Henkinenraiskaus palstalla.

kaikenkokenut2

Meillä tämä meetoo tuo julkisuuteen fyysisenraiskauksen,mutta henkistäraiskausta,jota tälläkin julkisuuden sivustolla harrastetaan päivittäin,tuskin kukaan edes otaa huomioon?

Meillä ihmisillä on myös identideetti,joka pitäisi olla jokaiselle ihmiselle pyhä-asia?
Kunnioittaa toistemme identiteettiä ja toisiamme kirjoittelijoina.
Teemmekö näin,emme todella

10

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma.valinta

      Kunnioittakaamme myös omaa identiteettiä, miksi yksityisasiat tuodaan palstalle, jos niitä ei saa kommentoida ?

      • pikkupuu

        Älähän vääristele nytkin ! Sanot jos ei saa kommentoida ?
        Totuus on, että lukemaansa ironisoidaan, pilkataan ja väännetään rumaksi, se on kaltaistesi kosketus, joka kyllä sivuutetaankin mitättömänä.


      • pikkupuu kirjoitti:

        Älähän vääristele nytkin ! Sanot jos ei saa kommentoida ?
        Totuus on, että lukemaansa ironisoidaan, pilkataan ja väännetään rumaksi, se on kaltaistesi kosketus, joka kyllä sivuutetaankin mitättömänä.

        Aloitus oli minun!
        En todella osaa olla puskassa,en saa happea!

        Niin todella jos vain aloittajassa nähdään se vihankohde,ei hänen sanomassaan?
        Kyllä minä sen tiedän,kun ihminen lataa useammalta koneelta aloituksia ja minä vain tältä yhdeltä,niin onhan se väärin,en ole kilpailukykyinen?
        Hajun tuoksut kyllä vielä tuntuvat saitilla miedontuneet ehkä,eivät kadonneet


    • Miksi.näin

      Suosittelen some käytön rajoittamista, ei näissä tule viisaammaksi, erimielisten kanssa repii itseään jos ottaa tosissaan.
      Käyn sivustoilla päivittäin, pikaseltaan, jos jäisin pyörimään tänne tulisi hömmelö olo.

    • Aivan samoin!
      Kyllä täällä aloitituksenlaatija lytätään aika julmasti

      • pian-minäkin-avaan

        Rituliini avasi sitten uuden nikin aman lisäksi. Hyvää Uutta Vuotta uudistuneelle.


      • pian-minäkin-avaan kirjoitti:

        Rituliini avasi sitten uuden nikin aman lisäksi. Hyvää Uutta Vuotta uudistuneelle.

        Mitä vikaa yölaulajassa ,satakielessä on?
        Aivan uskomaton yölaulaja?
        Sen laulua tosin kuulee harvoin?
        Olen niin hurahtanut luontoihminen,että jospa voisin olla se yölaulaja,niin olisin??
        Hyvää Uutta Vuotta!


      • pian-minäkin-avaan kirjoitti:

        Rituliini avasi sitten uuden nikin aman lisäksi. Hyvää Uutta Vuotta uudistuneelle.

        Todella aivan ihanaa!
        Uudistua ihmisenä /toivottavasti) uudistua mielipiteillä ja kestää ne negatiiviset mielenilmaisut?
        Eivät ne koskaan jätä minua kylmäksi,kun minulla miehiä,joita en edes ole nähnyt?
        Voi hitsi,jos olisin edes nähnyt


    • Kuivelo

      Se on mukava kurmoottaa puskasta ja yleensä palstalla, kun ei tartte olla sillai nokitusten. Harva viitsii tai peräti uskaltaa laukoa samoin toiselle kasvotusten. Se on kuin poikajoukossa rääpäle huutelee porukan vahvimman selän takaa.

    • Uskaltaa sanoa jos haluaa.

      Presitentin ja pääministerin uudenvuoden puheet olivat aika yhtälaisia, kummallakin toivomus vihapuheet pois, Niinistö ei hyväksy natsismia puheessaan,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe