Kuvasin läheltä tänään aamulla varhain auringon noustessa oravia.
Sain mielenkiintoista matskua.
Selvisi mm. että audiseatvwdsg sekä goool että sakari ovat oravia.
Ovat oravia.
Lii Maac Naassaau GENIA
Kerron mitä tein, autoasia
5
60
Vastaukset
- jotain_totuutta_joukkoon
Niinpä niin. Tällä mainiolla työkalulla voit tarkistaa, oliko Aurinko noussut edes kello 6:44 eli postausta tehdessäsi: https://www.ursa.fi/extra/tahtikartta/
Sinua käyttäisin tuonkin valoisan ajan skodan korjaamiseen niin ei tarvitsisi yötä myöten pimeässä rassailla.
- Sarkasmi.sakari
Orava-ryhmää, toki. Mutta minä en.
Ja se ei ole fakta, vaan totuus. Tästä syystä viestini nykyisin poistetaan, koska ne eivät ole faktaa, vaan totta. Mutta uusi vuosi, uudet faktat löytyy... - skädäm_
tuohon aikaan ei aurinko ole noussut missään päin suomea, klo 9 jälkeen vasta aurinko nousee. on tainnut olla kovat juhlat joulusta asti kun menee yöt ja päivät sekaisin.
- awinkawink
skoda on taas pehmentänyt yhden pään lisää.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402