Vantaalla sijaitseva rakennusliike, jos haluat edullista palvelua voi valita. Mutta jos haluaa hyvää työn jälkeä niin sitten ei kannata. Tekevät kyllä työnsä mutta työn jälki on mitä sattuu tulemaan. Saattaa tulla menettelevää tai sitten ihan täyttä sekundaa. Heidän mottonsa on huonosta työn jäljestä että "Se mahtuu toleranssiin". Heillä ei ole minkäänlaista kykyä ottaa palautetta vastaan. Mitään virhettä ei myönnetä vaikka on päivänselvä asia. Ja heidän toimintansa asiakasta kohtaan on hyvinkin aliarvostavaa. Jos voisi kuvailla jollain sanalla niin narsistinen olisi varmaankin hyvin osuva.
Suosittelen vahvasti välttämään mikäli haluat silmin nähden siistiä jälkeä.
Rakennus Sajoma
6
1942
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa osuvasti kirjoitettu se on juuri näin.
Käsittämätöntä että niillä on yleensä töitä.
Pomo on ihan käsittämätön itsekeskeinen idiootti. - Anonyymi
Taloyhtiömme valitsi tämän yrityksen kylpyhuoneurakoijaksi valvojamme suosituksesta. Minun kylpyhuoneeni oli taloyhtiössämme toisena vuorossa ja tästä johtuen urakoitsija soitti minulle sopiakseen urakan aloituksesta. Hyvin nopeasti minulle selvisi keskustelussa, että urakoitsija ei aio noudattaa urakkasopimusta. Urakkasopimukseen kuului luonnollisesti rakennustarvikkeiden työmaalle tuonti ja jätteiden poisvienti. Asukkailla oli sopimuksen mukaan mahdollisuus valita oma laattamalli urakoitsijan tarjoamien kolmen vaihtoehdon sijaan. Urakkasopimuksessa oli myös huomioitu hyvitys osakkaalle kokonaisurakkahinnasta, jos hän otti omat laatat, koska kokonaisurakkaan kuului laatat mukaan. Kun ilmoitin, että olen valinnut oman laattamallin, urakoitsija sanoi, että joudun sitten maksamaan laatat itse ja tuomaan laatat itse paikan päälle. Kun kysyin hyvityksestä, he olivat hyvin hämmästyneitä ja sanoivat, että eivät hyvitä mitään, jos hankin omat laatat. Ilmoitin kaikille asukkaille sähköpostilistalla, että urakoitsija huijaa osakkaita. Tämän jälkeen kyseinen urakoitsija lähetti sähköpostia vastineeksi, että olen rikollinen ja minun pitää pyytää heiltä anteeksi. Olen äärimmäisen järkyttynyt. Kyselin isännöitsijältä ja hallitukselta, että voinko hankkia oman urakoitsijan, koska luottamukseni kyseistä urakoitsijaa kohtaan meni täysin. Sopimusta ei voi kuitenkaan enää perua. Melkein pelottaa!
- Anonyymi
Pitäisikö itsesi vähän rauhoittua
- Anonyymi
Komppaan tätä, urakoitsija on narsistinen asiakkaan kyykyttäjä. Käyttävät ulkomaista halpatyövoimaa. Kiertäkää kaukaa.
- Anonyymi
Juuri näin. Kokemusta yli 20 vuotta.
- Anonyymi
Teetin Rakennus Sajomalla n. 35 m2:n kylpyhuone-/sauna-/kodinhoitohuoneremontin. Kokemus oli erittäin positiivinen; tehtiin se mitä luvattiin. Sekä yrittäjä, valvoja että tekijä; kaikki olivat erittäin ystävällisiä ja ammattitaitoisia. Eikä työn jälkikään kalpene edustustiloille; aivan virheetöntä!!!
Voin lämpimästi suositella muillekin.
#rakennussajomaoy
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387725Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802