Asiat ei etene mutta tästäkin selvitään

PaljonSain

On ollut hiljaiseloa lapseni puolelta jo tovin. Tuleeko tähän näkyviin jotakin uutta?
Mitä saat auki tähän? Joskus kuitenkin tuntuu siltä että olisi parempi pitää tuota välimatkaa koska kaikki ei ole miltä näyttää? (toivon että näet/ymmärrät tämän)

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaaja

      Miksi lapsesi ei pidä yhteyttä sinuun?

    • OutoaUtelua

      Ei aito näkijä kysy täällä tuollaisia: miksi lapsesi ei pidä yhteyttä sinuun? Ei kai kukaan ala täällä selittämään asioitaan. Aito näkijä kyllä näkee missä mennään. Syytkin että näin. Näkeehän ne muutkin asiat kysymättä. Tämä oli sinulle vastaaja.

    • vastaaja

      Mikä sitten on aito kysyjä joka ei pilaile vastaajan kanssa tai ole vailla vain sellaisia vastauksia joita haluaa kuulla?
      Sellainen joka palaa kerta kerran jälkeen tivaamaan samaan asiaan vastusta kysymykseen jonka varsin hyvin itse sisimmässään tietää. Jumittaa kuin autonrengas jumissa pyörien tyhjää ja paikallaan vaikka matka jatkuisi muuten mukavasti . Pitäisikö vastaajan päätellä ja säveltää mikä vastaus lähinnä miellyttäisi kysyjää joka ei halua katsoa sisimpäänsä ja myöntää missä mennään.
      Niin paljon jää sillä aikaa ihmisiltä kokematta kun tivataan jääräpäisesti samaan probleemaan ratkaisua vaikka ratkaisu on aika ja sen toisen ihmisen taskussa.
      Tämä sinulle edellinen kommentoija.

    • vastaaja

      Ympäripyöreistä kysymyksistä muka "oikea näkijä" saa selvän jos on "oikea näkijä".
      Kissanviikset se ei mene niin.
      Mitä epämääräisempi kysymys tyyliin , mies sinisessä puserossa otanko sen tarjouksen vai lämpeneekö punaraitapaitaisen tunteet meren takana tyttäreni tuttavaan...
      sitä epämääräisempi on vastaus.
      Vaaditaan hiukan liikaa vastaajilta kun ei vaivauduta sen vertaa että kysytään asiallisia kysymyksiä ja sitten länkytetään kuinka ei ole "oikeita" näkijöitä kun ei arvaa puolesta sanasta mitä mää täällä netissä aivopieraisen.
      Miksi te yleensä vaivaudutte tänne palstalle kysymään kun ette vaivaudu panostamaan kysmyksiin ja keskittymään? Sen voi tehdä niin ettei paljasta mitään radikaalia tai intiimiä itsestään kunhan vain valitsee sanansa oikein ja ennen kaikkea on vilpitön ja fiksu.

    • PaljonSain

      Jokainen voisi aloittaa oman letkan missä arvostella. Miksi edes vaivautua lukemaan jos ei kerran mielytä minun tekemä kysymys. Siispä voisi olla sillälailla fiksu.

      • ilmeisestieitajuta

        Ymmärsitkö yhtään mitään mitä tuo vastaaja yritti sanoa varsin perusteellisessa viestissään?


    • PaljonSain

      Hän voi vastata kenelle näkee. Hän voi siirtyä seuraavaan kysyjään. Kiitos tämä oli tässä:)

    • justjustjoopajoo

      Jos on "oikea näkijä" niin näkee kyllä ilman kysymystäkin!
      Ja osaa vastata vaikka olisi pelkkä nimimerkki eikä kysmystä ollenkaan, joo.

    • Oikeinvastattuhäneltä

      Hän voi vastata kenelle näkee. Hän voi siirtyä seuraavaan kysyjään. Kiitos tämä oli tässä:)

    • mamaniki

      Outoa on jos lapset eivät pitele yhteyttä-syy löytynee kysyjässä itsessään,tuskin muuten olisi etäinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe