Himoitseeko nainen

tukki.jätkä

Tätä jätkää vai onko kaikki vain kurjan mielikuvituksen tuotetta?

6

106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Illusion

Kyllä himoitsee. Ja voinpa kertoa, ettei se ole yhtään kivaa. Mietipä omalle kohdalles: Kohtalo, mainio kamu, tuo sun keittiön pöydälle taivaallisen, syntisen ihanan täytekakun, jossa on kaikkia niitä ainutlaatuisen herkullisia aineksia, joita makunystyräsi, massukkasi ja aivojesi mielihyväkeskus suorastaan kiljuen kaipaavat. Oi, onpa kiltti kaveri tuo Kohtalo, vai mitä? Itse asiassa ei. Kettumainen paremminkin. Se nimittäin on jättänyt keittiön pöydälle lapun:

"Tässä sinulle, kaveri kallis, illuusio siitä, mitä voisit saada, jos olisit syntynyt onnellisten tähtien alla. Voit katsella tätä upeaa ilmestystä mielin määrin, tuntea maan mainioiden raaka-aineiden tuoksun nenässäsi, nähdä unia siitä, kuinka leikkaat kakusta ison kimpaleen ja syöt sen e suurella nautinnolla... Mutta totta tosiaan, kyseessä on illuusio. Tämä kakku ei ole oikeasti sinulle olemassa. Tätä ainutlaatuista herkkua ei ole varattu sinua varten. Sinä saat toistaiseksi määrittelemättömän ajan ihailla sitä arjenharmaan elämäsi arjenharmaassa keittiössä. Koskeako? Ehei, ystävä kallein, ei ei, et saa koskea. Katsoa, sen sinä saat ainoastaan tehdä. Ja kun aika on tullut täyteen, tulen ja vien kakun pois. En tietenkään kerro, minne - vielä. Mutta kyllä sinä senkin saat vielä tietää. Nythän on niin, että henkilölle, jolle kakku oikeasti kuuluu, ja joka luonnollisesti on syntynyt onnellisten tähtien alla, kakku ei tule olemaan illuusio. Hänelle kakku on täyttä totta, hän saa sekä katsoa, haistaa, maistaa ja lopulta ahmia koko komeuden suihinsa! Hän saa, sinä et. Toki olen pahoillani puolestasi. Ymmärrän, kuinka pahalta sinusta tuntuu! Mutta elämä nyt vaan on tällaista, hieman epäreilua. Mutta muista, olen kaikesta huolimatta ystäväsi ja tulenkin olemaan, ainakin siihen saakka kuin... Niin no, kuten juuri todettu, elämä on epäreilua. Sinähän sen tiedät, kallis ystäväressu! Mukavia talvipäiviä, palataan asiaan!"

• SeNainenToteaa

Joskus käy niin ettei kakun ”omistajaa” paljon kiinnosta kakun maistelu tai syöminen. Siis kakku on tyhjän panttina vahentumassa pöydällä. Hukkaan menee herkut.

• Luutalakaisee

Ei himoitse on pelkkää kuvittelua.

• Himoiten

Kyllä tää nainen himoitsen ja paljon. Ei ole mielikuvitusta.

• niinjuuri

Kerro se hänelle. Kerro kerro kerro.

• Kakunsyönytmielessäni

No, todellakin himoitsee. Ens viikolla nähdään varmaaankin. Mutta tänään jo sain sulta kyydit mielikuvituksessani, vaikka mullekin jää se pelkkä kakun ihailun ja himoitsemisen osa. Mutta enpä tosiaan valita, olen sulta saanut niin paljon mielihyvää ja nautintoa, kun olen sua itsekseni ajatellut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      91
      7462
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3602
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1836
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1040
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      923
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      901
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      722
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe