Night club forte

reissaaja

MILLAINEN TANSSIRAVINTELI KO. PAIKKA ON? ONKO VIIKOLLAKIN KÄVIJÖITÄ ? MINKÄ IKÄISTÄ PORUKKAA KÄY ..

11

7162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bilehile

      siis turun fortte? iha hyvä paikka. kannattaa käydä tsekkaas jos ei oo koskaan ollu siel. paaaljon parempi ku joku hikinen lyni mis kaikki teinit liikkuu! mut huonoo on et saa vaa päärynä siiderii 2 baarist, siin kolmannest saa vaa omenaa :/ iha jees porukkaa. ei melkee yhtää sellast mocca meininkii!! 8 perjantaisin ja lauantaisin

      KAIKKI SINNE!!!

      • bilehile

        *forte


      • KUKA NÄKI?

        EILEN ILLALLA TAPAHTUI RAVINTOLA FORTESSA TURUSSA TÖRKEÄ PAHOINPITELY, JOSSA 40V MIES HAKATTIIN PAHOIN. PAHOINPITELY ALKOI RAVINTOLAN SISÄLLÄ JOSSA MIESTÄ LYÖTIIN NYRKILLÄ KASVOIHIN,JOLLOIN RAVINTOLAN VAHTIMESTARI HEITTI KOKO PORUKAN ULOS,MYÖS UHRIN. ULKONA UHRI KAATUI NYRKIN ISKUSTA MAAHAN JOLLOIN HÄNTÄ POTKITTIIN PÄÄHÄN JA KASVOIHIN. TAPAHTUMALLE KAIVATAAN SILMINNÄKIJÖITÄ. TEKIJÄ ON SILMINNÄKIJÄHAVAINTOJEN MUKAAN ISOKOKOINEN BODARITYYPPINEN. JOS JOKU NÄKI JOTAIN NIIN KERTOKAA SE POLIISILLE.(Ulosheittäjä vahtimestari ei kuulemma tiedä mitään asiasta)


      • jefe
        KUKA NÄKI? kirjoitti:

        EILEN ILLALLA TAPAHTUI RAVINTOLA FORTESSA TURUSSA TÖRKEÄ PAHOINPITELY, JOSSA 40V MIES HAKATTIIN PAHOIN. PAHOINPITELY ALKOI RAVINTOLAN SISÄLLÄ JOSSA MIESTÄ LYÖTIIN NYRKILLÄ KASVOIHIN,JOLLOIN RAVINTOLAN VAHTIMESTARI HEITTI KOKO PORUKAN ULOS,MYÖS UHRIN. ULKONA UHRI KAATUI NYRKIN ISKUSTA MAAHAN JOLLOIN HÄNTÄ POTKITTIIN PÄÄHÄN JA KASVOIHIN. TAPAHTUMALLE KAIVATAAN SILMINNÄKIJÖITÄ. TEKIJÄ ON SILMINNÄKIJÄHAVAINTOJEN MUKAAN ISOKOKOINEN BODARITYYPPINEN. JOS JOKU NÄKI JOTAIN NIIN KERTOKAA SE POLIISILLE.(Ulosheittäjä vahtimestari ei kuulemma tiedä mitään asiasta)

        Haluaisin korjata hieman kyseistä väitettä.
        Kyseinen 40 vuotias mies oli poistettu ravintola Fortesta YKSIN jonka jälkeen hän oli poistunut Eerikinkadun suuntaan ollut hetken poissa ja tullut takaisin ravintolan eteen .Tällä välin kun hän oli ollut poissa oli hän joutunut pahoinpitelyn uhriksi häntä ei suinkaan oltu lyöty tai pahoinpidelty Fortessa sisällä.


      • KUKA NÄKI?
        jefe kirjoitti:

        Haluaisin korjata hieman kyseistä väitettä.
        Kyseinen 40 vuotias mies oli poistettu ravintola Fortesta YKSIN jonka jälkeen hän oli poistunut Eerikinkadun suuntaan ollut hetken poissa ja tullut takaisin ravintolan eteen .Tällä välin kun hän oli ollut poissa oli hän joutunut pahoinpitelyn uhriksi häntä ei suinkaan oltu lyöty tai pahoinpidelty Fortessa sisällä.

        Mistä tiedät että näin on tapahtunut? Oletko portsari vai tapahtuman silminnäkijä? Siis kerropa tarinasi poliisille sitten. Näin vaan on pahoinpidelty 40v kertonut asiasta.Hän oli muuten selvinpäin autolla liikkeellä.


      • ent.kantis...
        KUKA NÄKI? kirjoitti:

        EILEN ILLALLA TAPAHTUI RAVINTOLA FORTESSA TURUSSA TÖRKEÄ PAHOINPITELY, JOSSA 40V MIES HAKATTIIN PAHOIN. PAHOINPITELY ALKOI RAVINTOLAN SISÄLLÄ JOSSA MIESTÄ LYÖTIIN NYRKILLÄ KASVOIHIN,JOLLOIN RAVINTOLAN VAHTIMESTARI HEITTI KOKO PORUKAN ULOS,MYÖS UHRIN. ULKONA UHRI KAATUI NYRKIN ISKUSTA MAAHAN JOLLOIN HÄNTÄ POTKITTIIN PÄÄHÄN JA KASVOIHIN. TAPAHTUMALLE KAIVATAAN SILMINNÄKIJÖITÄ. TEKIJÄ ON SILMINNÄKIJÄHAVAINTOJEN MUKAAN ISOKOKOINEN BODARITYYPPINEN. JOS JOKU NÄKI JOTAIN NIIN KERTOKAA SE POLIISILLE.(Ulosheittäjä vahtimestari ei kuulemma tiedä mitään asiasta)

        Puolet paskan henkilökunnasta on liivi miehiä joko ite tai ainakin toimii rikollisuuden ja laillisuuden rajamailla niin ei kai he tiedäkkään jos sattumalta (BODARI) onkin heidän kaveri tai jopa työntekijä...


    • Nuorekas, muttei teini

      Mesta sopii melko varmasti, jos oot teini. Jos olet vähänkään aikuisempi(enkä tarkoita keski-iän ylittänyt!)paikka vaikuttaa meluisalta lastentarhalta. Olen käynyt kerran ja toista kertaa ei tule. Ei sytyttäny ainakaan mua, mutta sallittakoon niille jotka paikasta pitää. Käy kokeilemassa, sillähän se selviää!

    • tuohtunut

      Joo forte on ihan perseestä erittäin huonoa palvelua. narikassa henkilökunta asiakkaiden keskenäisiin keskusteluihin. ja muutenkin on mauttomia ja asiakkaat jakelee porttikieltoa.. en suosittele menemään jos haluaa asiallista palvelua.

      • tuohtunut

        puuttuu*


    • Anonyymi

      Kerran kävin kaverin kanssa ja voin todeta ettei paljon kiinnosta mennä moiseen teinimestaan enää. Mielummin johonkin bar toimistoon menen istumaan kuin forteen.

    • Anonyymi

      Ihan hyvä paikka jos sattuu portsaria vituttavan ei ole toivoakaan päästä sisälle käännytti meidät ovelta koska kaverini henkkareissa oli naarmu henkilötunnuksen kohdalla ikä luki kuitenkin kolmessa erikohtas henkkareissa mutta se ei käynyt kyseistä naarmua ei edes huomannut ellei taskulampulla katsonut ei ensin ymmärretty mikä ongelma asiassa on niin kävin kysymässä että mitä vikaa kaverini henkkareissa on portsari rupesi huutamaan minulle samantien "etkö vittu kuuntele mitään kai sä ymmärrät et mä teen tätä työtä oon tehnyt enemmän varmasti kun sinä soita vaikka vittu poliisit tähän" en ollut ehtinyt kysymään kun että mitä vikaa henkkareissa on Oltiin oltu forttessa pari päivää aikaisemmin sillon ovella oli joku muu eikä asian kanssa ollut mitään ongelmaa myös toisessa baarissa johon mentiin samana iltana ei mitään ongelmaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe