Kuulin huhun että kuopioon aukeis pian uusi yökerho Diva. Onko kellään tarkempaa tietoa asiasta??
Diva?
21
3428
Vastaukset
- hessu
katoppa www.nightclubdiva.com ni sieltä löytyy kyseisen yökerhon tietoja..
voin kokemuksella sanoa että varaudu trendipelle -mestaa..mut tietty kuka tykkää mistäkin meiningistä...- Janna
Mä oon käynyt Divassa Lahdessa ja Lappeenrannassa ja mun mielestä molemmat oli tosi kivoja baareja. Suomipop-puolet erikseen ja hienot yökerhot... Itse ootan ainakin mielenkiinnolla jotain uutta Kuopion yöhön!
- trendipelle
Kuulemma kuukauden sisällä aukeaisi?
- kiti
näillä näkymin ensi kuussa sokerin tiloihin
- tuleva kuopiolainen?
kiti kirjoitti:
näillä näkymin ensi kuussa sokerin tiloihin
mahtaako ikäraja olla mikä?
- nice to know
tuleva kuopiolainen? kirjoitti:
mahtaako ikäraja olla mikä?
Ainakin uusimmassa Divassa (Lappeenranta) on ikäraja perjantaisin 20 ja lauantaisin 22. Mikäli siitä nyt mitään voi päätellä.
- mutta
nice to know kirjoitti:
Ainakin uusimmassa Divassa (Lappeenranta) on ikäraja perjantaisin 20 ja lauantaisin 22. Mikäli siitä nyt mitään voi päätellä.
viel useammassa se on pe k-18 ja la k-20 eli käytännössä kumpanaki päivänä k-18 mitäs tästä voimme päätellä...toivon että ois 20 antas vaan k-18 vetää ne teinit
- kriitikko
Minusta tuntuu että ko paikalla ei yksikään yökerho/baari menesty, koska ei juhlijoita riitä tässä kaupungissa. Tarkoitan siis nuoria, joille kyseinen paikkakin on tarkoitettu.
- tietoa
Juu tuskin menestyy joo.
- jos
Olisin iloinen, jos Kuopioon tulisi kunnon bilepaikka. Puikkari alkaa olla vähän "so last season", Sokeri oli liian juntti... Toivottavasti Diva yllättää positiivisesti!
- Oikeesti
jos kirjoitti:
Olisin iloinen, jos Kuopioon tulisi kunnon bilepaikka. Puikkari alkaa olla vähän "so last season", Sokeri oli liian juntti... Toivottavasti Diva yllättää positiivisesti!
mix kuopioon pitäs saada "kunnon bilepaikka" joka ei ole so last season tai junttila ku mehän ollaan kumpaaki et must noin paikat on just meille sopivia!!!Diva varmasti yllättää mut toivottavasti ei tyhjällä baarilla ku ketkä sinne menee???mietitäänpä millaset baarit oikeesti on kuopiossa menestyneet??niin eli...
- Tiia
Oikeesti kirjoitti:
mix kuopioon pitäs saada "kunnon bilepaikka" joka ei ole so last season tai junttila ku mehän ollaan kumpaaki et must noin paikat on just meille sopivia!!!Diva varmasti yllättää mut toivottavasti ei tyhjällä baarilla ku ketkä sinne menee???mietitäänpä millaset baarit oikeesti on kuopiossa menestyneet??niin eli...
Mitäs "yökerhoja" meillä nyt sitten onkaan kun Sokeri menee kiinni..
K-18 (kammottava teinihelvetti), Giggling Marlin (alkaa olla jo vähän ohi) ja Puikkari (upea mesta mun mielestä, siellä tulee melkein eniten notkuttua)
Ja tämä kaikki 90K kaupungissa!
Kyllä Kuopion yöhön yksi uusi tulokas mahtuu, mun puolesta tervetuloa Diva! - fffff
Onko kyseessä entisen Rock Circuksen eri sirkkelin ja sen jälkeisen Clonen tilat? No perhana, minun ollessani sen ikäinen, sirkkeli oli aina täyteen ahdettu! Eli ei se sijainnista tai tiloista ole kiinni. Pitää tehdä sellainen yökerho, joka kiinnostaa jengiä.
- Bond
fffff kirjoitti:
Onko kyseessä entisen Rock Circuksen eri sirkkelin ja sen jälkeisen Clonen tilat? No perhana, minun ollessani sen ikäinen, sirkkeli oli aina täyteen ahdettu! Eli ei se sijainnista tai tiloista ole kiinni. Pitää tehdä sellainen yökerho, joka kiinnostaa jengiä.
Ja ennen Rock Circusta samalla paikalla oli 007 ja se oli kaupungin YKKÖSMESTA!
- sokerin asiakas
Kyllähän Sokerissakin porukkaa alkoi ihan hyvin olemaan ainakin viimeaikoina viikonloppuisin, ainakin kun itse siellä olen käynyt. Ei mitään järkeä toisaalta ole siinä että se taas vaihdetaan eri paikaksi. Kyllähän se varmaan avajaisissa vetää porukkaa puoleensa mutta sitten varmasti tulee olemaan hiljaista kun ihmiset käyvät vaan katsomassa millainen paikka on ja palaa taas vanhoihin paikkoihin takaisin..ennenkuin "oppivat olemaan" Divassa.
Mutta tervetulo vaan Diva, toivottavasti onnistuu. - Joops...
Mitä oon Lappeenrannan vastaavassa pyörinyt niin kyllä siellä porukkaa riittää eikä vaan nuorimmasta päästä. Se erillinen suomi-rokki-poppi-juttu tekee paljon siihen ikärakenteeseen. ->nuoret loikkii diskoomaan ja vanhemmat vetää dirlandaata.
Eli se jos nuorisoo ei jonkun mielestä riitä ei välttämättä oo mikään tekijä siihen menestyykö uus paikka vaiko eikö kun hyvällä omallatunnolla voi tulla paikalle vielä 40v. ylittäneenäkin.
- Blaah
Diva on yhtä suurta maanlaajuista kusetusta! Jos Herra armahtaa, ei Kuopiossa tulla IKINÄ näkemään Diva-nimistä puljua. Ja jos ei armahda, on muutama Suomen rikollinen taas teinejen viikkorahoja rikkaampi.
Muistakaa nyt edes pyytää juomistanne kuitti, jos Divassa käytte. Ainakin jos pankkikortilla maksatte.- timpe
Sulla Blaah on varmaan tosi hyvät perustelut ja faktatietoo väittämillesi. Harvoin näkee noin idioottimaisia kommentteja mistään asiasta. Taidat olla kade... Työtön baarimikko?
- Kuopiolaisille yrittäjille ...
se on Sedun paikka. Mistä olen kuullut pelkästään huonoa.Pidetään sen aikaa auki että saadaan rahat pois ja sit luukut kiinni. Aloittaa varmaan Kuopiossakin myymään eurolla viunaa....Outoa että niin halvalla saa myydä!Siinäpä sitten alkaa taas kilpailu raflojen välillä.Henkilökohtaisesti en aio käyttää sen paikan palveluja! Entinen henkilökuntakin meni vaihtoon.
- jfghdr
ei se kyllä sedun paikka ole...
- joof
Divat ei ole Sedun ravintoloita. Ei omistaja tosin kuopiolainenkaan ole...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752