Henkinenraiskaus palstalla.

kaikenkokenut2

Meillä tämä meetoo tuo julkisuuteen fyysisenraiskauksen,mutta henkistäraiskausta,jota tälläkin julkisuuden sivustolla harrastetaan päivittäin,tuskin kukaan edes otaa huomioon?

Meillä ihmisillä on myös identideetti,joka pitäisi olla jokaiselle ihmiselle pyhä-asia?
Kunnioittaa toistemme identiteettiä ja toisiamme kirjoittelijoina.
Teemmekö näin,emme todella

10

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma.valinta

Kunnioittakaamme myös omaa identiteettiä, miksi yksityisasiat tuodaan palstalle, jos niitä ei saa kommentoida ?

• pikkupuu

Älähän vääristele nytkin ! Sanot jos ei saa kommentoida ?
        Totuus on, että lukemaansa ironisoidaan, pilkataan ja väännetään rumaksi, se on kaltaistesi kosketus, joka kyllä sivuutetaankin mitättömänä.

• pikkupuu kirjoitti:

Älähän vääristele nytkin ! Sanot jos ei saa kommentoida ?
        Totuus on, että lukemaansa ironisoidaan, pilkataan ja väännetään rumaksi, se on kaltaistesi kosketus, joka kyllä sivuutetaankin mitättömänä.

Aloitus oli minun!
        En todella osaa olla puskassa,en saa happea!

Niin todella jos vain aloittajassa nähdään se vihankohde,ei hänen sanomassaan?
        Kyllä minä sen tiedän,kun ihminen lataa useammalta koneelta aloituksia ja minä vain tältä yhdeltä,niin onhan se väärin,en ole kilpailukykyinen?
        Hajun tuoksut kyllä vielä tuntuvat saitilla miedontuneet ehkä,eivät kadonneet

• Miksi.näin

Suosittelen some käytön rajoittamista, ei näissä tule viisaammaksi, erimielisten kanssa repii itseään jos ottaa tosissaan.
      Käyn sivustoilla päivittäin, pikaseltaan, jos jäisin pyörimään tänne tulisi hömmelö olo.

• Aivan samoin!
      Kyllä täällä aloitituksenlaatija lytätään aika julmasti

• pian-minäkin-avaan

Rituliini avasi sitten uuden nikin aman lisäksi. Hyvää Uutta Vuotta uudistuneelle.

• pian-minäkin-avaan kirjoitti:

Rituliini avasi sitten uuden nikin aman lisäksi. Hyvää Uutta Vuotta uudistuneelle.

Mitä vikaa yölaulajassa ,satakielessä on?
        Aivan uskomaton yölaulaja?
        Sen laulua tosin kuulee harvoin?
        Olen niin hurahtanut luontoihminen,että jospa voisin olla se yölaulaja,niin olisin??
        Hyvää Uutta Vuotta!

• pian-minäkin-avaan kirjoitti:

Todella aivan ihanaa!
        Uudistua ihmisenä /toivottavasti) uudistua mielipiteillä ja kestää ne negatiiviset mielenilmaisut?
        Eivät ne koskaan jätä minua kylmäksi,kun minulla miehiä,joita en edes ole nähnyt?
        Voi hitsi,jos olisin edes nähnyt

• Kuivelo

Se on mukava kurmoottaa puskasta ja yleensä palstalla, kun ei tartte olla sillai nokitusten. Harva viitsii tai peräti uskaltaa laukoa samoin toiselle kasvotusten. Se on kuin poikajoukossa rääpäle huutelee porukan vahvimman selän takaa.

• Uskaltaa sanoa jos haluaa.

Presitentin ja pääministerin uudenvuoden puheet olivat aika yhtälaisia, kummallakin toivomus vihapuheet pois, Niinistö ei hyväksy natsismia puheessaan,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5157
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2169
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1837
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1227
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe