Sain myytyä Suzukini

nihili

No niin, tässä ilmoittautuu ex-suzukisti. Sain vaihdettua suzuki sx4 autoni toiseen merkkiin ja nyt on alla kunnon Opel :)

Hyvää Opelissa on nimenomaan ohjaus. Tämä kulkee hyvin ja ei tarvitse jatkuvasti paimentaa kuten piti SX4sta.

https://www.nettiauto.com/suzuki/sx4/9834858

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viturallaan

      Uuppeli mokkakikkeli oli huono ajaa, ei mennyt suoraan hetkeäkään, samanlainen kuin susuki vitura.

      • Ikkrekta

        "Uuppeli mokkakikkeli oli huono ajaa, ei mennyt suoraan hetkeäkään, samanlainen kuin susuki vitura. "

        unohdit lisätä loppuun "EI JATKOON"


    • ex-suzukisti.myös

      Vajaat kolme vuotta sitten sain vaihdettua oman suzukin pois toiseen merkkiin. Olin tyytyväinen että se ylipäätään kelpuutettiin vaihdossa ja sain jotain rahaakin siitä. Huokaisin helpotuksesta ja olo keveni. Siinä oli mulla kaksi susukia, ensimmäinen ja viimeinen.

      • MaailmanTärkeinAsia

        No kiitosta vaan, kun kerroit tämän maailman tärkeimmän asian koko maailman luettavaksi. Toivottavasti saat nyt yöunesi nukuttua.

        Ps.En aja, enkä omista Suzukia.


    • Henttonen

      Katohan olet sitten mennyt myymään minun autoni. Itse kyllä vaihdoin sen uudempaan automaatti suznaan .miten onnistuit kerro muillekin ????

    • Ostettu

      Mahdottoman kokoiset umpiot laitettu sukisukiin, mahtaa olla Toyotan koneella ?

    • Nipponkippon

      Onnea.
      Kaikki autot on vanhoina opeleita

    • juzuki

      Minullakin on ollut Opel aiemmin. Oli se aika hyvä ajaa ja jousitus oli erinomainen. Mutta yleinen kestävyys oli heikko. Vikoja alkoi tulla sadantuhannen jälkeen aivan riittävästi. Monet osat oli tehty aika halvalla. Ehkä nyt on laatu parempi kuka tietää

      • Atkerkki2

        Opel on PALJON PAREMPI AJAA kuin suzuki. Näitä autoja ei voi edes verrata toisiinsa. Toimen on Saksalainen, toinen ei.


      • juzuki

        tuo on aika subjektiivinen näkemys. Minusta asia taas on toisinpäin.

        Opelilla en lähtisi paksuun lumihankeen tai huonolle metsätielle, Vitarala kyllä ja olen sen lukemattomia kertoja tehnyt ilman ongelmia. SX4-stä en tiedä mutta Vitara on toiminut erinomaisesti ilman mitään pulmia tai heikkouksia.


    • kjlsdksdjfjsdkjdsl

      Minulla oli aiemmin Suzuki Wagon R. Vaihdoin sen Opel Agilaan ja se oli kuin toinen auto, ajettavuus ja ohjattavuus ihan eri planeetalta!

      • Atkerkki2

        Trolli. Sama auto.


    • Otaooppeli

      Ooppeli ei ole hyvä. Ooppeli oli hyvä 1930-1985 välisenä aikana.
      Ehkä taasen 2016 lähtien.
      Muuten se on ollut ihan ongelmien pesä.

      • mikä.ooppeli.ratkaisi

        Mihinkähän ooppelin malliin rajaat nuo hyvät ja huonot kun 1985 ei tainnut mikään Opel malli vaihtua radikaalisti, 1984 tuli E-Kadett, Corsa oli esitelty 1982, Ascona vuodelta 1981 ja Vectra tuli vasta 1988. Rekordista taisi tulla Omega vuonna 1986.


      • Otaooppeli

        Kaikkiin malleihin, vanha ei muista enää niin tarkasti. Ooppelin laatu heikkeni 80- luvun lopun jälkeen, se on kaikille selvää. Ei vectrakaan laatupeli ollut.

        Mutta Manta oli nätti, early manta.


    • kflsjfdklfkdljdl

      Tutkimusten mukaan suzukikauppa on hidastunut, näyttelyissä käy vähemmän porukkaa ja ihmiset epäröivät miettivät suzukien ostoa entistä pidempään. Pankkien suzukilainoituskin on kiristynyt, lainojen takaisinmaksuaika on pidentynyt ja ihmisten maksukyky alentunut. Uusien Suzukien rakennuslupa-anomukset puuttuvat jopa kokonaan! Suzukienvälittäjillä kilpailu kiristyy vähenevistä asiakkaista.

      • De-Facto

        .
        .
        .
        .
        .

        Suzukien myyntimäärät 1-12/2017 1111kpl
        Suzukien myyntimäärät 1-12/2018 1381kpl

        Kokonaismyyntimäärä on kasvanut Suzukilla 24,3%

        Lähde: Autoalan tiedotuskeskus


        Kysyttävää?
        .
        .
        .
        .
        .


    • näinonmarjat

      Muusta en tiedä mutta kyllä susuki opelin voittaa...Ynpyrä ja nuoli. siitä alkaa huoli.

      • melkoinenvitsiniekka

        Eli Volvo. Oooppelissa on ympyrä ja salama. KVG


    • Liinileeni

      Olet sitten lunastanut taivaspaikan itsellesi; kärsinyt täällä jo tuplasti, ensin SX4:n puikoissa. sitten Opelin!
      Itsekin kärsin tuon ensinmainitun ohjauksesta kolme vuotta, 40 000km ja kolme takuukorjausta, sitten panin vaihtoon korealaiseen. Enkä katunut sitä vaihtoa koskaan.
      Vaikka tosin sekin vaihtui juuri takaisin toiseen japanin timanttiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe