Naiselle hyvää PÄIVÄÄ!
Sunnuntai PÄIVÄÄ
4
112
Vastaukset
- Naispallero
Kyllä nyt kuuluu kun kovaa sanotaan! 😄
Mukavaa päivää sinulle mies! 🤗 Iltaa Kuokka!
No, nyt nappasi hymypoika, vaikka hali puuttuukin. Ellukin on muilla mailla, eikä ennätä kirjoitella, joten tämä vaaleaverikkö yrittää parhaansa mukaan seurata palstaa ja kirjoitella jotakin kuulumisia sinulle. Telkkarissa mielenkiintoisia ohjelmia tänä iltana, joten maltan istahtaa loppuillaksi. Mukavaa iltaa ja hyvää yötä sinulle!- toivottelee
Hyväää ILTAAAAAAA!!!! Kuokalle C=
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...iltaa...💫🌠
Univaje kiusaa...
Joku tykkäs viime yönä et ruvetaan pelaa..
Siin kolmen neljän aikaa..
Ja voi hemmetti..nukuin niin hyvin..
Mulle se on yö..
Komento nukkumaan...mut mitä se auttoi mun unet meni...
No olo on kuin viikon ryypänneellä...
Mut muuten menee...
Työstä käy....
Toiset nauttii...Aurinkoo..☀️☀️☀️☀️🌠💫💫💫🌠
Hyvää yötä nuku hyvin..et jaksat huomen...
Tsau beibi..oo...häpi...🎆💫🌠🐇🐰💌
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760