s -market penttilä ja muut

vaihdankauppaa

Onko muita joita tuo kyseinen s-market alkaa ottamaan pannuun?

Kahtena eri ostokertana tässä lähiaikoina kun olen käynyt tuolla niin kaikki ei tosiaankaan ole niin kuin pitäs,ei sinne päinkään.

Mikä sielä mättää? alussa toimi hommat jokseenkin ja nyt ei,en edes ala luettelemaan tähän kaikkea.

Minä sitä en enään mene tuohon kauppaan ,onhan niitä muitakin kauppoja mihin kannan sitten muutaman sataeuroa kuukaudessa,vuodessa se on iso raha.Kyllä asikkaille pitää käyttyä myyjien tai on väärässä työssä.Liekkö pomo nyt ihan päin persettä valittu,onhan näitä nähty kun s.marketin pomot on kuin paskaa oisivat nielleet ja se tarttuu työntekijiin.

Hemmetti kun me asikkaat saisimme kunnon kauppiaan ja myyjät.

Ihan se on kauttaaltaan s-marketeissa surkeaa myyjien käytös.Ja tässä tarkoitan nyt tarkemmin joensuuta.

Eikö ne jumankauta kouluta tuota henkilökuntaa ja noita pikkupomoja joista ei ole mihinkään.

Onneksi voi ja saa jaloillaan äänestää menemättä enään.

45

4028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukkikakkonen

      käy kuule papparilla.... siellä palvelu pelaa

    • Hyvä kauppa ja loistava palvelu.

      • Anonyymi

        Loistava huijaus tosiaan. Jokainen käynti lihottaa rikkaiden kukkaroa 10% bonuksina ja puoluehemmoja ties miten paljon.Heillä kun on joka kaupasta lisäalennukset ja tarjoukset jäsenkirjan mukaan.


    • SamaSuomeksiKiitos

      Melkoinen sepustus ilman päätä tai häntää.

      • vituntollot

        Älä vitussa sitten lue,samaa muille,ei pidä lukea jos ei osaa,helevetin tollot.


    • hullujaneon

      Ehdottomasti koko s-market puljut kiini,nämä käyttäjät on mitä pöljimmistä pöljimpiä,ne ostaa pöljät abc:tä bensaa ,perkele miten hullua sakkia ovatkaa nuo bonus veikot ja pirkot.Ei jumalauta mitä tahvo paska housuja,boonusta kalliilla hintaa saatana.

      • määkinKäyn

        elintarvike museossa,
        sieltä saa plussa kuponkeja...


      • Anonyymi

        Sinähän ne maksat.


    • heipipäät

      Hulluimmat vyyhtää perskuralla prismassa ja tungoksessa vieläpä,ja bbonuksen takia,ai saatana että on hullua porukkaa.

      • fdsk

        880 euroa kertyi bonusta viime vuonna. En tiedä olenko sitten maksanut vuodessa S-marketeissa tuon 880 euroa ylihintaa Keskon kauppoihin nähden, mutta sainpahan tuon summan nyt kuitenkin takaisin.


      • bonustasaatbensasta

        Ja taatusti ostit bensaa joka kuuluu tuohon ylihintaan,sehän kun on niin halpaa kun saat siitä bonusta.


      • fdsk
        bonustasaatbensasta kirjoitti:

        Ja taatusti ostit bensaa joka kuuluu tuohon ylihintaan,sehän kun on niin halpaa kun saat siitä bonusta.

        No en. Kyse oli siis S-marketeista vastaan K-kaupat. Ruoka- ja rautakaupoista. Bensahan on PKO:lla tunnetusti ylihintaista, en sitä sentään bonusten perässä osta.


      • Juskär
        bonustasaatbensasta kirjoitti:

        Ja taatusti ostit bensaa joka kuuluu tuohon ylihintaan,sehän kun on niin halpaa kun saat siitä bonusta.

        Se hernekeitto minkä kävit ilmaiseksi syömässä, niin on jonkun Maksama. Mikään ei ole ilmaista! Pelle!


      • Anonyymi
        bonustasaatbensasta kirjoitti:

        Ja taatusti ostit bensaa joka kuuluu tuohon ylihintaan,sehän kun on niin halpaa kun saat siitä bonusta.

        Paitsi että bensasta ei saa bonusta, ei ole saanut ainakaan viiteen vuoteen (vai seitsemään). Ostoskertymää se kyllä kasvattaa eli sikäli vaikuttaa myös bonukseen, mutta itse polttoaineesta ei tule bonusta. Litrahinta-alennus kylläkin.


