Vantaalla sijaitseva rakennusliike, jos haluat edullista palvelua voi valita. Mutta jos haluaa hyvää työn jälkeä niin sitten ei kannata. Tekevät kyllä työnsä mutta työn jälki on mitä sattuu tulemaan. Saattaa tulla menettelevää tai sitten ihan täyttä sekundaa. Heidän mottonsa on huonosta työn jäljestä että "Se mahtuu toleranssiin". Heillä ei ole minkäänlaista kykyä ottaa palautetta vastaan. Mitään virhettä ei myönnetä vaikka on päivänselvä asia. Ja heidän toimintansa asiakasta kohtaan on hyvinkin aliarvostavaa. Jos voisi kuvailla jollain sanalla niin narsistinen olisi varmaankin hyvin osuva.
Suosittelen vahvasti välttämään mikäli haluat silmin nähden siistiä jälkeä.
Rakennus Sajoma
6
2286
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa osuvasti kirjoitettu se on juuri näin.
Käsittämätöntä että niillä on yleensä töitä.
Pomo on ihan käsittämätön itsekeskeinen idiootti. - Anonyymi
Taloyhtiömme valitsi tämän yrityksen kylpyhuoneurakoijaksi valvojamme suosituksesta. Minun kylpyhuoneeni oli taloyhtiössämme toisena vuorossa ja tästä johtuen urakoitsija soitti minulle sopiakseen urakan aloituksesta. Hyvin nopeasti minulle selvisi keskustelussa, että urakoitsija ei aio noudattaa urakkasopimusta. Urakkasopimukseen kuului luonnollisesti rakennustarvikkeiden työmaalle tuonti ja jätteiden poisvienti. Asukkailla oli sopimuksen mukaan mahdollisuus valita oma laattamalli urakoitsijan tarjoamien kolmen vaihtoehdon sijaan. Urakkasopimuksessa oli myös huomioitu hyvitys osakkaalle kokonaisurakkahinnasta, jos hän otti omat laatat, koska kokonaisurakkaan kuului laatat mukaan. Kun ilmoitin, että olen valinnut oman laattamallin, urakoitsija sanoi, että joudun sitten maksamaan laatat itse ja tuomaan laatat itse paikan päälle. Kun kysyin hyvityksestä, he olivat hyvin hämmästyneitä ja sanoivat, että eivät hyvitä mitään, jos hankin omat laatat. Ilmoitin kaikille asukkaille sähköpostilistalla, että urakoitsija huijaa osakkaita. Tämän jälkeen kyseinen urakoitsija lähetti sähköpostia vastineeksi, että olen rikollinen ja minun pitää pyytää heiltä anteeksi. Olen äärimmäisen järkyttynyt. Kyselin isännöitsijältä ja hallitukselta, että voinko hankkia oman urakoitsijan, koska luottamukseni kyseistä urakoitsijaa kohtaan meni täysin. Sopimusta ei voi kuitenkaan enää perua. Melkein pelottaa!
- Anonyymi
Pitäisikö itsesi vähän rauhoittua
- Anonyymi
Komppaan tätä, urakoitsija on narsistinen asiakkaan kyykyttäjä. Käyttävät ulkomaista halpatyövoimaa. Kiertäkää kaukaa.
- Anonyymi
Juuri näin. Kokemusta yli 20 vuotta.
- Anonyymi
Teetin Rakennus Sajomalla n. 35 m2:n kylpyhuone-/sauna-/kodinhoitohuoneremontin. Kokemus oli erittäin positiivinen; tehtiin se mitä luvattiin. Sekä yrittäjä, valvoja että tekijä; kaikki olivat erittäin ystävällisiä ja ammattitaitoisia. Eikä työn jälkikään kalpene edustustiloille; aivan virheetöntä!!!
Voin lämpimästi suositella muillekin.
#rakennussajomaoy
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662189Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921472Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621285Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701268- 1151145
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69980
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72939Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81880Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11855