Vihdoinkin on eri tietolähteissä alettu julistaa pelkän sokerin vaaralisuudesta ihmiselle.
Tuohon ryhmâän voi laskea myös viljatuotteet joista kaikki hivenaineet on kuorittu pois, jättäen vain hiilaripohjaisen jyvän jäljelle.
Ei eltaannu, ei pilaannu, myyntiaika triplaantuu jne...…..
Alä sekoita tuohon ryhmään hedemissä ja muista kasvikunnantuotteissa luonnollisesti esiintyvää sokeria. TUO sokeri on sidottu muihin ravinteisiin.
Suurin osa meistä on tiennyt jo aikojen alusta mitä, tuo valkoinen(myrkyllinen) sokeri aiheuttaa elimistölle. Vaivat ovat lukemattomat!
Siitä huolimatta sokeria tungetaan lähes kaikkiin (valmis)ruokaaineisiin.
Jo vauvasta saakka meidät on opetettu että hyvä on makeaa, herkku on imelää. Tuo alitajuntaisesti omaksuttu ideologia vihdoinkin alkaa väistymään.
Lihoa voi monesta syystä ja sairauksiin on miljoona syytä. Sokerin syöminen tarpeetomasti heikentää kehon terveellistä toimintaa edesauttaen lihavuutta ja siihen liittyviä ongelmia. Eikä edes tarvitse olla lihava kärsiäkseen diabetekseen liittyvistä ongelmista!
Vaaralliset ruoka-aineet!
VaroVaaraa
3
119
Vastaukset
- hui_kauhistus
Hyvä kun kerroit, en ollut koskaan kuullutkaan! Nyt heti sokrupaketti roskiin lensi!
- tulee.jos.tulee
Aikaisemmin sokerin liikakäytön tiedettiin altistavan diabetekselle. Myöhemmin selvisi että myös lisää syöpäriskiä ja verisuonisairauksia.
( lihava, aina hymyilevä ben ) - VegaaniVille
Kinkku on hyvin vaarallista syötävää!
Saat siitä ähkyn ja puhkun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512