UUSI KETJU RIKSUNVAINOTULLE

riksunvainottu

Kirjoittelin edellisen ketjunimloppuun. Ei annetu lähettää.

298

1895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valista.ja

Illalla tällä palstalla oli villi meno. Vanhojaketjuja nstettiin 2-3 minuutin välein ylös. Minun ketjuni alkoi jäädä aina vaan kauemmaksi.
      Kun pari kertaa huomautin asiasta mh:n ovella, loppui.

• Anonyymi

minä eli riksunvainottu, en ole nostanut ketjua ylös. Joku on pannut linkin salaliittoteoriassa olevaan ketjuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä eli riksunvainottu, en ole nostanut ketjua ylös. Joku on pannut linkin salaliittoteoriassa olevaan ketjuun.

Niitä linkkejä on muuallakin. Olen pyytänyt, että vastuussa oleva taho poistaa joka paikasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä linkkejä on muuallakin. Olen pyytänyt, että vastuussa oleva taho poistaa joka paikasta.

Joku nostelee gang stalking- aiheisia ketjuja useilla palstoilla, en minä Riksun vainottu.

• valista.ja

Kun Riksussa niin epäillään e-häirintää, että onko totta, kirjoitan esimerkin.Se ei kohdistunut minuun.

Menin Ouluun töihin joskus 1974 tain 5. Piti saada asunto. Kyselin OYKS:n henkilökunnan asuntoja. Kävin katsomassa. Minua varotettiin, ettei kannata.
      Siellä oli kaksi pitkää kerrostaloa vastakkain. Reilun kokoinen nurmikko välillä. Siinä vähän ylemmässä talossa oli edelleen joillakin parvekkeilla, oli ollut useammallakin, e-häirintälaitteita , joilta suunnattiin häirintää vähän alemman kerrostalon ikkunoista sisään

Osa laitteista ja häiriköistä oli viranomaisten taholta saatu kiinni, osaa ei. Pulma oli se, että laitteesta putsatuille arvekkeille ilmestyi välillä uudestaan häirintälaite

Alemman talon asukkaita ei haukuttu hulluiksi.

• kirkonrotta

Tavanomainen aloitus päivälle:

Menin Prismaan neti avautumisen jälkeen Takan iso parkkipaikka oli tyhjillään, lumen pinta koskematon. Kun lähdin, tossujeni jäljet johtivat kauppaan. Kun palasin, autolle, oikean puoleiselle etuovella, meni isojen suippikärkisten tossujen jäljet, muutama askel paikallaan ja sitten johtivat takaisin pois.
      Tätä auton etuovelle ilmestyneitä jälkiä on ollut jo jonkin aikaa, sun muita jälkiä pihallakin
      Jälkihomma alkoi joskus niin, että kellarikomeroni sisältä johtivat punaiset, suippokärkiser pois ja ulos. Tapani mukaan varoitin joitakin ihmisiä siitä, että joku hiipailija käy kellarikomeroissa. Ei kannatta pitä mitään arvokasta siellä. - Sain täysin älyvapaita vastauksia älyvapaalla äänellä. Tuli olo, että ovat juonessa mukana.
      Suippokärkijaöanjäljet alkoivat ilmestyä muuallekin. Esim.kävin aamulla viemässä linnuille ja oraville syötävääpuistoon, Ennen minua sinne oli koskemattomalle hengelle tehnyt suippokärkinen. Oli käynyt ruokintapakoillani.

Että tällaiseen suunniteltuun ääliömäiseen häirintään riittä ihmistyövoimaa loputtomasti. Ja jonkun ideariihen on aina tarvinnut keksiä, mitä paskahäirinää seuraavaksi tehtäisiin

Mitä näitä ääliörobotteja riittää.

• narc

Harmi että nykypäivinä ruusuristiäkin leikkivät narkkarit, jotka eivät osaa muuta kuin viedä ihmisiä sairauteen ja pimeyteen. Tekniikka kyllä on, mutta sillä halutaan kiduttaa. Otetaan vanhoista traditioista ainekset, missä päästään tuhoamaan ihmistä. New Age Rosicrucians

• ruusuristi

Ruusu-Risti lukeutuu teosofiseen liikkeeseen ja sen on perustanut Pekka Ervast (1875-1934) 14.11.1920 Helsingissä.

Elämän perimmäisistä kysymyksistä on ollut ja on yhä vieläkin mitä erilaisimpia käsityksiä ja uskomuksia, jotka eivät ole yhtä luonnon tosiasioiden kanssa. Totuuden tietäjien, mestarien muodostaman Valkoisen Veljeskunnan valtuuttamana lähettiläänä Helena Petrovna Blavatsky (1831-1891) sai tehtäväkseen julistaa maailmalle tietäjien ikuista jumalallista elämän viisautta, joka nykyään tunnetaan teosofian nimellä.

Ruusuristiläiset, niin miehet kuin naisetkin kautta maailman, opiskelevat luonnon lakeja elääkseen harmoniassa niiden kanssa. Opiskelun aihepiirejä ovat mm. sielun luonne, intuition kehittäminen, klassinen kreikkalainen filosofia, kehon energiakeskukset ja itseparantamistekniikat.
      Ruusuristiläinen perimätieto opastaa ja kannustaa opiskelijaa löytämään sisimmässämme jo olevan viisauden, myötätunnon, voiman ja rauhan.

Kun termiä vihkimys käytetään Ruusuristin opetuksissa, sillä tarkoitetaan
      useimmiten sitä poikkeuksellista kokemusta, minkä jokainen mystikko toivoo lopulta kokevansa tiedon polulla. Tämän mystisen kokemuksen eräs kaikkein kauneimpia määritelmiä ilmaistaan näin: ”Vihkimys tuo järjen alueelle tarkoituksen ja tunteen alueelle mysteereihin perehdytyksen hengen.”

Tämä koulu on näkymättömässä maailmassa. Varsinainen henkinen opetus annetaan
      salaisessa maailmassa. Missä se salainen maailma
      on? Joka paikassa.

Mystinen tieto kehittyy spiraalimaisesti opintoastejärjestelmän kautta. Jos seuraamme
      spiraalia ulospäin keskustastaan, jokainen uusi kierros (jokainen uusi aste) on suurempi ja yhä
      kattavampi ympyrä. Tätä ympyrää voidaan verrata siihen todellisuuteen, jonka havaitsemme
      itsessämme. Mitä suurempi perspektiivi meillä on todellisuuteen, sitä suuremmaksi tulee
      vapautemme ja sitä useamman ihmeellisen mahdollisuuden elämä tulee meille antamaan.

http://www.ruusuristi.fi

Maailmassa on esiintynyt Totuuden taloja niin kauan kuin historiaa on kirjoitettu muistiin. Ensimmäiset fyysiset Totuuden talot olivat egyptiläiset mysteerikoulut (esim. HaTHoR), joissa alkemian ja astrologian nimissä luotiin yhteinen pohja kaikille nykyaikaisille tieteen aloille. Myöhemmin tuli Aleksandrian Museion ja kirjasto, sekä Platonin Academica ja sitä ennen Pythagoraan koulut, sekä vielä Jeesuksen pohjalle rakennettu Vatikaani ja Muhammedin jälkeen noussut Viisauden Talo (arab. بيت الحكمة). Näitä kaikkia yhdistää totuus, sen olemassaolon tunnistaminen ja määritteleminen sekä totuuden tutkiminen yli ihmisten perinteisten rajojen, eli rajoittavien uskomusten. Leonardo da Vincin sanoin: "Suurin harha, josta ihminen kärsii, on hänen omat uskomuksensa."

Kun Totuuden lainalaisuudet ulotetaan käsittämään psykologiaa, mielen rakennetta, aivojen toimintaa sekä ihmistä itseään kokonaisuutena, ollaan jo hyvin lähellä pyhien kirjojen symbolisia kertomuksia (katso esim. egyptiläinen ja tiibetiläinen Kuolleiden Kirja, Nag Hammadin kirjaston kirjat, Kuolleen Meren Kääröt, Raamattu, Koraani, Bhagavad Gita ja Veda-kirjat, sekä kaikki Buddhan, Kungfutsen ja Laotsen tekstit).
      https://houseoftruth.education/fi

https://houseoftruth.education/fi/opetus/esseet-ja-katsaukset/ruusuristilaeisistae-vihkimyksistae

• Chiisus.Kristus

On sinulla varmasti vaikeaa. Mitä jos rupeaisi käymään kirkossa, siellä on moni uskoon tullut.

• PekkaErvast

Usko isään edellyttää, että ihminen totuuden etsinnässään on päässyt kohtaan, jossa hän ei katso olemassaoloa paljaaksi aineelliseksi ilmiöksi, järjettömäksi luonnoksi, sattuman hengettömäin lakien aiheuttamaksi, vaan on lujasti vakuutettu siitä, että näkyväinen maailmankaikkeus on ikäänkuin suuri ruumis, jonka elävänä ja tajuisena sieluna on jumala. Usko isään edellyttää ja sisältää samoin, että ihminen on lujasti vakuutettu maailmankaikkeuden jumalan hyvästä tahdosta ja rakkaudesta maailmaa kohtaan, eritoten että jumala rakastaa muuttumattomalla ja ikuisella rakkaudella joka ainoata ihmissielua. Usko isään keskittyykin siihen, että jumala rakkaudessaan tahtoo antautua ihmiselle ja auttaa häntä saavuttamaan elämänsä tarkoituksen ja sitä varten ikäänkuin odottaa ihmisen sielun ja sydämen ovella.

• vieterkutpirulle

Ehkä neljä tuntia yhteensa huonolaatuista unta. Saatanan sirinään heräsin ja tässä se jatkuu.

• köyhärotta

Tälle uskontohömppätrollille voin kertoa, että minun elämällä on sama tarkoitus kuin millä tahansa elollisella oliolla: kissa, rotta, hyttynen, laakamato, kirppu, jne.

Maailmankaikkeuden näkökulmasta olen tusikin nanohiukkasen arvoinen. Oikein helpottava tieto.

Lapsena ja vielä nuorena esittelin itseni: minun pulmani on se, että olen syntynyt 3 vk.liian aikaisin.
        Sen takia menin toisen miehen syyksi kuin äidin aviomiehen. Se käynnisti elämän mittaisen helvetin.

Ainoa syyllisyyteni on, että olen syntynyt, aiheuttanut suuren määrän vihaa ja ihmissuhdepulmia.

Viime kesänä istuskelin Aulangolla kuluttamassa aikaa, ettävoisin palta kotiini, josta stalkkereiden aiheuttama savustus loppuisi klo12.00. Eräs muija tunki seuraani, muka tietoa tarvitsevana turistina. Todellisuudessa stalkkasi. Puheensa lopetti siihen, että kertoi olevansa lähtöisin pienelät paikkakunnalta, jossa ihmiset tiesivät toistensa asiat. Jos äitini olisi asunut siellä, olisi pakotettu tekemään abortti, ettei olisi syntynyt tuollaista.

• Anonyymi
        PekkaErvast kirjoitti:

Usko isään edellyttää, että ihminen totuuden etsinnässään on päässyt kohtaan, jossa hän ei katso olemassaoloa paljaaksi aineelliseksi ilmiöksi, järjettömäksi luonnoksi, sattuman hengettömäin lakien aiheuttamaksi, vaan on lujasti vakuutettu siitä, että näkyväinen maailmankaikkeus on ikäänkuin suuri ruumis, jonka elävänä ja tajuisena sieluna on jumala. Usko isään edellyttää ja sisältää samoin, että ihminen on lujasti vakuutettu maailmankaikkeuden jumalan hyvästä tahdosta ja rakkaudesta maailmaa kohtaan, eritoten että jumala rakastaa muuttumattomalla ja ikuisella rakkaudella joka ainoata ihmissielua. Usko isään keskittyykin siihen, että jumala rakkaudessaan tahtoo antautua ihmiselle ja auttaa häntä saavuttamaan elämänsä tarkoituksen ja sitä varten ikäänkuin odottaa ihmisen sielun ja sydämen ovella.

en edes uskalla KOMMENTOIDA tuota asiaa mitä tiedän-

eis e silti tarvi olla pelottava- mutta itsellä pn ollut huono kokemus- ihan muualla kylläkin.

• helvettiinkuulutte

Ja helevetin sirinä ja kihinä ja kutina alkoi.Kai joku jossakin toljotta minua näytöltä jasaa kikseja.

hyi saatanan perkeleen paskiaiset

• myrkkyäkaikille

Tossa kun makuuhuoneeseen ja päästelin muutamaan kertaan saatanan perkeleen paskapäitä, häirintä loppui yht'äkkiä siinä ei ole vielä palanut kihinät ja pistelyt on.

• hevonpaskat

Saatanan perkeleet. kyllä kihisee ja sihisee. Mitähän helvettiä muka olen tehnyt, ettäon lupa "kostaa, ostaa, kostaa"

Yök, yök, oksetus, oksetus

toivottvasti meteori iskee riksuun ja jää vain kraateri jäljelle

vahnko, etten ole väkivaltainen tyyppi

• perkeleenkiduttajat

Hellanduudelis, oliko siivooja lähetetty tarkistamaan mielentilani.!!!!
        Jeesuksen pikkusotilaat saa tehdä mitä vaan, mutta jos joskus minulla josks tulee pinnan pää käteen ja muutama kirosana, hirveetä
        Olisi hirveetä, os en reagoisi mitenkään kidutukseen.

• rikollisethirviöt

Koko helvetin päivän on korvat sirissyt. Mind control-tyypeillä on kovat piipussa, mutta siitähän eivät tavikset ymmärrä.

Vahinko, etten ottanut valokuvia siitä laajalta alueelta tumman punaisekisi, mustan punaiseksi grillatusta alapäästäni. Ei ollut mikään poikkeus, sitä on tehty vuosia jo.

• nirriäpois

On tuttu tilanne sikäli, että minut on valvotettu ja rasitettu huonoon kuntoon. Tänään on "ottanut sydämestä pitkin" päivää.

Ennen se meni niin, että aiheutetaan joku provokaatio, ja kun reagoin siIhen, SYYTETÄÄN.
        pari pikkuprovoa on jo ollut..

• Salp.2.2

Jokos niitä todisteita olet saanut?

• hirteenmoisetpaskat

Saatanan sirinä ja värinä alkoi varttia vaille.

Kun lattia on niin sähköinen, ettei jalkoja kärsi sen päällä pitää ja istuminenkin on hankalaa, kun koko alapää värisee, niin luulis, että alhaalta tulee, tämä ainakin.

Niiden hyökkäysten aikana tulee joka suunnasta.

On varmaan hirveen terveellistä, kun joku ELF panee jokaisen solun värisemään,

• hyihelvettiä

Olin mh:sssa, kun sirinät ja värinät iskettiin Kyllä on lattia sähköinen, mutta pääkin värisee niiin, että leuat heiluu.

• hyihelvettisoikoon

Tässä sitä kaikki soluni värisee, taas, tunti sitten vimeksi. Kun panee silmät kiinni, näkee.

Nämä saatanan varkaat. Ovatko jotakin huumejengiä, kun täytyy varastaa kaapit tyhjiksi. Kaikki korut varastettu, vanhat rahat, juhlarahat sun muuta.

Ja zeesus siunaa, kun antavat osan srk:lle.

• hullujavarkaita

Kyllä kaikki korut on varastettu En ole hukannut, unohtanut niitä jonnekin.

Minulla on eteisessä kaappi,jonka ahdoin täyteen säilyväksi haluamaani tavaraa. Ihan vaan itsekseen on tullut tilaa. Hyllyt enää puolillaan. Kerran yht'äkkiä hyllyn oikea puolisko muuttui tyhjäksi.

Siinä kaapissa on iso salkku, "tärkeitä" papereita. Salkku oli niin täynnä, että oli vaikea saada kiinni. Yht'äkkiä toinen puoli tyhjeni täysin eikä toisella puolellakan paljon ole. Keskellä oli tasku jossa oli koruja. Kaikki hävinneet. Koruja on ollut muuallakin.

jne, jne

• saatananpaskat

Kun tämä joku Fenster kävi tarkistamassa ikkunoitten mekanismit ,pysyin ihan hiljaa.Ei johtunut siitä, etten olisi huomannut, mitä oli myllätty ja tutkittu ja viety., Oli tehty niin, että varmasti huomasin, ainakin osan. On voitu salaakin tehdä osa.

Oliko tämä se firma, jolle yritettin järkätä ikkunremontti/vaihtaminen, mutta minun nostamani metelin takia siitä ei tullut mitään.

• paskapäitä

Olohuoneesssakin on kaappi, jossa on jkv. paperitavaraa säilössä. Yksi "arkisto" oli muovikassissa hyllyn etuosassa, Kun fensterin jölkeen avasin kaapin oven, olihan siinä pullea muovikassii, mutta ilmaa täynnä. Pohjalla näyte siitä, mitä siellä oli ollut.

jne, jne,jne

• hullujenuhri

Kesällä minusta oli tehty rikosilmoitus. Olin peruuttaessa osunut toiseen autoon

. Olin vakuutusyhtiölle antanut luvan korvata nk parhaaksi näkevät, en muista juttua.

Se ei ilmeisille stalkkereille/hellareille ollut riittänyt.

Ha, ha. kaikkea ne luulee, ettääpääsee tutkintaan ja käräjille.

Rikosilmoituksessa oli vastapuolen tiedot.

Rikosiilmoitus oli joko ikkunalaudalla läppärin vieressä tai kirjahyllyn alalaatikosta. Kummastakin paikasta on papareita viety.

On se yx helvetin kumma juttu, kun isännöitsjän mukaan vain minulla on avaimet tähän lukaaliin ja yleisiavain vain hänellä ja huollolla.

Ja kuitenkin täällä käydään vähän väliä.

• olensuurrikollinenheh

Niin sain siis syyttäjän ja tuomarin vastauksen, ettei heidän taholtaan seuraa mitään.

• oksetusväsymys

Voisin kotikäynneistä kirjoittaa rapotin, novellin, ienoisromaanin. Dr.Hortonilla on pitkä lista alaotsikoita.

En viitsi kirjoittaa. Ne ovat standardikamaa gs-vainossa ja netissä on jo kuvauksia vaikka kuinka.

Ja minullahan on sähköinen turvalukitus ovessani.

• haistaäijäpee

Nyt on ollut aringonlaskuja ja muutenkin kauniita taivaan värejä. Tuossa pyörin pitkin pihaa ja tielläkin, kun yitin selvittää, miksi joskus vaaleanunaisen kvaaminen onnstuu,joskus taas ei. - Nämä harrastukset kutistettu pieneen.

Onkin tainnut vanhat vanhemmat muuttaa tuohon vastapäätä. Näin sen äijän tänäään ilmeineen. Jouduin syksyllä niin raa'an e-ammuskelun kohteeksi kuuta ja Marsia kuvatessani , että onkin joku pahempi tapaus. Se nyt vielä tästä helvetistä puuttui.

Mitähän ksikkea muuta on tehnyt.

• voisaataansaatana

Niin, sellainen e-häirintä kohdistettiin koko ulkoseinään, etten voinut mennä parvekkeelle, en lähellekän ikkunaa kummassakaan huoneessa. Kun makuuhuoneessa istuin työpöydän viereen. äkkiä huutaen ja päätä pidellen pois.

Joku saatanan hullu asuu nyt vastapäätä.

Kerrohan nyt äijä, mitä pahaa olen sinulle tehnyt, vai oletko vain sadisti psykopaatti, joka toteuttaa itseään.

Ja minähän vaan kysyn.

• jokohanpääsispois

Olin mh:n puolella. Vähän torkahdin. Iskettiin sirinä korviin ja kurkku tukkoon samalla kertaa. Kysyin seinän läpi, onko tarkoitus tappaa. Kurkku meinaan rupesi turpoamaann Näkyy päällepäinkin. Tuolla jossakin kilpirauhasen kohdalla puna ja turvotus leviää.

• inhoanhalveksinvihaan

Yö oli sellainen kuin edellisten kirjoitusteni jälkeen voi odottaa. Pätkäunta, herätystä, sirinää, Hyökkäyksiä kohteisiinn nk. jalkovälii, näyttöä, että voidaan tehdämitä vaan.

Enn jaksa kiroilla, mielellään panisin jonossa muutamaan ketaan kaikki mitkä osaan

• Salp.2.2

Jokos olet niitä todisteita saanut?

• hirviöidenuhri

Sirisee nytkin. Sen lisäksi korviin on alkanut sattua. Paineen tunne sisäänpäin.

No onneksi aina voi lähteä omin neuvoin.

• Tähtikoulut

Koko Pyhän Hengen tie on valmistava tie Kristuksen luo. Sentähden onkin Kristuksen luo pyrkijän ensimmäinen elinehto: Sinun tulee täyttyä Pyhällä Hengellä.”

Valo, joka meihin tulee, valaisee pimeyttämme ja tietämättömyyttämme, niin että itse alamme loistaa sisäistä tietoa. Tulemme valoisiksi, kun meissä ei ole enää pimeyttä, mutta se valo ei ole meidän valoamme, vaan Pyhän Hengen valoa. Se on Jumalan valo, joka Pyhänä Henkenä meihin tunkeutuu. Se on Jumalan Pyhä Henki, joka on meissä.

Pyhän Hengen vanha tie alkaa sillä kärsimyksellä ja tuskalla, niillä sisäisillä ristiriidoilla, jotka aiheutuvat siitä, että ihminen elää tietämättömyydessä eikä näe totuutta.

Kuoleman voittaminen on oman ruumiin salaisuudesta perille pääseminen ja omasta ruumiista semmoisen uuden taikaruumiin luominen, joka ei kuole. Se on se taivaallinen ruumis, josta Paavali puhuu ja jonka adepti valmistaa itselleen omasta fyysillisestä ruumiistaan eli paremmin sanoen sen kaksoispuolesta, eetteriruumiista. Koko Pyhän Hengen tie on valmistava tie Kristuksen luo. Sentähden onkin Kristuksen luo pyrkijän ensimmäinen elinehto: Sinun tulee täyttyä Pyhällä Hengellä.”

Valo, joka meihin tulee, valaisee pimeyttämme ja tietämättömyyttämme, niin että itse alamme loistaa sisäistä tietoa. Tulemme valoisiksi, kun meissä ei ole enää pimeyttä, mutta se valo ei ole meidän valoamme, vaan Pyhän Hengen valoa. Se on Jumalan valo, joka Pyhänä Henkenä meihin tunkeutuu. Se on Jumalan Pyhä Henki, joka on meissä.

Pyhän Hengen vanha tie alkaa sillä kärsimyksellä ja tuskalla, niillä sisäisillä ristiriidoilla, jotka aiheutuvat siitä, että ihminen elää tietämättömyydessä eikä näe totuutta.
      Kuoleman voittaminen on oman ruumiin salaisuudesta perille pääseminen ja omasta ruumiista semmoisen uuden taikaruumiin luominen, joka ei kuole. Se on se taivaallinen ruumis, josta Paavali puhuu ja jonka adepti valmistaa itselleen omasta fyysillisestä ruumiistaan eli paremmin sanoen sen kaksoispuolesta, eetteriruumiista.

• pahuuttapiisaa

Vaihteeksi kiva lenkkariyllätys.

Minulla talvilenkkarit, joissaq muka on liukkautta estävä pohja Olen enimmäkseen nykyään käyttänyt piikkipohjaisia. Kun käyn päivässä useita kertoja pihalla, olen vetäissyt jalkaan ne entiset,tähän asti täysin vettä hylkivät..
      Eilen kyllä pikkuisen ihmettelin. Oli pakkaspäivä.

Tänään on olut suojaa ja kun kävin pihalla reissuillani, sisän palatessa tossu olivat aivan märät ja sukat siäsllä melkein likomärät.

Tossut olivat märät päältä, sivuilta ja ylhäältä nilkoistakin. Voisiko olla, että vedenhylkimisen takaraja pvm ylittyi - Minä kyllä syytän stalkkereita.

• ulkoilijamummu

Vuosikausien aikana on kertnyt kokemusta siitä, että veden hylkivyydet häviää. Osaan itsekin sumutella uutta pintaa.

Nyt vaan kävi niin äkkiä ja totaalisesti

• Esko.mn

Onko noi vedenhylkimis aineet toiminut ikinä yli kolmea päivää. No ei ole ainakaan minulla, tosin retkeilen aika paljon.

• Riksunvainottu

Palstalle on avattu provosoivaan tyylin ongelmajäte/Fortum-ketju.
      Kirjoitin sinne, mitä 30 v.sitten tapahtui. Ja että kun tässä joskus avasin ketjun Pietarista tänne suunnitelluista ongelmajätekuljetuksista, sain vihat päälleni.

Olen palstalla kysellyt, kuka oli johtajana 1990-luvulla, ehkä sen luvun loppuun astikin. Olen kartoitellut vihamiehiäni.
      Minut savustettiin terveyskeskuksesta pois ja siihen osallistui lukuisia ihmisiä. Mm. vastaanotolleni ilmestyi korkea-arvoisen upseerin puvussa mies, joka ilmoitti olevansa em.johtajan veli. Ilmoitti minulle, että en ole sopiva pykologiksi. Minun pitää heti lopettaa työt enkä saa enää koskaan tehdä psykologin töitä. Jos en toimi näin, joudun hyvin suuriin vaikeuksiin. -Kertoi, että hänellä on kartano Uudellamaalla.Voisin tulla sinne joksikin aikaa kokeilemaan, minkälaista kartanoelämä on.

Tämä upseeri ilmoitti nimekseen Ari Puheloinen En tiedä oliko tämä henkilö vai valejoku. En tiedä oliko johtajan veli.

Sitten 2001 "menin vainoajiani pakoon" psyk.osastolle, lukkojen taakse NUKKUMAAN. Sine ilmestyi nuori mies, joka oli juuri kirjoittanut kirjan. Halusi takistella, missä kunnossa luomistyön jälkeen on. Sai erityiskohtelun. Hänen äitinsä lensi huolissaan ulkomailta, minne oli mennyt töihin. Tämä äiti oli ensin käynyt vastaanotollani avioeron takia. Ero tästä johtajasta.

En tiedä, oliko ollut johtajan vaimo ja oliko kirjailija hänen poikansa. - Kyllä siinä samalla tuli heille selväksi, että olin hullulassa.

Totta oli, että minut savustettiin tk:sta. Ei olleet valepoliisit silloin asialla, vaan ihan oikeat roistot. Varallisuuttani vietiin eri muodoissa. - Ja nukkua ei annettu.

Tämän takia johtajan nimeä olen kysellyt.

• savusilli

Niin minua savustettiin pihalle joskus joskus 1997 viiva

En totellut Suomen puolustusvoimia.

• savusilli

Niin minua savustettiin pihalle joskus joskus 1997 viiva

En totellut Suomen puolustusvoimia.

• listaapiisaa

Ulossavustukseeni osallistuivat johdon määräyksestä

- fysioterapian oh K-M Risanen alaisineen

-A-klinikan johtaja A.Härmä alaisineen, e-hyökkäys, lavastusvideointi, jne

johtava lääkäri hellari Tarja H.
        johtava hoitaja ,pikkuserkkuni Sirkka K

He toteuttivat vainon yhtä osaa, luultavasti vain

• Riksunvainottu

Olen kirjoittanut näistä asioista tänne, koska monet tietävät tapahtuneista.

• semmoidenkokemus

Yksi vihollinen oli perheneuvolaan 1990 luvun puolivälisä tullut kollea. Opin käytännössä, minkälaista on joutua tekemisiin henkilön kanssa, jonka dianoosi on MALIGNI NARSISMI.

Hän halusi pitää lapsiryhmän traumaattisen menetyksen kokeneille lapsille Hänellä oli koulutus siihen hommaan. Minä olin mukana apulaisena. Ryhmän aikana huomasin narsismin, että oli maligni, selvisi , kun jouduin vainonsa kohteeksi.
      Narsstisen raivon vallassa rupesi tuhoamaan minua aiantuntevaan tyyliin kertomallla, kuinka hullu olin.

Varsinaiset vainojani saivat siitä hyviä aseita. Ja tukea omalle motiivilleen.

Parin vuoden päästä soitin sos.johtajalle ja ehdotin , että soittaisi vaikka siihen kouluun ja siihen päiväkotiin ja kysyisi, mitä mieltä ko.henkilöstä ovat.

Siihen loppuivat sen henkilön työt täällä ja muutenkin työyhteisöissä. Surullista hänelle, minulle
      hän ehti saada korjaamatonta vahinkoa aikaiseksi.

Yksi AP:n toimittaja joutui hänen pyöriteltäväkseen.

• tämäkinvielä

Tämän ihan virallisen diagnoosin kuulin viralliselta taholta.

Hän soitti useita kertoja viikossa paikkoihin, joissa työni takia kävin ja terv.keskukseen tietenkin.

Voisi hakeutua gang stalkkerin hommiin, jos ei psykologin töillä elä.

• valtionholhoukseenvaan

Koko päivän sirissyt ja kovaa. Kuuden ja puoli yhdeksän väliiä vain sihisi. Puoli yhdeksältä seinän taakse tultiin ovea sulkemaan ja sirinät pääle, kurkussa tuntui, lima lensi. Sitten vähän hiljeni ja uudestaan.Ja kaapin ovea tietty.. - Oli aamulla puoli neljä herätys, en jaksa ylhäällä olla.

(Ja jotkut valittaa, kun Sulkko on totinen siellä vihamielisten alaisten keskellä tätä paskasakkia pelastaessan.)

• tarinajatkuu

1990-luvun puoliväliin ja sen jälkeen kasaantui paljon asioita: elämän tuomia haasteita ja vastoinkäymisiä, mutta myös koventunutta suunnitelmallista vainoa -

Silloin siinä tapahtumaruuhkassa piti vaan yrittää selviytyä .Nyt kun etäisyyttä ja lisää tietoa saaneena voi asioita eritellä, on pulmana muistin toiminta. Osa on unohtunut ja osan muistaa väärin, mutta punainen lanka näkyy kivuliaankin selvästi.

Tähän ikäänkin kuuluu taakse jääneen elämän kelailu ja arvioiniti, omalla kohdalla se on myös lapsesta asti vainotun ( ei vainoharhaisen) elämän tarina. - Tunnen yhden jo lapsena kohteeksi joutuneen.Hän joutui mukaan juttuun, kun eli lastenkodissa. Hän on saanut siitä korvauksiakin

Ova riksulaisetkin päässeet toteuttamaan minun ksuttanin persoonansa pimeitä puolia.

• joululahjako

Yksi hahmo, toivottavasti nimikin lisää stalkkerilistaan.

Stalkkerit ovat jäjestäneer minulle vuosien ajan "ohjelmaa" jouluaatoksi ja -päiväksi, Nyt ohjelma alkoi kuun alussa ja jatkuu edelleen.

Joulupäiväksi (muistaakseni ) järjestivät kohtaamisen.

Mind controllilla minut pantiin menemään vauhdikkaasti heti aukeamisaikaan Prismaan. Perillä sitten ihmettelin, mitä ostaisin, kun mitään ei puuttunut. Ostin linnunruokia ja itselleni keksejä ja pipareita varastoon.Taisi jugurttikin olla.
      En nähnyt muita asiakkaita, yksi kassa oli auki. Reipas tyttö, jota en ollut ennen tavannut. Sinä oli tavarani hihnalla. Käännyin katsomaan. Siellä hihnan päässä jonkin matkaa kauempana seisoi vanha mies. Kaitarakenteinen, tikkusuora ryhti, niskakin ihan suorassa ja pää suoraan yläpuolella. Harmaa sääriin ulottuva talvitakki. Katsoi silmiin. Makselin kassalle. Katsoin miestä uudestaan. Tuijotti minut hieman etukenossa hyvin, hyvin halveksivasti tuonne vartalin keskiosaan, tai vähän alle. Oikein työntyili eteenpäin halveksunnan voimistuessa.

Olen nähnyt ainakin) kerran aikaisemmin. Silloin hän oli kassajonossa edelläni. Minulla hälytys toimi. Miksi tuollainen käy täällä. Ostos oli joku mitätön. Kassatyttö ojentautui ja kumartuikin katsomaan miestä silmiin ja tämä takaisin. Tyttö läjähti aivan autuaan näköiseksi. Tavanomainen hellarireaktio . - Siis mies oli hellari.

Mikähän tämän miehen nimi ja asema lahkossa ovat.

Kovasti kiinnostaisi.

• köyhärotta

Siis nimen etsintäkuulutus:

vanhempi herra

tikkusuora vartalo

käyttää/nyt harmaata kapeaa sääirin ulottuvaa talvitakkia

ilmeisesti hellari

• Näkkileipä

Mind controllissa laitettiin menemään Prismaan. Kassaneiti läjähti autuaan näköiseksi. Hitto nämä sun tarinat on kyllä parhaita jopa paremmat setit kuin putouksessa, pystyisitkö hakemaan siihen ohjelmaan? Hahmosi voisi olla vaikkapa Pikku Vainokainen.

• alasivistääitseäsi

Menepä joskus katselemaan johonkin hellareiden tilaisuuteen, Vaikka.

Viestisi kertoo, että olet tyhmä, ylessivistys olematon, et seuraa mediasta edes uutisia saati hanki syvempää tietoa mistään.

Menepä kirjaston lehtisaliin ja selaile erilaisia Tiede-lehtiä, Tieteen maailma sun muuta. Mutta varo, saatat pökertyä ja mennä sekaisin.
        - En naura sinulle. En minäkään tiennyt näistä kauheuksista, joiden kohteena olen. On ollut pakko ottaa selvää.

Lue jostakin, vaikka eri uskonnoista. Hesassa on tavallista, että samassa koulussa saattaa olla yli 60 eri uskontoon kuuluvaa lasta. Kaikissa uskotaan erilaiseen mielikuvitusolentoon.

Tai käy lueskelemassa salaliittoteoria palstan ketjuja , mutta jätä Holy Prophet väliin. On trolli.

Täällä ei oikein onnistu linkkien antaminen tietolähteisiin, ja tuskin niistä mitään ymmärtäisitkään.

• tietoinenn

Minä tiedän jo kaiken tarvittavan menemättä mihinkään.

• Näkkileipä

Piti näköjään vasikoida ylläpidolle viestini. Sitä se on kun ei pää kestä

• riksunvainottu

Minä eli se joka aloitti tämän ketjun, en ole vasikoinut mitään minnekään Minun on turha ilmoittaa mitään, mitään ei poisteta minun ilmoitukseni perusteella.

• hullukorva
    • haistakaapylly

Olen viime aikoina ollut vähän liikkeellä. On täytynyt käyttää hyväksi kaikki mahdolliset ulkona olot stalkkaamiseeni.

On taas ammuskeltu pihalla.

Ja on ollut sattumalta kohtaamisia.

Kaupoissa on oltu varovaisia, kun ovat huomanneet, että voi tulla yllättävää nettijulkisuutta pidemmänkin ajan päästä

• kaikenlaisia.kanssa

Yhdellä hellarinaisella on parkkipaikka niin, että joudun kulkemaan auton vierestä, kun menen ruokintapaikalle.

Hänellä on nyt muotia sanoa :Onko sinulla huono päivä. Niin kuin kyseessä olisi joku muusta maailmasta oma erillinen tila pääni sisällä. Tänään kohtasin hänet heti sen jälkeen, kun olin huutanut Fensterin miehille. Varotin sitä naista.Tietenkin tajusi, että nyt kannattaa ärsyttää. Kysyin: haluatko kirjallisesti. Vaikeni heti.

Olen kerran aikaisemmin kysynyt, haluaako kirjallisesti. Hain sitten kotoa boxillisen raportteja.Ehdotin, ettei vie seurakuntaan, lukee vain itse,- Palautti sitten boxin. En tiedä, lukiko. Jos luki, ei ymmärtänyt

Tällaista yhteiseloa.

Hellarit erottaa tapahtunen asiayhteydestään. Jos minua isketäisiin puukolla selkään pihalla ja huutaisin kivutsa, kerrottaisiin vain, että huusin pihalla kovaa, kyllä olen häiriöksi.

Se siitä paskasakista.

• riksunrotta

Käyttäytymisohjeita tämän talon hellareille.

Tervehtiessä vanhempi tai arvokkaampi tervehtii ensin. Siis minä. Jos moikkaan, on tietenkin
        kohteliasta moikata takaisin.

En tykkää että milloin milläkin tyyllllä huudetaan tervehdystä, Esim.tässä talossa ex.-rexi antaa rauhassa kulkea ohi.

• Riksunvainottu

Mikähän on triggeri?

Minut saadaan nykyään huutamaan. Siitä vaan, kurkku suorana.Ei nyt ole tavallista käytöstäni. Fensterin äijä oli ensimmäinen. Rva auton vierellä sen jälkeen. Täytyypä tarkkailla.

On aika heikot äänivarat.

• mitänevei

Fensteriin liittyen triggeri on hiljaisellä äänellä esitetty kysymys: "Mitä ne vei." Sen jälkeen alan huutaa suoraa huutoa kuin napista painamalla.

Panin eilen kysymyksen hakuun päähäni ja äsken tuli vastaus. Ei tarvinnut muuta kuin palauttaa mielen tilanteet , 3 kertaa eilen.

Ihmettelen vaan, koska ehdollistus on tehty. Tähän saattaa liittyä vielä joku osio, jota en tiedä.

• riksunrobotti

Kokeilkaa ihmeessä, vieläkö toimii.

• silleenvaan
        riksunrobotti kirjoitti:

Kokeilkaa ihmeessä, vieläkö toimii.

Luultavasti tätä pitää edeltää sana Fenster, minun sanomanani.

• riksunrobotti

Olen katsonut tämän linkin ja sehän salaliittoteoriapalstallakin. Minua varten ei tarvitse uudelleen laittaa, kun poistattavat.

• Esko.mn

Kovat on lääkkeet tai niiden puute.

• mitäsittentapahtuikaan

Menen vaihteeksi 1990-luvulle.

Kirjoitan suututtamastani akvarellistista FELIX NIETOKSELASTA. Olen kkoittanut tapauksesta tarkat muistiinanot.En vain löydästä säilytyskansiota mistään. Siellä on muitakin e-häirintään liittyviä juttuja 1850-luvulle asti.

On käsittämtöntä, miten mielipiteni ihan eri aloila ovat herättäneet raivoa ja kostoa.

Työnantaja oli ostanut ison Nietoksela akvarellin ja sijoittanut sen taloustoimiston aulaan. Tykkäsin siitä. Sitten sen viereen ilmestyi toinen saman tyylinen .Olivat liian lähellä toisiaan. "Söivät" toisiaan.
      Kerran kun tulin aulaan, talouspäällikkö ja johtava lääkäri katselivat seinää:kyllä tuohon vielä yksi mahtuisi. Minä: ei, ei. Ja perustelin "eini" - Eivät ahtaneet siihen enää..
      Innoissan kertoivat, että taiteilija on juuri tehnyt läpimurron. Töitään on uvennut menemään kauheasti kaupaksi
      LÄPIMURTO-käsitykseni oli kai sitten se paha mielipiteeni. Se, ettätöitä menee kaupaksi, ei ole läpimurto. On monimutkaisempi asia.Läpimurto eri piirien mielestä: esim kriitikot, asiantuntijat, jne. Kun matkkinat tulevat täyteen, kysyntä saattaa hyytyä. Jne.
      Minä en olisi tästä asiasta enempää välittänyt puhua, mutta vielä perustelivat omia näkemyksiään.
      LIUKUHIHNATYÖ oli yksi paha ilmaisuni. Aulan työt olivat hyvin pelkistettyjä. Lato. Alapuolela pensselin veto maata, toinen veto metsää ja kolmas taivasta. Taiteellisesti otaen kaikki ihan kohdalaan ja tykkäsin niistä. Mutta keroin, etä taiteilja pystyy tekemään noita useita päivässä. Niille voi tulla inflaatio.

AKVARELLI EI OLE SIJOITUSKOHDE, niikuin pomot väittivät. "Nyt pitää ostaa niitä paljon, kohta hinta nousee."

Kun Oittiin rakennettiin terveysasema,sinne ostettiin paljon Nietoksela töitä, ei pelkistettyjä. Tykkäsin niistäkin.

SIIS ONKO MINULLA OLLUT OIKEUTTA JUTELLA OHIMENNEN POMOJEN KANSSA TÄMÄN VERRAN, ASIASTA, JOTA OLIN ITSEKIN OPISKELLUT JA OLLUT KOKO ELÄMÄNI AJAN KIINNOSTUNUT.

Ei todellakaan ollut.

• mietintätauko

Yllä on tiivistetysti syntini. Puheeni olivat levinneet muiden korviiin. Paikkakunnalla oli akvarellisti Marjuka Paunila, jonka vihat sain päälleni. Vähän jo aiheutti pelkoa ja ahdistusta. Olin helpottunut, kun muutti pois.

Malla naureskelen kertoi: Felix oli varuskunnassa siviilinä töissä ( kone/elektroniikka/sähkö/radio . jotakin selaista. Oli juurijäänyt työstä pois. Siksi oli aikaa maalata ja myydä enemmän Lulin, että siksi kertoi. - Ei, varotti e-häirinnästä, jonka kohteeksi jouduin. Oli ammuskelua.

Nyt pitää miettiä, minkä verran kerron.

• helvetinesikartano

Tässä tuli esille taiteilijat, Nietoksela(VENÄlÄINEN,) varuskunta, e-aseet, maanomistajat.

Varo Sulkko. Riihimäki on rikollinen ja sairasmielinen paikka.

• rikollistenuhri

Jaaha on poistettu kertomus siitä, miten jouduin e-ammuskelun kohteeksi käydessäni Karan koululla Hausjärvellä, nimitäin paluu mstkalla kotiin. Ensin tietä myöten risteykseen, sitten kääntyminen 54-tietä kohti.

Koululla kerroin, että lähestyessäni risteystä, tapahtui kummia:outoja oloja ja kipuja. Sitten viimeiseksi jäänellä kerralla risteyksestä kääntymisen jälkeen tiellä pitkän matkaa metsästä käsin jouduin voimakkaan e-ammuskelun kohteeksi.

Oli pakko puhua pomolle, kun haittasi työni suorittamista.

Kun asiatuli julki, sain uhkauksia, etten saanut tulla lainkaan isolle aluele, joka ulottui 54-tielle asti, Nämä uhkauksetb tehtiin maanomistajien nimissä-

johan on perkele, jos ei tämmöistä kirjoittaa

• kauankidutettu

Niiin,sen risteyksen lähellä oli lopetettu koulu, jonka rakenuksissa asuttiin. Eräs akvarellistikin asui.

• epilä

Kun tällaista "e-häirintää" tehdään ympäri vuorokauden riippumatta ajasta ja paikasta, ei jää epäselvyyttä millä se on tehty.

• VIHANHEDELMÄ

Tuohon aikaan en tienyt eri nimisistä energioista. Selitin vaan, että sähköllä ammuttiin.

Olen mennyt vainohistoriassa taaksepäin mm. kiinnitmällä huomiota "sähköllä ampumisiin".

Löysin muistiinpanot:

En tiedä, liittyykö xx:ään enää mitenkään, mutta häirintä siirtyi autotielle, jota myöten ajoin Oittiin työasioissa.Kiilattiin, häirittiin, yritettiin aiheuttaa liikennevahinkoja, estettiin ajamasta. Kun pysäyrin auton, raivona tultiin luo. Pelkäsin ajaa, mutta pako oli. Häirintä jatkui joskus Oitissa parkkipakoilla.

Olin käynyt Valkjärvellä uimassa.Oli pakko lopetaa. Häirintä jatkui tiellä ja uimisessa. Ihan avoimesti ja aina raivona.

En voinut ymmärtää, mistä oltiin raivoissaan.

2010 tienoilla, kun olin lopettanut lääkkeet, kävin ostamassa omenoita Eskolta ja Maijaliisalta. Piti ajaa ensin 54-tietä pitkälle Ekokemin ohi, siten kääntyä oikealle. Ajoin sitä tietä jonkin matkaa, kunnes jouduin saarretuksi, Vihamielisiä ihmisiä autoillaan ympärilläni. Lädin autosta ulos ihmettelemään. Kerroin, minne olen menossa. Päästivät sentään menemään.
        Kerroin perillä, mitä oli tapahtunut. Kuvailin autot ja ihmiset. Tunnistivat. Nehän on niitä.

Kerrottiin, että ovat hirveän vihaisia minulle- Sanoivat nimet. Ihan outoja minulle. Kertoivat, mihin liittyen ovat vihaisia. En ymmärtänyt mitään. - Jotakin takakautta pikkuteitä poistuin.

TAAS KERAN HIRVEÄN VIHAISIA IHMISÄ, JOISTA EN TIENNYT MITÄÄN.I

• hulluja.riittää
        VIHANHEDELMÄ kirjoitti:

Tuohon aikaan en tienyt eri nimisistä energioista. Selitin vaan, että sähköllä ammuttiin.

Olen mennyt vainohistoriassa taaksepäin mm. kiinnitmällä huomiota "sähköllä ampumisiin".

Löysin muistiinpanot:

En tiedä, liittyykö xx:ään enää mitenkään, mutta häirintä siirtyi autotielle, jota myöten ajoin Oittiin työasioissa.Kiilattiin, häirittiin, yritettiin aiheuttaa liikennevahinkoja, estettiin ajamasta. Kun pysäyrin auton, raivona tultiin luo. Pelkäsin ajaa, mutta pako oli. Häirintä jatkui joskus Oitissa parkkipakoilla.

Olin käynyt Valkjärvellä uimassa.Oli pakko lopetaa. Häirintä jatkui tiellä ja uimisessa. Ihan avoimesti ja aina raivona.

En voinut ymmärtää, mistä oltiin raivoissaan.

2010 tienoilla, kun olin lopettanut lääkkeet, kävin ostamassa omenoita Eskolta ja Maijaliisalta. Piti ajaa ensin 54-tietä pitkälle Ekokemin ohi, siten kääntyä oikealle. Ajoin sitä tietä jonkin matkaa, kunnes jouduin saarretuksi, Vihamielisiä ihmisiä autoillaan ympärilläni. Lädin autosta ulos ihmettelemään. Kerroin, minne olen menossa. Päästivät sentään menemään.
        Kerroin perillä, mitä oli tapahtunut. Kuvailin autot ja ihmiset. Tunnistivat. Nehän on niitä.

Kerrottiin, että ovat hirveän vihaisia minulle- Sanoivat nimet. Ihan outoja minulle. Kertoivat, mihin liittyen ovat vihaisia. En ymmärtänyt mitään. - Jotakin takakautta pikkuteitä poistuin.

TAAS KERAN HIRVEÄN VIHAISIA IHMISÄ, JOISTA EN TIENNYT MITÄÄN.I

Sellaisia ihmisiä vain on, sille ei voi mitään. Ne keräävät jostain pikkuasioita paskaa sisäänsä ja piehtaroivat siinä. Ei siinä muuta tarvita kuin etä joku valehtelee tai liiottelee tai yksipuolistaa jotain tai päästää ilmoille jonkun harhaisen olettamuksensa. Hoitamattomia hulluja on maailma väärällään kun psykiatrien aika menee hoidettujen vainoamiseen.

• pähkäilijät
    • Riksunvainottu

Tiedoksi stalkkereilleni:

En mene kuussa vuosikoukseen. Sen takiaei tarvitsevalvottaa, rääkätä, huumata, lääkitä, jne niin kuin on ollut tapananne, kun minulla on ollut meno jonnekin.

En liity yhdistykseen teidän takianne. Ei tarvitse tunkea sinne minun perässäni yhdistyksen toimintaa häiritsemään.

Ihan vaan sivusta seurailen, mitä saavat aikaiseksi.

• hyshyshyshiljaa

VAROKAA KUISKAILUJEN KUUNTELEMISTA

Nyt ovat muotia sellaisten kuiskailujuttujen kuuntelu. Ihmisiä on jäänyt koukkuun Koukkuun jää mm.sen takia, että kuiskausta joutu kuuntelmaan aktiivisemmin.

Kerroin tuolla aikaisemmin, miten jouduin ehdollistamisen kohteeksi. Ensin minun piti sanoa Fenster,sitte minulle sanottiin HYVIN HILJAISELLA ÄÄNELLÄ, ei sentäään ihan kuiskaten, Mitä ne vei.

Tuo hiljainen ääni kiinnitti huomiota, Nyt olen saanut selityksen, miksi käytettiin..

• Riksunvainottu

Varokaa sitä kuiskaaja-tubettajaa.

Nämä hellaristalkkerit olivat hei ajan tasalla. Ihmettelen, miten ehtivät ja viitsivät.

• kusipääasialla

Niin, klo 23.30:n sirinät, sihinät ja pistelyt meneilään.

• Riksunvainottu

Niitähän sitä on piisannut ja jetkuu nytkin.

• Riksunvainottu

Sihisee, sihisee, kun vähänoikaisin itseäni aamukierroksen jölkeen, tuli korviin oikein metalliset sirinät.

Kun tällainen normaalia Riksussa, pitäisiköhän kaupunginkohtajan ruveta sirisyttelemään alaisiaan, ettävoitaisiin pitää normaalina

• CreatePeace

Lainaan tähän kolme kohtaa Ruusuristiläisestä rauhan meditaatiosta:
      ”Luon rauhaa, kun kunnioitan muitten mielipiteitä, vaikka ne eroaisivat omistani.”
      ”Luon rauhaa, kun sallin muiden ihmisen elävän omalla tavallaan. Aivan samoin toivon tapahtuvan myös omalla kohdallani.”
      ”Luon rauhaa, kun pyrin saavuttamaan oman pää-määräni maltillisesti ja asioita kaikin puolin pohtien enkä pyri niihin pakolla tai väkivallalla.”

• suksijosuolle

Taidat olla oikein kunnon sadisti, huumorintajltasi hirviö, siis stalkkeri, kun tällaista paskaa kirjoittelet vainon kohteen ketjuun.

• riksunvainottu

Kyllä, tämä on joukkovainoa. Muistutettiin.

Yhteisstalkkauspuuhissa olivat

yölliset e-häiritsijät, jotka anivat kaameaan kuntoo, ylläpidon stalkerit, jotka poistivat tätä häirinnästä kertovat viestini, ettei nä, mikä edelsi toimitajien hyökkäystä: Hesari, Iltalehti ja Kauppalehti.

Kyllä ovat ko.toimittajat ala-arvoista porukkaa. - Toivottavasti joutuvat vainon kohteiksi.

• saatananrikolliset

Justiinsa. Äsken pamahti heinäsirkkojen sirinä korviin ja turposi vittu. Huusin naapurin jätkälle: sinäkö panit häirinnän päälle. Taidan kostaa ensi yönä. Jos en nuku minä, et nuku sinäkään.

Mietin tässä , ottaisinko luukun pois mikroaaltouunista ja panisin seinää vasten.

• Riksunvainottu

Tuo sikasrinäkin aiheuttaa pienen ravarin, joka purkauttu huuteluna. Kun vaikutus on ohi, loppuu kuin seinään.

Tämän jälkeen sihinää ja kihinää riitti. Pelkästään herättivät.

huutelusta naapurin jätkä sai oikeuden rangaista minua, kostaa ja sitä sitten tekikin.

Samulla heräsin puristavaan päänsärkyyn ja oksetukseen. Lähdin ulos mahdollisimman nopeasti.Siellä helpotti, mutta lievänä jatkuu täällä sisälläkin.

• sininen.laser

Kävin taas ulkona. Normaali olo. Nyt kun istahdin tähän, alkoi päälaken sattua ja oksettaa..

• paskasakkia

Koko päivän sisällä ollut häirintää, ulkona loppuu.

Aamulla jäi testi kertomatta. Pidin paksa teräksistä kattilankantta pään päällä. Koko sen suojaamalta alueelta vaiktus loppui. heiti pyöteän reunan ulkopuolella alkoi tuntua. Mutta oksetus voimistui niin, että piti rynnätä pois.
        Tätä kanttilankantta käytin mikroaaltoraiskausten aikana. Tutkin häirinnän tulosuuntaa, suojailin vittuani, jne-

Olisko opella taas mikroaaltohäirintälaitete käytössä. - Voi tämä teräs suojata joltakin muulta säteillystä, aallotukselta.

Tätä on nyt jatkunut päiviä yhteen menoon tai siis vuorokausia.

• rikollistenuhri

Tulin äsken reippaana sisään. Hetken ole tässä istunut. Päälaki alkoi särkeä. Valui alaspäin silmien yläpuolelle, sitten tuli kova kioua poakionteloihin, korvat alkoivat kutista, jne, Nyt lähden.

• kauankidutettu

Oli kausi, jolloin näitä kova päänsärkyjä aiheutettiin. Niitä valuvan tyyppisiäkin.

Tein muistiinpanoja ja analysoin ja tulin johonkin tulokseenkin. En muista, muistiinanot olen tehnyt- Ovatko tallella vai varastetut, en tiedä. Ihan sama.
        Minulle on tehty niin valtavat määrät kaikenlaista, että parempi kun ei muista. Raporteihin olen osan koonnut. Suuin osa löytyy netistä erilaisista artikkeleista nimettynä ja selostettuna. Niitä on tehty lukemattomille muillekin.

• rikollisetvauhdissa

Ei siis niinpäin, että ensin olen lukenut jonkun kuvauksen ja sitten alan kuvittekemaan, että nyt minulle kintehtiin se.

Vaan niinpäin, että ensin on kohdistettu jotakin ja aiheutettu vaikutuksia. Nykyään kysyn muilta, mitä tää on ja miten ne sen tekee. Usein saan linkin tietolähteeseen ja sieltä löytyy selitys.

Onneksi on noita tietävämpiä vainovertaisia.

• köyhärotta

Ylläkuvatut teot ovat mielestäni sairas- ja rikollismielisiä.Riihimäellä niitä pidetään normaaleina.

• Anonyymi
        köyhärotta kirjoitti:

Ylläkuvatut teot ovat mielestäni sairas- ja rikollismielisiä.Riihimäellä niitä pidetään normaaleina.

asunnossa käyty-

pöllönnaama ikkunassa aina kun menee tulee

• hullujapaskoja

Ehkä yhdeksän aikoihin eka sihinä, kihinä, vähän heinäsirkkamainen, mutta ei tullut raivaria, Nyt tunnin sisällä kolme kertaa täräytetty hyökkäys. Sykekin pamahtaa 50 pykälää ylöspäin. Tätä kun jatkuu, ties vaikka olisin moikkaamassa Mattia ennen aamua.

MINN MIELESYÄNI SAIRASTA JA RIKOLLISTA, A RIKSULAISTEN MIELESTÄ NORMAALIA..

• RIKOLLISPASKAT

Tässä onkin näköjään menossa se kolmen tunnin valvominen.

TÄLLAINEN E-HYÖKKÄYS JA VALVOTTAMINEN N MIELESTÄNI SAIRASTA,RIKSULAISTEN MIELESTÄ NORMAALIA..

• terkutstalkkereile

Ei anneta kirjoittaa.

Myöhemmin sitten-

• Riksunvainottu

Uusi yritys:

illalla muutama tunti sihinä poissa
        kolen tunnin valvominen yöllä
        tehoherätys klo 06
        yhteensä n.4 tuntia nukkumista
        heräämisen jälkeen jatkuvaa sihinää

Rihimäellä on normaalia häitä nukkumta näin j pitää sihinää korvissa.

• Riksunvainottu

On ollut virheohjelma päällä ylläpidon stalkkerilla.

Nyt kirjoitan aivan varmasti oikein. Mielenkiintoista nähdä, mitä viestissä lukee.

Riihimäellä on normaalia häiritä nukkumista näin ja pitää sihinää korvissa.

• riksunvainottu

Kummallista. ihan tavallinen muistiinani poistettu.
      Eli oli joskuspuoli kymmenen, kun sirkkasirinä alkoi, ei niin kovana, kuin silloin, kun raivarin sain. Oli hitaampi tahti mh:ssa, kun oh:n puolelle siirryin, tahti tiheni. Polvet kihisivät.

Sihinää on ollut ja viimeisen tunnin aikana sykepiikki 15 minutin välein, 40 pykälää.
      Kirjoiyetaan sitten arvio riksulaisista omaan viestiinsä.

• älkääpoistakotosiasia

Siis yllä oleva on mielestäni sairaan rikollista, riksulaisista normaalia ja hauskaa toimintaa.

• sairaanrikollista

Sihisee, kihisee, kutisee, kihelmöi. Ehkä ole tunnin tuolla vlissä 23.45 - 00.45 nukkunut.

Niin riksulaisita tämä normaalia, hauskaa, nauttvat, ovat innolla mukana

Päivällä kaikki tämän talon asukkaatsamanlainen ääliöhymyilme naamalla: kun ne variksethan ovat niin viisaita

• voiyökötyksenyök

Ehkä se neljä tuntia on koossa. Kutinoita oli sihöitten lisäksi.

Kertokaa nyt, mitä nämä kimpussani olevat ovat. Minne siinä sulkon esittämässä visiossa kuuluvat.

• kauankidutettu

Sihinät ovat senkun jatkuneet.Joidenkin mielestä varmaan kivaa huvia, heheko , me voidaan tehdä tämmöstä. Meillä on valtaa. Ja on porukalla kivaa.

• röntgen

Onko sinulla mri-kuvaa päästäsi tai yläselästä?

• entajossinullasirisisi

Sirinä korvissa aloitettiin v.2015, kuulemma ultraäänihitsauslaitteella, Mnenlaisia energioitaollut.
        Olen kirjoittanut asiasta raportoin, jota olen päivittänyt liitteillä.

Täällä en rupea selittämään yhtään mitään, kunhan jonkin aikaa raportoin tänne.

• apuakin
        entajossinullasirisisi kirjoitti:

Sirinä korvissa aloitettiin v.2015, kuulemma ultraäänihitsauslaitteella, Mnenlaisia energioitaollut.
        Olen kirjoittanut asiasta raportoin, jota olen päivittänyt liitteillä.

Täällä en rupea selittämään yhtään mitään, kunhan jonkin aikaa raportoin tänne.

Katsotaan kuvastasi ainakin jokunen varma siru jos sellaisen laitat nettiin.

• kauankidutettu

Kihissyt, sihissyt jne edelleen jo pari tuntia.

Toomset saisi koota jonnekin saarelle ilman aseitaan.

• rikollisetsaarelle

Kun palailin sänkyyn mh:n puolelle, kostettin, rangaistiin. Otsaan alkoi sattua., sräkeä. Kun käännyin kyljelleen, loppui, mutta oli jo myöhäistä(. Siis häirintätuli suoraan ylhäältä). Leviävät vaikutukset alkoivat. Poskionteloihin sattuui, limaa erittyil Korviin tuli kipuja. Hetken päästä alkoivat kutista, siis sisältä.

Polviin rupesi sattumaan oikein kunnolla. jne.

Uni on ollut huonoa. Syke pysyi 60 päällä ja grafiikka oli rosoista.

• hullutnejaksaa

Korvissa sirisee, siis elän. Ja on eri laatua vasempaan kuin oikeaan. Jokohan siitä pää hajoaa.

• kauankidutettu

Jatkuu vaan.Tässä kun istun, polvet melkein heiluu, kun värisevät niin.

Riksulaisten mielestä normaalia rääkätä näin ja tuhota ihmistä. Tai enhän hellareiden mielestä ole ihminen.
        Jamitä ovat kaikki ne, jotka tietävät ja viis veisaavat.

• kauankidutettu

Ehkä pari tunnin pätkää ja tunti vartin pätkiä ja tunti lyhyempiä torkahduksia ja äsken helvetin herätys.

Kihisee, sihisee,melkein iho käpistelee eikä jalkoja voi pitää lattialla.

Minkälaiset tyypit tekee tällaista. Sadistiset psykopaatit sanoisin. Jos tämä on riksussa normaalia, se tarkoittaa, että niitä on paljon.

• paskapellet

Käväisin ulkona tarkistamassa ruokintapaikan. No johan sitä tuli ulos yx saatanan paskiainen ja kökhköhköh. Kysyin, onko pakko aina ruveta yskimään, kun minut näkee.

Taitaa olla. Sanoi minulle, onko silläniin väliä, kun yskitään.

Yhdelta kysyin aikaisemmin, onko sinut ehdollistettu yksimään aina kun näet minut Lopetti.

Joskus aikanaan tekivät porukkakivaa. Kun kuljin jalkakäytävällä talojen ohi, aina kun tulin uuden talon kohdalla, ikkunaan tultiin yskimään.

No, olenhan minäkin huutanut, kun triggeri on laukaissut reaktion.

• kirotajanauraa

Voisiko hellaripomo vaihteen vuoksi ehdollistaa robottinsa pieraisemaan aina, kun näkevät minut.

• johanmykynlykkäs

Saa nähdä, onko kohta naama harmaana. Olen paljain käsin tehnyt salapolisihommia.

• johtopäätös
        johanmykynlykkäs kirjoitti:

Saa nähdä, onko kohta naama harmaana. Olen paljain käsin tehnyt salapolisihommia.

Minkälaisia salapoliisihommia?

• olensiishuomannut

En uskalla kertoa, kostettasiin minulle suoraan ja välillisesti kostamalla eräille muille.

Stalkkerit tietää ihan tarkkaan, mitä tarkoitan ja viesti olikin heille tarkoitettu.

• herneet
      • nenäpäivä

• oletperskärpänen

Tutki vaan oma nenäsi. Sinulla voi kyllä olla ihan geeneissä.

• pirujenkynsissä

Ne zeesuksen porukat ovat toteuttaneet vuorisaarnaa minun kohdallani päinvastaisesti.

Tässä sitä korvat srisee, vähän sirkkamaisestikin.

• hullujenuhrit

Mitä yhteistä minula ja mustarastailla on? Molemmat ollaan e-häirinnän kohteena.

Ja molempien kiusaksi ajellaan mustasiipisiä laumoittain.

• saatananrikolliset

. Puolikesyt mustikset ovat arkoja. O
        A-talon 3.kerroksen keitiön ikkunaan tulee iso mies heilumaan aamulla varhain Pysyttelevät paikoissa, jotk ovat karveessa ikkunaan nähden. Ovat ruvenneet pelkäämään rusinakuppiaan, On ilmesesti tullut osumia syödessä.

No ihän tämä ammskelu ole mitään, verattuna Keskuspuiston ampumisin

• hullunrikollisenuhri

POLIISILLE TIEDOKSI

Tuolla edellä nim. Hellariystäväsi 8.2.2019 23.10 uhkaa tulla repimään silmäni ja hakkaamaaan käteni poikki.

Kn ottaa huomioon, mitä tämä hullu on ennen tehnyt, voi tehdä sen kirjaimellisesti.

Huhtikuun lopussa silpoi hermot alapäätäni ja asensi rengasimpaltin pitämään koko ajan avoinna tietä vaginaani, asensi sirun rectumiin ja muuallekin. -
      Helteiden takia parvekkeen ovi oli auki samoin laseja.

Ilmoitan poliisille, mutta jos ei ilmoitus ehdi ajoissa, täässä tieto.

• HULLUJENUHRI

Korjaus; Heinäkuun lopussa. Annan olisile raportin tästä. Tausta tiedoksi.Romahdin niin kaheaan nkuntoon, että luulin kuolevani. Raauhauduin Riihimäen polisilaitokselle viemään raporttiboxin. En tiennyt, ettei sielä rikospoliisia enää ole. Jätin palvelutoimistoon. Osoitettuna rikoskomsarille, nimi väärin ja oli kai jäänyt jo eläkkeelle.

• minhänsesyyllinenm

Toissa yö oli aivan kauhea.En ysynyt kunnolla pystyssä. Sen jälken vime yö, Varsin kevyttä unta aamuyöllä 4.h. Ihan pökkyräss olen.

TIEDOKSI;:

Kun olene ihan univajeinen,häirinnän takia, rasitettu ja kidutettu yöllä sihinöillä ja kihinöilä,yht'äkkiä valveille revitty "sähköiskuttamallla", niinei oimi tasapaino eikä hienomotoriikka.Kävelen päin huonekaluja ja tavarat tippuu käsistä.

Toissa yönä kihinäsähköiskuherätyksen jälkeen lähdin ulos, koska kotona oli häirintä päällä Siihen kun joku pimu tuli yskimään. oli jo liika

Äsken tulin koiin. Jalkakäytävältä pihaan nousevissa rapuissa tuli joku vastaan, asukas kai Ei kävelyt määrätieitoisesti eteen päinSen sijaan hidsteli , kääntyili. Minä jo huusin: Älä nyt vaan rupea silmiä minulta repimään, apua

Mimmi kääntyi ja huolellisen kontrolloidusti viattoman uhrin oloisesti ilmoiti, etä haluaa tehdä häirintä ilmoituksen minusta. Minä huusin, että haluan tehdä teistä vaikka mitä ilmoituksia

• rotanloukussa

Taisi olla eilen aamuna Prisman leipäosastolla. Olin silloin jo kirjoittanut yskimisestä. Reippaasti kuljin ja katsoin sivusilmällä tuotteita. Viereisellä käytävällä isokkoinen hylyntäytäjämies hiljaa päästi köh, köh Näki kuinka säpsähdin, ojenneuin, käännyi katsomaan miestä. Kyllä siinä naamani vääristyi ja jouduin kontrolloimaan itseäni.

Että on tässä ehditty kiusata ja ehdollistaa.

Ehdollistamisessa tarvitaan ensin voimakas ärsyke. Siten riitää paljon lievemmät ja lopuksi reaktion saa laukaistua murto-osalla alkuperäisestä ärsykkeestä.

• muisteloitasadatsivut

Muistelo:

Silloin, kun jatkuva unihäirintä alkoi ja olin jo rättiväsynyt,ikkunoihini alettiin heitellä kivi, porukalla ja paljon. Hyvin pian sekin tilanne meni siihen, että yksi pienen kiven napsahdus ikkunaan sai saman reaktion aikaan.

• kirjallisestion

Tämä mimmi, joka haluaa tehdä minusta häiriöilmoituksen, tiputa nimesi/huoneiston numero postiluukusta. Saat luettavaa .

Voit sitten miettiä, teetkö ilmoituksen.

• anonyymi_sYf

Voit nyt olla varma että nyt tää vitun sun pitämä sirkus alkaa riittään ,koita nyt saada ittelles jotain apua.

• gs.ja.e.häirintäkohde

Teen sen rikosilmoituksen. Ei tule johtamaan esitutkintaan. Mutta menee virallisesti tiedoksi. Ja samalla tiedoksi nimim.Hellariystäväsi aikaisempia tekoja ja viestejä. Ehdotan poliisille, että selvitäisi nimimerkin henkilöllisyyden.

Olen saanut apuakin poliisilta.

Suomen joukkovainotut -yhdistys on tehnyt esitteen vainotuista eli kohteista Suomessa. Meitä on paljon. -En saa läppäriini näkymään sitä, että en osaa sanoa enempää. Varmaan sitten kun se on lähetetty parille sadalle viranomaiselle, minäkin jotakin kautta sen saan.

Minä en pdä yllä mitään sirkusta Olen ollut pitkään vainon kohteena. Nyt kun alkutalvesta olen ollut enimmäkseen kotona, on tämän talon stalkkerirobotit pantu hommin. Ette varmaan tajua ainakan kaikkea, mihin olette osallisena. - Kun kelit paranee ja pääsen taas ulkoilemaan ja reissaamaan muihin kaupunkeihin, pääsette vähemmällä, kun muut hoitaa stalkkausta.

Panen oveeni muovitaskun. Siinä on luettelo 10 vuoden vainoraporteista. Uudempia enkä vanhempia en vielä anna muille

Tämä minun vainoni on hierarkinen. Pääpiru/t ylhäällä valtahierarkiassa, heillä organisatiot, hyvävelikerhot ym. käytössä Niitä pelätään. Esim. lehdistö pelkää stalkkereitani.

Jos sinua harmittaa osuutesi, ano pomolesi, että et halua olla mukana Minä en ylläpidä enkä voi lopettaa mitään. Olen suht.tahdoton stalkkereitten leikkikalu.

En ole mielisairas, en muisthäiriöinen, en dementti, en käytä itse tieten tahtoen huumeita enkä lääkkeitä.

• valista.ja

Siellä roikkuu nyt oveassani muutama lista, joissa on raporttien otsikoita. Raporteissa sattaa olla useita alaraportteja, alaotsikoita.

Ymmärrän kyllä, että sinun on vaikea ymmärtää. Alkuun varsinkin sanoin, etten uskoisi, jollen itse olisi kohteena.

Siitten olen joutunut opiskelemaan näitä juttuja, ihan elekertoniikkaakin, että olen voinut tajuta, mitä minulle tehdään.

Tieto ei leviä, kun media ei Suomessa uskalla ottaa näitä asioita esille.

Valitan, ei ole välttämätä kiva joutua stalkkaajakseni. Monet kylläkin pitävät hauskaa

• älä.hitossa
        gs.ja.e.häirintäkohde kirjoitti:

Teen sen rikosilmoituksen. Ei tule johtamaan esitutkintaan. Mutta menee virallisesti tiedoksi. Ja samalla tiedoksi nimim.Hellariystäväsi aikaisempia tekoja ja viestejä. Ehdotan poliisille, että selvitäisi nimimerkin henkilöllisyyden.

Olen saanut apuakin poliisilta.

Suomen joukkovainotut -yhdistys on tehnyt esitteen vainotuista eli kohteista Suomessa. Meitä on paljon. -En saa läppäriini näkymään sitä, että en osaa sanoa enempää. Varmaan sitten kun se on lähetetty parille sadalle viranomaiselle, minäkin jotakin kautta sen saan.

Minä en pdä yllä mitään sirkusta Olen ollut pitkään vainon kohteena. Nyt kun alkutalvesta olen ollut enimmäkseen kotona, on tämän talon stalkkerirobotit pantu hommin. Ette varmaan tajua ainakan kaikkea, mihin olette osallisena. - Kun kelit paranee ja pääsen taas ulkoilemaan ja reissaamaan muihin kaupunkeihin, pääsette vähemmällä, kun muut hoitaa stalkkausta.

Panen oveeni muovitaskun. Siinä on luettelo 10 vuoden vainoraporteista. Uudempia enkä vanhempia en vielä anna muille

Tämä minun vainoni on hierarkinen. Pääpiru/t ylhäällä valtahierarkiassa, heillä organisatiot, hyvävelikerhot ym. käytössä Niitä pelätään. Esim. lehdistö pelkää stalkkereitani.

Jos sinua harmittaa osuutesi, ano pomolesi, että et halua olla mukana Minä en ylläpidä enkä voi lopettaa mitään. Olen suht.tahdoton stalkkereitten leikkikalu.

En ole mielisairas, en muisthäiriöinen, en dementti, en käytä itse tieten tahtoen huumeita enkä lääkkeitä.

Minkä helvetin esitteen? Onko se huijannut ihmisiä jäsenikseen ja sitten julkistaa jäsenluettelon laittomasti. Onko se saatana joku rikollisjärjesälätö?

• siiinävastausta

Palataan siihen sirkukseen, jota minä en ylläpidä.

Voisitte palauttaa englanti-suomi -sanakirjan. En osta uutta.

Mustan tussin ostin tänään.Nyt kotona se vanha oli oikein näkyvästi päälimäisenä siinä kipossa, josta sitä turhaan hain Ei se mitään. Oli jo vanha. Ol tarkoitus ostaakin uusi. MUTTA PÄÄASIAHAN OLI YKSITYISYYDEN LOUKKAUS, että tuommoiset saastat käyvät kotonani kuin kotonaan.

Kyllä te paskalahkolaiset sirkusta ylläpidätte..

• yxrobotti

2A2 oletteko lukeneet, haluatteko lisää.

Ja vielä sirkuksesta. Ette te sitä yläpidä vaan sirkustirehtööri. Kyllä minullakin teetetään kaikenlaista.

• sainmonesti

Sirkus Finlandian aikaan norsulla oli pitkä ja paksu. Ei enää, vitun vihreet.

• sirkustirehtöörinalaiset

Äsken pantiin sirin korviin, samaan aikaan alkaa ylävatsa väristä, hengitys salpautuu hetkeksi jaalkaa yskittämään
      Tätä ennen syke sahasi 80 ja 95 välillä. Ei sinä nukuta. Sain kai 10 min nukahtaa, syke laski vähän ale 60.
      En tiedä, miten sykkeeseen vaikutetaan. Silloin, kun oli infraäänihäirintä,se nosti sykettä. Onko joku uusi häirinlaite

Ja jumalauta, tämmöiset vinkumaan, että tekevät häirintäilmoituksen minusta.

• ketkäniitähullujaon

Palasin petiin kokeilemaan, saisiko nukkua.Kurkunpäähän osui jotakin Piti yskiä. Tulin levottomaksi.Siten aloin pyöriö niin, että lakana kietoutui päälle.
        Sitä tehtiin joskus aikoinaankin. Samoin sitä, että lihakset alkoivt tehdä isoja nykyviä liikkeitä niin, etten pysynyt patjalla oh:n lattialla.
        Piti vaihtaa mh:n sänkyyn ja sieltä taas ajettiin jollakin konstilla pois.
        Tavallista oli 5 eri nukkumapaikkaa yön aikana.

Ja tämmöiset tekee minusta häirintäilmoitusta. Häiritsen koko talon nukkumista Asun ekassa kerroksessa talon nurkassa, yläpuolella 3 kerrosta.

• senkuntapatte

Tänä yönä ei taideta nukkua.Pientä kihelmöintiä on, ei muuta kuin sitten syke sahaa yhdeksänkympin eri puolin. Millä pidetään ylhäällä, en tiedä. Niinhän se oli viime yönäkin. Aamuyöstä oli pari tuntia tasaista palkki alle 50..

Kylllä patjan päällä pysyn, mutta levoton keho. Ilman häirintää ystyisin rentoutumaan hetkessä.

• hakekaaitseapua

Voisin pistää rumia sanoja pötköön mutta en viitsi.

Kun panee jalat lattialle, alkavat ne väristä.

• ihmettelen.termistöä

Poliisi nimittää kohteiksi henkilöitä, joiden osallisuutta rikoksiin tutkii. Minä vähän ihmettelen miksi stalkatut käyttävät itsestään samaa nimitystä. Ei ole kumma jos poliisilla menee tällä kohtaa pasmat sekaisin, kun niillä näyttää menevän vähemmästäkin. Eikö voitaisi sanoa reilusti että ollaan jatkuvan järjestäytyneen rikollisuuden UHREJA? Näin siitä huolimatta että rikoksia ei ehkä ole toistaiseksi tutkittu eikä sen vuoksi voitu todetakaan. Poliisin asia on tutkia rikokset ja selvittää, mikä rikosnimike kysymyksessä olevaan rikollisuuteen soveltuu sekä olla aloitteinen myös siinä, että rikoslakiin tehdään tarvittavat korjaukset, jos tämä rikollisuus kenties hiuksenhienosti ohittaa laissa jo määritellyn rikollisuuden, vaikka viheliäistä onkin. Sehän ei ole meidän vika, tiedämme joka tapauksessa olevamme rikosuhreja, emmekä ainakaan poliisin tarkoittamia kohteita.

• vastakuolemalopettaa

targeted individual = maalitaulutettu,maalitettu yksilö

Ensin nimitin itseäni vainon kohteeksi. Sitten oli pakko myöntää, että pitkään jatkuttuaan on päässyt identiteettiin, ole vainottu.

Monet stallkaukset ovat rikoslain mukaan rikoksia, mutta poliisihan tutkii vain pienen osan raskaammista rikoksia. Ehkä on annettu määräys, että gang stalkingiin kuuluvia rikoksia ei tutkita, ei aina oteta edes rikosilmoitusta vastaan,

• toivotaan.että.loppuu
        vastakuolemalopettaa kirjoitti:

targeted individual = maalitaulutettu,maalitettu yksilö

Ensin nimitin itseäni vainon kohteeksi. Sitten oli pakko myöntää, että pitkään jatkuttuaan on päässyt identiteettiin, ole vainottu.

Monet stallkaukset ovat rikoslain mukaan rikoksia, mutta poliisihan tutkii vain pienen osan raskaammista rikoksia. Ehkä on annettu määräys, että gang stalkingiin kuuluvia rikoksia ei tutkita, ei aina oteta edes rikosilmoitusta vastaan,

Sanakirja antaa targeted-sanan suomennokseksi "kohdistettu". Siinä mielessä se kohde- suomennoskin on paikallaan, kunhan poliisit oppivat tekemään eron toisaalta omien kohteidensa ja toisaalta rikollisten valitsemien kohteiden välillä eivätkä erehdy jatkossa jahtaamaan väärää porukkaa niinkuin välillä näyttää tapahtuneen.

Vainottu-sana sisältää itse asiassa rikosuhri-käsitteen, sillä vainoamisesta tuli rangaistavaa 2014-vuoden alussa:

https://www.finlex.fi/fi/uutiset/264

Se, meneekö gang stalking, uhrin seuraaminen, tarkkailu ja sähkömagneettinen häirintä tämän pykälän piikkiin, riippuu tietenkin siitä miten oikeusasteet suhtautuvat, ja tietenkin siitä saako sisäministeriö poliisin hoitamaan hommansa niin että syyttäjälaitoskin pääsee töihin.

Samalla kertaa tehty sananvapausrikoksia koskeva lakimuutos on myös mielenkiintoinen. Senkin suhteen rikoksen uhri voi ehkä kuitenkin olla edelleen heikoilla, ainakin, jos poliisi ja varsinkin psykiatrit edelleen jatkavat gs-rikollisten suojelemista.

On siis hyvä että vielä on keskustelupalstoja joilla uhrit voivat keskustella keskenään nimeään ilmaisematta. Toivottavasti nämä säilyvät. Epäilemiensä rikollisten nimet uhrin kannattanee edelleen kertoa varmuuden vuoksi vain poliisille. Ja ehkä tehdä mieluummin tutkintapyyntö kuin rikosilmoitus.

Se joukkovainottu-suomennos vaikuttaa ainakin minusta nyt ihan hyvältä.

• epäilyksiä.on
        toivotaan.että.loppuu kirjoitti:

Sanakirja antaa targeted-sanan suomennokseksi "kohdistettu". Siinä mielessä se kohde- suomennoskin on paikallaan, kunhan poliisit oppivat tekemään eron toisaalta omien kohteidensa ja toisaalta rikollisten valitsemien kohteiden välillä eivätkä erehdy jatkossa jahtaamaan väärää porukkaa niinkuin välillä näyttää tapahtuneen.

Vainottu-sana sisältää itse asiassa rikosuhri-käsitteen, sillä vainoamisesta tuli rangaistavaa 2014-vuoden alussa:

https://www.finlex.fi/fi/uutiset/264

Se, meneekö gang stalking, uhrin seuraaminen, tarkkailu ja sähkömagneettinen häirintä tämän pykälän piikkiin, riippuu tietenkin siitä miten oikeusasteet suhtautuvat, ja tietenkin siitä saako sisäministeriö poliisin hoitamaan hommansa niin että syyttäjälaitoskin pääsee töihin.

Samalla kertaa tehty sananvapausrikoksia koskeva lakimuutos on myös mielenkiintoinen. Senkin suhteen rikoksen uhri voi ehkä kuitenkin olla edelleen heikoilla, ainakin, jos poliisi ja varsinkin psykiatrit edelleen jatkavat gs-rikollisten suojelemista.

On siis hyvä että vielä on keskustelupalstoja joilla uhrit voivat keskustella keskenään nimeään ilmaisematta. Toivottavasti nämä säilyvät. Epäilemiensä rikollisten nimet uhrin kannattanee edelleen kertoa varmuuden vuoksi vain poliisille. Ja ehkä tehdä mieluummin tutkintapyyntö kuin rikosilmoitus.

Se joukkovainottu-suomennos vaikuttaa ainakin minusta nyt ihan hyvältä.

Minä muuten luulen että tiedän, miten minut on kohdistettu tai maalitettu. Konsti on vanha, harhaisen "tiedon" paneminen liikeelle muka totuutena. Melkoisella varmuudella tiedän maalittajankin. Kysymyksessä on mielestäni aika selvä kunnianloukkaus. Minulla ei kuitenkaan ole näyttöä syytteen nostamiseen, ellei poliisi tässäkään toimi. On myös hyvin mahdollista että en ole maalittajan ainoa uhri. Mietin, tulisiko tässä kysymykseen sellainen tulkinta joukkotiedotusvälineestä ja erittäin tärkeästä yleisestä edusta että valtakunnansyyttäjä lähtisi asialle. Sitähän en voi tietää, mutta en ehdottomasti sulkisi mahdollisuutena poiskaan.

• Riksunvainotulle

Riksunvainottu. Kun olet yhteydessä yhdistykseen niin valistaisitko niitä, että henkilötietolain ja euraappalaisen tietosuoja-asetuksen mukaan yhdistyksen on pidettävä jäsentensä henkilötiedot ehdottomasti salassa. Mitään ei saa julkistaa mihinkään suuntaan. Mahdolliset sopimukset tästä poikkeamisesta on tehtävä kirjallisesti kunkin asianomaisen kanssa erikseen, jonka on tiedettävä tarkasti etukäteen mihin luvan antaa. Ei kerta kaikkiaan ole mahdollista että se tekisi jäsenistään jonkun helvetin esitteen ja jakaisi sen jonnekin ministeriöille tai minne tahansa, ja antaisi sitten vasta sinulle nähtäväksi jos aintaisi ollenkaan. Rikosuhrienkin pitää olla tarkkana siitä että eivät itse syyllisty rikoksiin yhdistyksensä jäseniä tai muitakaan kohtaan.

Yhdistyslain mukaan jäsenen ainoa velvollisuus on jäsenmaksuvelvollisuus. Yhdistykseen kuuluminen ei voi suomen lain mukaan velvoita ketään mihinkään muuhun, vaikka yhdistys julkisuutta hakisikin. Sen pitää hakea se muilla keinoilla tai hallitus voi pian olla itse leivättömän pöydän ääressä.

Onko yhdistys muuten toimittanut kaikille jäsenilleen kopiot yhtiöjärjestyksestä? Jos ei niin milloin aikoo toimittaa?

• riksunvainottu

En ole jäsen. Olen nähnyt rekisteröintihakemuksen ja sen hyväksymisen. En tiedä, mitä siihen tiedotteeseen tulee. Jotakin "puhetta" kai oli, että Fabebook-ryhmät ja blogit luetteloitaisiin.Ei todellakaan jäsenluetteloa jaeta.
        Voin panna linkin tähän ketjuun peaepinkin seinälle.

• jokohelpotti

Yhdistyksen sihteeri kävi jo lukemassa viestin. Mitään henkilötietoja ei panna tiedotteeseen, paitsi ehkä puheenjohtajan nimi.

Siihen tulee kuvaus vainoamisesta ja elektronisesta häirinnästä.

Yhdistys on itselleen koonut listan blogeista ja FB-ryhmistä ja tukiryhmistä. On näin voitu arvioida vainottujen määrää Suomessa.

• kiitos.tiedottamisesta

Riksunvainotulle kiitos tiedosta, mutta..

Yllä 9.2. nimimerkki "gs. ja e.häirintäkohde" kirjoittaa mm. näin:
        "Suomen joukkovainotut -yhdistys on tehnyt esitteen vainotuista eli kohteista Suomessa. Meitä on paljon. -En saa läppäriini näkymään sitä, että en osaa sanoa enempää. Varmaan sitten kun se on lähetetty parille sadalle viranomaiselle, minäkin jotakin kautta sen saan."

Toivottavasti tietosi on oikea eikä siis kysymys ole siitä mitä tämä teksti antaa ymmärtää.

Ja anteeksi väärä termi tekstissäni,: kysymys ei ole yhtiöjärjestyksestä vaan yhdistyksen säännöistä. Lisäksi yhdistyksen yhteyshenkilön yhteystieto pitäisi olla ainakin jäsenillä ja jäsenyyttä hakeneilla tai hakevilla että kaikkea esiintulevaa asiaa ei tarvitsisi julkisesuudessa selostaa.

• ko.yhdistyksen.jäsen

"Ei kerta kaikkiaan ole mahdollista että se tekisi jäsenistään jonkun helvetin esitteen ja jakaisi sen jonnekin ministeriöille tai minne tahansa, ja antaisi sitten vasta sinulle nähtäväksi jos aintaisi ollenkaan. "

Olen tuon yhdistyksen jäsen enkä minäkään halua, että minun henkilötietoja levitetään.

Mutta mistä on tullut käsitys, että yhdistys tekisi jäsenistään esitteen? Ei sellaista ole missään vaiheessa ollut tarkoituskaan tehdä, vaan jos ja kun yhdistys lähettää tiedotteen, niin siinä kerrotaan joukkovainoamisen ja elektronisen häirinnän menetelmistä ja koko ilmiöstä yleisellä tasolla. Ja tiedotteissa mainitaan luonnollisesti vain yhdistyksen nimi ja sen julkiset yhteystiedot, jotka löytyvät yhdistyksen omilta verkkosivuilta, kun ne saadaan lanseerattua.

"Onko yhdistys muuten toimittanut kaikille jäsenilleen kopiot yhtiöjärjestyksestä? Jos ei niin milloin aikoo toimittaa?"

Tarkoitat varmaan asiakirjaa, jossa on mainittu yhdistyksen hallituksen jäsenet ja toimihenkilöt? Yhdistyksen ensimmäinen vuosikokous, jossa nimettiin hallitus ja toimihenkilöt, oli vasta viime lauantaina, joten asiat ovat vielä työn alla.

• voit.rauhottua

Minä kirjoitin tuon harhaanjohtava tekstin. Olen tarkoittanut sitä, että kerrotaan, mitä meille tehdään. Otetaan esille meidän asiamme, tilanteemme

Jos vaikka olisi yhdistys Suomen unihäiriöiset ja sanoisin, että siitä on tehty esite, ei se tarkoittaisi
        jäenluettelon julkaisemista.

• ko.yhdistyksen.jäsen
        kiitos.tiedottamisesta kirjoitti:

Riksunvainotulle kiitos tiedosta, mutta..

Yllä 9.2. nimimerkki "gs. ja e.häirintäkohde" kirjoittaa mm. näin:
        "Suomen joukkovainotut -yhdistys on tehnyt esitteen vainotuista eli kohteista Suomessa. Meitä on paljon. -En saa läppäriini näkymään sitä, että en osaa sanoa enempää. Varmaan sitten kun se on lähetetty parille sadalle viranomaiselle, minäkin jotakin kautta sen saan."

Toivottavasti tietosi on oikea eikä siis kysymys ole siitä mitä tämä teksti antaa ymmärtää.

Ja anteeksi väärä termi tekstissäni,: kysymys ei ole yhtiöjärjestyksestä vaan yhdistyksen säännöistä. Lisäksi yhdistyksen yhteyshenkilön yhteystieto pitäisi olla ainakin jäsenillä ja jäsenyyttä hakeneilla tai hakevilla että kaikkea esiintulevaa asiaa ei tarvitsisi julkisesuudessa selostaa.

"Yllä 9.2. nimimerkki "gs. ja e.häirintäkohde" kirjoittaa mm. näin:
        "Suomen joukkovainotut -yhdistys on tehnyt esitteen vainotuista eli kohteista Suomessa. Meitä on paljon."

Tässä on nyt varmaan kyse vain väärinkäsityksestä. Ei ole olemassa mitään esitettä vainotuista, joissa olisi vainottujen nimet. Tällä hetkellä on vain luonnos tiedotteesta, jossa puhutaan joukkovainoamisesta ja elektronisesta häirinnästä yleisellä tasolla ja esitetään arvio uhrien määrästä Suomessa ja maailmanlaajuisesti.

• suotta.säikähtänyt
        ko.yhdistyksen.jäsen kirjoitti:

"Ei kerta kaikkiaan ole mahdollista että se tekisi jäsenistään jonkun helvetin esitteen ja jakaisi sen jonnekin ministeriöille tai minne tahansa, ja antaisi sitten vasta sinulle nähtäväksi jos aintaisi ollenkaan. "

Olen tuon yhdistyksen jäsen enkä minäkään halua, että minun henkilötietoja levitetään.

Mutta mistä on tullut käsitys, että yhdistys tekisi jäsenistään esitteen? Ei sellaista ole missään vaiheessa ollut tarkoituskaan tehdä, vaan jos ja kun yhdistys lähettää tiedotteen, niin siinä kerrotaan joukkovainoamisen ja elektronisen häirinnän menetelmistä ja koko ilmiöstä yleisellä tasolla. Ja tiedotteissa mainitaan luonnollisesti vain yhdistyksen nimi ja sen julkiset yhteystiedot, jotka löytyvät yhdistyksen omilta verkkosivuilta, kun ne saadaan lanseerattua.

"Onko yhdistys muuten toimittanut kaikille jäsenilleen kopiot yhtiöjärjestyksestä? Jos ei niin milloin aikoo toimittaa?"

Tarkoitat varmaan asiakirjaa, jossa on mainittu yhdistyksen hallituksen jäsenet ja toimihenkilöt? Yhdistyksen ensimmäinen vuosikokous, jossa nimettiin hallitus ja toimihenkilöt, oli vasta viime lauantaina, joten asiat ovat vielä työn alla.

Tietenkin ainakin puheenjohtajan ja sihteerin yhteystiedot olisi hyvä saada, nimiä ei välttämättä, mutta yhdistyksen säännöt nyt ainakin, ei siis yhtiöjärjestystä (sorry), koska kysymys ei ole yhtiöstä vaan yhdistyksestä. Koska säännöt on hyväksytty, niissä tuskin voi olla mitään yhdistyslain vastaista, ja kun tämäkin asia nyt tuli selväksi, voinemme rauhassa odottaa siihen saakka kun ne ovat luettavissa kotisivuilta. Vaikka eihän sitä aina tiedä, ei se virkamiesten työ tässä maassa aina niin täydellistä ole, sehän on todettu. Mutta sitähän varten jäsenet yhdistyksessä ovat että huolehtivat oikeuksistaan. Ja tietenkin osallistuvat toimintaan yhteiseksi hyväksi niin paljon kuin osaavat, jaksavat, haluavat ja ... uskaltavat, sillä sekään ei ole meillä stalkatuilla itsestäänselvyys.

Kiitos kaikille, rauhoituin tällä kertaa.

• oletkopeaepinkissä

Olen päättänyt, että tämän jälkeen en enää kirjoita yhdistyksestä mitään.

En liity jäseneksi.

Kun kuitenkin touhuan omissa nimissäni kaikenlaista, saan säilytettyä vapauteni. Eikä tule väärinkäsityksiä., että toimisin yhdistyksen nimissä.

• mietihän.vielä
        oletkopeaepinkissä kirjoitti:

Olen päättänyt, että tämän jälkeen en enää kirjoita yhdistyksestä mitään.

En liity jäseneksi.

Kun kuitenkin touhuan omissa nimissäni kaikenlaista, saan säilytettyä vapauteni. Eikä tule väärinkäsityksiä., että toimisin yhdistyksen nimissä.

Rauhoitu! Yhdistyksen jäsen säilyttää lain mukaan vapautensa, hänellä ei ole muita jäsenyydestä seuraavia velvoitteita kuin jäsenmaksun maksaminen. Säännöissä voidaan kuitenkin määrätä ehdoista joilla yhdistykseen pääsee jäseneksi. Jos se on vain stalkatuille niin en tiedä, onko säännöissä kriteerit sen toteamiseen vai luotetaanko ihmisten omaan sanaan. Jos se on myös asiasta kiinnostuneille niin sitä ongelmaa ei ole, mutta onko sitten muita? No se selvinnee aikanaan jos selvinnee. Pahempaa ei voi juuri sattua kuin että erotetaan jollain syyllä. Ja vapaus säilyy silloinkin. Sananvapauteen taas kuuluu että yhdistyksestä saa keskustella. Eikä ainakaan minulle tullut käsitystä että olisit toiminut yhdistyksen nimissä.

• riksunvainottu

Jaaha. Tänne on näköjään tullut uudet tyypit täyttämään ketjua höpötyksillä.

Pitäkään hauskaa keskenänne ai itsesi kanssa.

Ketju on teidän.

• hellaririkollisesi

Etteivät rupea sirinät kyllästyttämään, voi välillä lukea tätä.

• hellaririkollisesi

Illalla kävin kellarikomeossa, joka viereissä talossa 2 kerrosta alaspäin jyrkkiä sementtirappuja ilman kaidetta .- Asun A-talossa.

Kerran jouduin säilyttämään isoja talvirenkaista siellä. Kyll riitti hiittelijöitä seuraamaan, miten niitä hilasin yös Napurin skollinen kerran sanoi, että heistä on kiva atsella, kn yritän selviytyä, heidän aiheuttamstaan tllanteista.

Oho, lipsahti aiheesta. Niin piti käydä tarkistamassa yksi päivämäärä virallisesta paperista. Ei ollut enää niitä/kään papereita.
        Mnulla on ollut siellä vankkoja muovisia säilytyslaatikoita.täynnä säilytettvää paperitavaraa. Kansioita sun muuta.
        No nehän ovat hävinneet ja laatikot tyhjentyneeet jotkut jo kokonaan. Nyt ovat laatikotkin alkaneet hävitä. Tilalle on tuotu iso pahvilaatikko ja vetelän ohut muovilaatikko.

Sieltä on myös löytynyt täällä kotona kaapissa olevasta salkusta vietyjä asiakirjoja,-

No, siihen lahkoon oikein haalitan juoppoja, narkkareita ja rikollisia

• hellaririkolliseni

Miksi olen niin tyhmä, että olen siellä säilyttänyt. Kun ei kerta kaikkiaan mahdu tänne pikkukämppääni.

• hellaririkollisesi

Ja mitä ihmeen tärkeitä papereita sitä nyt niin paljon voisi olla. Nyt viimeksi kävin häkkikomerossa sukututkimuslaatikolla. En viitsinyt ruveta selvittämään, mitä on hävinnyt, mutta ihan määrästä näin, että on hävinnyt ja juuri siitä boxista, mistä piti vihkimispäivämäärä katsoa.

Toivottavasti paskiaisilla, jotka tämänkin tekivät, on edes ollut kivaa.

• hellaririkollisesi

Otin tässä esille kansantajuisen esimerkin. Vaino ulottuu kiusanteosta, jonka kohteeksi kuka tahansa voisi joutua keinoihin, joihin tarvitaan erikoisosamista suunniyeluun ,kehittyneitä laitteita ja organisaatio tueksi. Niistä on turha tälle palstalle kirjoitella.

• hellaririkollisesi

HELLARIT KOSTAA

Hellarit hakee aina jotakin, mitä voisi kostaa. Se voi han hyvin olla asiayhteydestä irrotettu lauseen pätkä, irrallaan voisi olla arvostelua.

Nyt ole käyttänyt opesta nimimerkkiä ryppynaama. Kyllä on naamani tuijoteltu lähietäisyydelta. Pitäisikö poliisille ilmoittaa etukäteen, että jos naamaani heitetään happoa, niin ne olleet asialla.

• hellaririkollisesi

Satuin menemään ulos, kamera taskussa kuten yleensä, juuri siihen aikaan kun läntinen taivaanranta oli punaisena jaana vaan punaisempana.

Ja minähän viiletin kameraa käyttäen ympäriinsä ja edestakaisin.

Olen ensimmäisestä kerrasta lähtientiennyt, että kyseessä on ehdollistus. On näköjään edelleen voimissaan.

Kameralla on rajoituksensa, se harmittaa.

• hellarsilpojasi

SIIS MINUT ON EHDOLLISTETTU OTTAMAAN KUVIA AURINGONLASKUSTA. Punainen on vahvin triggeri.

Vaaleanpunainenkin käy, keltaoranssi vaikea kameralleni, tulee helposti hämäräkuvaus päälle.

Paljon samantapaisia kuvia, jtka olen stten poistanut, mutta on erityisen kauniita ja myös hauskojakin kuvia.

Varmaan monet ovat tienneet, että toimin robottina. .-

• hellarimyrkyttäjäsi

Eilen illansuussa tulin katsoneeksi ikkunasta ulos. Taivaanrannalla oli kauniita pitkulaisia vaaleanpunaisia pilviä. Käännyn ympäro ja kuulin itseni sanovan:minä en tuollasista kuvia ota.

Oho! Parista musta ikkunasta kävin vielä vilkaisemassa: aiheutti oksetusta ylävatsassa. Vuorokauta aikaisemmin olisin hakenut kameran ja ainakin sihtaillut niitä pilviä.

Että miten tekevät tämän.

• BlendInTechnology
        hellarimyrkyttäjäsi kirjoitti:

Eilen illansuussa tulin katsoneeksi ikkunasta ulos. Taivaanrannalla oli kauniita pitkulaisia vaaleanpunaisia pilviä. Käännyn ympäro ja kuulin itseni sanovan:minä en tuollasista kuvia ota.

Oho! Parista musta ikkunasta kävin vielä vilkaisemassa: aiheutti oksetusta ylävatsassa. Vuorokauta aikaisemmin olisin hakenut kameran ja ainakin sihtaillut niitä pilviä.

Että miten tekevät tämän.

Voi siruilla tehdä vaikka sarjakuvamaailman. On tehty tuulta, sadetta, aaltoja, myrskyä puihin jne kaikilla aisteillla. Tällaisia kuvia osa "valituista" ottaa.
        https://www.instagram.com/sumisumi9014/

• helaririkollisesi

Niin, viime syksynä menin illan jo hämärtyessä vähän haukkaamaan happea. Naapurin äiti tuli ahden lapsen kanssa hiekkalaatikolle.

Auringonlaskua oli jäljellä enää vähän taivaanrannalla. Yht'äkkiä huomasin juoksevani pitkin pihaa edestakaisinkin. Yritin löytää sopivaa aukkopaikaa kuvn ottamiseen, on metsäinen rinne ja taloja.

Palasin sitten hiekkalaatikon luo. Sieltä se äiti edelleen seuraili minua. Selitin, että yritin kuvata auringonlaskua. Tilanne taivaalla muuttuu nopesti.Vaikka juoksin, en ehtinyt saada kuvia. Mutta tuleehan niitä uusia auringonlaskuja..

Huomasin kyllä, että minulle on tehty jotakin. On normaalisti juoksentele sillä tavoin. Seuraavina päivinä selvisi, että auringonlaskut värit laukaisevat tilanteen päälle.

• helarirobottisi

Aamuruskoa ja iltaruskoa 3- 4 kuukautta. Viilettämistä edestakaisin pihalla ja ympäriinsä harjulla ja tuijottamista taivaanrantoihin. Ja pakotettua kuvien ottamista.

• MysticalUnion

Yritin etsiä Kauno Mannosen kertomuksen Ruusuristin matkasta Genesaretin järvelle. Heillä oli pilvet muodostaneet raamatullisen kertomuksen, jonka olivat valokuvanneetkin. En löytäny tähän hätään.
        On ollu myös sellaisia kokemuksia, joissa on ollut täysin rauha ja ymmärrys, pystynyt ikäänkuin sulautumaan auringonlaskun hetkeen, ja koko maailmankaikkeuteen, johonkin tietoisuuteen kaiken takana. On ollut yhtä ympäristönsä kanssa ja pystynyt esimerkiksi muokkaamaan värejä taivaanrannassa mielellään. Tai sitten vain ollut niin yhteydessä itsenä ja kaiken ympäristönsä kanssa, että kaikki vai on menny Glow with a flowssa.

A rare and precious transcendental state, which has been called a "peak experience," a "religious experience," "divine transformation," a "state of Samadhi" and many other names in other cultures. It is a state of bliss, a participation mystique, a connectedness with both the interior and exterior universes.

• kyselijät

Jos löytäisit itsestäsi sirun, mitä tekisit sille?

• hellarimanipuloijasi

Tällä viestillä yritetään valkopestä paikalliset stalkerit, joila kylä lehdollistamiset sujuu.

• kyselijät

Ihan aito kysymys. Mitä jonkun toisen kannattaisi tehdä?

• levysoitin.päällä

Vaihda jo levyä herranjumala....

• sormihermot

Onko sinullakin pieniä pistemäisiä arpia esimerkiksi sormien tyvissä?

• hellariuhrisi

HYÖKKÄYS ON PARAS PUOLUSTUS, ajattelevat hellastalkkerit.

Ole kirjoitellut siitä, minkälaista on asua tässä talossa ja Riihmäelläkin. Kertonut ehdollistamisista Haeskelut 30 vuoden ajalta, ihmisiä, joita olen suututtanut. Nyt erillisessä ketjussa e-häirinnästäni.
      Jotta ihmiset tajuaisivat edes vähän, missä ovat mukana. -Lahkolaiset eivät pysty tajuamaan.

Sain halliutkselta huomautksen häiritsevästä elämästä ja aggressiivisesta lähetymisestä varsinkin lapsia kohtaan.

Ovat sellaisia tyypillisiä hellaristalkkerisyytöksiä jotka vaatisivat sivukaupalla vastinetta todisteluun, ettei sellaista ole tapahtunut.

Tykkään lapsista, suhtaudun heihin suojelevasti. En tuppaa heidänkään seuraansa. Jos vanhemmat ovat pelotelleet heidät minulla, niin johan pelästyvät pelkkää näkemista.

Tänä amuna äiti ja tyttö tuli hissistä ssääntulessani. Vetäydyin seinää vasten ja anoin pariinkiin kertaan, että menkää vaan rauhassa ohi.

Jonakin päivänä naapurin pikkutyttö pyllähti istualleen samala kun minä varovaisesti hipsuttelin liukkaalla. Sanoin: on jonkin verran liukasta.

Yhtenä pävänä sama pikkutytt laski peffallaan lumikasan päältä riemuissaan. Minä eiks olekin kiva, kun on lunta.

Ei tule muuta mieleen.

Hallituksen puheenjohtaja hyökkösi aggressiivisesti luekseni työtäen naamansa melkein kiinni. Lahdin karkuun.

Yritti uutta lähestymistä alkaen ystävälsellä ääänellä: hyvä, että tapasin sinut, ettet taas
      Yhden aivarin hillitsin häneltä.LUULE,sun muuta muka ystävällistä piruilua. Tällä kerrala päätin kuunnella kaiken. Oli rankkaa.
      Yhden raivonpuuskan hillitsin häneltä. Viimeisintä lähdin karkuun.

Joskus lähipäivnä än lähestyi minua todistajan kanssa. Alkoi hyökkäävästi pulputtaa.. Minä HUUSIN KOVAA:kirjallisesti Lähdin kova vauhtia pois. Kun lähti perään, hyvin jämäkällä äänella ilmoitin: pysy siellä, misä olet, Jos tulet sentinkään lähemmäksi, soitan heti poliisille

Minä en lähesty ketään, en tuppaa seuraan tai puhumaan. Joskus olen sanonut: onpas taas hieno ilma - Se jälkeen olen joutunut kuuleman sitä matkittuna lukuisat kerrat

Kaikkea, mitä puhun ruvetaan matkimaan.

Kyllä olisi kiva, jos saisin asua ja nukkua rauhassa Sitähän ei tässä vainossa suoda.

• Riksunvainottu

Miksiköhän olen käynyt ulkona?

- kun on tullut hyökkäysherätys klo 2.20 - 5.00 vaikka, on ollut turha jäädä sänkyyn, kun kokemuksesta tietää, ettei voi nukkua kolmeen tuntiin. Ja itseasiassakihinät, pistelyt ja srinät ovat kovilla, ettei oakalleen jääminen olisi edes mahdollista. Koska asunnossa on ollut häirintä päällä ja sirinäkin korvissa kovaa, olen lähtenyt pakoon ulos. Kylläsiin olen ovia avannut ja sulkenut.

Siten kun vähän valjenut, olen käynyt tarkisamassa ruokintapaikan

On ollut pimeää, pakkasta, paljon lunta ja lisää tullut vaakatasossa js sitten liukasta. Olen ollut jumissa kotona.Ja kotona on pidetty häirintä päälä, metalliset kauheat sirinät usein On ollut pakko paeta ulos, mutta ei siellä kauan ole tarjennut.

Aamuyöllä kun olen ollut hereiilä. , olen keitellty kahvit. Kun ei ole pää kädet toiminut,Kolinoital on tullut. Mutta kuka ja missä ne kuulee? IHAN MIELELLÄNI OLISIN NUKKUNUT.

Täällä keskustelupalstall ilmaisen tunteitani käyttämällä muutamaa kiro-ja haukkumasanaa, Ihan kärsineet inflaation. Puhuessa en niitä käytä ja missä ihmeessä muka olen puhunut???

Tässä on ollut nyt 3 henkilöä, jotka puhuneet minulle: tullut pulputusta täynnä provoa ja triggereitä. Yksi heistä sitkeästi yrittää jonkun ystävällisen sanan ohimennessään heittää.

Vakuutteluihin, ettei ole vaarallisia säteilyjä, en vastaa muuta kuin että olen ollut ja edelleen elektronisen häirinän kohteena, en tiedä, mistä tulee ja mitä on.

Otan yhteyttä viranomaisin. Ja ties kehen ja minne.

• yxesimerkkimummu

Taviksille vi kertoa, ettei noiden lahkolaisten voi keskustella. Ja min viel väheman, kun olen niin ehdollstuksia täynnä. Ja nämä tietävät triggereitä. Ja tietävät traumitisointeja,joita minulle ovat tehneet. Sellaisiin, kun tökkää, on kunnon provoa.

Minä en edes ymmärä, mitä puhuvat.

Täälä on yx mummu, joka auttoi minua nostamaan tavaroita roskalavalle v-2013. Sen jölkeen tervehdimme ystävällisesti. Josku pari sanaa. Saatoni ohimennen huudella: oletko mökille menossa tms.
        Sitten tämä ilmeisesti kiellettiin. Joskus syksyllä kysyin ohimennen, käytkö vielä mökillä. Hän tuli luokseni ja päästi sustaan piiitkän litanian, joka koostui Suomen Linnut ryhmän ulkoa opetelluista viesteistä.

• hellaririkollisesi

En ole kirjoittanut tänne, vaan peaepinkiin joitakin juttuja, mitä minulle on täällä asunnossani tehty viime kuukausina.

On estetty kirjoittamasta kynällä paperile. Kirjoitin muistiinpanoa yhdestä hässäkästä. Ehdin kirjoittaa muutaman lauseen, sitten minulta pantiin vintti pimeäksi. Kopsahdin tähän pöydälle, Seuravana päivänä päätin jatkaa. Otin paparin käteeni, piti katsoa, mitä jo olin kirjoittanut. Taas tuli niin paha häirintä, että siihen loppui. Menin makuhuoneeseen. Siellä saatoin lukea ja kirjoittaa.

Adlibtiksestä tuli kirjeenä yksi satukirja, pieni niden. Lueskelin, helppo lukea. Sitten stalkerit äkkäsivät, mitä luin.0 ,5 - 1 sivua vaivalloisesti tässä pöydälä lukea. Päätin kokeilla,voisinko lukea sohvalla istuen. Istuin sinne. Käsivarsiini ja käsiin aiheutettiin niin kovat kivut, etten pystynyt pitämään sitä pikku nidettä kädessäni.

Tässä pari esimerkkiä , kuinka tiukasti olen sadistien kynsissä. En kerro enempää, koska taviksilla ei ole mitään tietoa siitä miten tällaista tehdään.

Mutta voitte arvata, että on tukalaa kotona Nyt sitten ei saisi edes pistätyä ulkona, kun joutuu avaamaan ja sulkemaan oven.

• SkriivaaKuRiivaa

Blogisi kirjoitukset ovat hyvin miellyttvää luettavaa. Välittyy fiiis että niitä saat kirjoittaa suht hyvällä fiiliksellä. Kiitos niistä. Itsekin niitä saan lukea suhteellisen rauhassa verrattuna muuhun aikaan. Tulee hyvä fiilis.

• hellariuhrisi

HELLARI/STALKKEREIDEN PERUSTAKTIIKkA

Kun hellarstalkkeri on tehnyt pahaa A:lle ja A syyttää siitä, hellari heittäytyy viattomaksii uhriksi ja alka syyttää, että A tehnyt hänelle ko.pahaa.

Näinhän juuri ryppynaama pj.toimi. Lähestyi kolme kertaa minua aggessiivisesti. Jokakerta lähdin arkun, ensin heti. sitten lopuksi, sitten taas heti, jolloin todistajn kuulen huusin KIRJALLISESTI ja kun lähti perääni, jämäkästi uhkasin, että jos tulee sentkään lähemmäksi, soitan heti poliisille.

ONKOHAN TÄLLAINEN HENKILÖ SOPIVA PUHEENJOHTAJAKSI

• hellarikohteesi

Keskeytettiin viestin kirjoittaminen. Ei muuta kuin uusiksi.

Syksyllä illalla muutama poika tuli ikkunnai taakse, 1.kerros. Rullaluistelija/lautailivat sementtilaattojen päällä Sementtirappuja alas jalkakäytävälle ja toisen ikkunan alle.

Avasin ikkunan ja kerroin, kuinka kauhean metelin saavat aikaiseksi. Pitää lopettaa.. Muut pojat: juu, lopetetaan. Mutta yksi ylimielisesti pani vastaan. Myöhemminkin täta aggressiivista ylimielisyyttä ja ilmeilyä.
      Hän oli Salattujen elmien Severin näköinen ja Severin oikea sukunimi on Puhakka.. Voisiko ola sama tapaus.

Puhakka Hirvijärvellä, Puhalla joutsenlammella, Puhakka Rityn parkkipaikalla, Puhakka teki rikosilmoituksen

• hellarisyyttäjäsi

HELLARI/STALKKERIN PERUSTAKTIIKKA

Tapahtunut iroitetaan asiayhteydestään, myös ajallisesti.

Jos joku iskisi minua pihalla puukolla selkään ja huutaisin kivusta ja apua,minua syyttetäisiin pihalla huutamisesta, häiritsemisestä ja vaikka se olisi tapahtunut 10 v.sitten, se voisi olla syyttenä tässä huomautuksessa.

Kun kohde ehdollistetaan ja siten triggerillä laukaistaan ehdollinen reaktio, kohdetta syytetään reaktiosta.

Jos kohteelle aiheutetaan vaarallinen tilanne ja selviytäkseen hengissä siitä,häntä myöhemmin syytetään siitä, mitä joutui tekemään.

Kaikkea olen kokenut ja muutakin.

• valitettavasti

Isännöitsijöissä on paljon stalkkereita.

• voijessussentään

Ketä täälä on päivällä kotona? Töissä kai useimmat. Naapurin lapsetkin koulusaa ja kerhoissa, ei vaikuttasi äitikään olevan kotona.

Voi jeesus, häiritsenkö yläpuolen opea.

Tässä talvella oli sellainen kasi, että oli lunta paljon ja pakkasta ja vaakasuoran tuli lisää. Linnut olivat hädissään ja söivät todella paljon. Yhtä mittaa jouduin käymään ruokintapaikalla. Lintulaudan töyttöä. Pötköjä syötyjen tilalle. Ven huoneenlämpöisiä, kyllä kelpasi. Mustarastaiden tassi peitty lumeen. Piti kaivaa esiin ja pana pitkin päivää sinne sulia rusnoita. Rupesi tuntuman, etä liian vanva tähän hommaan. Ahkeroin kuitenkin.

Voihan sentään, opeko on häiriintynyt oven äänistä. En kyllä yhtään ehtinyt miettiä, miten oven suljen, kunhan hoidin ravintolaani.

• eläinsuojelija

Olisi ylläpito voinut pitää oikeinkirjoitusohjelman päällä Oli sentään kyse lintujen ruokinnasta talvella.

• apuakin

Onko sinulla siruja korvissa? Jos otat kuvan korvastasi ja korvan takaa, saatan pystyä kertomaan oletko sirutettu.

• hellarisilmienrepijäsi

Mitähän sääntöjen vastaista edellisessäviestissä oli. Oli varsin informatiivista muistelua siitä, minkä kaiken kohteeksi olen joutunut nin olohuoneen lattialla kuin makuuhuoneessa. Kerroin jopa,että hyökkyäksen kohteeksi jouduttani iltayöstä, olenkysynyr ,että tuliko seinän takaa vai muualta

Siinä sitä oli hyäkätty päähän, kurkkun, alapäähän äänekkäin tai tumman punaisin seurauksin

Silloin yhdeksän jälkeen , kun olin jo tunnin lojunut, syke oli yhdeksäsä kympissä ja on edelleen. Jos ei olisi häirintä päällä, olisi alle 50 ja nukkuisin.

Kyselin siinä viestissä, et mikä selittää lattian sähköisen pistelyn, jos ei ole häirintälaitetta. Ei voi jalkoja lattialla pitää.

Ja ovien paukuttelsta. En käy ulkona, en juurikaan keittokomeroa käytä, etä kukahan niitä ovia paukuttelee iltamyöhään.

jne, ihan tositarinoita kerroin.

• hellarisipilpojasi

Jesats, sain tunnin verran nukkua, sitten iskettin taas ja myös alapäähän täysillä. On kuin olisi hapoa heitetty, mutta ei tule tumman punaiseksi.

Oikein tuon huomautuksen sairaus sellkeästi näkyy, kuin jonkun hurmoksen aikana trallateltu. Olisiko Hellariystäväsi tehnyt.

• hellarisilmienrepijä

HALLITUKSEN HUOMAUTUSA on kopioituna tuolla taaempana,, kirjoitusvirheet minun.

Avasin uuden ketjun. Ei annettu kopioida sinne.

• valista.ja

Poistivat näköjään koko ketjun. Sen nimi oli elämää kerrostalossa,

On joku stalkkeri hommissa ylläpidossa.

• minäkömukaelän

Olen tässä ihmetellyt, ketä oikein häiritsen. Jos ope nuukkuu keittokomeroni yläpuolella, kannattaisi siirtyä ex-pj:n seinän taakse.Sinnehän ei ulko-ovikaan kuulu.

On tää kovaa,jos en ikkukämpässni saa edes keittokomerossa puuhailla.

• vastakaatoopet

Panin äsken roskan roskapussiin tiskipöydän alakaappiin ja kun suljin sen oven, kolahti. Panen sinne roskia monta kertaa päivässä.

Minkä takia nyt on monta kuukautta sekin häirinnyt.Ja niin, olen ollut kotona. Toukokun alusta syskuun puoliväliin asuntooni johdettiin savuja/käryjä klo 9.00 - 12.00 niin pahasti, että oli pakko olla pois. Tulin kotiin syömään, mutta usein lähdin ulkoilmaan senkin jälkeen.

Voisiko nyt herran jestas kapin vet ja muutkin vet äänineen olla normaaleja elämänääniä. Ainakin liittyvät normaaleihin toimintoihin.

En saatana vie täällä hullunlailla paukuttele tuntitolkulla ova häiritäkseni naapureita

MUTTA HUONEISTON SAVUSTAMINEN EI SITTEN OLEKAAN NAURIHÄIRINTÄÄ. MITÄ SANOO HALLITUS.

Kyllä tulee savut tästä talosta.

• smokethat

On tehty siruilla "savua" asuntoon, joka tuoksuu jollekin. Häviää välillä silmänräpäyksessä.
        Mitä voisin tehdä korvan takaa löytyneelle sirulle? Hyvin pientä teknologiaa,
        Tämän tapainen. Kuorittuna näkyy suurrenntusta kuvasta että on teknologiaa.

• sipilän_klaani
        smokethat kirjoitti:

On tehty siruilla "savua" asuntoon, joka tuoksuu jollekin. Häviää välillä silmänräpäyksessä.
        Mitä voisin tehdä korvan takaa löytyneelle sirulle? Hyvin pientä teknologiaa,
        Tämän tapainen. Kuorittuna näkyy suurrenntusta kuvasta että on teknologiaa.

Älä sitä mieti mitä korvan takaa löytyy. Olisit enemmänkin huolissasi mitä sieltä korvien välistä löytyy. Toivoton tapaushan olet, otan osaa.

• smokethat
        sipilän_klaani kirjoitti:

Älä sitä mieti mitä korvan takaa löytyy. Olisit enemmänkin huolissasi mitä sieltä korvien välistä löytyy. Toivoton tapaushan olet, otan osaa.

Miksi en mietti kun tämmöisiä löytyy samoista kohdista joissa niitä epäilinkin olevan.
        https://ibb.co/vdrxS7r
        http://luonto.pp.fi/public_html/kuvia/k3-helmi_800.jpg
        http://luonto.pp.fi/public_html/kuvia/k3-helmi_800.jpg

Muistakin on mitä vaikea yksin irrottaa. Kun ymmärsin ne, on käyty vaihtamassa vaikemmin irrotettaviin.

• hellarisavustus

Minun huushollini savuja sai tuulettaa klo12 jälkeen puoli tuntia. Vähitellen hävisivät ristivedolla. Nurkkapaikoista viiimeksi.
        Eivät tulleet eivätkä hävinneet yht'äkkiä.

• sipilän_klaani

• smokethat

desifiouduista arvista kaivettuja.

• smokethat

• hellaririkollisesi

Eräs vertainen tutki asiaa. Vastaavanlainen, joka oli hallituksen varoitus( ei huomautus),mutTa ilman syytTämistä ovien paukuttelusta, ON MENNUT OIKEUDESSA LÄPI KUNNIANLOUKAUKSENA.

Että hellaristalkkerit ovat melkein kopioineet omansa jostakin, vaikka sairasmielisyys varmaan on omaa

• hellarikädenkatkaisija

SE HALLITUKSEN HUOMAUTUS ON KOPIOITUNA TUOLLA AIEMMIN.

Hallitus on tietenkin Asunto-.OY Uramonmöki

täällä harjunpäällä

• mitennytkäy

Tuolta on poistettu hallituksen jäsenten nimet.

Sitten kun kirjoitin viestin,että on poistettu, en saanut sitä viestiä lähetettyä.

• Riksunvainottu

Lukaisin viestejä. Kyllä on niin paljon kirjoitusvitheitä, ettei onnistu minulta. Kyllä on ylläpito niitä tehnyt.

Onkotarkoitus uskotella.etten ole uskotavassa tilassa kirjoittanut noita.
      Edelleen olen samaa mieltä.

• jotakintuleetilalle

Muuten, pystyn painamaan huoneiston oven kiinni. Onkohan minulla käsi parantunut. -Kirjoittaminen ei suju kuin keskisormella.

Aamulla ihan rauhassa havainnoin auingonnousun. Ei tarvinnut ruveta juoksentelemaan kamera kädessä ja ottaa kuvia. Sekin pakkoneuroosi hävinnyt.

• valista.ja

Muutama päivä sitten jouduin ohittamaan ahtaassa paikassa yhden mummun Sanoin mm.olevani vihainen. Mummu alkoi hekotella (tyyliin sehän on tarkoituskin), kun olet kauhean vihainen, se vie kaikki voimat, et jaksa tehdä muuta.

Stalkkauksen periaatteisiin kuuluu järjestä hoidettavia asioita, pulmia ym. jotka sitovat ajatukset ja vievät ajan niin, ettei voi tehdä sellaista, jota itse haluaisi.

• hellarihirviösi

Pystyisin kyllä jossakin määrin esittämään sen huomautuksen sairaan kaavan, mutta en tee sitä,etteivät kaikenlaiset ilkimykset rupea matkimaan.

Samasta syystä en kertonut tarkemmin, miten Aulangon joutsenia rääkättiin. Etten olisi tehnyt eläinrääkkäyksen oppikirjaa.

Ihmettelin vaan, etta stalktaanko joutsenia ja eläinrääkätänkö minua.

• Riksunvainottu

Peaepinkissä yksi vertaisasiantuntija sanoin, etä kyllä ne yrittää häätää sinua. Ovien paukuttelu on tekosyy. Todellinen syy on säteily.

• kauankidutettu

V. 2001 kesällä, jolloin vaino oli ihan täysillä päällä, kesällä jouduin menemään poliisilaitokselle apua pyytämään useamman kerran.

Esim. kerran menin tankkaamaan. Siihen tuli miehiä estämään tankkauksen ja uhkailemaan asetta näyttäen. Poliisiauto saattoi minut kotiin. Kaikenlaista ihan konkreettista tapahtui

Silti, kun kerroin poliisille ihan ihmeissäni, että minua uhattiin sellaisella, että suljetaan laitokseen, ehdollistetaan pahemmin kuin sirkuseläin, viedään oma tahto kokonaan. Järjestetään näytöksiä, joihin ihmiset voivat tulla katsomaan ja sitten minulla teetetään temppuja siitä vaan niks naks.
      Johan tämä semmoista rupeaa olemaan
      Tässä sitä olen juossut kameran kanssa aamu- ja iltaruskojen perässä, ruvennut huutamaan kurkkusuorana Fenster- mitä ne vei -triggerin avulla, sun muuta, mitä en normaalisti tekisi.

• sininen.laser

Jäänyt pois:poliisi ei uskonut tähän laitos/sirkuseläinjuttuun, vaan ehdotti päivystävälle lääkärille menoa.

• saisipanukkuatarpeeksi

Hups, sain aikaseksi vastineen huomautkseen. Kiellän kaiken, mistä syytetään. Ja ryhdyn toimenpiteisiin.

• Riksunvainottu

Tuolla toisessa ketjussa hellariystäväsi uhkailee, täytyy kai yrittää kirjoittaa, kun vielä
      voi.

Ote siitä vastineesta:

Asun hellareiden hallussa olevassa taloyhtiössä. Jo se, että asun lahkolaisten keskellä, on pulma. Se, että hellarit avoimesti stalkkaavat, vainoavat minua, on jo tragedia.

(Ei ole vastineessa: minun täytyy yittää erotella jkv mikä aivopestyjen laumasielujen manipuloidussa tilassa olevaa käyttäytymistä ja mikä varsinaista stalkkaamista. Menevät päällekäin ja paha tarkoitus monemmilla. -Elävät lahkokuplassa ja kaikki hyvä on siellä sisällä ja kaikki ulkopuolella oleva on pahaa. Sis minäkin olen paha ja minulle saa vapaasti tehdä mitä vaan.)

• Riksunvainottu

ote huomautuksesta:
      Lisäksi aggessiivinen lähestymistapa ja kielenkäyttö etenkin talossa asuvis lapsia kohtan on pantu merkille.
      ote vastineesta:
      Johan on mustamaalausta. "Kaikki" tietää pitkältä ajalta, että tykkään lapsista ja suhtaudun heihin suojelevasti.
      Jos lapsi on peloteltu minulla, tietenkin pelästyy jo nähdessään.

Taloyhtiössä asuvat lapset kuuluvat lahkoon, ainakin enimmäkseen. Olen pahoillani siitä, mitä heille tehdään Kun en voi asialle mitään., pysyn kaukana. Ei kuulu minulle.

EN OLE KOSKAAN OLLUT AGGRESSIIVINEN YHDELLEKÄÄN LAPSELLE ENKÄ PUHUNUT RUMASTI.

• Riksunvainottu

EN LUULE, ETTÄ TALOSSA OLISI IONISOIVAA SÄTEILYÄ TUOTTAVIA LAITTEITA.

Olen ollut pitkään elektronisen häirinnän kohde ja olen edelleen.

• Riksunvainottu

Jassoo, taas on poistettu.

EN OLE KOSKAAN OLLUT AGGRESSIIVINEN KENEKÄÄN LAPSELLE. JOS NIIN VÄITTÄÄ, VALEHTELEE, MUSTAMAALAA. PIDÄN SITÄ KUNNIANLOUKAUKSENA.

• LASTENSUURIYSTÄVÄ

PYYDÄMME, ETTÄ JATKOSSA OTATTE HUOMIOON MYÖS NAAPURINNE.

Siis naapurit, mitä kaikkea ovtaan minulle tehneet

SADISTINEN HUUMORI ON TUON PORUKAN HUUMORIN LAJI.

• lastensuuriystävä

Aina vaan on parantunut oven sulkeminen. Eilen vielä se oli 2-osainen juttu, nyt menee kerralla kiinni kun kevyesti työntä.

Ja sisäpuoltakin sain vedettyä kiinni ihan noin vai.

Johan siitä oli vuosikausia iloa naapureiile, jotka huomioivat minua. Kun kuulemma on niin kiva seurata, kun yritän selvityä.

• Riksunvainottu

Sain pari kertaa keralla kevyesti kiinni. Sen jälkeen muuttui taas 2-osaiseksi. Ensin melkein kiinni, sitten vielä työnnettävä erikseen.

Että semmoinen mielisairaus.

• M1.Lähete

Pakkohoito on näköjään vain ajankysymys kohta.

• terkutkokoomukselleko

Poliisito vat sentään jkv .kiinnostuneita saamaan pedofiilirinkejä kiinni. Mutta kovin hiljaisuudessa sen tekevät. Ei nimiä, ei kerrota onko tullut tuomioita. - Matujen ringit Oulusa on sitten eri asia.

Minun vainossnai suurta osaa näyttelevät gerofiillringit = nummon sadistisesta kiduttamisesta kiksejä saavat.

• paska.virkakunta

sininen.laser kommentoi:
      "Jäänyt pois:poliisi ei uskonut tähän laitos/sirkuseläinjuttuun, vaan ehdotti päivystävälle lääkärille menoa."

Mielenterveyslaissa on pykälä 30, jonka mukaan:
      Tavatessaan henkilön, joka todennäköisesti voidaan määrätä hoitoon hänen tahdostaan riippumatta, tai saatuaan tietää tällaisesta henkilöstä, poliisin on ilmoitettava asiasta terveyskeskukseen. Erittäin kiireellisessä tapauksessa poliisi on velvollinen toimittamaan hänet heti terveyskeskukseen tutkittavaksi.

Poliisi on tulkinnut ja tulkitsee ehkä joskus vieläkin tätä pykälää sillä tavalla että jos se tapaa henkilön, jonka tietää olleen psykiatrisessa hoidossa, sen pitää kiikuttaa hänet sinne takaisin, samoin jos tällainen henkilö jopa julkeaa tehdä jopa rikosilmoituksen jostakin ei-hoidossa olleesta, riippumatta siitä, onko tämä ei-hoidossa-ollut seinähullu vai vain hullu. Samalla perusteella se on kieltäytynyt minua auttamasta häirintätapauksessa ensimmäisen kerran jo viisitoista vuotta sitten. Sen jälkeen olin ollut psykiatrisessa pakkohoidossa kolme eri kertaa, yhteensä puolitoista vuotta, kerrottuani eri paikoissa minulle tapahtuvasta häirinnästä ja tehtyäni useita rikosilmoituksia, ennenkuin ensimmäinen psykiatri alkoi aivan vain pikkiriikkisen ajatella ja totesi että eihän rikosilmoituksen tekeminen itse asiassa taida ollakaan sairausoire ja päästi minut pois. Sen jälkeen kaksi psykiaria on vielä ollut eri mieltä hänen kanssaan ja pakkohoitanut ja pakkolääkinnyt minua. Nyt odotan vain milloin alkavat maksaa minulle korvauksia laittomista vapaudenriistoista ja lääkkeilläkidutuksista, siitä kertyy aika pitkä penni, jos ja kun alkavat ehkä joskus toimia oikeudenmukaisesti ja oikein, taivaaseen pääsystä heillä tuskin on sittenkään toivoa.

Sisäministeriö on sittemmin kyllä ohjeistanut poliiseja siitä mitä heidän tehtäviinsä oikeasti kuuluu, mutta ei näytä silti menevän kaikille kaaliin. En tiedä miten on sosiaali ja terveysministeriön laita ja onko se yrittänyt saada psykiatreja ymmärtämään tai ymmärtäneekö itsekään. Tosin ilmoitti minulle puhelimise, että kysymyksessä on epäasiallinen hoito. Välitin tiedon PPSHP:n psykiatreille, mitä eivät katsoneet tarpeelliseksi ottaa huomioon. Pohjois-Suomen aluehallintoviraston lääkäri ja lakimies olivat ainakin vielä kuukausi sitten sitä mieltä, että PPSHP on toiminut ihan oikein. Oli käyttänyt asiantuntijana PPSHP:n päätökset tehnyttä ylilääkäriä tai hänen alaistaan. Ei heitä taida haitata esteellisyydet tai muutkaan kun ei asia heitä itseään koske. Katsoivat lisäksi että oli ihan oikein että eivät antaneet minulle lausuntoa siitä että vapaudenriistot eivät vaikuta kykyyni ajaa autoa, koska olin lähtenyt sieltä omavaltaisesti kesken "hoidon". Siis aluehallintovirastotkin on alistettu valvomaan että gang stalking-uhrien sanavapaus ja muut heille laillisesti kuuluvat oikeudet varmasti riistetään ajokortteja myöten. PERKELE - koskahan NE maksavat minulle siitä mitä tekevät, muuten heitä ei taida edes kiinostaa jos ei ala tulla taloudellisia seuraamuksia. Samaa tekevät hallinto-oikeudet. Jos olisi vain yksi järkevä virkamies joka osaisi tehdä kerralla oikean päätöksen niin tätä älyvapaiden tai mielisairaiden virkamiesten armeijaa ei tarvitsisi ylläpitää, mutta kun ei ole. Ehkä heitä on vain yksinkertaisesti liikaa ja kaikki apinoivat toisiaan uhraamatta hetkeäkään ajattelulle ja/tai lain lukemiselle, vaikka minä mahdollisimman selkeästi yritän vinkata mistä se kannattaisi aloittaa.

Tätä on Suomi tänä päivänä, ihmisoikeusrikoksia tehtailevien virkamiesten ja muiden ihmisoikeus- ja muita rikoksia tehtailevien stalkkereiden hallitsema maa.

• gerofilirinki

Kyllä tämäkin kovasti trollin tekeleelle vaikuttaa.

Olisiko tämän pedoifiilirinki/ gerofilirinki saanut aikan tarpeen tukkia ketju.

• vanhamumu

Sinä "MIES", kuulutko gerofiilirinkiini.

• lastenystävä

Mitähän sääntöjen vastaista on siinä, että oikaisen hellareiden väärän käsityksen.

Menisikö läpi: pikkutytöjen PUNAISET RIMPSU-UIKKARIT EIVÄT OLE MINULLE FETISSI.

jos poistetaan, kirjoitan muistelmat asiasta

• väärätulkinta

Mikähän totuus tuolta yläpuolelta on poistettu.

Olisiko se, että aamulla radiosta kuulun, mitä kauheaa eräälle pikku tytölle oli tapahtunut.Kun sitten menin Aulangon kylpylään ja näin altaassa 2 pikku tyttöä, mieli herkistyi ja jouduin pidättelemään itkua.

• teemunaattori.tosijaan

hoidon tarpeessa selvästi tosijaan tosijaaan

• hengissäolenainakin

OLEN PARANTUNUT.

Mitään vainoa ei ole koskaan ollut.mitään vainoa ei ole koskan ollut

Lahkolaiset ovat hirveän kilttejä ihmisiä ,eivät tekisi pahaa kärpäsellekään. Ei tietenkään, rakastavet eläimiäkin.

• riksunvainottu

Pääsen taivaaseen Pyhä Pietari kertoi. Ei sirise, ei värise. Eedenin puhdas puutarha, ihana hiljaisuus. Sinnehän jäitte mulkut.

• valistaj.a

Siis hengissä olen, se pitää paikkansa.

Muu on sitten vastapuolen hömpötystä.

• Oulun.rääkätty
        valistaj.a kirjoitti:

Siis hengissä olen, se pitää paikkansa.

Muu on sitten vastapuolen hömpötystä.

Tervetuloa takaisin elävien kirjoihin! Ehdin jo säikähtää, ja syyllistyä siitä, että kirjoitin ketjuusi pitkän purkauksen. En ole stalkkeri vaan Oulussa rääkätty . Joka sana on totta, mutta ei sinun kirjoittamaasi, minkä todistan.

Yhtiösi hallituksen puheenjohtaja vaikuttaa olevan selvästi harhainen ja hoidon tarpeessa, tai sitten hän antaa tahallaan harhaanjohtavasti ymmärtää, että yhtiö olisi oikeasti tehnyt tutkimuksia siitä, kohdistuuko asuntoosi sähkömagneettista häirintää, käyttäen ilmaisusa ilmaisua "vaarallista säteilyä". Se on vähän kiikun kaakun, kuka todistaa ettei vahva mikroaaltosäteily tai ultra- ja infraääni ole vaarallista kun sitä tarpeeksi kauan tehdään? Tuskin hän ainakaan. Valvottaminen ainakin on sitä, tiedän omasta kokemuksesta. Kun on riittävän väsynyt, ei jaksa herätä vaihtamaan paikkaa, vaikka jotain säteilyä tai sähkövirtaa pukataan selkärankaan koko ajan. Sitten kun lopulta on valveilla, ei saa unta muutamaan tuntiin, ja juuri kun on nukahtamaisillaan, isketään uudelleen. Tätä ne tekevät minulle.

Vastuuton ja puolueellinen siis. Monta yhtä vastaan, tyypillistä stalkkeritoimintaa. Poliisin pitäisi toimia. Asia kuuluu sille, olivat tekijät sitten hellareita tai mitä tahansa.

• eläinsuojelija

Olen ollut elävien kirjoissa koko ajan. Mutta kova on asetelma.

Viime tiistaina sairastuin somaattiiisesti ja siitä vielä vähän voimattomuuta ja tarvista ottaa varovasti.

Alkuun yksineläjännä rauha kiinnostaa.

Kiitos vaan, kun kirjoitit.

• terkutouluun

Kas kummaan, kun on taas tekstiäni sotkettu. Kukahan siellä ylläpidossa on.
        Alkuun on oikea sana ja ilmaus yksineläjänä myös. Mutta asiasisältö poistettu. Että turhapa sitä on uudestaan kirjoittaa.

Eiköhän ole huomiseen mennessä tämäkin yhtä hömpämpömppää

• Oulun.rääkätty
        terkutouluun kirjoitti:

Kas kummaan, kun on taas tekstiäni sotkettu. Kukahan siellä ylläpidossa on.
        Alkuun on oikea sana ja ilmaus yksineläjänä myös. Mutta asiasisältö poistettu. Että turhapa sitä on uudestaan kirjoittaa.

Eiköhän ole huomiseen mennessä tämäkin yhtä hömpämpömppää

Ei ole niin paha kuin ehkä kuvittelet. Asiasisältökin tulee varmaan esiin, jos ei muualta niin rivien välistä, Kumma ettei poliisi regoi. Taitavat olla niin sekopäitä sielläkin että miettivät, kenenkä kimppuun pitäisi käydä, uhrien vai rikoksentekijöiden, eivätkä osaa päättää. Eivät täällä Oulussa ainakaan stalkkeripoliisit näytä sitä osaavan erottaa. Maanantaina oli taas auto 104 niiden tavanomaisella reitillä torinrannasta kävelytietä pitkin, edelleen suojatietä Torikadun yli ja jatkoi Rotuaarille. Käytteli varmaan tiedusteluvaltuuksiaan rikoksen uhrin olipaikan selvittämiseen, "näyttäytyäkseen", niinkuin K.Korhonen Kalevan jutussa sanoi. Ja siitä niille vielä maksetaan palkkaa, saapa nähdä kuinka kauan.

Hyvä kun olet taas kirjoittelemassa. Ja hyvä kun minäkin saan täällä välillä mieltäni purkaa, vaikka olenkin reviirilläsi.

• sanoilla.syyllistetään

Puhuvat mielellään "positiivisesta uskonnonvapaudesta". Niin että vapaus uskonnoista on sitten negatiivista sellaista, vai mitä?

• tullista.tullut

Minä olen myös alkanut tässä vähän miettiä että kuinkahan paljon ns. L-posiitiivisuus vaikuttaa taustalla siihen, että ihan pimeitä asioita ja ihmisten perusoikeuksien loukkauksia tapahtuu. . Kaikkia ei voi mitenkään lainsäädännöllä selittää, vaikka laki joissain tarkasti rajatuissa tapauksissa poikkeamia salliikin. Vasta nyt, puolen vuosisataa täällä pohjoisessa asuttuani, olen joutunut pohtimaan sitäkin asiaa. Aikaisemmin en ole missään sitä kohdannut negatiivisessa yhteydessä, joskaan en erityisemmin missään positiivisessakaan.

• entäslastenkodit

Psykiatrinimkliseeselitys sille, miksi lääkkeitä käytetään.

Ennen oli seinähulluja: hulluja, jotka kahlittiin seinään. Nunnan varmaan kävivät paljon juttelemassa heille. Ei apua. Siis todistettiin, ettei puhe auta. Lääkkeet auttaa.

Tekisi vain mieli epäillä nunnien juttelemiasi. Kun muistaa, mitä kaikkea katoliset papit ja munkitkin nille ja nunnatkin ovat koulupojille tehneet. eiköhän nille seinään kahlituille ole tehrty samoja lajeja.

• lääkkeet.sairastuttavat

• ei-pelkkää-puhetta

Kun kerran vuosikausia kidutettu. Viranomaiset ei puutu. Kansa seuraa paineita ja nauraa.

Minun pitänee taistella pakkouskontoa kohtapuolin POLTTOPULLOIN.

MISSÄ TEIDÄN JEESUS KUN KIRKOT PALAA?

Lasten raiskaajat ja mondeo uuh nussitaan silmiä harittavii.

EI JEESUS. SILTI PAKOTETAAN USKONTOA.

No minäpä reagoin ja alan polttamaan kirkkoja. Spreijaan seinään lasten raiskaajat.

• HENGISSÄVIELÄ

Entinen riksun vainottu, nykyään psykiatrin määräyksestä riksun skitso, EI OLE KIRJOITTANUT YLLÄOLEVAA.

• en.ole.asperger
        HENGISSÄVIELÄ kirjoitti:

Entinen riksun vainottu, nykyään psykiatrin määräyksestä riksun skitso, EI OLE KIRJOITTANUT YLLÄOLEVAA.