    • BubuDubuna

      Etkö jo usko, etteivät ne myy sulle sitä energiajuomaa. Olet alaikäinen.

    • Miinus_kortti

      Missä ongelma? Jos et halua käydä s-kaupoissa, älä käy. Anna meidän muiden käydä, niin vähemmän on ruuhkaa kaupoissa, joissa sitten itse käyt.

    • Paskaaaa

      Paskaa myyvään kaikkijalla. Ihan kaikkijalla. Paskaa.

      • Miinus_kortti

        Älä sitten käy missään...


      • Paskaaaa
        Miinus_kortti kirjoitti:

        Älä sitten käy missään...

        Mitä se sulle kuuluu missä käyn? Ole hiljaa!


      • yhj5jy
        Paskaaaa kirjoitti:

        Mitä se sulle kuuluu missä käyn? Ole hiljaa!

        Mitäs se sinulle kuuluu, missä muut käyvät ostoksilla?


      • Paskaaaa
        yhj5jy kirjoitti:

        Mitäs se sinulle kuuluu, missä muut käyvät ostoksilla?

        Kyllä se mulle kuuluu. Koska olen sinuun verrattuna ylivertainen ihminen.


      • yhj5jy
        Paskaaaa kirjoitti:

        Kyllä se mulle kuuluu. Koska olen sinuun verrattuna ylivertainen ihminen.

        Käyn S-Marketeissa ja Prismassa. Mihin raportoin jatkossa kauppakäymiseni? Sinulleko, oi ylivertaisuus? Entä jos en raportoi, mitä sitten, oi ylivertaisuus?


      • Paskaaaa
        yhj5jy kirjoitti:

        Käyn S-Marketeissa ja Prismassa. Mihin raportoin jatkossa kauppakäymiseni? Sinulleko, oi ylivertaisuus? Entä jos en raportoi, mitä sitten, oi ylivertaisuus?

        En halua raporttejasi, koska olen sinuun verrattuna ylivertainen ihminen. En ole kiinnostunut tuollaisten asioista.


      • KattilaTulella

        "Mitäs se sinulle kuuluu, missä muut käyvät ostoksilla?"

        "Kyllä se mulle kuuluu."

        Päätä jo, vai kiehuuko päässä?


    • onniinhalpaa

      Annan annan käydä teidän muiden s -marketeissa,eihän tässä siitä ole kysymyskään,kunhan saa bonusta halvoista ostoista.

    • oletkorumataikännissä

      vaikkei sitä laissa suoraan sanota, kauppiaalla on oikeus valita asiakkaansa.

    • tälläisiaootte

      Kaikista pöljimmät vastailevat tähän ketjuun puolustellessaan itseään ja valintojaan.

      • fdsk

        Minuunko viittaat?


      • OotkoIteTällanen

        Hehe...meinaatkos, että kun ensin on esittänyt mielipiteensä, ei sitä sitten saisi puolustella?
        Takkihan tuossa kuluu sitä käännellessä...


    • potkupuku

      Hyville bonus maksajille palkinto.

      jokaiselle pohjoiskarjalaiselle vauvalle lahjoitetaan potkupuku

      Pohjois-Karjalan Osuuskauppa PKO lahjoittaa tänä vuonna jokaiselle maakuntaan syntyvälle vauvalle lahjaksi potkupuvun.

      Ensimmäiset puvut lahjoitettiin vauvoille jo sairaalassa ja lopuille ne postitetaan kotiosoitteisiin.

      PKO toteuttaa kampanjan osana juhlavuottaan. PKO täyttää tänä vuonna 100 vuotta. Juhlavuoden teemana on PKO yhteistä hyvää 100 vuotta.

    • Anonyymi

      En käy S-marketissa sen imagon takia. S-market hamuaa joka alalle markkinakohtajaksi, ja sitten kun se sinne pääsee varmasti hinnat nousee. Ostan kukat mieluummin kuķkakaupasta ja hautauspalvelut hautaustoimistosta, siihen ei S-marketin moraali riitä. Haluan, että on muitakin vaihtoehtoja kuin S-ryhmä.

      • Anonyymi

        Todella hyvä S - ryhmä. Aina käyttänyt kaikissa ostoissa, hyvät bonukset tulee kuukausittain. Hyvä kun S - Ryhmän valta vaan lisääntyy ja laajenee !


    • Anonyymi

      Olen ollut silleen 3naismyyjän ja 1mies myyjän kanssa.helppoa kun osaa

    • Anonyymi

      Koskaan ei ole ollut huono palvelu. Jopa toisella paikkakunnalla asuva sisko sanoo joka kerta kun käy kaupan kautta että onpa mukava käydä kun on niin ystävällinen henkilökunta!

    • Anonyymi

      Henkilökunta yleensä on asiallisia,yhtä poikkeusta lukuunottamatta nyt ei ole näkynyt kyseistä henkilöä kaupassa,,enpä tosin ole nykyään käynytkään.mutta Herra Kivelä vois opetella tervehtimään asiakkaita jos asiakas tervehtii niin kuuluu vastata tervehdykseen. Entinen asiakas jolla on riittävästi pelimerkkejä juoksu poikaan verratuna.

    • Anonyymi

      Onko ihmisillä nykysin näinkin hyvin asiat että kaupassa käynninkin pitäisi olla jotenkin palveltua? Itse kävelen kauppaan otan asiat mitä tulin hakemaan ja poistun, en tullut sinne palveltavaksi tai sosiaalisoitumaan vaan yleensä sitä tietää mitä hakee. Joskus jos on jotain joutunut penttilän ässältä kysymään niin hyvin on kerrottu onko hyllyssä tai varastossa, mutta juuri tätä varten on myös itsepalvelu kassatkin että ne robotit palvelee eikä myyjät.. Tää on tätä nykyaikaa koita tottua.

      • Anonyymi

        Etkö maksa ostoksia kun kerroit,että otat ne ja poistut kaupasta ja kerkesitkö tervehtiä,enkä mene varastosta hakemaan tarvitsemaani ostosta vaan sen saa tehdä henkilökunta
        Itse tervehdin ,kiitän ja maksan ostokset ja sitten vasta poistun kaupasta.Vaikka en ole robotti.


    • Anonyymi

      Kaikkea sitä toiset miettii.Kaupassa käydään ruokaa yms,se ei ole mikään huvikumpu missä ollaan kuin jossain tinderissä.Ei niitä myyjiä kiinnosta sinun turhat hölinät,jokainen hoitaa työnsä ja sinä voit mennä niiden ostostesi kanssa huitsin Nevadaan kun olet ne maksanut.Siellä on tekemistä ilman että työnnät nokkasi joka asiaan.Hanki harrastus tai kehitä itseäsi.

    • Anonyymi

      Mene muualle kolikkoinesi. Varmasti ovat kaupassa hyvillään kun pääsevät ammattivalittajasta eroon.

      • Anonyymi

        Paperirahalla tai kortilla maksan,kolikoita en keräile ei ole pikkurahan puute,sulle voin lahjoittaa kolikot,jos se sinua helpottaa?


    • Anonyymi

      Olipa kivaa luettavaa, keskustelussa ryhmä täynnä idiootteja ja paskanjauhajia, jotka laukovat tyhmyyksiä ja typeryyksiä ilman mitään perusteluja. Hörhöjä kaikki tyyni. Tämä on sitä suomalaista keskustelukulttuuria, jota saa suuresti hävetä. Sitten vielä ihmetellään miksi on koulukiusaamista ja -väkivaltaa kouluissa. Kotoa ovat oppineet nämä huonot tavat.

      • Anonyymi

        Onneksi sinä loistat täällä "älylläsi" :D


      • Anonyymi

        Ei ne myyjät aina mukavia ole, katsellaan kuin halpaa makkaraa ja kassan jälkeen on näyttö missä kysytään saitko hyvää palvelua hymyllä. Siinä voisi olla kolmas vaihtoehto että huonommalla tuulella täältä pois lähdin kuin tullessa olin. Asiakas maksaa myös palvelusta, edes neutraali käytös olisi toivottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne myyjät aina mukavia ole, katsellaan kuin halpaa makkaraa ja kassan jälkeen on näyttö missä kysytään saitko hyvää palvelua hymyllä. Siinä voisi olla kolmas vaihtoehto että huonommalla tuulella täältä pois lähdin kuin tullessa olin. Asiakas maksaa myös palvelusta, edes neutraali käytös olisi toivottavaa.

        Yrittäisit sinäkin hankkia sen sosiaalisen elämäsi muualta kuin kaupan kassalta :D


    • Anonyymi

      minusta on hauskan näköistä kun ABC myyjä lopulta vaivautuu kassalle ja tervehtii kassakonetta. Lopuksi tarjoaa kuittia sille kassakoneelle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe