naisesta? Mekko vai housut naiselle?
Tykkäätkö meikittömästä
15
<50
Vastaukset
- ihansama_
Meikkaa jos haluaa, mutta ei ole pakko. Ja vaatteita voi pitää mielensä mukaan, kunhan niitä on ainakin ihmisten ilmoilla.
- säärtä
Mekko. Sääret on kivaa katseltavaa.
- Ni_hyvä_o
Kunhan ei meikkipelle minarissa ja horobuuzeis
- Myhverö
Tulevan vaimoni ei tarvitse meikata. Saa meikata jos tykkää. Tykkään kummin vaan. Saa käyttää mekkoja ja housuja.
- Sellainenolisihyvä
Meikitön ja housuton saa täältä pisteet.
- näinseelämämenee
Mitä se enää auttaa kun kohta kumpaakaan ei voi enää tehdä.
- Sellainenolisihyvä
näinseelämämenee kirjoitti:
Mitä se enää auttaa kun kohta kumpaakaan ei voi enää tehdä.
Ai mitä kumpaakaan? Meikit jättää hyllyyn ja laittaa hameen päälle. Aika helpolta kuulostaa vaikka miehenä neuvonkin.
- otaopiksitästä
Sellainenolisihyvä kirjoitti:
Ai mitä kumpaakaan? Meikit jättää hyllyyn ja laittaa hameen päälle. Aika helpolta kuulostaa vaikka miehenä neuvonkin.
Parempi ettet sinä sekaannu kenenkään meikkailuihin tai vaatetuksiin millään tavalla. Sinulla ei ole tietoa miten kukin tykkää itseään meikata tai haluaako edes, puhumattakaan pukeutumisesta. Peilit on sitä varten, että sieltä katsotaan sitä ihan omaan kokonaisuutta.
- Sellainenolisihyvä
otaopiksitästä kirjoitti:
Parempi ettet sinä sekaannu kenenkään meikkailuihin tai vaatetuksiin millään tavalla. Sinulla ei ole tietoa miten kukin tykkää itseään meikata tai haluaako edes, puhumattakaan pukeutumisesta. Peilit on sitä varten, että sieltä katsotaan sitä ihan omaan kokonaisuutta.
Vastasin tuohon alkuperäiseen kysymykseen, että mistä pidät.
- asiatonoleskelu
Sellainenolisihyvä kirjoitti:
Vastasin tuohon alkuperäiseen kysymykseen, että mistä pidät.
Niin ja pitäisi sinunkin tajuta se tosiasia, ettei tuollaista kysymystä voi edes esittää, niin miksi siihen edes vastaat?
- tämätiedetään
otaopiksitästä kirjoitti:
Parempi ettet sinä sekaannu kenenkään meikkailuihin tai vaatetuksiin millään tavalla. Sinulla ei ole tietoa miten kukin tykkää itseään meikata tai haluaako edes, puhumattakaan pukeutumisesta. Peilit on sitä varten, että sieltä katsotaan sitä ihan omaan kokonaisuutta.
tykkäät kireistä pipoista, myönnä pois
- kdfkfbdk
tämätiedetään kirjoitti:
tykkäät kireistä pipoista, myönnä pois
Sinä taidat tykätä luumäen eemilistä 😂
Kaunein tyttö on ilman meikkiä, nätisti kammattuna, sievässä puserossa ja kotioloissa lyhyessä hameessa tai ilman ja ilman alushousuja ja sheivattuna.
- einstein1
kaunis on kaunis
ruma on ruma...
capische ?
1 varma asia = ihmisten tyhmyys. -einstein - farkmies
Pikku sipaisu meikkiä piristää! Ei pakollinen. Tykö istuvat housut tai vastaavat vermeet ehostavat sporttista olemustasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427