Nyt ollut itselle uusi auto käytössä kuukauden päivät.
Täytyy sanoa ei ole vielä löytynyt mitään vikaa, mukava ajella sekä maantiellä että keskustassa.
Auto on Skoda Superbi 2.0TSI 4x4
Tyytyväinen
25
<50
Vastaukset
- Topelius
Ihan hauska uuden vuoden satu.
- Topelius
Olikos tuo tarkoitettu aloittajalle, vai minulle?
- Topelius
kerroppa nyt kuitenkin, äläkä viisastele.
Kyllä se siitä vielä harmiksi muuttuu.
- Eienäävag
No onse saavutus jos kuukauden toiminu.
- Rahikainen18
Jahas. Minkävuotinen skoda on kyseessä. Ettei vaan kuluta öljyä.
- OpetteleTottaSepustamaan
Aloittajahan on juuri pari vuotta sitten siviilipalveluksen häthätää suorittanut 22 vuotis kinkeli, jolla on omien sanojensa mukaan käteisvarantoja ostella moinen itäpulkka mennen tullen. Mutta ongelman siitä tekee vain se, kun sitä velkaakaan ei saa, jos ei ole vakituisia tuloja mistään, eikä mitään muitakaan vakuuksia, niin kaikkihan me tämän aloittajan selityksen uskomme hänen hienosta skeidasta ilman pienintäkään epäilyä asian suhteen, ja käteisellä ostamiseen.....
- Taasskoda
Mistä sait päähäsi että olisin ostanut käteisellä kyseisen auton?
Työelämässä on tullu oltua vasta 33 vuotta. Armejan kävin vuonna -86. Siis ei ihan menny toi toinenkaaan arvaus oikein.
Taidat itse olla työtön kaveri kun tollaisia kirjoitat. - OpetteleTottaSepustamaan
Taasskoda kirjoitti:
Mistä sait päähäsi että olisin ostanut käteisellä kyseisen auton?
Työelämässä on tullu oltua vasta 33 vuotta. Armejan kävin vuonna -86. Siis ei ihan menny toi toinenkaaan arvaus oikein.
Taidat itse olla työtön kaveri kun tollaisia kirjoitat.Sori vaan. mutta selityksiäsi et voi tällä palstalla tosiksi todistaa mitenkään, joten olet pelkkä trollaaja, kunnes sen pystyt aukottomasti toiseksi todistamaan tavalla tai toisella. Tällä palstalla sepustuksissasi on vain sen viihde hyöty.
Pane sinä niistä yksi sieraimeesi.
Itse en ole niin tyhmä, että paukuttelisin rahaa ilmaan, kuten sinä..... - kaasua.komissaario
OpetteleTottaSepustamaan kirjoitti:
Pane sinä niistä yksi sieraimeesi.
Itse en ole niin tyhmä, että paukuttelisin rahaa ilmaan, kuten sinä.....No paukuttele sitten suolikaasua ilmaan, se on ilmaista. Sen kuitenkin osaat.
kaasua.komissaario kirjoitti:
No paukuttele sitten suolikaasua ilmaan, se on ilmaista. Sen kuitenkin osaat.
Sinunlaiseltasi nälkää näkevältä ei tule edes sellaista.....
- Kuolemanvaarassa
Minua ei armeijaan koskaan hyväksytty. Syynä tämä kiusallinen skitsofreniani sekä toinen nolo juttu, se että olen vanhalestadiolainen änkyrä. Pojista kyllä tykkään, etenkin transuista. Siksihän minä sitä kiihottavaa transuvideotakin tänne jatkuvasti postaan. Pelkään nykyisin että minulle saattaa tässä pelissä käydä vielä kylmät.
- ei.tule.enää.skodaa
itselläni oli tuo sama merkki ja malli ja hirveästi vikoja ensimmäisen kuukauden aikana, läks skoda kiertoon..
- Omakokemus
Tuli ostettua samanlainen viime keväänä, vastoin parempaa ymmärrystä. Nyt lähti vaihtoon kun hyvä muun merkin tarjous napsahti. Liikaa melua (sille ei voi tehdä mitään), liikaa vikoja ( joo kaikki ei estä ajamista ja takuu on voimassa, ei vaan huvita aloittaa viikkoja huoltoon viennillä ja vara-autojen järjestelyillä). Osui käsi p*skaan.
- Eiskodaa
Olisi mukava tietää mistä tuli hyvä tarjous vaihdosta?
Vaihtoa miettivä.
- awinkawink
Tuli kanssa ostettua samanlainen ajokki kuin aloittajalla. No eihän siinä mennyt pitkään kun alkoi vikaa pukata, öljynsyönti ongelma näköjään on ja pysyy siitä ei pääse mihinkään, minun mielestäni syö myös paljon polttoainetta tehoihin nähden. Neli veto ei ole jatkuvaa mallia jolloin sen kytkeytymisessä on viivettä ja sekin toimii miten sattuu. skodani oli kylmä talvisin ja kesällä kuuma kun ilmastointikaan ei pelittänyt vaikka kylmäaineita oli ja kompressori ehjä. Keväisin kukkii moni kukka ja valitettavasti myös skodani helmat. Sisustaan on tykätty laittaa runsaasti muovia ei anna laadukasta vaikutelmaa, myös kuskin penkki heiluu mutkassa 100 kiloisen alla kun halpa toimistojakkara. Kiihdytyskisoille on turha lähteä muun kun pikkumicran kanssa, sen verran on hevosia karannut laitumelle. Tämä on rehellinen palauta omasta kokemuksesta, skodaritaria odotetaan puolustelemaan.
- Sarkasmi.sakari
Kaikki ostetut Skodat lähtee kuukauden kokemuksella heti kiertoon, kyllä näin on. Hieno auto, vuodesta toiseen sama homma. Uutta alle ja samantein kiertoon ja uutta alle ja samantein kiertoon ja uutta alle ja samantein kiertoon ja uutta alle ja samantein kiertoon ja uutta alle ja samantein kiertoon ja uutta alle ja samantein kiertoon ja uutta alle ja samantein kiertoon ja uutta alle ja samantein kiertoon ja uutta alle ja samantein kiertoon ja uutta ja samantein kiertoon ja uutta alle ja samantein kiertoon ja uutta alle ja samantein kiertoon ja uutta alle ja samantein kiertoon ja uutta alle ja samantein kiertoon ja uutta alle ja samantein kiertoon ja uutta alle ja samantein kiertoon
Skoda, simply clever. - Niitävarmaanriittää
No mutta täällä on kyllä fiksua porukkaa. Ei muuta kun hyvää uuttavuotta. Kaikille joilla on parenpi auto kun SKODA.
- onnekunsait
Aivan skoda voimanpesä, muuten mieten eroaa Wolkkarista, audista? Aivan samaa tasaista saksalaista "laatua"
- Jormapullottaa
T. onanoin oktaaviaani takapenkillä katsellen raketteja, haittaakse?
- Spooki
Niin sinä varmaan teitkin, mutta et suinkaan auton takapenkillä, vaan yksinäisyydestä kärsien pienessä kerrostaloluukussasi, kun sillä aikaa Skodan omistajat juhlivat vuoden vaihtumista shamppanjaa lipittäen ja hauskaa pitäen.
- On_meillä_hauskaa
Skodan omistajat mitään shamppanjaa muutakun unissaan, halpahallistahan nuo vaattensakin mutta minäkin ehdotin uutta skodaa perheeseen mutta vaimo uhkasi lähteä joten oli pakko valita ja kyllä..olen edelleen naimisissa. Tottakai, valinta oli helppo enkä tosissani edes ollut. Nyt jo nauretaan asialle ja jopa sana skoda..nostaa ilmoille hirrveän naurun remakan
- ZKODA
kerran skoda kärsimysnäytelmän kokeneena ei koskaan enää sitä halua uudelleen kokea!!!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124540MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar902334Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5621769Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 81369
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331118Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219990Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64957Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3928