Tykkäätkö meikittömästä

Kallup_ky

naisesta? Mekko vai housut naiselle?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihansama_

      Meikkaa jos haluaa, mutta ei ole pakko. Ja vaatteita voi pitää mielensä mukaan, kunhan niitä on ainakin ihmisten ilmoilla.

    • säärtä

      Mekko. Sääret on kivaa katseltavaa.

    • Ni_hyvä_o

      Kunhan ei meikkipelle minarissa ja horobuuzeis

    • Myhverö

      Tulevan vaimoni ei tarvitse meikata. Saa meikata jos tykkää. Tykkään kummin vaan. Saa käyttää mekkoja ja housuja.

    • Sellainenolisihyvä

      Meikitön ja housuton saa täältä pisteet.

      • näinseelämämenee

        Mitä se enää auttaa kun kohta kumpaakaan ei voi enää tehdä.


      • Sellainenolisihyvä
        näinseelämämenee kirjoitti:

        Mitä se enää auttaa kun kohta kumpaakaan ei voi enää tehdä.

        Ai mitä kumpaakaan? Meikit jättää hyllyyn ja laittaa hameen päälle. Aika helpolta kuulostaa vaikka miehenä neuvonkin.


      • otaopiksitästä
        Sellainenolisihyvä kirjoitti:

        Ai mitä kumpaakaan? Meikit jättää hyllyyn ja laittaa hameen päälle. Aika helpolta kuulostaa vaikka miehenä neuvonkin.

        Parempi ettet sinä sekaannu kenenkään meikkailuihin tai vaatetuksiin millään tavalla. Sinulla ei ole tietoa miten kukin tykkää itseään meikata tai haluaako edes, puhumattakaan pukeutumisesta. Peilit on sitä varten, että sieltä katsotaan sitä ihan omaan kokonaisuutta.


      • Sellainenolisihyvä
        otaopiksitästä kirjoitti:

        Parempi ettet sinä sekaannu kenenkään meikkailuihin tai vaatetuksiin millään tavalla. Sinulla ei ole tietoa miten kukin tykkää itseään meikata tai haluaako edes, puhumattakaan pukeutumisesta. Peilit on sitä varten, että sieltä katsotaan sitä ihan omaan kokonaisuutta.

        Vastasin tuohon alkuperäiseen kysymykseen, että mistä pidät.


      • asiatonoleskelu
        Sellainenolisihyvä kirjoitti:

        Vastasin tuohon alkuperäiseen kysymykseen, että mistä pidät.

        Niin ja pitäisi sinunkin tajuta se tosiasia, ettei tuollaista kysymystä voi edes esittää, niin miksi siihen edes vastaat?


      • tämätiedetään
        otaopiksitästä kirjoitti:

        Parempi ettet sinä sekaannu kenenkään meikkailuihin tai vaatetuksiin millään tavalla. Sinulla ei ole tietoa miten kukin tykkää itseään meikata tai haluaako edes, puhumattakaan pukeutumisesta. Peilit on sitä varten, että sieltä katsotaan sitä ihan omaan kokonaisuutta.

        tykkäät kireistä pipoista, myönnä pois


      • kdfkfbdk
        tämätiedetään kirjoitti:

        tykkäät kireistä pipoista, myönnä pois

        Sinä taidat tykätä luumäen eemilistä 😂


    • Kaunein tyttö on ilman meikkiä, nätisti kammattuna, sievässä puserossa ja kotioloissa lyhyessä hameessa tai ilman ja ilman alushousuja ja sheivattuna.

    • einstein1

      kaunis on kaunis
      ruma on ruma...

      capische ?

      1 varma asia = ihmisten tyhmyys. -einstein

    • farkmies

      Pikku sipaisu meikkiä piristää! Ei pakollinen. Tykö istuvat housut tai vastaavat vermeet ehostavat sporttista olemustasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe