Vs-hoitopalvelut Oy, älä koskaan mene töihin sinne

pettymys

Haluan varoittaa kaikkia lähäreitä ja sairaanhoitajia, että älkää vaan koskaan menkö töihin vs-hoitopalvelut Oy:lle töihin. Heillä on tapana palkata ihmisiä "vakituisiin" työsuhteisiin ja irtisanoa mitä ihmeellisimpien syiden takia pois ennen koeajan loputtua. Siellä ei kovinkaan moni ole puolta vuotta kauemmin ollut, kun porukkaa pistetään pihalle. Henkilöstöä aivan liian vähän ja hoitajia irtisanotaan. Älkää tehkö sitä virhettä että menette sinne töihin!!!

4

1704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näion

      Älkääkä suostuko 0-sopimuksiin. Menetätte kaikki etuudet.

    • Anonyymi

      Siellä taitaa vieläkin käydä ovi aika tiuhaan. Omat kokemukseni myös huonoja.

    • Anonyymi

      Tässä vähän omia kokemuksia:

      Kysyin täysin asiallisesti, että miksei paikassa ole invavessaa, jota vaikeasti vammaisena tarvitsen. Ihmettelin myös sitä, että miksi olen niin usein ilman tarvitsemiani lääkkeitä työntekijöiden huolimattomuuden takia.

      Omistaja hyökkäsi kimppuuni sanallisesti äärimmäisen julmasti ja valheellisesti, koska uskalsin ilmoittaa näistä epäkohdista sosiaalityöntekijälle, joka maksoi osan palvelusta. Osan maksoin itse.

      Olen kuulemma "psykoottinen hullu, joka kuuluisi mielisairaalaan. " (?) Tämä ei ole millään tavalla totta. Hän vaan hermostui, "koska kyselin liikaa" epäkohdista. Pitää vaan hymyillä ja olla kaikesta samaa mieltä, vaikka toiminta olisi väärin ja jopa asiakkaalle vaarallista.

      Työntekijät olivat pelokkaita, eikä heitä oltu selvästi perehdytetty kaikkiin työtehtäviin. He esim. kysyivät minulta, että mitä eri tilanteissa pitäisi tehdä.

      Minua käytettiin myös siihen, että työntekijöille tuli pätevyys reumalääkkeen pistämisessä. Joka kerta oli siis eri, kokematon henkilö. Kun ihmettelin asiaa, minulle naureskeltiin. Mahdollisuutta kieltäytyä ei ollut.

      Kaikki oli vähän niin ja näin, eikä mihinkään voinut luottaa.

      Asiakkaille oli terveyskeskuksessa oma lääkäri. Häneltä ei saanut mitään apua.

      Jos uskalsi kysyä jostain asiasta, työntekijät olivat todella vihamielisiä ja inhottavia.

      Soitin kunnan vammaisneuvostoon. Sieltä sain paljon apua. Tälläistä ei tarvitse kenenkään hyväksyä.

      Olen niin sairas, etten jaksa taistella saadakseni oikeutta. Jääköön tämä siihen, että lopetin asiakkuuden.

      En tosiaankaan suosittele tätä kenellekään.

      Minulle tämä oli niin traumaattinen kokemus, etten uskalla pyytää apua enää mistään.

      (Tämä on siis vaan jäävuoren huippu siitä, mitä kaikkea koin. Paljon muitakin epäkohtia oli.)

      Ihan hirvittävää, että vammaiset ovat tälläisen armoilla -ja veronmaksajat joutuvat siitä maksamaan suuren summan.

      • Anonyymi

        (Toivon, että alan työntekijät jakavat näitä palautteita. )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe