Haluan varoittaa kaikkia lähäreitä ja sairaanhoitajia, että älkää vaan koskaan menkö töihin vs-hoitopalvelut Oy:lle töihin. Heillä on tapana palkata ihmisiä "vakituisiin" työsuhteisiin ja irtisanoa mitä ihmeellisimpien syiden takia pois ennen koeajan loputtua. Siellä ei kovinkaan moni ole puolta vuotta kauemmin ollut, kun porukkaa pistetään pihalle. Henkilöstöä aivan liian vähän ja hoitajia irtisanotaan. Älkää tehkö sitä virhettä että menette sinne töihin!!!
Vs-hoitopalvelut Oy, älä koskaan mene töihin sinne
4
2175
Vastaukset
- Näion
Älkääkä suostuko 0-sopimuksiin. Menetätte kaikki etuudet.
- Anonyymi
Siellä taitaa vieläkin käydä ovi aika tiuhaan. Omat kokemukseni myös huonoja.
- Anonyymi
Tässä vähän omia kokemuksia:
Kysyin täysin asiallisesti, että miksei paikassa ole invavessaa, jota vaikeasti vammaisena tarvitsen. Ihmettelin myös sitä, että miksi olen niin usein ilman tarvitsemiani lääkkeitä työntekijöiden huolimattomuuden takia.
Omistaja hyökkäsi kimppuuni sanallisesti äärimmäisen julmasti ja valheellisesti, koska uskalsin ilmoittaa näistä epäkohdista sosiaalityöntekijälle, joka maksoi osan palvelusta. Osan maksoin itse.
Olen kuulemma "psykoottinen hullu, joka kuuluisi mielisairaalaan. " (?) Tämä ei ole millään tavalla totta. Hän vaan hermostui, "koska kyselin liikaa" epäkohdista. Pitää vaan hymyillä ja olla kaikesta samaa mieltä, vaikka toiminta olisi väärin ja jopa asiakkaalle vaarallista.
Työntekijät olivat pelokkaita, eikä heitä oltu selvästi perehdytetty kaikkiin työtehtäviin. He esim. kysyivät minulta, että mitä eri tilanteissa pitäisi tehdä.
Minua käytettiin myös siihen, että työntekijöille tuli pätevyys reumalääkkeen pistämisessä. Joka kerta oli siis eri, kokematon henkilö. Kun ihmettelin asiaa, minulle naureskeltiin. Mahdollisuutta kieltäytyä ei ollut.
Kaikki oli vähän niin ja näin, eikä mihinkään voinut luottaa.
Asiakkaille oli terveyskeskuksessa oma lääkäri. Häneltä ei saanut mitään apua.
Jos uskalsi kysyä jostain asiasta, työntekijät olivat todella vihamielisiä ja inhottavia.
Soitin kunnan vammaisneuvostoon. Sieltä sain paljon apua. Tälläistä ei tarvitse kenenkään hyväksyä.
Olen niin sairas, etten jaksa taistella saadakseni oikeutta. Jääköön tämä siihen, että lopetin asiakkuuden.
En tosiaankaan suosittele tätä kenellekään.
Minulle tämä oli niin traumaattinen kokemus, etten uskalla pyytää apua enää mistään.
(Tämä on siis vaan jäävuoren huippu siitä, mitä kaikkea koin. Paljon muitakin epäkohtia oli.)
Ihan hirvittävää, että vammaiset ovat tälläisen armoilla -ja veronmaksajat joutuvat siitä maksamaan suuren summan.- Anonyymi
(Toivon, että alan työntekijät jakavat näitä palautteita. )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549