Vs-hoitopalvelut Oy, älä koskaan mene töihin sinne

pettymys

Haluan varoittaa kaikkia lähäreitä ja sairaanhoitajia, että älkää vaan koskaan menkö töihin vs-hoitopalvelut Oy:lle töihin. Heillä on tapana palkata ihmisiä "vakituisiin" työsuhteisiin ja irtisanoa mitä ihmeellisimpien syiden takia pois ennen koeajan loputtua. Siellä ei kovinkaan moni ole puolta vuotta kauemmin ollut, kun porukkaa pistetään pihalle. Henkilöstöä aivan liian vähän ja hoitajia irtisanotaan. Älkää tehkö sitä virhettä että menette sinne töihin!!!

5

2525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näion

Älkääkä suostuko 0-sopimuksiin. Menetätte kaikki etuudet.

• Anonyymi

Siellä taitaa vieläkin käydä ovi aika tiuhaan. Omat kokemukseni myös huonoja.

• Anonyymi

Tässä vähän omia kokemuksia:

Kysyin täysin asiallisesti, että miksei paikassa ole invavessaa, jota vaikeasti vammaisena tarvitsen. Ihmettelin myös sitä, että miksi olen niin usein ilman tarvitsemiani lääkkeitä työntekijöiden huolimattomuuden takia.

Omistaja hyökkäsi kimppuuni sanallisesti äärimmäisen julmasti ja valheellisesti, koska uskalsin ilmoittaa näistä epäkohdista sosiaalityöntekijälle, joka maksoi osan palvelusta. Osan maksoin itse.

Olen kuulemma "psykoottinen hullu, joka kuuluisi mielisairaalaan. " (?) Tämä ei ole millään tavalla totta. Hän vaan hermostui, "koska kyselin liikaa" epäkohdista. Pitää vaan hymyillä ja olla kaikesta samaa mieltä, vaikka toiminta olisi väärin ja jopa asiakkaalle vaarallista.

Työntekijät olivat pelokkaita, eikä heitä oltu selvästi perehdytetty kaikkiin työtehtäviin. He esim. kysyivät minulta, että mitä eri tilanteissa pitäisi tehdä.

Minua käytettiin myös siihen, että työntekijöille tuli pätevyys reumalääkkeen pistämisessä. Joka kerta oli siis eri, kokematon henkilö. Kun ihmettelin asiaa, minulle naureskeltiin. Mahdollisuutta kieltäytyä ei ollut.

Kaikki oli vähän niin ja näin, eikä mihinkään voinut luottaa.

Asiakkaille oli terveyskeskuksessa oma lääkäri. Häneltä ei saanut mitään apua.

Jos uskalsi kysyä jostain asiasta, työntekijät olivat todella vihamielisiä ja inhottavia.

Soitin kunnan vammaisneuvostoon. Sieltä sain paljon apua. Tälläistä ei tarvitse kenenkään hyväksyä.

Olen niin sairas, etten jaksa taistella saadakseni oikeutta. Jääköön tämä siihen, että lopetin asiakkuuden.

En tosiaankaan suosittele tätä kenellekään.

Minulle tämä oli niin traumaattinen kokemus, etten uskalla pyytää apua enää mistään.

(Tämä on siis vaan jäävuoren huippu siitä, mitä kaikkea koin. Paljon muitakin epäkohtia oli.)

Ihan hirvittävää, että vammaiset ovat tälläisen armoilla -ja veronmaksajat joutuvat siitä maksamaan suuren summan.

• Anonyymi

(Toivon, että alan työntekijät jakavat näitä palautteita. )

• Anonyymi

itse hoidon tarpeessa silakan purija rymättylästä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      175
      2076
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      85
      1499
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1414
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      12
      1192
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      40
      1076
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1003
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      42
      918
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      97
      875
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      825
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      795
    Aihe