kaikki tällä palstalla lopettaneet,kuinka kauan olette polttaneet,ja montako savuketta päivässä,oletteko olleet monta kertaa aikaisemmin lakossa,itse suunnittelen tupakoinnin lopettamista poltan tällähetkellä noin 8 tupakkaa päivässä olen polttanut noin 17 vuotta,pisin lakko/lopetus kesti yli vuoden.
gallup
4
546
Vastaukset
- kaisa
AUTTAKAA. poltan vain 2-5 tupakkaa päivässä mutta en pysty lopettamaan ikääon 35, minä tyhmä aloitin tupakoinnin jo ollessani 30v
koskaan onneksi!!!! KATKASE SE TUPAKKA JA PANE ROSKIIN ENNENKUIN SYTYTÄT.LOPETA ASKIEN OSTAMINEN.VUODEN PÄÄSTÄ OLET ONNELLINEN JA N.500€ RIKKAAMPI.HELPPOA TÄMÄ EI VARMAAN OLE ainakin mitä seurannut sivusta, MUTTA SISUA JA ONNEA!!!!YRITÄ EDES SE KANNATTAA!!!
- savuttaja
poltin yli 20 v, 15-vuotiaasta, 1,5 - 2 askia päivässä.
Lopettaa yritin erittäin monta kertaa, monta vuotta. Lopetus onnistui, kun aloin ajatella seuraavalla tavalla: Jos nyt poltan, niin olen kärsinyt turhaan ja joudun kärsimään nämä tähän mennessä kärsityt vieroitusoireet uudelleen tulevaisuudessa. Söin nikotiinipurukumia 2 vuotta. Nyt olen ollut yli 5 vuotta polttamatta, mutta mieli tekee ihme kyllä edelleen aina silloin tällöin...
Voin suositella lopettamista! - -----
Olen polttanut n. 10 vuotta, viimeiset 7-8 vuotta mennyt vähintään 10 röökiä päivässä. Lopettamisyrityksiä ainakin 4-5, kestäneet yleensä alle viikon. Nyt en ole ostanut tupakkaa kuukauteen, joitakin lipsahduksia on tullut mutta ne eivät ole johtaneet säännöllisen tupakoinnin aloittamiseen, toisin kuin aikaisemmin. Apuna oli aluksi 4 mg nikotiinipurkka, nyt 2 mg purkka jota tulee jauhettua yllättävän vähän, lähinnä iltaisin. Henki kulkee paremmin ja kannattaa myös miettiä, miten paljon tupakkaan menee rahaa ja mitä kivaa silläkin summalla saa ostettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406