Tutkimustulos

Sanoin.jo.aiemmin

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin.olen.nähnyt

Lieksassakin on näin. Erotuksena on vain, että lieksalaiset kyseisen merkkiset kulkuneuvot ovat ikäloppuja rotteloita. Niillä voi ajaa vain ABC aseman ja sataman väliä. Pitemmälle niillä ei uskalla lähteä.

• Minulla on ollut kaksi audia ja en tietääkseni lukeudu kaahariksi, vaikka viimeisimmässä audissa oli 350 hv. Ostin kyseisen auton maasto-ominaisuuksien takia.
      Tällä hetkellä ajelen vilvon maasturilla jonka vaihdan kalliin ylläpidon ( remonttien takia audiin.

• resurssipulaa.on

Ihme kun Lieksan poliisi ei tutkaa illalla Vehkakankaan suunnalla? Joka ilta bemarit työntää härskiä ylinopeutta, ja niitäkään hidasteita ei sinne vehkan suunnalle saatu! Mutta eipähän tuo ole ihme jos ei tutkailla nopeuksia, kun poliiseja ei näe kun kerran viikkoon päiväsaikaan!

• Bemarikuski

Vai vahkakankaan syunnalla, ihme kun ei lieksan ja uimaharjun suumnalla!
      Pölyääkö lumi niskaasi kun " huollat" honda crv: täsi keskellä tietä. Laita varoitusvilkyt päälle niin et jää autojen alle öljynimeytys turvesäkim ja jakiabaimesi kanssa.

• haaahhhaahhhooo

Heh!Normaali Bemarilla ajava vajakki kommentoi, näkee jo kirjoitustyylistä! Vinguta vaan kakkosvaihteella 40 alueella, niin se on erittäin miehekästä mutta varo ettei sylinterinkansi korkkaa! Taidat olla se tatti jolta ei näy ratintakaa juuri päätä ollenkaan!

• Bemarikuski

Tiedätkös mistä zihaus kuuluu kun vaihdetaan vaihdetta bemarista?
        Et tiedä koska subarussasi ei ole muuta ku 4wd
        Zihaus kuuluu kun välijäähdytin laskee ylimääräiset paineet kierrosten yläalueella ilmanouhdistimen huohotinputkeen.
        Ääni on sen merkki että pitää vaihtaa isommalle vaihteelle teho ja vääntöalueen rajalla.

• pihiseekö
        Bemarikuski kirjoitti:

Tiedätkös mistä zihaus kuuluu kun vaihdetaan vaihdetta bemarista?
        Et tiedä koska subarussasi ei ole muuta ku 4wd
        Zihaus kuuluu kun välijäähdytin laskee ylimääräiset paineet kierrosten yläalueella ilmanouhdistimen huohotinputkeen.
        Ääni on sen merkki että pitää vaihtaa isommalle vaihteelle teho ja vääntöalueen rajalla.

Tapahtuuko tuota päivittäin 40 alueella ja pienellä vaihteella vingutettaessa?

• Audi.guattro.2.7turbo

Zihaus kuuluu muuttuvakurkkuisen imusarjan läppäventtiilin alipainekellon päästämästä ylipaineesta. Jos hyvin paljon zihauttelet niin pakolämmöt voi nousta liian ylös ja männät alkavat sulaa. Audissa on asennettu paineet siten ettei zihauksia kuulu muuten kuin liian pienelle vaihtaessa ylikierroksille mennessä. Kannattaa ruuvata säätökellon tankoa pidemmäksi ettei hajoa moottori.
      Wroooom!

• vitutuksen.sihinää

Naapurin suusta kuului joku vuosi sitten zihaus kun sihahti,,,sssaatana,,,ja muuta huohotustakaan ei ollut kuin silloin vitutuksessaan, kun bemarin sylinterinkansi hajosi! Muuta zihausta en ole bemarimieheltä kuullut!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2348
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1838
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      69
      1623
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1265
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1164
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1138
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1028
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1020
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      874
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      862
    Aihe