Tyttöjen raiskaajat lepäilevät Haukiputaalla putkakonteissa.Yrittivät paeta ikkunan kautta.
Pitäkäähän vanhemmat huolta tytöistä. Jos nuo riiviöt pääsevät karkaamaan, niin niillä varmaan jo patti otsassa, kun eivät ole päässeet jakamaan "palaa rakkautta"
Haukipudas rikastunut
11
424
Vastaukset 11
- ennenkaikkioliparemmin
Haukipudas on menettänyt maineensa ja nykyään kylällä asuu vain kasa lampaita.
Vievät varmaan salaa ruokaakin näille raiskaajille.- Isänimaa
Oikeassa olet. Onhan kylä vanhojen vasemmistolaisten asuttama. Sitä samaa mantraa hokevat "täällä on tilaa ja meillä on unelma". Arhinmäkikin mesosi, että Suomi kuuluu kaikille!
- PskaArhinmäki
Isänimaa kirjoitti:
Oikeassa olet. Onhan kylä vanhojen vasemmistolaisten asuttama. Sitä samaa mantraa hokevat "täällä on tilaa ja meillä on unelma". Arhinmäkikin mesosi, että Suomi kuuluu kaikille!
Menis Arhinmäki itse pyllistämään sitten niille ja jakamaan palveluksiaan!
- SunkätesHerravoimakkaan
Voisko kirkkokuoro mennä laulamaan virsiä kopin vierelle ja kirkkoherra lukemaan Raamatusta säkeitä.
Ei olisi niin yksinäistä tuolla poloisella.- ÄänestäPS
Tähän on tultu!
Herätkää suomalaiset veronmaksajat ja äkkiä!
Muistakaa äänestää oikein seuraavissa vaaleissa! PS, jotta saadaan Suomi takaisin!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/480ccb97-b0af-4b63-9b5f-d162fda28d90
Ei hyvä heilu kohta Suomenmaalle!
- Lyhyt_kysymys
Onkos Haukiputaalla näitä puupääpersuja paljonkin?
- persupena
toivottavasti tarpeeksi että Suomen tilanne saadaan käännettyä
- ÄÄNESTÄNVIHREITÄ
Toivottavasti saadaan lisää pakolaisia!
- Kenenlapsi
Voi kele! Yksi raiskari 2000v syntynyt on "haukiputaalainen" matu.
- TaunoKennedy
Harmittaa että nämä kaverit on nyt poissa työelämästä! Hankala tilanne varmaan työnantajalle, kun yht`äkkiä menettää työntekijöitä, mistä saa uusia äkkiä.
- Anonyymi
Näinkö on asia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053060Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71953- 42827
- 69766
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43569Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit50541Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80475Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k25470Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82461