Millä mielellä nainen vuoteen 2019 ?
Vuosikin vahtuu pian
6
<50
Vastaukset
Toiveekkaana. Jos tummat pilvet väistyisivät.
- pillviverho
Sitten on pimpero paljaana 🤔
- SeNainenMiettiiElämää
Uskon, että elämä kantaa haasteista huolimatta. Unelmat tekee elämästä elämän.
Uskon, että tuleva vuosi muuttaa elämää parempaan suuntaan riippumatta siitä haluaako hän olla osa muutosta vai ei. On myös muita juttuja ja ihmisiä, jotka vaikuttaa asiaan.
Olen kuin tienhaarassa, jossa suuntia on useita. En vaan vielä tiedä mitkä suunnat on kulkukelpoisia ja käytettävissä. Elämä näyttää. - N42
Kiirettä luvassa. Kokopäivätyö ja yliopisto-opinnot edessä. Huoli siitä, miten oma jaksaminen riittää ja kuinka suoriudun opinnoistani.
Haluaisin myös huolehtia enemmän omasta jaksamisesta ja hyvinvoinnista, joten säännölliselle kuntoilullekin täytyy luoda aikaa.
Jotenkin odottava fiilis, en tosin tiedä mitä odotan. Ehkä jotain muutoksen kaipuuta ilmassa... Positiivisin mielin kuitenkin, kuten aina :) - Suomenturvallisuusnyt
Kun on kohdannut turvattomuutta, niin olen huolissani omaisteni turvallisuudesta.
Pelko on viisasta, se on varautumista pahalle.
Toivon, että Suomen turvallisuustilanne saadaan samalle tasolle kuin ennen vuotta 2015.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163515Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983301Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793104Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362919Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582408Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m452344- 502135
- 942034
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181929