Herman karessa kaikki Suomi paidan pukijat Ilmajoelta tai lähipiiristä lukuunottamatta sellaisia sarjoja,joihin sieltä ei löydy edustajaa,samoin tais olla Haavisto turnauksessa
Jännä ilmiö Suomen painissa
10
56
Vastaukset
- seatcordoba
Ei pidä paikkaansa.
Kts. 130 kg.- Tsunamirules
Ompas nyt sattunut valmentajille paha moka,no kyllä se siitä korjaantuu
- Voittajavyö
Parhaat painijat on Ilmajoen tallissa.
- aito-Jumanji
PPM on kyllä nuorissa selvä ykkönen
- Köyhäätouhua
Eihän painijoita enää olekaan,kuin Ilmajoella,no joku yksittäinen ehkä muualla.Seurauksena on tietysti lajin tason romahtaminen Suomessa,kun mennään ulkomaisiin oikeasti koviin kisoihin,on kyyti ollut suomalaisille tosi kovaa,jotkut junioripitoiset kotimaan kisat eivät kerro yhtään mitään.Lajia tavoitteellisesti harrastavia,joilla edellytykset kunnon harjoitteluun on kunnossa,ei Suomessa montaa ole.On tietysti eri asia,kannattaako aikaansa käyttää lajin parissa,jossa ei ole muuta saavuttamisen arvoista ole,kuin mahdollisesti joku mitali,josta ei heru senttiäkään rahaa, päinvastoin rahaa on kulunut suuria summia leirityksiin ja kisareissuihin,eikä ko mitalia arvosteta kuin omalla salilla.
- Jumanjii
aito-Jumanji kirjoitti:
PPM on kyllä nuorissa selvä ykkönen
Minä olen Jumanjii!!
- kisakatsomontäti
Eipä ilmajoella ole paljon tulevaisuutta kun kaikki palkintosijat menevät PPM painijoille KLL ja kadettien sm kisoissa. Mistä ilmajoki ottaa seuraavat painijat kun nämä nysyiset joutuvat vanhuuseläkeelle 5 vuoden sisällä ?
Nyt päättäjille järki käteen ja kaikki mahdollinen raha PPM seuralle siellä se painin tulevaisuus on HERÄTKÄÄ ja katsokaa kll ja kadettien sm tuloksia. - Kaikkinauraamyh
Näyttäisi olevan toi Suomen edustusmiehistö valittu hiukan pieleen,mikä lienee valintaperusteet
- Harrivaan
Ei saa puhua totuuksia se on pään aukomista.
Ilmajoki alkaa olla jo lähellä tavoitettaan, eli sitä että muut ei edusta saatikka paini.- nennaanen
Lasten kisat on vitsi.KLL mm sitä. PPM ei kerro mitään. Vasta kun seura saa kasvatettua edes yhden junioriurheilijan puhukoon sitten. Aikuisurheilijasta puhumattakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957