Minulle ehdotteli diagnoosiksi aspergeria. Ajattelin että ei paha, mutta sitten tarkistin mitä se tarkoittaa. Ei sovi minuun. Minullahan ei ole muulloin yleensä ollut kommunikaatio-ongelmia. Mietin miksi se ehdotti. Minhän yritin vain saada sitä toimimaan lain mukaan, niinkuin yritin saada sen huonoimman yhdistyksen toiminnanjohtajaakin. Turhaan. Kumpikin oli sitä mieltä että laki ei koske heitä. Sehän se on se kaikkein tyypillisin psykopaatin tunnusmerkki! Ehkä minä siitä näkökulmasta vaikutinkin aspergerilta. Sitä voisi kai melkein toisaalta pitää kehuna. Että silleen.

• en.ole.asperger
        en.ole.asperger kirjoitti:

Minulle ehdotteli diagnoosiksi aspergeria. Ajattelin että ei paha, mutta sitten tarkistin mitä se tarkoittaa. Ei sovi minuun. Minullahan ei ole muulloin yleensä ollut kommunikaatio-ongelmia. Mietin miksi se ehdotti. Minhän yritin vain saada sitä toimimaan lain mukaan, niinkuin yritin saada sen huonoimman yhdistyksen toiminnanjohtajaakin. Turhaan. Kumpikin oli sitä mieltä että laki ei koske heitä. Sehän se on se kaikkein tyypillisin psykopaatin tunnusmerkki! Ehkä minä siitä näkökulmasta vaikutinkin aspergerilta. Sitä voisi kai melkein toisaalta pitää kehuna. Että silleen.

Toisaalta, kun muistelen, niin sillä kertaa ei ollut kysymys laeista, vaan siitä, että olen herkkä hajuille ja äänille, mistä syystä minua on helppo niillä häiritä, mistä yläkertapsyko varmaankin suuresti nauttii. Olen aina ollut herkkä vähän kaikelle, myös lääkkeille. Siitä ehkä nauttivat taas nämä sairaalapsykot. Mutta olen herkkä myös epäselville säännöille, kuten sille että yhdistys ei toimi niinkuin yhdistyksen pitäisi vaan niinkuin joku nuorten työntekijöiden omista tarpeista lähtevä iäkkäämpien pakkosopeuttamislaitos. Tai että sairaala ei toimi niinkuin sairaala vaan niinkuin vääränlaisista kokemuksista ja mielipiteistä rankaiseva kidutuslaitos. Siksi myös traumatisoidun sellaisesta kohtelusta herkästi ja pitkäksi aikaa, niinkuin nytkin on käynyt. Olen siis aika normaali ihminen, mikä voi psykopaatille olla vaikea tajuta.

• en.ole.asperger

Toisaalta, kun muistelen, niin sillä kertaa ei ollut kysymys laeista, vaan siitä, että olen herkkä hajuille ja äänille, mistä syystä minua on helppo niillä häiritä, mistä yläkertapsyko varmaankin suuresti nauttii. Olen aina ollut herkkä vähän kaikelle, myös lääkkeille. Siitä ehkä nauttivat taas nämä sairaalapsykot. Mutta olen herkkä myös epäselville säännöille, kuten sille että yhdistys ei toimi niinkuin yhdistyksen pitäisi vaan niinkuin joku nuorten työntekijöiden omista tarpeista lähtevä iäkkäämpien pakkosopeuttamislaitos. Tai että sairaala ei toimi niinkuin sairaala vaan niinkuin vääränlaisista kokemuksista ja mielipiteistä rankaiseva kidutuslaitos. Siksi myös traumatisoidun sellaisesta kohtelusta herkästi ja pitkäksi aikaa, niinkuin nytkin on käynyt. Olen siis aika normaali ihminen, mikä voi psykopaatille olla vaikea tajuta.

Eikä pelkästään sopeuttamis- vaan kontrollointi-. Oli ankara työntekijälähtöinen kontrollointi, ei siis kohdistunut työntekijöihin, kuten pitäisi, että heidät saataisiin tekemään oikeita, lainmukaisia töitä, vaan laittomasti jäsenistöön ja vierailijoihin. Sairas ja sairastuttava paikka, josta onneksi pääsin pois. Minä luulen että siellä leivottiin stalkkereita, toimintatavat olivat sellaiset. Joku saattoi pitää sitä normaalina, varsinkin jos eksyi liian syvälle niiden palkitsemissysteemeihin, ilmiantojärjestelmiin, mustamaalailuihin, kyttäämisiin. Omituisia rangaistuksia keksittyjen juttujen perusteella. Hoitamattomilla oli siellä valta-asema. Luulen että siellä luotiin hoidettuihin kohdistuvan gang stalkingin mallit, aikana jolloin ei ehkä kukaan vielä sitä nimitystä tuntenut.

On myös mahdollista että se on ollut tekijänä siinä prosessissa, missä viime vuosisadan lopulla humaanistunut psykiatrinen hoito osittain palasi uudelleen lähtökuoppiinsa.

• en.ole.asperger

Eikä pelkästään sopeuttamis- vaan kontrollointi-. Oli ankara työntekijälähtöinen kontrollointi, ei siis kohdistunut työntekijöihin, kuten pitäisi, että heidät saataisiin tekemään oikeita, lainmukaisia töitä, vaan laittomasti jäsenistöön ja vierailijoihin. Sairas ja sairastuttava paikka, josta onneksi pääsin pois. Minä luulen että siellä leivottiin stalkkereita, toimintatavat olivat sellaiset. Joku saattoi pitää sitä normaalina, varsinkin jos eksyi liian syvälle niiden palkitsemissysteemeihin, ilmiantojärjestelmiin, mustamaalailuihin, kyttäämisiin. Omituisia rangaistuksia keksittyjen juttujen perusteella. Hoitamattomilla oli siellä valta-asema. Luulen että siellä luotiin hoidettuihin kohdistuvan gang stalkingin mallit, aikana jolloin ei ehkä kukaan vielä sitä nimitystä tuntenut.

On myös mahdollista että se on ollut tekijänä siinä prosessissa, missä viime vuosisadan lopulla humaanistunut psykiatrinen hoito osittain palasi uudelleen lähtökuoppiinsa.

Kysymys ei tietenkään ollut pois pääsemisestä, koska kysymyksessä oli yhdistys, ei sairaala. Lähtemällä suojelin jäljellä olevaa mielenterveyttäni ja pystyin toipumaan niistä traumoista, en kuitenkaan aivan täysin. Muistot palaavat vielä joissain tilanteissa.

• riksunvainottu

Nää gangstalkkerit on hyppineet niskan päällä jo sen verran kauan että ihmettelen vain sitä eikö niistä nanokameroista lopu patterit milloinkaan.

• riksunskitso

Yleistä mielenterveydestä- palstalle on nostettu keskusteluun hyviä ketjuja. Niiden. jotka ovat olleet aiheen kanssa tekemisissä, kannattaisi käydä lukemassa. - Ja niitähän Riksussakin on.

• riksunskitso

Esim. Voiko psykiatrisen järjestelmän kyseenalaistaa?

Kauanko kestää toipua pakkohoidosta.

Mille psykiatrille et enää menisi.

• linnutteitärakastsn

Kiitos kaikille teille vertaisille, jotka kirjoititte tännen.

Minä olen nyt väsynyt ja pää täynnä asioita, joita järjestelen. Nyt kun tässä kevättä pukkaa ja peipponen ja viherpeippo eilen pitivät konserttia niin, ettäsain sinä ihan vieressä seistä kuuntelemassa, niin mneivät listassa maailmanparannusaiheiden ohi.

• bird.lover

TULI TAKATALVI, APUA!!!

Antakaa meille syötävää, vaikkapa siemenseosta ja rouhittua pähkinää.

Laulamme sitten juhannukseen asti. Ja teemme jälkeläisiä.

Birsdlifen seurantojen mukaan TALVIRUOKINTA ON LISÄNNYT LAJIEN JA LINTUJEN MÄÄRÄÄ.

• NARC

""Because you cannot be at home many days without the pain killers, because the harassment will be done with all the power.""

Onko tämä totta? Tekevätkö tätä? Kivut sinulta voidaan poistaa sekunnin murto-osissa. Ovatko sinulle tämmöisiä? Pakottavat syömään haitallisisa kipulääkkeitä? Pitävät kipua niin kauan?
      Ei kuulosta kunnialliselta ritarikunnalta. Eräs porukka tulee mieleen.

• IntoTheLight

No toivotaan parasta. Ehkä jokin tarkoitus, esimerkiksi säänöllinen liikunta tms. Jos olen oikein käsittänyt, muuten menee ainakin ajoittain paremmin. Kirjakin olisi jo melkein valmiina jne. Ehkä muutakin.
      https://youtu.be/1IPiwPURaXw

• melkoinenmielikuvitus

On noi tekstit aika pilvee näinkin trenditietoselle hipsterille.

• terveisiä.riksuun
    • tätä.tarvinnut

Kannattaa myös katsoa areenasta arkkipiispa Tapio Luoman haastattelu lauantain ykkösaamussa. Hyvää asiaa, vaikka ei anonyymien keskustelupalstoje arvoa tunnustakaan. Ei ehkä ole vain kunnolla tutustunut näihin ja näiden merkitykseen varsinkin meille huono-osaisille.

• AstroTheosophy

"Seuraavana päivänä levisi tieto, että Jeesus oli tulossa Jerusalemiin. Ihmiset, joita oli saapunut juhlille suurin joukoin, ottivat palmunoksia ja menivät häntä vastaan huutaen:
      -- Hoosianna! Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimessä, Israelin kuningas!" (Joh.12:12-13)

Palmunoksa on feenikslinnun symboli. Yhteys feenikslintuun näkyy mm. taatelipalmun latinankielisessä nimessä: Phoenix.

Feenikslinnun alkuperä on egyptiläisessä Bennu-linnussa. Myyteissä tuhkasta uudelleen ja uudelleen syntyvä feenikslintu on vertauskuva syntyvälle auringolle.

Nimi arkadialaiset (Arcadians) on Muinaisten viisaiden itsestään käyttämä nimi. Maailmalla monet käyttivät heistä toista nimeä Fenians, (feeniläiset). Nimi liittyy muinaisirlantilaiseen jumaltarustoon, jossa nimet Fenia ja Finn toistuvat usein.

Nimen Fenians toisesta muodosta, Fenicians, syntyi meille tutumpi nimi Phoenicians, foinikialaiset. Välimeren alueella asunut Foinikialainen kansa oli kotoisin Irlannista. Irlantilaisten juurien vaikutus näkyy foinikialaisten pääkaupungin nimen etymologiassa. Tyre on versio nimestä Tara, joka oli muinaisten irlantilaisten pyhä pääkaupunki.

Foinikialaisille merenkulkijoille Venus oli pyhä taivaankappale, jota käytettiin apuna navigoinnissa. Venuksen ympärille syntyi foinikialaisesta vaikutuksesta voimakas kultti, jossa palvottiin hedelmällisyyden ja seksuaalisuuden jumalatarta, joka tunnettiin muun muassa nimillä Venus, Aphrodite, Ishtar ja Astarte.

• maksajukka

Jaa Jukka alotti taas maksan tulehduttamisen. Viimeksi nousi kahdessa viikossa maksa-arvot yli 10 kertaisiksi ja silmät oli keltaiset. Silloin suurensi maksan ja taas alle sekunnissa palutti normaaliksi. Nyt tökkii alle neliösenttimetrin alueelle. Oli sitäkin viimeksin. Haluaako nähdä tekeekö pelkästään tämä maksatulehduksen? Idiootti oot Jukka jos luulet että jos pidät tunteja päivässä tulehdusta jossakin kohdassa, se ei muka aiheuttaisi tulehdusta pidemmäksikin aikaa. Imuunireaktiosta ja tulehduksesta aktivoidut hepaattiiset stellate solut kyllä aiheuttavat tulehdusta ja tuottavat fibroosia koko elämänsä ajan. Kirroossiako olet aiheuttamassa? Mikä vittu sua vaivaa? Tulehdutat ihmisen maksaa! Hoida oma maksas kuntoon, mee hoitoon, älä riko terveellistä elämää elävien maksaa! Tuskin ihminen voi muuttua keltaiseksi montaa kertaa ilman pysyviä vaurioita! Ootko kateellinen jos joku pystyy elämään terveellistä elämää? Anna ihmisten elää hyvää elämää! Vittuun nyt jo sieltä narsistipsykoosista!

• haiseeko

Häistä sinäkin Kyyläri vittu.

• haisuutan.loyhkaa

Tuleppa vielä niitä urkujas soittelemaan. Et osaa edes soittaa. Ja mistä sä sen hevimiehenkin sait selville.

• sairastuttajajukka

Miks teet terveellisestä elämästä mahdotonta? Onko oma lehmä ojassa?

• Anonyymi

Taas Jukka alotti maksan tulehduttamisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas Jukka alotti maksan tulehduttamisen.

Ainiin. Tähän Jukka kertoi syynkin. Ajoin pyörätiellä liian lähellä autotietä. Oli siinä toki nurmikaistalekin välissä.

• Anonyymi

Jos sairauden hoito-ohjeissa korostetaan levon ja hyvän unen tärkeyttä, pitää Jukka edelleen neljän tunnin yöunilla. Miinus tietenkin kaikki turhanpäiväset lässytykset mihin meneekin helposti tunti-pari.
      Deprivaatiojukka

• Anonyymi

Hienoja kuvia otat. Auttavatko havainnoimaan lintuja jne?

• Anonyymi

Deprivaatiojukka ei anna nukkuu ku on niin vitun tärkeetä brassailemaan kuin pystyy runkkailemaan joittenki jengiläisten lapsia kun ne ei tajua sen siruja. Sit lässyttää poliisijuttua.

• Anonyymi

Täällä jossain on käyty keskustelua esimerkiksi gang stalking -rikollisuuden uhriksi joutumisesta ja toisaalta ns. uhriutumisesta. Tässä linkissä on on hyvä analyysi siitä mikä niiden ero on:

https://yle.fi/uutiset/3-10429263

• Anonyymi

Ei tossa sitä eroa kerrottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tossa sitä eroa kerrottu.

Kyllä kerrottiin, kappaleen Uhreja ja uhreutujia lopussa, näin:

"Keskusteluja on käyty uskonnollisista ennakkoluuloista ja uhrin asemasta, identiteetistä ja uhriutumisesta. Reima Välimäki muistuttaa, että on aitoja vainojen uhreja, joita pitää auttaa ja kunnioittaa, mutta myös uhriutumista. Ne pitää pystyä erottamaan toisistaan, sekä historiassa että nykypäivässä.

Välimäki nostaa esimerkiksi poliitikon, jonka taloudellisia väärinkäytöksiä toimittajat penkovat ja joka on esillä mediassa.

– Poliitikko saattaa sanoa olevansa noitavainon uhri. Sillä hän tarkoittaa, että häntä vainotaan syyttä suotta, vaikka hän on viaton. Tosiasiassa kyse saattaa olla täysin arkisista, kokonaan vailla aatteellista painoarvoa olevista asioista, joista suuren yleisön kuuluukin tietää."

Gang stalkingista siinä ei puhuttu, mutta minun mielestäni se koskee myös sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kerrottiin, kappaleen Uhreja ja uhreutujia lopussa, näin:

"Keskusteluja on käyty uskonnollisista ennakkoluuloista ja uhrin asemasta, identiteetistä ja uhriutumisesta. Reima Välimäki muistuttaa, että on aitoja vainojen uhreja, joita pitää auttaa ja kunnioittaa, mutta myös uhriutumista. Ne pitää pystyä erottamaan toisistaan, sekä historiassa että nykypäivässä.

Välimäki nostaa esimerkiksi poliitikon, jonka taloudellisia väärinkäytöksiä toimittajat penkovat ja joka on esillä mediassa.

– Poliitikko saattaa sanoa olevansa noitavainon uhri. Sillä hän tarkoittaa, että häntä vainotaan syyttä suotta, vaikka hän on viaton. Tosiasiassa kyse saattaa olla täysin arkisista, kokonaan vailla aatteellista painoarvoa olevista asioista, joista suuren yleisön kuuluukin tietää."

Gang stalkingista siinä ei puhuttu, mutta minun mielestäni se koskee myös sitä.

Eli siis gang stalking -uhrit ovat aitoja uhreja, eivät uhrautujia. Eivät voi vakuttaa siihe mitä heille tehdään, jos poliisi ei ala toimia perustus- ja yhdenvertaisuuslain mukaisesti ja kuunnella heitä. Näin on.

• Anonyymi

ONKO RIKSUN VAINOTTU NAINEN MURHATTU? USKONNOLLINEN MURHAKO?

• Anonyymi

EI OLE MURHATTU.

Tälle palstalle kirjoittelu tuli tiensä päähän.

Ei minua vaiennettu ole. Käytän muita vaikuttamiskeinoja.

Tietokoneessani on ainakin yksi vakoiluohjelma, joka kertoo kaiken, mitä koneella teen. Stalkkerit saavat siepattua itselleen kaiken, mitä kirjoitan. Eli voin lähettää viestejä heille, jos haluan, kirjoittamalla vaikka peacepinkiin tai kirjoitusohjelmaan.

• Anonyymi

Hyvä kuulla. Luultavasti sama täällä. Onneksi myös hyviä stalkkereita näyttää jo olevan liikkeellä. On hyvä että he saavat tiedon.

• Anonyymi

Munkaan deprivaatiojukka ei anna nukkua. Luulee ettei aiheuta muuta kuin puolikuolleisuuden ulkonäköä nukkua alle 3h/vrk yli vuoden.

• Anonyymi

Jukka aloitti taas maksan tulehduttamisen. On varmaan kännissä tms. ja sen takia pitää mun maksaa tulehduttaa.

• Anonyymi

Heräsin eilen pistojälki toisessa kyynärtaipeessa ja patti toisessa kyynärtaipeessa. Nyt Jukka lässyttää kuinka on tappamassa minua. Ohjaa johonkin onnettomuuteen tms. Poliisista puhuu paljon.

• Anonyymi

Jukka tulehduttaa taas maksaa. Sanoo että yrittää tehdä syöpää maksaan. Poliisia pelkää.

• Anonyymi

Jukka sanoi että minulla on syöpämuutoksia muutamaan paikkaan kropassa. Silti pitää siruja päällä.

• Anonyymi

Pitääpä lukea tämäkin ketju, että tajuaa, mistä pitää päästä eroon.

• Anonyymi

Tästä tosiaan on poistettu 80 viestiä. Minulla on parin kuukauden ajalta kopio alkuperäisestä ketjusta. Ajattelin vertailla sitä ja tätä siivottua versiota, mutta en jaksa. Ketjun loppupuolta en ymmärrä, muut ovat sinne kirjoitelleet.

• Anonyymi

Joskus maaliskuun alussa 2019 ensihoitajat tulivat ovelleni ja kysyivät lähdenkä heidän mukanaan terveyskeskukseen, jos en, poliisipartio on nurkan takana. Sairaala aikana en kirjoittanut tähän ketjuun. -Koko alkutalvi oli pahaa rasittamista öin ja päivin. Tiesin, että yritetään saada sairaalakuntoon, Kauhean väsynyt olin. - On siinä vähän ollut kontrolli heikoilla ja aikaisemmat tapahtumat pulpahdelleet mieleen, mutta seonnut en.
        Joskus huhtikuun alussa jäin viikon lomalle. Sinä aikana avasin mielenterveyspalstalla ketjun: Psykiatrisella osastolla rikotaan perustuslakia. Psykiatrin nimen panin siihen.

• Anonyymi

Olen pyytänyt vastuussa olevaa tahoa eli linkkien laittajaa poistamaan linkit.

Ketjusta on poistettu 107 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1006
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      298
      893
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe