huomenna? Jos menisin sinne puiston laitamilla olevaan paikkaan...
Näkisinköhän mä sut
26
<50
Vastaukset
- En_siellä
Et näe. Olen lomalla. Vietän loman muualla
- lomatperuttu
Minkä loman?
- SaammeSielläollarauhassa
Kyllä. Tule vielä vähän sinne metsän puolelle.
odottelet siellä kaivattuasi, kyllä se siitä puiston kohdalta sitten joskus tulee, kun sen aika on heh !
- Hahhaaah
Sen varmaan kannattaa ottaa termospullossa kaakaoo mukaan ja toppavaatteet päälle ehkäpä jotain vilttiä niskaan sillä kylmä ulkona on värjötellä pitkään
- Seonkivapaikka
Ehkä. Aijon mennä sinne huomenna iltalenkille. Mutta en ole yksin.
;) - Nähdäänpaljonasioita
Puiston laitamia meleko palijo, mutta kyllä.
- pittääpäharkita
Ai näkisin vai??? 😍😍😍😍
- Jokoharkitsit
Juu näkisit 😍😍😍😍Monelta tavataan ja missä? Lenkkeillessämmekö?
- pyjamapaivamelkein
Jokoharkitsit kirjoitti:
Juu näkisit 😍😍😍😍Monelta tavataan ja missä? Lenkkeillessämmekö?
Ei me nähdä sen kans tänään. Luurit korvilla päivän, niin jäin kotiin. Tuskin se tänne tulee mua kattoo vaikka lähellä kävisikin.
- KajaaninNainen
Mennäänkö kynskille? Lumipyry voi yllättää meidät😵
- Jynkhyttäjä
Jynkhylle kivaan paikhaan?
- ehkäjoskus
Öm... Oikean J:n kans vaan...
- Puuskuthaan
Menhä Jänkhkä-juohksulle?
- Miepokaossaan
Son kyllä kivhaan paikhaan ja ihan vain mennä juoksule. Ja vain jänkä mutta puuskuthaan joo. tettä ossaa kieliä.
- väijytkö
jossakin puskassa ja hyppäät sieltä sepeli ojossa. ☄️🥒
- KajaaninNainen
Kylmän puisto tai Lehtikankaan puisto on sopiva paikka myös treffata?
- Halauksin
Ooh la la entä Rantapuisto tulisitko sinne kanssani sinä Kajaanin nainen?😀
- ikäväjatkuu
Olisipa mukava nähdä siellä "eräs tuttu mies" tai toisaalta, pasmat menis sekaisin, eikä asioiden hoitamisesta tulis mitään:( saattais olla joku muu paikka parempi törmäillä;)
- Ikäväjatkuu
Ääh ja puh sinun kanssa 😀Ehdottele jokin parempi paikka treffailuun olisko vaikka makkarat ja pannukahvit jossakin?
- toteutetaantoijoskus
Toi kuullostaa hyvältä:D
- Ikävä
Kiva juttu. ;)
- eisitänytkenentahansakan
Paikalle sama, seura on tärkein. Mutta toki parempiakin paikkoja on, eihän tuolla voi ees yrittää likistellä... Mutta onneksi voi tuijottaa ees silmiin. 🤩
- Ikävöin
Mitä meinaat likistelyllä? Samaa mieltä kanssasi, seura tärkein oli paikka mikä tahansa kunhan ei ihan ihmisvilinässä.😍
- Varmaanki
Olla liki/lähellä?
- Näkymisiin
Juu voisit nähdäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861779Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171111Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981086Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79972- 92829
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot150799Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs53745- 53684
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671