spermat on roiskittu? Sisään ,karvoille, rinnoille, pakaroille, suuhun - ei koskaan kasvoille
      Miksi juuri sinne? Monet rouvat tykkää katsoa kun vieras mies tulee, osa haluaa tuntea sisällään

    • Ihania

      Nainen 56v
      Pettänyt noin 60 kertaa, avoin suhde 10 vuotta
      Usein paljaalla koska tykkään enemmän
      Mies lauennut suuhun- pimppiini- takapuoleeni- rinnoille- kasvoilleni en yleensä käy heti suihkussa koska tykkään yhdynnän jälkeisistä tuoksuista.

      • erkka50mv

        Olisi ihana päästä mukaan panemaan sinun pillua olen 55v.


      • Ihania
        erkka50mv kirjoitti:

        Olisi ihana päästä mukaan panemaan sinun pillua olen 55v.

        Kiitti sinulle! Miksipä ei...


      • erkka50mv

        Missä päin sinä asut minä asun salossa.


      • Ihania

        Hei Erkka! Turun kupeessa...ihana kun sanot suoraan... sitä minä haluankin kun mieheni ei kykene...


      • erkka50mv

        Hei ihana! Hienoa tule käymään niin voidaan nauttia toisista ja kaikki pysyy salassa, mitä ajattelet.


      • Ihania

        Juuri noin ajattelen...nauttia mies naisesta ja päin vastoin...molemmat saavat kunnolla orgasmeja ja keho - mieli lepää.... lähden Tampereelle messuille viikon lopuksi jään yöksi hotelliin...yöksi tulee kaveri jonka kanssa olen rakastellut kerran aikaisemmin...viimeisestä yhdynnästä kolmisen viikkoa...aivan hirvittävät halut...Hei! Asutko yksin... olet tosi likellä...luottamus kunnossa... tulen mielellään käymään...uskon myös että pääset panemaan minun pilluani.... AAH sinä kirjoitit niin....eikä sinua haittaa että minua on pannut iso määrä ihania miehiä....


      • erkka50mv

        Kyllä asun yksin täällä on kaikki vapaata, se olisi ihana jos tulisit käymään olisi todella hienoa jos saisi pillua välillä sinä olet oikein kiihoittava kun ajattele ja lukee viestejäsi niin kulli alkaa seisoa ja olisi valmis sinulle...toivottavasti pääsisit tulemaan pian aaah että odotan pääsisitkö tulemaan jo tällä viikolla


      • Ihania
        erkka50mv kirjoitti:

        Kyllä asun yksin täällä on kaikki vapaata, se olisi ihana jos tulisit käymään olisi todella hienoa jos saisi pillua välillä sinä olet oikein kiihoittava kun ajattele ja lukee viestejäsi niin kulli alkaa seisoa ja olisi valmis sinulle...toivottavasti pääsisit tulemaan pian aaah että odotan pääsisitkö tulemaan jo tällä viikolla

        Ihana kuulla...seisoo minulle jo viestittelyssä...luin viestiä ja pi..meni aivan kosteaksi...valmis sinulle. Tulisin jo tällä viikolla....työt estää nyt. Katsotaan ensi viikkoa..olet ihanan kiimainen..


      • erkka50mv

        No voi olisi ollut niin ihana päästä sinun pillun saisi nuolla sinun kosteta reikääsi ja se ihana tunne kun saisi työntää kulli sinne miten sitä jaksaa odottaa niin kauan olisin taas valmis kun luin viestiäsi ihan kovana ja kaipaa sinun pehmetä reikäsi aaah kunpa nähtäisiin pian


      • Ihania

        Olet söötti...fantasioin juuri että nuolet....levitän reisiäni...odotan sinun kovaa kaluasi.. työnny hitaasti sisääni... AAH ihanaa.. tärisen...minäkin odotan.. tiedän että nait minua kunnolla...Mieheni tuli juuri kotia ja kysyi olenko saanut tänään... kerroin että olet likellä ja ensi viikolla saan..


      • erkkamv

        Voi miten ihana sinä olet olisi hienoa jos imisit minun kullia samalla voisin hiero sinun tissejä sitten nuolisin klitoristasi sen jälkeen voisin vetää kullia pitkin vakosi ennen kuin työntäisin terska sinun reikäsi ja nussisin reikää ennen kuin työntäisin sen hiljaa kokonaan sisälle kulli on taas kovana olisit täällä imemässä sitä tärisee kun ajattelee sinua AAH mitä on tulossa


      • Ihania

        Tulin juuri töihin... imisin mielelläni... viime yönä näin unta meistä..! Oletko maanviljelijä? Raavas iso mies...


      • erkka50mv

        En ole maanviljelijä mutta isomman kokoinen kuitenkin...se olisi ihana jos ottaisit tikkari hoitoosi...voisipa tulla töihisi naimaan sinua....sinulla on varmasti hame päällä pääsisipä sen alle kiihoittamaan pilluasi pari sormea sisälle ja runkkaisi samalla kun nuolisi klitoristasi AAAH pakottaa niin kullia


      • Ihania
        erkka50mv kirjoitti:

        En ole maanviljelijä mutta isomman kokoinen kuitenkin...se olisi ihana jos ottaisit tikkari hoitoosi...voisipa tulla töihisi naimaan sinua....sinulla on varmasti hame päällä pääsisipä sen alle kiihoittamaan pilluasi pari sormea sisälle ja runkkaisi samalla kun nuolisi klitoristasi AAAH pakottaa niin kullia

        Olet kultainen...arvasit oikein...olen aina töissä hame päällä...en muista milloin olen halunnut näin paljon miestä...pelkän kirjoittelun aikana...olisi ihana...kun naisit minua tauolla puku tilassa AAH...olen aivan märkä ja auki....odotan kun tavataan... ota minut heti kun tulen kotiasi...odota minua kylpytakki päällä... halun heti maistaa...UHH sain just.. ihanaa...pakko mennä käymään vessassa...Terkuin Mari


      • erkka50mv

        Miten ihana sinä olet jos olet märkä ja auki ajattele jos nostaisin sinut kirjoituspöydälle avaisin puserosi ottaisin tissit esille hieroisin ja puristaisin niitä nostaisin hameesi ylös vetäisin pikkarit pois ja levittäisin jalkojasi että pääsisin välin ohjaisin kullini sinun liukkaitesi häpyhuulten välin ja työntyisin sisällesi nostaisin tahtia että saisit orgasmin ja sitten ruiskuttaisin sperma pillusi päälle OOH miten ihana se olisi... että sitten odotan että päästäisiin oikeesti naimaan voin odottaa sinua vaikka alasti. Terkkuja Kenneth


      • Ihania

        Ihana nimi Kenneth...jouduin ottaa pikkarit pois...kun laukesin aamulla sinulle...otin käsi pyyhkeen naisten huoneesta... ettei tuolini kastu...vuodan koko ajan...ihana kun ohjaisit kullisi liukkaaseen vakooni...saisin heti orgasmin...kullisi pää koskettaisi häpyäni OOH AAH...pane minua lujaa ja puristele rintojani kunnolla.... aah hui.. laukean taas olet rakas ihana ei ole totta... onneksi laitoin oven lukkoon...työ kaveri kysyi oven takaa onko kaikki hyvin kun voihkit... sanoin on tosi hyvin... T. Marisi


      • Liikaa-toiveita
        Ihania kirjoitti:

        Ihana nimi Kenneth...jouduin ottaa pikkarit pois...kun laukesin aamulla sinulle...otin käsi pyyhkeen naisten huoneesta... ettei tuolini kastu...vuodan koko ajan...ihana kun ohjaisit kullisi liukkaaseen vakooni...saisin heti orgasmin...kullisi pää koskettaisi häpyäni OOH AAH...pane minua lujaa ja puristele rintojani kunnolla.... aah hui.. laukean taas olet rakas ihana ei ole totta... onneksi laitoin oven lukkoon...työ kaveri kysyi oven takaa onko kaikki hyvin kun voihkit... sanoin on tosi hyvin... T. Marisi

        Miehen kirjoitusta.
        Ei vaan oikein luonnistunut.


      • erkka50mv
        Ihania kirjoitti:

        Ihana nimi Kenneth...jouduin ottaa pikkarit pois...kun laukesin aamulla sinulle...otin käsi pyyhkeen naisten huoneesta... ettei tuolini kastu...vuodan koko ajan...ihana kun ohjaisit kullisi liukkaaseen vakooni...saisin heti orgasmin...kullisi pää koskettaisi häpyäni OOH AAH...pane minua lujaa ja puristele rintojani kunnolla.... aah hui.. laukean taas olet rakas ihana ei ole totta... onneksi laitoin oven lukkoon...työ kaveri kysyi oven takaa onko kaikki hyvin kun voihkit... sanoin on tosi hyvin... T. Marisi

        Arvasin että sinulla on oma huone...tiedä häntä siitä nimestä....aaah olisi ihana saada nuolla pillusi nyt ja kun olet ilman pikkareita se on hyvää kunnaisilla ei ole pikkareita niin pääsisi aina välillä kiihoittamaan pillua... oi minulla on kova kulli... nyt kun pääsisi vetämään se pitkin vakoasi... seisoisin takanasi hieroisin nännejäsi puristaisin rintoja nostaisin hameesi ja laittaisin kulli takapäin koskettamaan pillunreikääsi liikkuisin edes takaisin kunnes lopulta työntäisin koko kulli sinun pillusi pantaisin sillä lailla vähän aika kunnes kääntäisin sinua toisinpäin ja tunkeutuisin sinun edestäpäin nyt pantaisiin täysillä kunnes laukeaisit ja ruiskuttaisin sperma sinun pillusi aaah kun se valuisi pitkin rakoa. T. Kenneth


      • Ihania
        erkka50mv kirjoitti:

        Arvasin että sinulla on oma huone...tiedä häntä siitä nimestä....aaah olisi ihana saada nuolla pillusi nyt ja kun olet ilman pikkareita se on hyvää kunnaisilla ei ole pikkareita niin pääsisi aina välillä kiihoittamaan pillua... oi minulla on kova kulli... nyt kun pääsisi vetämään se pitkin vakoasi... seisoisin takanasi hieroisin nännejäsi puristaisin rintoja nostaisin hameesi ja laittaisin kulli takapäin koskettamaan pillunreikääsi liikkuisin edes takaisin kunnes lopulta työntäisin koko kulli sinun pillusi pantaisin sillä lailla vähän aika kunnes kääntäisin sinua toisinpäin ja tunkeutuisin sinun edestäpäin nyt pantaisiin täysillä kunnes laukeaisit ja ruiskuttaisin sperma sinun pillusi aaah kun se valuisi pitkin rakoa. T. Kenneth

        Ihana että sinä et tehnyt minusta miestä...nainen kun avautuu ja nauttii miehestä.. monen mielestä väärin.. silti miehet hakee ja valittaa kun seksi ei toimi...olet Kenneth uskomaton...sinunlaisia miehiä on harvassa...puet sanoiksi koko rakastelun...naisena tykkään kun mies rakastellessa... pystyy puhumaan kiihottavasti jopa rumia...olen aivan ihastunut sinuun...töissä käytän pikkareita kun lähden juhlimaan en koskaan...
        ihana...nuole minua kulta...ihanan kova kulli...otan sen huulteni väliin ja samalla puristelen sinun kahta mantelia...leikin kiellellä terskan ympärillä...AAH ja otan kokonaan miehuutesi suuhuni...ihana kun hierot nännejäni ja tulet takaa...nai minua aluksi hiljaa aah...et usko miten tykkään...ihana saada.. nai lujempaa ihana.... tärisen nautinnosta...tunnen kun vartalosi jännittyy...aah penis nykii...täytyn lämpimästä spermasta....Olet naisen unelma Kenneth! Lähden asiakas käynnille juuri..


      • erkka50mv

        Kiitos kauniista sanoista....se mitä kirjoitit kullin käsittelystä niin se on upeata toivoisin että tekisit niin kun tulet ja jättäisit pikkarit ja rintsikat pois niin päästäisiin paremmin asian... riisuisin sinulta ensin paita että pääsisin nuolemaan nännejäsi ja purista tissit...siitä lähtisin hiljaa alaspäin kohti pilluusi työntäisin kieli reikääsi hyväilisin sisempi häpyhuuliasi välilä pyörittäen klitorista nostaisin ja levittäisin reitesi sitten pyörittelisin kullia pillusi päällä ennen kuin laittaisin sen reikääsi ja tekisin hitaita työntöjä molemmat kiihoittuisi siitä joten pakko lisää vauhti ja syvyyttä lopulta kierisit allani voihkisit puristaisin vielä tissejäsi ennen kuin laukeaisin sisällesi kun vedän kulli ulos pillustasi niin spermat valuisi ulos antaisin sinun vielä nuolla kullia aaah mikä tunne.....mikä ihana pillu sinulla on


      • Ihania
        erkka50mv kirjoitti:

        Kiitos kauniista sanoista....se mitä kirjoitit kullin käsittelystä niin se on upeata toivoisin että tekisit niin kun tulet ja jättäisit pikkarit ja rintsikat pois niin päästäisiin paremmin asian... riisuisin sinulta ensin paita että pääsisin nuolemaan nännejäsi ja purista tissit...siitä lähtisin hiljaa alaspäin kohti pilluusi työntäisin kieli reikääsi hyväilisin sisempi häpyhuuliasi välilä pyörittäen klitorista nostaisin ja levittäisin reitesi sitten pyörittelisin kullia pillusi päällä ennen kuin laittaisin sen reikääsi ja tekisin hitaita työntöjä molemmat kiihoittuisi siitä joten pakko lisää vauhti ja syvyyttä lopulta kierisit allani voihkisit puristaisin vielä tissejäsi ennen kuin laukeaisin sisällesi kun vedän kulli ulos pillustasi niin spermat valuisi ulos antaisin sinun vielä nuolla kullia aaah mikä tunne.....mikä ihana pillu sinulla on

        Tulin juuri...olen tainnut löytää aarteen...sinun antaisin sitoa itseni sänkyyn.... saisit nauttia niin pitkään kuin haluat...voisit naida mihin haluat...suuhun tykkään kun kiihotut kunnolla...panet koko miehuuden pohjaan saakka...joudun hengittää nenän kautta...ennen laukeamista tulet lujaa...enkä voi riuhtoa itseäni irti sidottuna aah....taidan ihastua sinuun...entä sitten...kiitos sanoista.. minulla on kyllä siisti ja kireä...tuut tuntee kun tavataan...


      • erkka50mv

        Kuulosta kiinnostavalta saisi naida naisen kanssa kun on sidottu jalat levällään päsisi panemaan joka reikään saisi hyväillä joka paikka niin että saisit nauttia ihan kunnolla olisi mukava saada naida sinua pillun jalat levällään ylöspäin niin pääsisi todella syvään ja saisit ihanampi orgasmi...kunhan saisi naida tavallisesti olisi hyvä...aaah kulli on kovana ja kaipaa sinun pillua saisipa panna.....


      • Ihania

        Olit juuri ajatuksissani...Kiireinen alku päivä...


      • erkka50mv

        Silloin tauko olisi hyvä...kyllä minäkin olen ajatellut sinua.. ajattele jos tulisin pitää tauko kanssasi … laittaisin oven kiinni istuisit tuolilla tulisin sinun taakse ottaisin tissit esille puristaisin niitä ja nännejä ..nousisit ylös nostaisin hame etupuolelta ylös aittaisin parisormea pillun runkkaisin hieroisin klitorista olisit ihan märkä ..laittaisin kulli pillusi päälle hieroisin samalla kun hieroisin klitorista...tunkeutuisin hiljaa sisällesi samalla kun hieroisin koko aika... syviä pohja työntöjä valittaisit saisit orgasmin pitäisin kulli sisällä koko aika jatkaisin hieromista huutaisit ja tärisit lopuksi polvet antaisi periksi menisit lattialle kontalleen aaah ruiskuttaisin sperma suuhusi... voi ihana Mari


      • Ihania
        erkka50mv kirjoitti:

        Silloin tauko olisi hyvä...kyllä minäkin olen ajatellut sinua.. ajattele jos tulisin pitää tauko kanssasi … laittaisin oven kiinni istuisit tuolilla tulisin sinun taakse ottaisin tissit esille puristaisin niitä ja nännejä ..nousisit ylös nostaisin hame etupuolelta ylös aittaisin parisormea pillun runkkaisin hieroisin klitorista olisit ihan märkä ..laittaisin kulli pillusi päälle hieroisin samalla kun hieroisin klitorista...tunkeutuisin hiljaa sisällesi samalla kun hieroisin koko aika... syviä pohja työntöjä valittaisit saisit orgasmin pitäisin kulli sisällä koko aika jatkaisin hieromista huutaisit ja tärisit lopuksi polvet antaisi periksi menisit lattialle kontalleen aaah ruiskuttaisin sperma suuhusi... voi ihana Mari

        Kulta älä...laitoin oven lukkoon ja varatuksi...laukusta pienen apurin...luin sun kirjoitusta ja fantasioin meistä...tulin tai räjähdin sinulle...kiitti tätä kaipasinkin....oikeasti kun nautin...huudan ja tärisen...toivotaan että sinulla ei herkkiä naapureita...fiksut tajuaa mistä kyse ja ovat hiljaa...M


      • Ihania
        erkka50mv kirjoitti:

        Silloin tauko olisi hyvä...kyllä minäkin olen ajatellut sinua.. ajattele jos tulisin pitää tauko kanssasi … laittaisin oven kiinni istuisit tuolilla tulisin sinun taakse ottaisin tissit esille puristaisin niitä ja nännejä ..nousisit ylös nostaisin hame etupuolelta ylös aittaisin parisormea pillun runkkaisin hieroisin klitorista olisit ihan märkä ..laittaisin kulli pillusi päälle hieroisin samalla kun hieroisin klitorista...tunkeutuisin hiljaa sisällesi samalla kun hieroisin koko aika... syviä pohja työntöjä valittaisit saisit orgasmin pitäisin kulli sisällä koko aika jatkaisin hieromista huutaisit ja tärisit lopuksi polvet antaisi periksi menisit lattialle kontalleen aaah ruiskuttaisin sperma suuhusi... voi ihana Mari

        Muistit varmaan lähden kahdeksi yöksi hotelliin...olet ihanasti avannut paikat...kaveri laittoi juuri viestiä...ihana päästä rentoutuu ja nauttii kunnolla...siitä onkin yli kolme viikkoa....nyt ilmeisesti seuraava kerta aika nopeasti...kulta sinusta kiinni...


      • erkka50mv

        Rakas Mari kun luin viestisi niin kulli meni kovaksi tekisi mieli runkkaa mutta haluan säästää satsi sinulle toivottavasti en tarvitse odottaa kauan..aah miten kaipaan sinun kireä pillusi olen niin kiihoittunut kun ajattelen sinua... istuisitpa nyt sylissäni ja antaisit sen liukua hitaasti sisällesi ja alkaisit sitten pane sitä.... oi kulta saisinpa pistä käsi pillullesi ja hieroo sitä hitaasti … kaipaan myös että saisin ottaa rintasi esille ja puristaa niitä


      • erkka50mv
        Ihania kirjoitti:

        Muistit varmaan lähden kahdeksi yöksi hotelliin...olet ihanasti avannut paikat...kaveri laittoi juuri viestiä...ihana päästä rentoutuu ja nauttii kunnolla...siitä onkin yli kolme viikkoa....nyt ilmeisesti seuraava kerta aika nopeasti...kulta sinusta kiinni...

        Tule vaikka heti tänne ….. olisi nyt ihana saada itse jatkaa tästä tekisi mieli saada panna sinua itse.... mitä jos tulisit suoran tänne yöksi niin päästäisiin hommiin


      • Ihania
        erkka50mv kirjoitti:

        Tule vaikka heti tänne ….. olisi nyt ihana saada itse jatkaa tästä tekisi mieli saada panna sinua itse.... mitä jos tulisit suoran tänne yöksi niin päästäisiin hommiin

        Kulta... katson vielä...voinko muuttaa varauksia mutta en lupaa mitään....arvaa haluaisinko...että panisit minua....olet kuumentanut minut kirjoituksilla...aika sööttiä kun säästät satsit minulle....jos en tule tänään....niin ensiviikolla joku päivä... varataan aikaa reilusti....


      • erkka50mv
        Ihania kirjoitti:

        Kulta... katson vielä...voinko muuttaa varauksia mutta en lupaa mitään....arvaa haluaisinko...että panisit minua....olet kuumentanut minut kirjoituksilla...aika sööttiä kun säästät satsit minulle....jos en tule tänään....niin ensiviikolla joku päivä... varataan aikaa reilusti....

        Ok tehdään niin kultaseni mutta ei niin kauaksi ensiviikolla mieluiten alussa.... oi olisin valmis jo


      • Ihania
        erkka50mv kirjoitti:

        Ok tehdään niin kultaseni mutta ei niin kauaksi ensiviikolla mieluiten alussa.... oi olisin valmis jo

        Tulin juuri messuille töihin...


      • erkka50mv
        Ihania kirjoitti:

        Tulin juuri messuille töihin...

        AAAh olet minun mielessäni koko aika päsis pane sinun kanssa.... kun tulet kotiin niin tule tätä kautta niin päästään naimaan pääsisi sinun pilluusi minun kulli ei kestä enää kauan


      • Ihania
        erkka50mv kirjoitti:

        AAAh olet minun mielessäni koko aika päsis pane sinun kanssa.... kun tulet kotiin niin tule tätä kautta niin päästään naimaan pääsisi sinun pilluusi minun kulli ei kestä enää kauan

        Olet ihku! Ymmärrän sinua ja tykkäisin että olisi siellä...ihana olo hyvin "nukutun" yön....AAH mietin sinua "nukkuessa"....


      • erkka50mv

        Voisitko kotimatkalla tulla minulla kulli seisoo... jotta pääsisin reisiesi välin pilluun nuolemaan ja panemaan.... odotan niin kovasti.. tule


      • Ihania
        erkka50mv kirjoitti:

        Voisitko kotimatkalla tulla minulla kulli seisoo... jotta pääsisin reisiesi välin pilluun nuolemaan ja panemaan.... odotan niin kovasti.. tule

        Olen vielä ensi yön hotellissa...katson kuinka myöhä menee huomenna...eikä sinua haittaa että olen viettänyt kaksi yötä kaverin kanssa...ihana kun seisoo...kulta pääset reisieni väliin...saat panna ja laueta niin kauan kuin jaksat....AAH ja UIH... kahvi tauko ohi..


      • erkka50mv

        Kunhan pillusi on kunnossa sinulla on vielä haluja... riisun sinut heti kun tulet....olen niin kiihoittunut… haluan panna sinun turvonnutta ja auennutta pilluasi ….. kun en aikaisemmin päässyt sinne.... tule RAKAS


      • Hirvittävä
        erkka50mv kirjoitti:

        Kunhan pillusi on kunnossa sinulla on vielä haluja... riisun sinut heti kun tulet....olen niin kiihoittunut… haluan panna sinun turvonnutta ja auennutta pilluasi ….. kun en aikaisemmin päässyt sinne.... tule RAKAS

        Moro Erkka! Meillä sama nainen käsittelyssä kuulin. Mari juuri suihkussa ja lähdössä töihin. Varaudu on hirvittävä kone, jouduin vetää vielä herättyä yhden varvin. Tosi hyvä perse ja kiinteät rinnat ja tiukka pillu. Ihastut varmasti niin minäkin tein eka kerralla. Make


      • Ihania
        erkka50mv kirjoitti:

        Voisitko kotimatkalla tulla minulla kulli seisoo... jotta pääsisin reisiesi välin pilluun nuolemaan ja panemaan.... odotan niin kovasti.. tule

        Olen tosi pahoillani Maken kommenteista ja vihainen...katsoin juuri viestiä ja soitin hänelle.. pyysi anteeksi...oli vielä aamulla pienessä höyryssä...nolottaa...


      • erkka50mv

        niinpä niin


      • Ihania
        erkka50mv kirjoitti:

        niinpä niin

        Toinen loukkaantunut.. Suukkoja sinulle...olen sama Mari.. en ole mennyt rikki...


      • erkka50mv

        Olisipa aitoja suukkoja …. voisipa halata sinua...toivottavasti olet sama Mari


      • Ihania
        erkka50mv kirjoitti:

        Olisipa aitoja suukkoja …. voisipa halata sinua...toivottavasti olet sama Mari

        Ihana kun vastasit odotin...aidot saa jos tavataan...


      • Feikkailua
        Liikaa-toiveita kirjoitti:

        Miehen kirjoitusta.
        Ei vaan oikein luonnistunut.

        Erkka50mv feikkaa koko juttua!

        Hän vastaa itselleen Ihania feikkinikillään.

        Jättäisi viestittelystä ne kolme pistettä pois mitkä toistuu säännöllisesti molemmilla.


      • erkka50mv
        Ihania kirjoitti:

        Ihana kun vastasit odotin...aidot saa jos tavataan...

        Koskaan tavataan minulle sopi koska tahansa....pian


      • Ihania
        erkka50mv kirjoitti:

        Koskaan tavataan minulle sopi koska tahansa....pian

        En aio sinua tavata...kuulin sinun kohtelevan naisia huonosti...vaikka puhut kauniita...


    • Pimpinpäälle

      Nainen 50
      Pettänyt yli kymmenen kertaa, mies tietää
      Jos ukkomies ja yhteinen sopimus niin paljaalla
      Tykkään kun mies tulee sisään mutta tykkään myös katsoa kun laukeaa esim. Pimpin karvoille

      • erkka50mv

        Pääsisikö mukaan panemaan sinua olen 55v.?


      • Voimme suunitella tapaminen!


      • Kysyy

        Kenelle tämä viesti?


      • erkka50mv

        Jos kiinnostaa ota yhteyttä, missä päin asut, voidaan tavata minun luona niin pysyt salassa, sovitaan aika


    • Vastuullisuus

      Mies vai nainen? Nainen
      Arviolta montako kertaa vieraissa? Kerran
      Onko jompikumpi pyytänyt paljaalla? Kumpi? Ei ole
      Mihin spermat on roiskittu? Kunkin ruiski
      Miksi juuri sinne? Turvallisuus on a ja o

      Kiinnostavampaa olisi kysyä kuinka moni vieraaseen petiin eksynyt ja suojaamatonta seksiä harrastanut on saanut jonkin tartunnan tai yksi yö on johtanut ei toivottuun raskauteen?

    • Vieraissajoskus

      Mies, jonkukerran vieraissa. Kerran ihmettelin, kun naimisissa oleva panokaveri vain vetäisi yhdynnän jälkeen pikkuhousut jalkaansa ja lähti spermat pillussa sisällä kotiinsa. Kysyin, että etkö meinaa pestä ja hän sanoi, että ei tarvii..
      Ei tullu edes mieleen, että kotona joku saattoi odottaa liukkaille pääsyä..

    • Onneksi-sulki

      Onneksi sairaalan johtava psykiatri tuli ja sulki koneen. Ei enää moisia hullutuksia.

    • Lissupitää

      Mies vai nainen, ikä? Nainen, 48v. Miesystäväni on kuusissakymmenissä.

      Arviolta montako kertaa vieraissa? Monia kertoja. Noin 25 ikävuodesta lähtien ollessamme samassa työpaikassa ja sen jälkeen ehkä kuudesta kymmeneen kertaan vuodessa, siis noin kahden kuukauden välein.

      Mieheni tietää ja kumppanini on mieheni ystävä. Mieheni haluaa silloin tällöin päästä liukkaille ja joskus olen järjestänyt hänelle yllätyksiä ja joskus yllätykset ovat menneet häneltä ohi. Nuorempana olimme kolmistaankin. Kaikista kerroista en ole kertonut, mutta mieheni on antanut luvan siihen. Tiedä sitten voiko enää puhua pettämisestä kun siihen on lupa.

      Onko jompikumpi pyytänyt paljaalla? Kumpi? Paljaalla. Itse pyysin, tosin vasta sen jälkeen kun olimme käyttäneet ensimmäisen ostamamme kumipaketin. Luotin siihen ettei mies ollut harrastanut seksiä muiden kanssa.

      Mihin spermat on roiskittu? Useimmiten haluan hänen tulevan emättimeeni. Joskus peppuun tai suuhun. Silloin tällöin hän tullut karvoilleni tai rinnoilleni, kasvoillenikin.

      Miksi juuri sinne? Se tuntuu vain niin hyvältä nauttia kahdestaan ja nähdä kun hän saa. Miehelleni olen järjestänyt yllätyksiä joissa kumppanini spermat ovat rinnoillani tai sisälläni.

    • Kokeiltuon

      Alkuperäistä aihetta vähän sivujen olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia siitä kuinka moni on halunnut ja / tai saanut panna ilman kortsua uuden tuottavuuden kanssa ekalla kerralla.
      Olen mies, päälle 50 v. Ja viimeisistä kymmenestä naisesta kahdeksalle oli heti ok panna ilman kortsua. 2 halusi käytettävän. 8/2
      Ei ehkä kovin fiksua...

    • Löytyykotoa

      Vaimoni antoi eka iltana kaksi tuntia ensi tapaamisen jälkeen ilman kortsua loppuun saakka. En ollut ensimmäinen mies enkä viimeinen mies joka pääsi heti laskemaan lastinsa vaimooni ilman kortsua.

      • Kerro

        Eli olet aisuri? Mielenkiintoista. Minkä ikäinen vaimosi, minkä ikäisiä härkiä käy kylässä, oletko mukana vai miten...? Kiinnostaisi tietää?


    • Tauditon

      8/10 antaa panna paljaalla jos rouva. Jos sinkku niin 4/10. Näin se menee.
      Kertaakaan en ole tautia saanut um55

      • naitu

        3 kertaa, ensimmäinen kumilla,toisella kertaa keskeytetty yhdyntä ja mies laukesi käteeni ja kolmas kerta paljaalla loppuun asti ja aviomieheni luvalla.


    • Hotwife

      Neljä kertaa, kerran kumilla, kolme kertaa paljaalla ns. keskeytetty yhdyntä. Olen runkannut tai mies itse. Hotwife44

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1964
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      253
      1663
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      245
      1570
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1534
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1398
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      17
      1250
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1187
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      34
      987
    Aihe