Voittaako Jämptiuros Norjalaisen ?

pääirtipää

Itsellä jämpti ja olen odottanut että tulisi joku norski kaadolla sen kimppuun. Luulenpa että norskilta irtoaa pää kun jämy hermostuu.

16

125

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirurgi

Älä lähde islamistien teille.
      Rauhoitu vähän ja ota lääkkeesi.

• Hekohekokokohe

Lapset esittävät usein eläinaiheisia kysymyksiä, joihin kannattaa suhtautua nk. huumorilla.

• Huomioitava

Kannattaa luopua koirasta heti.Ei oo koiralle hyväks,et sillee suunnitellaan ja ihannoidaan koiratappeluttamisesta.

Ja metässä susi sen syö,yhellä suupalalla,eli lahjota se nopsaan jollekkin lenkkikaveriksi.Se on kato koiran etu!

• Tösiväljä

Aloittajan kannattaa muuttaa sellaiseen maahan jossa koiratappelut on sallittuja saat siellä toteuttaa fantasiasi.

• heard

Suomessa koira tappelut , laittomia.

• kissatkin

mITEN KUKAAN VOI EDES PUHUA NOIN, SUOMESSA KOIRA TAPPELUT LAITTOMIA.

• heard

En hyväksy, kukko tai minkään eläimen tappeluita , missään maassa, julmaa eläin rääkäystä. Vähän älliä hommaan.

• jämptifani

Se on miehen puhetta

• jhfvkkb

Heikon ja aran lapsen uholta vaikuttas.

• VajokitMetsästäjät

Metsästäjät ovat selvästi vajaaälyisiä....tulihan sekin nyt vahvistettua.

• windows6pilkku66

Netillähän voi tunnetusti tienata yllätävänkin nopeasti suuria voittoja.

• Kningasmetsämies

Norskista ei jää mitään kun jämti suuttuu. Parempi kun pidätte ne norjalaiset homopakujenne perässä.

• Jänkätopi

Elähän poeka puhu paskoo, aikoinaan laitoin jämptin (abaut 50 kaatoa) hirven jäljelle niin hukkasi syönnöksellä ja palasi takaisin, koira häkkiin ja harmaa samalle jäljelle niin kaiveli hirven esiin, tosin karkasi naapuriseuran puolelle, mutta oli varma peli, sekosi harvemmin takajälkeen kuin jämpti.

• Murhalaite

Jos ei jämpti toimi niin lapualainen magnum luoti toimii...aina. Sako 85 S Carbon Wolf....

• Homonorskit

Parasta jallostusta ampua paska koira. Totta kai hirvi meni naapurisuran puolelle kun norskipätkäjalka ei saa hirveä pysäytettyä.

• Anonyymi

pikkupojat uhoo kun isotpojat ei ole paikalla. :D

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      210
      1386
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1256
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      950
    4. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      908
    5. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      85
      862
    6. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      14
      812
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      800
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      786
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      738
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      724
    Aihe