naisella on vielä okei ?
Millainen ylipaino
18
62
Vastaukset
- Eienempää
100g.
- Yöks
Ei mitään pömppöö kumpua vatsan alle!
- Pläräxki
Jos naidessa kaljamahat lätsyy eikä pippeli yllä masujen tieltä maaliin, niin nainen on liian pullukka
Kurvii pitää olla mutta oikeassa kohdassa!- Eikiitosenskertalaisel
Taitamaton kaveri oot 🤣
- Tiedätmitätarkoitan
Tai sulla on liian lyhyt 🤔
- Ei_stondaa
Komppaan! Keskivartalon muistuttaessa rantapalloa
- kukaaneilöydä
Sinne meni! yli 40 nauhoittavaa kameraa.
- Myhverö
En seuraa tulevan vaimoni kiloja. Hän on semmoinen kuin on. Rakastan aina. Jos kohoaa niin sitten lihoaa. Pyöreys voi tehdä söpömmäksikin. No pyrin pitämään hänen terveydestä huolta. Harrastettaisiin varmaan liikuntaa yhdessä ainakin.
- einstein1
On mahdotonta rakastaa aina, ihmisellä on aloitus ja loppupiste, ei aina.
- Myhverö
einstein1 kirjoitti:
On mahdotonta rakastaa aina, ihmisellä on aloitus ja loppupiste, ei aina.
Et usko kuoleman jälkeiseen elämään. Minä uskon. Rakkaus muuttaa toki muotoaan. Kolmiulotteisuus, kolme alkeishiukkasta, kolme materian olomuotoa, PI = 3.14.... Isä, Poika ja Pyhä henki. Sattumaa vaan sulle kaikki. Jokin ikuinen on olemassa. Se on ihmeellisempää kuin me itse.
- kaikkiovat
liikaa. Nainen on aina lihava.
- onkomahdollistase
Tämän yhden paskiaisen voisi lähettää vaikka punaiselle planeetalle synnyttämään itsensä kaltaisia juntteja. Hänelle vanhalla soittimelle!
- hänjatkaavaan
Sinäpä se melkoinen saastakasa olet, mene sinne kompostiisi, muiden roskien sekaan. Siellä sua tarvitaan.
Ei ole ylipainorajaa, koska eri tytöillä on erilainen luusto, joka vaatii ympärilleen eri määrän pehmeätä. Kaikkiaan sanoisin, että minua miellyttäisivät hiukan pulskemmat tytöt kuin tämänhetkinen todellisuus. Luut eivät saa törröttää.
- kylrahaaon
Jos hänellä on rahaa ostella joka päivä uusi tietokone niin lihotaan vaan 😂😂😂vittu minkä värinene.hevone
- saanenollakohtelias
Ei ylipainoisia naisia ole olemassakaan, on vain toiset vähän lyhyitä painoonsa nähden.
- naisennäkökulma
Jokainen nainen määrittelee ihan itse sen, mikä hänelle on sopivaa ja mikä liikaa, koska jokainen kantaa kilonsa viime kädessä itse. Jokainen tekee myös päätöksen laihduttamisen suhteen itse. Toki BMI voi antaa viitteitä siitä, mikä on terveellistä ja mikä ei. Luin joskus jostain tutkimuksesta, että tyytyväisimpiä itseensä on naiset, joiden BMI on n. 23. Luulen, että moni ylipainoinen mies tai nainen haluaisi olla normaalipainoinen. Ihan ymmärrettävää. Ei se ihmisarvon mittari kuitenkaan ole, vaikka ulkonäkökeskeisyyttä tässä maailmassa niin kovin painotetaankin. Ei ole väärin pitää huolta itsestään; se on jopa suotavaa. Ylipainolla voi olla ja usein onkin vaikutusta itsetuntoon ja itsevarmuuteen, jaksamiseen ja fyysiseen terveyteen ylipäätään. Jos mies vaatii naiselta tiettyjä mittoja, hänen on myös itsensä täytettävä ne. Älä pyydä sitä, mitä et itse voi antaa. Voihan sitä laihduttaa yhdessäkin. ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406