Millä mielellä nainen vuoteen 2019 ?
Vuosikin vahtuu pian
6
<50
Vastaukset
Toiveekkaana. Jos tummat pilvet väistyisivät.
- pillviverho
Sitten on pimpero paljaana 🤔
- SeNainenMiettiiElämää
Uskon, että elämä kantaa haasteista huolimatta. Unelmat tekee elämästä elämän.
Uskon, että tuleva vuosi muuttaa elämää parempaan suuntaan riippumatta siitä haluaako hän olla osa muutosta vai ei. On myös muita juttuja ja ihmisiä, jotka vaikuttaa asiaan.
Olen kuin tienhaarassa, jossa suuntia on useita. En vaan vielä tiedä mitkä suunnat on kulkukelpoisia ja käytettävissä. Elämä näyttää. - N42
Kiirettä luvassa. Kokopäivätyö ja yliopisto-opinnot edessä. Huoli siitä, miten oma jaksaminen riittää ja kuinka suoriudun opinnoistani.
Haluaisin myös huolehtia enemmän omasta jaksamisesta ja hyvinvoinnista, joten säännölliselle kuntoilullekin täytyy luoda aikaa.
Jotenkin odottava fiilis, en tosin tiedä mitä odotan. Ehkä jotain muutoksen kaipuuta ilmassa... Positiivisin mielin kuitenkin, kuten aina :) - Suomenturvallisuusnyt
Kun on kohdannut turvattomuutta, niin olen huolissani omaisteni turvallisuudesta.
Pelko on viisasta, se on varautumista pahalle.
Toivon, että Suomen turvallisuustilanne saadaan samalle tasolle kuin ennen vuotta 2015.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99622
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574