ahdistus iskee

hannalinnea

taas yksi vuos mennyt täällä paskassa maailmassa,enkä vieläkään ole saanut tapettua itseäni,miksi?
joka päivä on tuskaa ja sitä samaa..nukun nukun ja nukun,en jaksa tehdä mitään,itken ja en näe ketään,en jaksa teeskennellä että kaikki olisi hyvin,en vastaa puheluihin koska ahdistun vielä enemmän, ansaitsen vain yksinäisyyden ja tälläisen elämän en ansaitse parantua..uus vuos näyttää mustalta ja tuskaiselta..

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikkeelle.mars

      Jokainen joutuu tekemään ainakin jotain itsensä eteen.
      Ei kenellekään "taivaasta putoa" ystäviä, ruokaa, rahaa, työtä eikä mitään muutakaan.
      "Uhriutumalla" ei elämästä tule mitään.
      Jos ei mitään tee itsensä eteen kuin makaa ja masentuu, siihenpä jää.
      Kuka elättää lopun ikää ihmistä joka ei ota vastuuta itsestään ?

      Tilaa vaikka ensin lääkäriaika että saat apua masennukseesi ja itsesääliisi, jossa kieriskelet.

      Sen sijaan että joka päivä hoet: olen niin ahdistunut, olen niin ahdistunut
      sano tänään itsellesi, että tänään edes y r i t ä n jotain itseni eteen,
      lopetan vali-vali-mantran, sen helpoimman tien olla tekemättä mitään itsensä eteen.

      • Helvetinurpo

        Ole itse ensin masentunut 30 vuotta ja lähdet vain yrittämään parannusta. Se ei ole saatana niin helppoa.


    • Hei,

      Toivottomalta tuntuvan elämäntilanteen pohtiminen yksin on raskasta. Tällaisessa tilanteessa ulkopuolinen tuki voisi olla hyvä voimavara. Asioista keskusteleminen yleensä auttaa jäsentämään ajatuksia ja tarjoaa uusia näkökulmia.

      On olemassa monenlaisia auttavia tahoja, joihin voit halutessasi olla yhteydessä: Tässä niistä muutama:

      - Verkkokriisikeskus Tukinet, https://www.tukinet.net/. Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

      - Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 010 195 202 arkisin klo 09.00-07.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 15.00-07.00.

      - Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Yhteystiedot löytyvät täältä: http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kasvokkain/kriisikeskusverkosto

      Voimia tilanteeseesi!

      Lämpimin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    • Mikäsäluuletolevasi

      Mitäs sanotte siitä, että taidan kohta tehdä jollekin jotain kamalaa, että edes jokin muuttuisi?

      Kuinka helppoa olisi vahingoittaa jotain nolifea, jonka poismeno ei oikeasti kiinnostaisi ketään.

      • Pkjgdsstibll

        Mitä tuohon sanois. Vastuussa olet jos jonku tapat,itsesi tai jonku muun.


      • Olennormaali

        Luuletko että kiinnostaa vttuakaan katsella muiden onnea kun on itse yksin.

        Milläs estät urpo jos teen jotakin. Älä huoli se on korkeintaan joku ylimielinen teinijonne.


    • alappa-elättään-itses---

      niin heti helpottaa....

      • Onnetonerkki

        Heikossa on hapessa ap.
        Ei taida ensi vuotta nähdä?!
        Eipä tuota taida kukaan surra?!


    • veli-hermanni

      Arvelen että varhaislapsuudessa koetuista pettymykset johtavat hoitamattomina vaikeisin kasvukriiseihin. Näin minulle kävi.
      Onneksi suuren lapsilauman keskimmäisenä poikana oli tuliryhmää lähellä aikuisikään asti. Silti se ei pystynyt poistamaan kuolemanpelkofobiaani.

      Pääsin siitä yli vasta 30 vuotiaana raksajätkänä sen jälkeen kun en 31 vuotiaana kuollutkaan kuten olin as-henkilönä päähäni omaksunut.
      Etsin uutta tietoa jatkuvasti. Kokenut naislääkäri mystillisesti sanoi että "sinulla on pitempi juttu edessä".
      Hannalinnea. Etsi menetelmiä jotka parantavat aivojesi kehitystä. > Unio Mystica < hakusanalla näitä löydät. Polku on kapea ja vaarallinenkin. Ota haasteet vastaan.
      Näistä itämaisista opeista, jotka mahdollistavat henkisen kasvun olen saanut vahvuutta jatkaa. Tähän tarvitaan vain oma kämppä.
      Vähän päivässä, enemmän viikossa harjoituksia riittää siihen että seuraavasta vaikeastakin päivästä pääsee yli.

    • Varokaatätä

      Tykkään lietsoa eripuraa.

      T. Iltalehti

    • Surusilmäpöllö

      Yks kuolemaan valmis täälläkin...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe