Henkinenraiskaus palstalla.

kaikenkokenut2

Meillä tämä meetoo tuo julkisuuteen fyysisenraiskauksen,mutta henkistäraiskausta,jota tälläkin julkisuuden sivustolla harrastetaan päivittäin,tuskin kukaan edes otaa huomioon?

Meillä ihmisillä on myös identideetti,joka pitäisi olla jokaiselle ihmiselle pyhä-asia?
Kunnioittaa toistemme identiteettiä ja toisiamme kirjoittelijoina.
Teemmekö näin,emme todella

10

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma.valinta

Kunnioittakaamme myös omaa identiteettiä, miksi yksityisasiat tuodaan palstalle, jos niitä ei saa kommentoida ?

• pikkupuu

Älähän vääristele nytkin ! Sanot jos ei saa kommentoida ?
        Totuus on, että lukemaansa ironisoidaan, pilkataan ja väännetään rumaksi, se on kaltaistesi kosketus, joka kyllä sivuutetaankin mitättömänä.

• pikkupuu kirjoitti:

Älähän vääristele nytkin ! Sanot jos ei saa kommentoida ?
        Totuus on, että lukemaansa ironisoidaan, pilkataan ja väännetään rumaksi, se on kaltaistesi kosketus, joka kyllä sivuutetaankin mitättömänä.

Aloitus oli minun!
        En todella osaa olla puskassa,en saa happea!

Niin todella jos vain aloittajassa nähdään se vihankohde,ei hänen sanomassaan?
        Kyllä minä sen tiedän,kun ihminen lataa useammalta koneelta aloituksia ja minä vain tältä yhdeltä,niin onhan se väärin,en ole kilpailukykyinen?
        Hajun tuoksut kyllä vielä tuntuvat saitilla miedontuneet ehkä,eivät kadonneet

• Miksi.näin

Suosittelen some käytön rajoittamista, ei näissä tule viisaammaksi, erimielisten kanssa repii itseään jos ottaa tosissaan.
      Käyn sivustoilla päivittäin, pikaseltaan, jos jäisin pyörimään tänne tulisi hömmelö olo.

• Aivan samoin!
      Kyllä täällä aloitituksenlaatija lytätään aika julmasti

• pian-minäkin-avaan

Rituliini avasi sitten uuden nikin aman lisäksi. Hyvää Uutta Vuotta uudistuneelle.

• pian-minäkin-avaan kirjoitti:

Rituliini avasi sitten uuden nikin aman lisäksi. Hyvää Uutta Vuotta uudistuneelle.

Mitä vikaa yölaulajassa ,satakielessä on?
        Aivan uskomaton yölaulaja?
        Sen laulua tosin kuulee harvoin?
        Olen niin hurahtanut luontoihminen,että jospa voisin olla se yölaulaja,niin olisin??
        Hyvää Uutta Vuotta!

• pian-minäkin-avaan kirjoitti:

Todella aivan ihanaa!
        Uudistua ihmisenä /toivottavasti) uudistua mielipiteillä ja kestää ne negatiiviset mielenilmaisut?
        Eivät ne koskaan jätä minua kylmäksi,kun minulla miehiä,joita en edes ole nähnyt?
        Voi hitsi,jos olisin edes nähnyt

• Kuivelo

Se on mukava kurmoottaa puskasta ja yleensä palstalla, kun ei tartte olla sillai nokitusten. Harva viitsii tai peräti uskaltaa laukoa samoin toiselle kasvotusten. Se on kuin poikajoukossa rääpäle huutelee porukan vahvimman selän takaa.

• Uskaltaa sanoa jos haluaa.

Presitentin ja pääministerin uudenvuoden puheet olivat aika yhtälaisia, kummallakin toivomus vihapuheet pois, Niinistö ei hyväksy natsismia puheessaan,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      49
      5862
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4585
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4352
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4131
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      91
      3735
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      61
      3255
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2443
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2349
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2079
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      13
      1209
    Aihe