Karvoitus ongelma

Honeypenny

Joka puolella nettiä miehet puhuu, miten posliini tai melkein posliini on parasta ja miten karvakolmio ällöttää. Minulla on ihosairaus, joka estää karvojen ajelun (ihoni on siisti ja sileä, koska en tee mitään karvoille). Onneksi mulla ei ole hirveetä puskaa, mutta karvat kuitenkin on. Minua on alkanut ahistaa tilanteet esim. baarissa, jos tapaan kivan miehen ja hän viestittää seksuaalista kiinnostusta. Pelkään, että mies sanoo jotain ikävää. Olenko ihan tyhmä pelkoineni?

12

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_Hätää

      Olet ihan hölmö pelkojesi kanssa!

      Karvat on kivoja, vähän haittaa jos mies nuolee, mutta siltikin kivan tuntusia naamalla. Lisäksi ne koristavat pillun aluetta :) Ja jos miehet ei ymmärrä sairauden takia että et voi niin ei tarvi olla asiaakaan näkee sitä karvoitusta.

    • Ei niitä ole pakko ajaa, siistiä tietysti voi.... Mutta puhdasta pitää olla, likanen pillu ei ole kiv millään muotoa.

      • Kakkakuulia😂😂😂


    • Tisuli86

      No eihän sille sitten mitään mahda, tuskin sulle kukaan mitään sano 😊

      • Tisuli86

        Niin ja kuka nyt toista haluaa loukata? Ehkä se voi tulla myöhemmin puheeks 😊


    • Juuba

      Itse tykkään kun naisella karvoja, oikein kunnon pöheikkö on kiihottava

    • Ei karvoitusta tarvitse leikata ehkä siistiä naisen pillu on kaunis kun siinä on karvoitusta
      tule minun luokse niin voit nauttia vaikka sinulla on karvoitusta

    • jorkkus

      Kyllä naturelli häpykarvoitus on paras!

    • Karvatonkivat

      Ehdottomasti karvoja pitää olla.

    • Tykkään karvaisesta pillusta! - MITÄ KARVAISEMPI SITÄ PAREMPI!

      • Niin mäkin pidän karvaisesta :)


    • Anonyymi

      Karvat säväyttää niin naisella kuin miehelläkin eli bi-poikia olen vielä eläkeläisenäkin. Parasta on kylläkin, kun alakarvat ovat pesun tai saunan jälkeen puhtaina ja sama se on ylipäätään muunkin karvoituksen kanssa. Jos naisella on ainakin jonkinmoista karvankasvua ylähuulessa, niin semmoiseen naiseen minäkin ihastuin nuorena, mutta enpä rohjennut intiimisti lähestyä, kun Hän oli rouva siviilisäädyltään. Aivan turhaan naiset karvojaan pois ajelevat. Sitten onhan se toisaalta niin, että pieni siistintä näyttää hyvältä eli alatuuhosta voi trimmailla niin kuin niitä kutrejakin disaineerataan. Sama se on sitten myös miesten kanssa kummankin pään kohdalla. Partakin näyttää parhaalta, kun se on sopivasti tasoiteltu eikä mikään villimiehen turvakko kuten on myös miehen hiusten kanssa, jos niitä itsekullakin on eli ei hivuksia välttämättä tarvitse olla. Niin ja miehinen mela näyttää meikä-äijän mielestä upeimmalta, kun se sojottelee siistin karvapehkonkeskeltä eli nurmikkokin on paremman näköinen sopivasti siistittynä kuin kesantopeltona.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4474
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      243
      2469
    3. Oletko kaivattusi tyyppinen henkilö

      ulkoisesti?
      Ikävä
      133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      191
      1191
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1086
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1084
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      58
      1021
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1021
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe